خرید کلاهک دودکش H از تولیدکننده گروه صنعتی شایان فن

ابعاد و سایز پایه و همینطور خروجی کلاهک دود کش نباید از کانال اصلی کوچکتر باشد، در غیر این صورت مکش آلاینده ها با مشکل مواجه می شود. جنس این مدل از کلاهک دود کش از ورق های گالوانیزه، روغنی، سیاه و استیل می باشد. کلاهک دود کش اچ چهار گوش به دو شکل هم پوشانی و فلنچ کردن روی کانال اصلی جای داده می شود. حداقل ارتفاعی که کلاهک دود کش اچ چهار گوش باید از سطح پشت بام داشته باشد 1.5 متر می باشد. این محصول را هم روی پشت بام هایی که شیب دارند و هم پشت بام هایی که مسطح هستند و حتی روی دیواری که کانال و یا داکت دود کش در آن تعبیه شده است، قابل نصب می باشند. در صورتیکه لوله های دودکش چهارگوش باشند برای استفاده از کلاهک دودکش H گرد باید از یک تبدیل چهارگوش به گرد استفاده کرد که به راحتی عملیات نصب انجام شود.

این کلاهک ها کمک می کنند که پرندگان سر دودکش لانه سازی نکنند یا برف، باران و گرد و خاک وارد خانه شما نشود. کلاهک دودکش سیمان با امکان ارسال به سراسر کشور به فروش می رسد. اگر یک وجه از وجوه پایه ی کلاهک دودکش با مانع مواجه باشد، پره های کلاهک بصورت سه طرفه ساخته می شود.

ساختار زیبا و دکوراتیو این کلاهک ها در بام های مسطح و شیبدار بهترین گزینه خرید کلاهک دودکش می باشد. به همین جهت استفاده از آنها در انواع پروژه های ساختمانی و صنعتی گزینه ی مناسبی محسوب می شود. همچنین از این کلاهک ها برای تامین هوای آزاد اتاق هواساز نیز استفاده می گردد. این دسته از کلاهک ها برای تخلیه دود از دودکش موتورخانه ، شومینه ، هود، بخاری و آبگرمکن ها کاربرد دارد. دو زیردسته کلاهک پره ای چهارگوش و کلاهک پره ای گرد در این گروه قرار می گیرند. بیشترین موارد استفاده از کلاهک ژاپنی، کاربرد این محصول در دهانه خروجی لوله های دودکش موتورخانه در پشت بام است.

کلاهک دودکش H چهارگوش در انتهای کانال های چهارگوش دودکش که از داخل موتورخانه، شومینه یا بخاری گازی به پشت بام آمده اند قابل نصب و کاربرد می باشدنصب و استفاده میشود. ساختار این کلاهک دودکش بصورت حرف H لاتین اما با مقطع چهارگوش می باشد که با استفاده از پایه مکعبی هوای داخل کانال چهارگوش دودکش را به سمت بیرون هدایت می کند. در این کلاهک نیز ابعاد پایه و خروجی ها نباید از ابعاد کانالهای اصلی دودکش کمتر باشد که در جریان مکش دود و آلاینده اختلال ایجاد نشود. بر اساس نوع سوخت مصرفی، نوع کاربری بنا، گازهای سمی، انواع باد و بوران منطقه‌ای باید از نوع خاصی از کلاهک دودکش استفاده نمود.

جهت انتخاب بهترین نوع کلاهک می‌توانید با تیم پشتیبانی شرکت صنعتی نظری تماس برقرار نموده و از مشاوره تلفنی رایگان مجموعه بهره ببرید. شومینه‌ها بخش از سیستم گرمایشی کلاسیک در ساختمان‌ها بوده و با توجه به ابعاد و استفاده از نوع سوخت فسیلی یا هیزمی مصرفی باید کلاهک دودکش مناسبی برای آن انتخاب کرد. کلاهک ژاپنی یا چینی با توجه به تنوع اندازه، جنس و ظاهر به نسبت سایر کلاهک‌های دودکش انتخاب بهتری بوده به جریان هوای مناسب در مسیر دودکش نیز کمک خواهند نمود. به همین منظور طراحی و ساخت کلاهک دودکش استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی است. شما می توانید برای آگاهی از قیمت کلاهک دودکش با کارشناسان شهرآهن تماس حاصل فرمایید. برای خرید این محصول نیز، از طریق سایت به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

نمونه کار کلاهک دودکش 1401

میتوان از نافی برای اتصال با جوشکاری دود بند استفاده کرد بعد… قیمت لوله سیمانی ، فروش لوله سیمانی دودکشتولید و پخش محصولات سیمانی از قبیل لوله سیمانی های گرد 10و 108 جهت استفاده دودکش بخاری. لوله 20 و کانال 1520 جهت استفاده موتور خانه لوله 30و کانال 3020 جهت…

امتیاز کاربران به:

خرید کلاهک دودکش H از تولیدکننده گروه صنعتی شایان فن

برای جلوگیری از ورود باران به داخل دودکش، ما به سادگی یک کلاهک باران و طوق چشمک زن و طوفان نصب می کنیم تا از قسمت سقف که در آن دودکش نفوذ می کند محافظت شود. از طریق سوراخ‌های روی کلاهک، سوراخ‌های پایلوت را در تاج ایجاد کنید. کلاهک را بردارید و یک مهره درزگیر در اطراف لبه های تاج قرار دهید. پیچ های نصب را در سوراخ های پیلوت قرار دهید و با پیچ گوشتی آنها را سفت کنید. تاج دودکش بالای دودکش را می پوشاند تا از آن در برابر عوامل محافظت کند. تاج مایل باید یک شیب رو به پایین ایجاد کند که امکان خروج آب را فراهم کند.

  • جنس، عدم صیقلی بودن دیواره درکنار نبود نری و مادگی موجب خطرآفرینی دودکش آکاردئونی برای مصرف‌کننده را در پی دارد.
  • کلاهک های طرح اچ گرد را قدیمی‌ترین و اولین نوع کلاهک دودکش میدانند.
  • لوله خرطومی نسوز برای مکش یا تخلیه هوا با دمای بالا استفاده می شود.
  • سالانه شاهد اخباری حول محور مسدود بودن مسیر دودکش ساختمان و جان باختن بسیاری از افراد در خواب هستید.

ممکن است به صورت تک هلالی باشد و یا دارای دو شیب و سه شیب تولید گردد. لوله خرطومی نسوز برای مکش یا تخلیه هوا با دمای بالا استفاده می شود. از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد.

تنظیم تهویه یسنا