۵ کتاب نفرین شده‌ که خطر خواندن‌شان بر عهده خودتان است! یک پزشک

«ایرین» یک جادوگر بوده و وردهای جادوگری را از مادرش یاد گرفته است. هر فرد و ناشی که ویرایش و چاپ این کتاب را به دست می‌گرفت؛ به مرگ ناگهانی و در اثر یک بیماری مرموز از دنیا می‌رود و به این ترتیب وارد فهرست کتاب‌های نفرین شده می‌شود. شاید تصور کنید یک رمان جذاب و هیجان‌انگیز است و داستانی ماجراجویی خواهید خطرناک ترين کتاب علوم غريبه خواند. بله؛ حق با شما است ولی به شرط اینکه بتوانید کتاب را به دست بگیرید و چند صفحه بخوانید و بعد زنده بمانید. همه ما دوست داریم رمانی بخوانیم که احساسات ما را برانگیزد و درباره عشق و دوستی باشد یا شگفتی عقل را به همراه داشته باشد. طبیعتا دوست نداریم کتابی به دست بگیریم که نفرین شده است و هر لحظه خطری متوجه ما است.

دانلود کتاب کله سر – آپارات

طریقه نوشتن تعویذات و کامل‌ترین لوح در علم اوفاق لوح چهار در چهار است که از نظر مزاجی نیز حائز اهمیت و قدرت کامل است. نکرونومیکونیارستاخیز مردگانو یا کتاب دیوانه کننده القابی هست که بر روی این کتاب فوق العاده عجیب و ماورایی گذاشتند.

راه حل ها و منطق های علمـی و عملی انواع طلسمات دفینـه و گنج یـابی

این هتل زیبای ساحلی 5 ستاره هر ساله به تعدادی از افراد که در سیستم قرعه کشی این هتل شرکت می کنند 3 روز اقامت رایگان همراه با خدمات هتل ارائه می کند.برای این منظور … نصب تلگرام طلایی برای ویندوز 7 – دانلود فیلم american pie 8 با لینک … به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا استان در مراسم اختتامیه و تجلیل از … مخفف پنج کلمه کیمیا یا علم شیمی ، لیمیا، هیمیا ، سیمیا و ریمیا.

کتاب کنز الحسینی

۵ کتاب نفرین شده‌ که خطر خواندن‌شان بر عهده خودتان است! یک پزشک

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. فلزیـاب گلکسار|نقطه زن حرفه ای|ردیـاب طلا|گنج یـاب » دانلود … تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق بههمه بلاگ بوده و محفوظ میباشد ، با هرگونه کپی بردای از طرح یا پوسته برخورد خواهد شد. چون 45 اسم بر تو مکشوف شد رياضت آنرا از اول ماه آغاز ميکني و شيوه چنين است که پس از هر واجب 49 بار اسماء را قرائت ميکني و در اين ايام دوري از مردمان واجب نبود و تنها ترک حيواني لازم است و بخور اين ايام تنها ? با أضافت اين سه اسم باز هم دعوت 24 اسم ميباشد در حاليکه دعوتي که هم اکنون با نام برهتيه کبري(به اشتباه) موجود است 28 اسم است.

  • در قرن شانزدهم میلادی نوشته شده و به افکار و امیال شیطانی اشاره دارد که حتی نمی‌توانید فکرش را بکنید.
  • وقتی که یه سری کتاب داخل بسته تون نیست چرا اطلاعات غلط روی بسته فروشی میزنید .
  • نکته مهم‌تر اینکه هر کسی نسخه‌ای از «جادوی مقدس آبراملین ساحر» را بخواند؛ گرفتار شیاطین و اجنه‌ها می‌شود و بدبختی سراغش می‌آید که پایانش قطعا مرگ است.
  • The Drop 2014دانلودفیلمکتابجنگل The JungleBook2016 دوبله فارسی.
  • گفته می‌شود نویسنده این کتاب یک کشیشی بوده که سوگند مقدسش را زیر پا می‌گذارد.
  • نصب تلگرام طلایی برای ویندوز 7 – دانلود فیلم american pie 8 با لینک …
تمامی محتوای موجود تماما خودکار از وبلاگ های فارسی دریافت میشود ؛ در صورت مشاهده هرگونه محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران ؛ گزارش دهید تا به قید فوریت حذف گردد. از حضرت محمد (ص) منقول است، آنان که کتاب حق را بخوانند و دیگران را به قرائت آن تشویق کنند از یاران خاص باری تعالی محسوب می شوند. تهیه و تنظیم و گردآوری طلسمات نقشبندی از حسین نمینی می باشد. توسط شیخ نظر علی افشاری ارومیه ای تالیف شده است و در این صفحه با شما به اشتراک میگذاریم .