فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی با تحویل خودرو ۳۰ روزه آغاز شد+ قیمت | kamapress

درون اتاقک ساینا نیز شاهد طراحی قدیمی هستیم که فقط چند مورد از جمله نمایشگر سیستم تهویه هوا و حالت مدرن عقربه های سرعت توجه افراد را به خودش جلب میکند. از خصوصیات فنی ساینا میتوان به موتوری 1.5 لیتری با قدرت 87 اسب فروش اقساطی سایپا 1419 بخار اشاره کرد. اگر بخواهیم ساینا را با تیبا مقایسه بکنیم با اینکه وزن بیشتری دارد اما از شتاب بهتری برخوردار است.

فال ابجد فردا یکشنبه 19 فروردین ماه 1403

فناوری توربوشارژ، حداکثر قدرت 110 اسب بخار و حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر از جمله وجه اشتراکات شاهین اتومات با مدل معمولی هستند. این محصول نخستین بار در سال 1397 در نمایشگاهی در شهر شیراز رونمایی شد و توانست سر و صدای زیادی به پا کند. اگر چه تحریم های ایران باعث شد سایپا آن طور که می خواهد این محصول خود را طراحی نکند اما با این حال می توان گفت که حدود 85 از قطعات این خودرو حاصل دست رنج مهندسان ایرانی می باشند. شرایط فروش سایپا با فروش فوق‌العاده یک محصول و پیش فروش سه محصول دیگر این شرکت ویژه ایام عید سعید فطر اعلام شد. اصلا این فکر را نکنید که چون با پراید جوک و لطیفه زیاد می‌سازند و مکرر از آن انتقاد می‌کنند، خودرو محبوبی نیست.

فروش نقدی کوییک

بنابر درخواست کاربران، سایا خودرو طرح فروش سراتو، شاهین و چانگان را نیز در دستور کار قرار داده است و شما با شرایط ویژه‌ای که بارها در وب‌سایت رسمی مجموعه به آن پرداخته‌ایم می‌توانید در طرح‌های فروش شاهین، چانگان و سراتو نیز شرکت کنید. طرح فروش کوییک R هم اکنون از سوی سایاخودرو فراهم شده است و چنانچه دلداده این خودرو هستید، خوب است بدانید که از مزایای تحویل فوری، اقساط بلند مدت و ثبت سند به نام خریدار برای شرکت در طرح فروش کوییک S و معمولی برخوردار خواهید شد. اگر از کسانی که قصد خرید خودرو سایپا دارند، نظر سنجی شود که بیشتر از همه منتظر ارائه کدام طرح هستند، قطعا بخش قابل توجهی از آنان از طرح فروش کوییک نام خواهند برد.

فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی با تحویل خودرو ۳۰ روزه آغاز شد+ قیمت | kamapress

خودرویی که با قابلیت های به خصوص خود سعی دارد نگاه های منفی به وجود آمده نسبت به شرکت سایپا را از بین ببرد. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، شرایط ثبت نام سایپا که از طریق کمپانی اعلام می‌شود، مشمول طرح‌های اقساطی نیست. شما چه متقاضی شرکت در فروش پراید 111 باشید و چه مترصد فرصتی هستید تا بتوانید طرحی مناسب با عنوان فروش پراید 132 پیدا کنید، در هر دو حالت سایا خودرو برای شما پیشنهادات هیجان انگیزی دارد و این فرصت را دارید که با بهترین شرایط صاحب ماشین شوید. نیسان وانت به‌عنوان یکی از خودروهای دیرپا در خط تولید صنایع خودروسازی ایران، موفق شده است تا طی چهار دهه گذشته محبوب و پرفروش باقی بماند. این شرکت به‌تازگی صادرات وانت نیسان به کنیا و پاکستان را آغاز کرده است. همچنین ساختار فنی وانت نیسان در محصول جدید این شرکت، یعنی پادرا پلاس نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند. نمی‌توان از طرح‌های خرید اقساطی ایران خودرو صحبت کرد اما از محبوبیت دانگ فنگ h30 کراس نگفت. مشتری ایرانی، علاقه فراوانی به شاسی بلندها دارد و صرف نظر از مشخصات این خودرو همین عامل برای تقاضای زیاد جهت شرکت در طرح فروش اقساطی اچ سی کراس کافی به نظر می‌رسد.

  • در این شرایط فروش اقساطی کوییک، تحویل خودرو فوری بوده و سند نیز به نام خریدار ثبت می‌گردد.
  • 1400 را باید یکی از گران‌ترین سال‌های اقتصادی تاریخ ایران محسوب کرد.
  • 1- در ثبت نام اینترنتی سایپا، به هر کد ملی، فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
  • چراغ های جلوی کشیده و سه بعدی، جلو پنجره متفاوت، رینگ های آلومینیومی و… البته شاید چراغ های دو تکه عقب، نتوانند نظر مثبت همه متقاضیان را جلب کنند اما باید گفت که همین امر هم توانسته جلوه به خصوصی به این خودرو بدهد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار