اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

فضاسازی‌ها کاملاً واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از رده سنی اسکیپ روم زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. پلیر ها میتوانند از طریق این اپلیکیشن، بهترین اتاق فرار های ایران را مشاهده کنند و به صورت آنلاین اقدام به رزرو اسکیپ روم مورد نظر خود کنند. همچنین مجموعه داران عزیز نیز، میتوانند به سادگی از طریق اپلیکیشن مای اسکیپ، اتاق فرار های خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنند. این فرد که در اصطلاحات اتاق فرار بازیگر یا اکتور و گاهی سوم شخص نامیده می شود، معمولاً به طور پنهانی و با استفاده از تاریکی محیط وارد می شود و بسته به سناریو و روند بازی وظایفی را به عهده دارد.

  • اگر عاشق تعامل با مردم هستید، واقعا به راحتی با آن‌ها کنار می‌آیید، در فضاهای تازه احساس راحتی می‌کنید و در شوخی‌های خودجوش و بداهه‌پردازی مهارت دارید، احتمالا می‌توانیدبرای این نقش آماده شوید.
  • و یا شما خودتون از گیم مستر درخواست میکنین که برای خروج از اون مرحله و حل معما بهتون کمک کنه.
  • برای موفقیت در اتاق فرار باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در این مطلب.
  • اتاق فرار اکتشاف، اولین بازی از مجموعه نوین اسکیپ است که در محدوده نارمک واقع شده.
  • شغل‌های این چنینی نیاز به تعامل بسیار زیادی دارد، بنابراین اگر قصد دارید در این مسیر حرکت کنید بهتر است میزان انرژی و صبر خود را افزایش دهید تا در طول راه خسته نشوید.

اتاق فرارها براساس مهارت بازیکن ها از ساده تا دشوار طبقه بندی شدند و شما هر چقدر بیشتر تجربه کسب کنید میتونید سطح های بالاتر رو برای بازی و فرار انتخاب کنید. همون طور که اشاره شد؛ گیم مستر اتاق فرار کسیه که شما و گروهتون به عنوان بازیکن، از اول تا آخر بازی باهاش تعامل دارید. گیم مستر درست مثل یک کارگردان، بازی رو اداره می‌کنه و باعث می‌شه بهترین تجربه رو از حضور در اتاق فرار داشته باشید. کار گیم مستر از وقتی که بازیکن‌ها به محل ساختمان می‌رسند شروع می‌شه و تا بعد از وقتی که اونجا رو ترک کنند؛ ادامه داره.

می‌خوای کارپیشه، شما رو مستقیماً به کارفرما معرفی کنه؟

همانطور که گفته شد، در مواقعی کاربرد دارد که پلیر ها دچار مشکل می شوند. البته این نکته را باید اشاره کنیم که سیستم هینت و وسیله ارتباطی آن می تواند در هر اتاق فرار متفاوت باشد. معمولا هینت دهی از طریق مانیتور نشان دهنده زمان بازی انجام می شود. البته بسته به شرایط و امکانات هر اسکیپ روم ممکن است متفاوت باشد. برای مثال بعضی اسکیپ روم ها هینت دهی را از طریق بیسیم، آیفون یا تلفن همراه انجام می دهند. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی کرده است.

چطور تیم حرفه ای برای اتاق فرار بسازیم؟

مثلاً توی یک اتاق فرار که تم خونه های قدیمی و متروکه رو داره مثل اتاق کلبه وحشت شاید جالب نباشه که چند تا مانیتور دیجیتالی نصب باشند! پس بهتره که طراحان اتاق فرار برای راه‌های هینت و راهنمایی دادن، شیوه‌های مناسب این اتاق رو پیدا و پیاده سازی کنند. بنابراین یک گیم مستر خوب که در این بخش از اصطلاحات اتاق فرار با او آشنا شدید، موظف است که تمام روند بازی و رفتار بازیکنان را زیر نظر داشته باشد. یکی از جذاب ترین شغل‌های افراد در اتاق‌های فرار، گیم مستری است. وظیفه اصلی فرد در این شغل جذاب آموزش، اجرا، پیشبرد، هیجان‌انگیز کردن و درنهایت به پایان بردن بازی درست مانند یک کارگردان تئاتر است.

اگه تجربه حضور در اتاق فرار رو داشته باشید، حتما میدونید که چند سانتی‌متر این طرف و آن طرف بودن وسایل هم می‌تونه روی لو دادن قصه و یا جذابیت بازی تاثیرگذار باشه. به همین دلیل خیلی مهمه که گیم مستر اتاق فرار قبل از حضور بازیکن‌ها، کاملا اتاق بازی رو چک کنه که همه چیز دقیقا سر جای خودش قرار گرفته باشه و همه دکمه‌ها و اهرم‌ها درست کار کنند. بنابراین وقتی قصد دارید که سراغ ژانر معماییاتاق فرار تهرانبرید؛ حتما از این که گیم مستر اون اتاق شخص حرفه‌ای باشه مطمئن شوید. در طول بازی ممکن است، افراد به بن بست برسند و یا مسیری را پیش بگیرند که اشتباه باشد، در این زمان گیم مستر باید با راه های ارتباطی موجود با بازیکنان ارتباط برقرار کند و آن‌ها را راهنمایی کند.