لینکدین از این پس کاربران را با بازی های مختلف سرگرم می کند

لینکدین از این پس کاربران را با بازی های مختلف سرگرم می کند

انتظار ورود LinkedIn، یک شبکه اجتماعی فعال در کسب و کار و جستجوی شغل، ممکن است کمی طولانی باشد. اما اخیرا این موضوع به واقعیت تبدیل شده و کاربران می توانند 3 بازی مختلف را از طریق اپلیکیشن های موبایل یا دسکتاپ تجربه کنند. طبیعتاً محدودیت هایی برای تجربه بازی وجود دارد که می تواند به جذابیت بیشتر آن برای کاربران کمک کند.

معرفی بازی های لینکدین ساده و در عین حال جذاب

ابتدا باید اشاره کنیم که هر یک از سه بازی جدید لینکدین فقط یک بار در روز قابل بازی هستند. پس از تکمیل شیفت روزانه، کاربر می تواند آمار خود را مشاهده کند. اطلاعات مربوط به سایر کاربران و بازیکنان برتر و همچنین افرادی که همین بازی را در شبکه دوستی شما امتحان کرده اند نیز نمایش داده می شود. بازی های اضافه شده جدید به این برنامه شبکه اجتماعی از طریق بخش شبکه من در تلفن های همراه و تبلت ها در دسترس هستند. برای دسترسی به آن در نسخه دسکتاپ علاوه بر قسمت ذکر شده می توانید از قسمت LinkedIn News نیز استفاده کنید.

Pinpoint یک بازی است که کاربران می توانند آن را در اپلیکیشن و نسخه وب لینکدین که شامل 5 کلمه از دسته های مختلف است، امتحان کنند. وظیفه بازیکن این است که بتواند دسته بندی هر کلمه را به درستی تشخیص دهد. با گذشت زمان، کلمات بیشتری ظاهر می شوند و هدف حدس زدن دسته بندی های صحیح در کوتاه ترین زمان ممکن است.

در Crossclimb ابتدا یک کلمه به کاربر ارائه می شود و سپس باید از کلمه گفته شده به عنوان نقطه شروع استفاده کند. در مرحله بعد، کاربر باید کلمات جدید را که هر کدام با کلمه قبلی فقط یک حرف متفاوت است مرتب کند. قرار دادن کلمات به ترتیب صحیح سرنخ هایی از کلمه آخر به دست می دهد. آخرین و شاید جالب ترین بازی Queens نام دارد که یک جدول سودوکو بدون اعداد است. کاربر باید کاشی ها را به گونه ای مرتب کند که کاشی وزیری در کنار دیگری نباشد و در هر ردیف یا ستون فقط یک کاشی وزیر وجود داشته باشد.

تصمیم لینکدین برای اضافه کردن بازی های سبک پازل به برنامه و نسخه وب خود دور از ذهن نیست. زیرا بسیاری از پلتفرم ها نمی توانند کاربران را برای مدت طولانی در برنامه های خود نگه دارند. این مشکل باعث شده تا درآمد تبلیغاتی آن ها به میزان قابل توجهی کاهش یابد. افزودن یک بخش جداگانه متعلق به بازی نه تنها به سرگرمی کاربران کمک می کند، بلکه می تواند رویکرد جدیدی را برای کسب و کارها برای جذب کاربران فراهم کند.

به عنوان مثال می توان به آمار بازی های منتشر شده در سایت مجله نیویورک تایمز اشاره کرد که در سال گذشته بیش از 8 میلیارد بار بازی شده اند و نیمی از این مبلغ به بازی معروف Wordle مربوط می شود; این بازی در سال 2022 با پرداخت هزینه نسبتاً زیادی توسط انتشارات فوق خریداری شد. نیویورک تایمز اشتراکی را برای دسترسی به همه بازی های خود می فروشد و یک بسته کامل دارد اما دسترسی به بازی ها و همچنین محتوای غیر رایگان آن گران تر است. ظاهرا لینکدین در حال حاضر قصدی برای دریافت حق اشتراک از کاربران خود برای دسترسی به بازی ها ندارد و آن ها را به صورت رایگان در اختیار افرادی قرار می دهد که دارای حساب کاربری در این پلتفرم هستند.

منبع: دیجیاتو

منبع: https://www.yjc.ir/fa/news/8725406/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF