ثبت نام در صرافی کوکوین

در حال حاضر این صرافی ، در بین اکسچنج های معاملاتی لیست شده در سایت coinmarketcap، رتبه پنجم را در اختیار دارد. تیم توسعه دهنده این صرافی در سال ۲۰۱۱ تحقیقات خود را درباره تکنولوژی بلاک چین آغاز کردند. بعد از سال ها آزمون و خطا و انجام تحقیقات گسترده، در سال ۲۰۱۷ این صرافی تاسیس شد. بودجه 20 میلیون دلاری مورد نیاز برای توسعه این صرافی از طریق عرضه اولیه توکن های آن با نماد KCS تامین شد. دفتر مرکزی این صرافی در حال حاضر در یکی از کشورهای کوچک قاره آفریقا به نام سیشل قرار دارد. در ادامه آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین، برای انجام تنظیمات روی حساب کاربری خود وارد صفحه رابط کاربری صرافی می شویم و خودمان به صورت دستی این تنظیمات را انجام می دهیم.

بعد از تأمین بودجه لازم برای خرید ارز دیجیتال، وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه Markets در بالای صفحه کلیک کنید. صرافی ارز دیجیتال کوکوین حجم معاملات مناسبی دارد و از تعداد ارزها زیادی در اسپات پشتیبانی می کند . به عنوان مثال می توان از جفت ارز های معامله ها BTC/ETH نام برد به این معنی که ارز مربوطه با جفت ارز بیت کوین و اتریوم معامله می شود. این صرافی بین المللی بیش از 450 ارز دیجیتال را پشتیبانی کرده و می توان انتخاب بسیار گسترده تری در خرید ارز های دیجیتال نسبت به صرافی های دیگر داشت.

ارز دیجیتال DAI چیست؟ معرفی و بررسی آینده این ارز

این صرافی دارای پلت‌فرمی مناسب برای معامله‌گران تازه‌وارد و حرفه‌ای است و دارای ابزارهای متنوعی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. همچنین صرافی KuCoinاز نقدینگی مناسبی برخوردار و نرخ‌ کارمزد معاملات در آن نسبتا پایین است. دلیل اول این است که ثبت نام در صرافی کوکوین در سطح اولیه، نیازی به احراز هویت و انجام فرآیند KYC ندارد و امکاناتی که در این سطح در اختیار معامله‌گران می‌گذارد، برای بسیار از افراد مناسب است. من تو صرافی کوکوین پسورد تریدینگ خودم رو فراموش کردم برای بازیابی رمز ناچارام احراز هویت کنم و این کار رو انجام دادم اما همش بهم میگن درخواستتون رد شده ولی دلیلش رو عنوان نمیکنن. کسی هست که این مشکل رو داشته؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. پس از ساخت حساب، فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا همان معامله ارزهای دیجیتال می‌رسد.

فعالیت بدون تأیید هویت در این صرافی امکان پذیر است اما ریسک ازدست دادن کل سرمایه وجود دارد. در این صرافی بیش از 200 ارز دیجیتال مختلف برای معامله وجود دارد. برخلاف برخی از صرافی ها که چند ده ارز دیجیتال موجود برای تجارت را ارائه می دهند، KuCoin بیش از 600 ارز دیجیتال را ارائه می دهد.

همانطور که گفته شد بدون تکمیل مراحل 2FA و KYC کاربر با یک سری محدودیت‌ها در برداشت و سایر ویژگی‌ها مواجه ثبت نام صرافی کوکوین است. در بخش دوم آموزش کار با صرافی KuCoin نحوه ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با هم بررسی می‌کنیم. قبل از اینکه بخواهیم نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین را آموزش دهیم ، واجب است که چند نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید. اگر در فضای ارزهای دیجیتال معامله می کنید، حتماً می‌دانید که نباید از IP یا شناسه کاربری ایرانی برای ورود به صرافی‌های ارز دیجیتال استفاده کرد.

سپس بر روی گزینه “Borrow” موجود در مقابل آن کلیک کنید. در این مرحله توکنی که قصد وام گرفتن آن را دارید از طریق لیست پیدا کنید. سپس بر روی گزینه “Transfer” موجود در مقابل آن کلیک کنید.

آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین (Kucoin) + هدیه نقدی

همچنین، اگر قیمت جدید از سقف حفاظتی قیمت فراتر رفته باشد، ممکن است بخشی از سفارش لغو شود. برای سفارشات استاپ در بازار، پس از رسیدن به قیمت مدنظر، سفارشات با قیمت فعلی بازار پر می شود. ۳- به دلیل نوسانات بازار، امکان تکمیل سفارش وجود ندارد یا قیمت پر شده غیرمنتظره برای بازار وجود دارد.

ثبت نام در صرافی کوکوین

تصمیم‌‌گیری نهایی برای ثبت نام در صرافی KuCoin و فعالیت در آن به عهده خود شما است. سازندگان به‌علت فراهم کردن نقدینگی در صرافی، کارمزد کم‌تری نسبت به گیرنده‌ها پرداخت می‌کنند. صرافی‌هایی که تفاوتی بین کارمزد‌های گیرنده و سازنده قائل نمی‌شوند از نرخ کارمزد ثابت استفاده می‌کنند. در این قسمت سرمایه‌گذاران با شرکت در این رقابت و معامله از جوایز خاصی برخوردار می‌شوند. استفاده از این گزینه، برای معامله‌گران حرفه‌ی مناسب‌تر است. منوی معاملاتی برای قراردادهای آتی در صرافی KuCoin، کمی متفاوت‌تر از منوی معاملات نقدی و اهرم‌دار است.