Xiaomi Redmi K50 مشخصات گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 مرجع موبایل ایران

شاید بتوان گفت که در بسیاری موارد کیفیت دوربین گوشی‌های شیائومی برتر از برندهای دیگر است اما همچنان قیمت پایین‌تری دارند. برای دریافت استعلام دقیق قیمت و موجودی محصول، فرم زیر را بنویسید و ارسال کنید. سنسور اصلی مدتی است که در بازار وجود دارد و احتمالا در گوشی Redmi K50 Gaming Edition redmi k50 gaming عملکرد خوبی دارد. حتی اگر نسخه پایین با حافظه 8/128 گیگابایت استفاده می کنید هیچ خللی در کار شما پیش نمی آید.در ضمن از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 برای نرم افزار آن استفاده شده است. با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD (2400 x 1080 پیکسل) شما را شگفت زده خواهد کرد. دکمه پاور با حسگر اثر انگشت یکپارچه نیز در سمت راست بیرونی قاب فلزی قرار دارد.

صفحه نمایش ردمی K50 اولترا و ردمی K50 پرو

این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد. این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی نمی‌کند و بنابراین باید برای گوشی دادن به موسیقی و تماشای فیلم باید از هندزفری‌های بلوتوثی استفاده کنید. صدای ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز از دیگر مشخصات اسپیکر گوشی Redmi K50 Ultra است. باید اشاره کنیم که ظرفیت باتری ارتباط مستقیمی با میزان نگهداری شارژ توسط گوشی دارد. به این مفهوم که هر چقدر ظرفیت باتری یک گوشی بالاتر باشد آن گوشی برای مدت زمان طولانی‌تری شارژ نگه داشته و شما نیازی به شارژ کردن چند باره آن در طول روز نخواهید داشت. از جمله قابلیت‌های دوربین اصلی می‌توان به فلاش LED، HDR و پانوراما اشاره کرد.

لوازم جانبی گوشی موبایل

عملکرد دوربین اصلی از معمولی یکم بهتره و میشه عکسهای خیلی خوبی رو باهاش ثبت کرد. دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30/60 فریم بر ثانیه داره و کیفیت ویدئوهایی که باهاش گرفته میشه هم خوبه. گوشی ردمی K50 اکستریم یا ردمی K50 اولترا با یک صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچ AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز از HDR10+ و ۱۲ بیت پشتیبانی می‌کند. یک اسنپدراگون ۸+ نسل اول دارد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 دارد.

Xiaomi Redmi K50 مشخصات گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 مرجع موبایل ایران

اجرای سریع انواع اپ‌های سنگین و اجرای بازی‌های سنگین در گوشی ردمی K50 اولترا با نرخ فریم بالا و تنظیمات گرافیکی عالی، تجربه‌ای دلچسب و فراموش‌نشدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از استانداردهای Dolby Vision و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد بدنه گوشی ردمی K50 اولترا، ۱×۷۵.۹×۸.۶ میلی‌متر (۶.۴۲×۲.۹۹×۰.۳۴ اینچ) است که ابعاد مناسبی بوده و در دست به خوبی جا می‌شود. سیستم عامل 12 و رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 که برای گیمرها بهینه سازی شده است، بخش نرم افزاری گوشی را تشکیل می دهند و همین امر سبب شده تا کاربران بصورت روان و آسان بتوانند گوشی را برای بازی مورد علاقه شان شخصی سازی کنند. در مورد دوربین های پشت گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50 Gaming نسبت به تمام گوشی های داخل سایت ما، و با توجه به اطلاعات موجود، دوربین خیلی خوبی دارد و نیاز شما را تا حد مطلوبی برطرف می نماید. این تنظیمات با یک سنسور زاویه‌ای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است.

این دوربین، کنتراست و جزئیات را به خوبی کنترل می‌کند و برای جلسات ویدیویی و تصاویر سلفی کاربردی و مناسب خواهد بود. ردمی همچنان به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پایبند بوده و از Gorilla Glass Victus برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است. حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت سبب می‌شود که صفحه نمایش در فضای باز کاملاً خوانا باشد.

  • تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند، در طراحی‌های منحصر به فرد و ویژگی‌های خاصی است که با نام آمازفیت شناخته می‌شوند و به طور خارق العاده‌ای نظر افرادی که علاقه به این نوع محصولات دارند را به خود جلب می‌کند.
  • پردازنده گرافیکی نیز Mali-G610 بوده که سرعت بالایی در پردازش داده‌های گرافیکی دارد و مکمل مناسبی برای تراشه‌های شرکت مدیاتک محسوب می‌شود.
  • گوشی Redmi K50 Gaming مجهز به MIUI 13 است که بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.
  • اطلاعات این گوشی بر اساس داده های موجود از سایت های معتبر برداشت شده است.