آموزش طراحی بنر در فتوشاپ ویکی پاوه

آموزش طراحی بنر در فتوشاپ ویکی پاوه

در بالای برنامه به جعبه ابزاری شامل فونت ها، رنگ ها و دیگر تنظیمات مربوط به متنی که می خواهید بنویسید دسترسی خواهید داشت. ۸- اگر بخشی از رنگ پس زمینه با محیط ایمیل شما همخوانی ندارد می توانید آن را با استفاده از ابزار Magic Eraser پاک کنید. ما با کمک این ابزار بخشی از قسمت آبی رنگ تصویر را پاک کردیم تا به شکل زیر در بیاید. به همین ترتیب با استفاده از این ابزار، دیگر بخش های آبی رنگ تصویر را نیز پاک کردیم.

روی لایه متن کلیک راست کرده و نوع rasterize را انتخاب کنید.

بنر های تلگرامی می‌توانند به‌صورت ثابت، متحرک و کلیپ باشند. می‌توانید به‌منظور طراحی بنر های کانال خود نیرو استخدام کنید و یا با شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند همکاری کنید. بنر ها معمولا در سایز بزرگ تری نسبت به سایر تصاویر چاپ می‌شوند و البته اصولا از فاصله دورتری هم باید دیده شوند به همین دلیل فونت و شکل های روی آن ها باید سایز بزرگتری نسبت به سایر انواع چاپ داشته باشند. بنابراین رزولوشن بالایی نیاز نیست چرا که به هر حال تعداد پیکسل ها بسیار زیاد است. در این مقاله قصد داریم شما را به خوبی با سایزهای مختلف بنر در فوتوشاپ و سایز های استاندارد طراحی آشنا کنیم تا بتوانید از آن ها در طراحی های خود بهره بگیرید. به سراغ فایل‌هایی که پیش از این با پسوند PNG دانلود کرده اید بروید و آن‌ها را به محیط برنامه اضافه نمایید.

در این نوشتار طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ را در هفت گام ساده به شما آموزش می‌دهیم. خلاقیت به خرج بدهید، حوصله داشته باشید و در کمال آرامش این مطلب آموزشی مفید را بخوانید. و ما بنر چاپ شده شما را مستقیم به خانه، مدرسه یا دفتر کار شما ارسال خواهیم کرد. اگر ترجیح می‌دهید از چاپگر یا چاپخانه خود استفاده کنید، روی بارگیری کلیک کنید. می‌توانید نوع فایل و کیفیت را انتخاب کنید تا طرح خود را به راحتی چاپ کنید.

مرحله 1:

حالا از پنل لایه ها یک Layer Mask اضافه کنید و بر روی آن با ابزار گرادیانت یک Radial Gradient اعمال کنید. سپس میزان شفافیت این لایه را بر روی (80\%) تنظیم کنید. بخش آموزش حرفه ای فتوشاپ که مخصوص دوستانی هست که می‌خواهند فتوشاپ را از پایه به صورت تخصصی به همراه پشتیبانی فنی و آموزشی یاد بگیرند و در مدت زمان خیلی کوتاه‌تری از فتوشاپ به درآمد عالی برسند. نحوه کار با این برنامه کاربردی را اصلا بلد نبودم، ولی این فیلم کوتاه کاملا جامع و پر از محتوا و نکات کلیدی بود. حال لایه‌های متن و مستطیل دعوت به عمل را انتخاب کرده و در قالب فولدری به نام Call to action با یکدیگر ترکیب کنید. عبارت UP TO 50% را بر روی فونت Morton حالت Bold قرار داده با اندازه‌ی 110pt و Leading 40pt، با تنظیم رنگ سیاه قرار دهید.

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ

در قدم بعدی از قسمت لایه‌ها سمت راست منوی swatches را انتخاب کنید. اگر گزینه swatches برای فتوشاپ‌تان فعال نیست می‌توانید از بالای صفحه فتوشاپ گزینه Window و سپس swatches را فعال کنید. تبلیغات بنری تصاویر تبلیغاتی هستند که در صفحات وب جاسازی شده اند و محصول یا مارک را نشان می دهند و به وب سایت تبلیغ کننده لینک می دهند.

در موقعیت‌های مختلف اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیاز به طراحی بنر وجود دارد، اما گاهی اوقات پیش می‌آید که دسترسی به طراح بنر ندارید و می‌خواهید طرحی بسیار ساده در نرم‌افزار خدمت طراحی گرافیک فتوشاپ طراحی کنید. اما مشکلی که وجود دارد این است که اصلا با فتوشاپ آشنا نیستید و شاید تا به حال با فتوشاپ کار نکرده باشید. در این مطلب آموزش طراحی بنر با فتوشاپ را برای کاربران مبتدی در پنج مرحله بسیار ساده توضیح داده‌ایم پس با ما همراه باشید. که آموزش طراحی آن را قرار دادیم یک بنر ساده و فلت می باشد. در ادامه به صورت مرحله به مرحله همراه آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ بمانید.

  • توجه داشته باشید که این طرح خام اولیه را می توانید در ادامه کار بهبود بدهید اما برای شروع، تنها یک طرح اولیه کافی است.برای ایجاد طرح زیر از «Rectangle Tool» با کلید میانبر «U» استفاده کردیم.
  • اگر به اندازه کافی صبور باشید، در پایان این نوشتار از توانایی جدیدی که از آن برخوردار شده‌اید، حتما شگفت زده خواهید شد.
  • بیایید کادرهایی بسازیم که تصاویر دیگری را درون آنها قرار دهیم.
  • برخی از آن‌ها می‌توانند باعث سردرگمی کاربر شوند یا با حرکت سریع فریم‌ها یا ترکیب رنگ اشتباه، چشم را اذیت کنند.
  • این نرم افزار ابر قدرت ادوبی را می توان برای طراحی های گرافیکی حرفه ای ، عکاسی، تبلیغات، تولید محتوا و کاربردهای شخصی بکار گرفت.

برای اضافه کردن عکس به پروژه روی گزینه File کلیک و گزینه Place Enbedded را انتخاب کنید. برای رنگ آمیزی بنر های تبلیغاتی خود بهتر است از پنل رنگی لوگو خود استفاده کنید و یا از رنگ هایی بهره بگیرید که باعث بولد شدن لوگو شما شود. موجود در سایت فرادرس ، بنر های حرفه ای ، متحرک و سه بعدی طراحی نمایید.

می‌توانید عکس‌های دیگری را هم به این ترتیب وارد بنرتان کنید. برای ذخیره بنر خود در Adobe Photoshop ، به File بروید و روی « Save » کلیک کنید. فایل خود را نامگذاری کنید ، مکان فایل مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی ” Save ” کلیک کنید تا فایل فتوشاپ خود را در دسکتاپ ذخیره کنید. از برگه های بالای پنجره (File ، Image ، D 3و غیره) برای افزودن ویژگی ها و سفارشی سازی های مختلف به بنر خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر در حال ویرایش یک پرتره هستید و فقط می خواهید کمی چشمها را درخشان تر کنید، می توانید فقط با استفاده از یک لایۀ ماسک، مناطقی را که می خواهید انتخاب کنید و روی آنها کار کنید. حالا در همین وضعیت اگر می خواهید سایه های صورت را کمی نرم تر کنید، می توانید ماسک دوم را برای انجام این کار اضافه کنید.

حالا اشاره گر موس را از سمت چپ تصویر به موازات حاشیه چپ آن تا پایین بکشید. برای افزودن بلوک ها یا خطوط متن، کلیک کنید و بکشید تا یک منطقه محدود برای نگه داشتن متن ایجاد کنید. پس از تایپ در پاراگراف اول، تنظیمات را تغییر دهید و سپس یک سبک Paragraph را در پنل Paragraph Styles انتخاب کنید. دو پاراگراف آخر با همان سبک پاراگراف به پایان رسید که دوباره با استفاده از پنل سبک های پاراگراف ایجاد می شود.

ما می توانیم از پوستر از پیش تعیین شده در Art & Illustration استفاده کنیم، که بیشتر این خصوصیات را تنظیم می کند. فقط ابعاد باید تغییر کند، زیرا اندازه از پیش تعیین شده برای پوستر 18 “x 24” است. روی لایه متن کلیک راست کرده و نوع rasterize را انتخاب کنید. بعد از پایان کار، برای تنظیم چشم انداز سایه به ویرایش – تبدیل – چشم انداز بروید. در مرحله آخر که تمام کارها انجام شد، پروژه را ذخیره کنید. برای ذخیره پروژه باید از بالای صفحه گزینه File و سپس Save As را انتخاب کنید.