صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال

علاوه بر این، به دلایل امنیتی مانند بسیاری از صرافیها، کوینکس از پروتکل HTTPS و همچنین ذخیره سازی کیف پول سرد استفاده کرده است. با استفاده از پروتکل های مختلف و سیستم امنیتی full dimension protection خیال کاربران را راحت کرده است. آیا تا به حال نام صرافی کوینکس را شنیده اید و می دانید که چگونه میتوان در صرافی کوینکس ثبت نام کرد؟ ثبت نام در این پلتفرم فرآیند سادهای داشته و کاربران میتوانند بلافاصله از حساب خود در صرافی کوینکس استفاده کنند. در درجه اول، اطلاعات اولیه مورد نیاز عبارتند از ایمیل، نام و شماره تلفن. کاربران میتوانند از طریق یک رابط کاربری آسان که هم برای دسکتاپ و هم برای دستگاههای تلفن همراه (iOS و Android) در دسترس است، ارزهای دیجیتال را خرید و فروش یا معامله کنند.

قسمت های (Market)، (Limit) و (Stop-Limit)، دارای مشخصات مخصوص به خود هستند که بخش های مختلف اسپات را تشکیل می دهند. همچنین مهمترین قسمت داستان یعنی شبکه مورد نظر برای این انتقال رو از طریق آدرس والت مخصوص اون هم انتخاب می کنید. این صرافی همچنین دارای یک رمز بومی به نام، CoinEx Chain یا زنجیره کوینکس است. همانطور که می دانید مراحل پایانی آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس رسیده ایم و در حال حاضر این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید وارد صرافی کوینکس شده و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. آموزش کار با صرافی کوینکس به شما کمک می کند تا زمانی که خواستید در این صرافی ثبت نام و احراز هویت کنید، راه و چاه را بلد باشید و بتوانید به سادگی با این صرافی کار کنید. اقدامات امنیتیبر اساس شرط 2FA خود، کد پیامکی یا کد دریافت شده در نرم افزار Google Authenticator را برای تأیید تراکنش برداشت در Coinex وارد نمایید.

بر اساس بسیاری از بررسیهای آنلاین و تحقیقات انجام شده، در روشهای واریز و برداشت فقط از ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکنند. بر اساس مجموع دادههای بررسی تبادل آنلاین، سازندگان بازار تجربیات بهتری با تیم پشتیبانی کوینکس داشتهاند. کاربرانی که میخواهند در صرافی کوینکس فعالیت کنند باید بگویم که کوینکس، یک صرافی خوبی است حالا بیایید این صرافی را نقد و بررسی کنیم. با این حال، برخی از خریدها در چند منطقه منتخب را میتوان از طریق ویزا و مسترکارت هم انجام داد. معامله هر کوین از طریق این توکن در پلتفرم، امتیازات و مزایای دیگری را به همراه دارد. همچنین در فروردین 1399 کویینکس “برنامه جذب سفیر” را در سراسر جهان راه اندازی کرد. شاید درباره امنیت رمزارزها، مطالب زیادی را در سایت های گوناگون خوانده باشد، بنابراین در مورد صرافی ارزهای دیجیتال که برای انجام معاملات خود استفاده می کنید، باید در نظر داشته باشید که صرافی حتما بایستی از نظر امنیتی ایمنی کامل را داشته باشد تا به وسیله هکران و همچنین افراد سودجو مورد حمله قرار نگیرد و ارزهای شما نابود نشود.

حتما تا این لحظه اسم صرافی و اکسچنج کوینکس (CoinEX) به گوشتان خورده شایدم همین الان داخل اکسچنج کوینکس با IP ایران به راحتی و بدون تحریم های آمریکا مشغول ترید صرافی coinex برای ایرانیان کردن هستید. لازم به ذکر است بدانید برای ورود به صرافی کوینکس تنها کافی است بر روی گزینه Sign in که در تصویر زیر با فلش سبز مشخص شده است کلیک کنید در این صورت شما به راحتی می توانید با وارد کردن حساب کاربری و رمز عبور وارد صرافی شوید. یکی از مسائل بسیار مهم که باید توجه ویژه به آن داشته باشید بالا بردن امنیت حساب کاربری است، این نکته را در نظر داشته باشید که ایمیل شما به حساب کاربری در کوینکس متصل شده است به همین جهت هر چقدر امنیت ایمیل شما بالا باشد مطمئنا امنیت دارایی های شما در این صرافی بالاتر خواهد رفت، شاید برای شما سوال پیش بیاید که برای بالا بردن امنیت ایمیل باید چه کار هایی انجام داد، در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم که سعی کنید برای ایمیل خود یک رمز عبور قوی انتخاب کنید برای مثال بهتر است به این نکته اشاره کنیم که رمز عبور باید پیچیده باشد و در آن از حروف بزرگ و کوچک، اعداد، علامت ها و غیره استفاده شود تا هر کسی نتواند به راحتی رمز ایمیل شما را باز کند، توجه داشته باشید که کد ارسال شده توسط صرافی کوینکس باید در یک فضای امن نگهداری شود برای مثال باید از رطوبت، باد، باران و افراد سوء استفاده گر دور باشد زیرا تمام این ها این مسائل می تواند برای دارایی های شما خطر ساز شود.

مانند تصویر زیر باید در حالی یک عکس از خود بگیرید، که در آن مدرک شناسایی عکس دار را در جلوی خود گرفته اید. کاربران نمیتوانند وجوه خود را به صورت نقدی یا ارزهای فیات برداشت کنند. تعداد ارزهای پذیرفته شده در کوینکس بسیار زیاد است و مشکلی نخواهید داشت، اما در حال حاضر بخشی از معامله باید یکی از این ارزها باشد: بیت کوین، اتریوم، تترا یا USDT و بیت کوین کش، یعنی مثلا نمیتوانید ارز ریپل را مستقیما به ارز لایت کوین تبدیل کنید، ابتدا باید ریپل را به یکی از چهار ارز ذکر شده تبدیل کنید و سپس ارز مورد نظر خود را خریداری کنید.