معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های میان رده بازار تکنولایف

برای دیدن دیگر مدل های لپ تاپ ایسوز به صفحه برند لپ تاپ ایسوسمراجعه نمایید. لنوو خوشبختانه برای ذخیره سازی اطلاعات از حافظه هیبریدی استفاده کرده است. این یعنی این محصول 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD دارد تا هم فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات داشته باشد هم به لطف SSD بتواند کارهای مختلف را با سرعت بیشتری انجام دهد. پس اگر به دنبال لپ تاپی تا 8 میلیون هستید این مدل با توجه به ویژگی‌های ذکر شده و نمایشگر بزرگ خود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. پردازنده مرکزی این مدل هم اینتل Celeron N4020 است اما با این تفاوت که نهایت فرکانس به 2.8 گیگاهرتز می‌رسد.

به همین منظور در این راهنمای خرید، در بازه‌های قیمتی مختلف بهترین لپ‌تاپ طراحی را بررسی و مشخصات فنی آن را به اختصار توضیح داده‌ایم. پیش از این در مقاله راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ، به پارامترهای مهم در زمان خرید اشاره کرده‌ایم. یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده موجود در بازار لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 i3 4GB-256GB SSD است. با لپ تاپی سروکار دارید که از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به Full HD می‌رسد. استفاده از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ اینتل هم باعث شده که این محصول برای فعالیت‌های روزانه و فعالیت‌هایی که نیاز به پردازش سنگینی نداشته باشند، مناسب باشد. یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده که می‌توانید آن را خریداری کنید، لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL05 i3 8G 256SSD نام دارد.

بهترین لپ تاپ مایکروسافت کدوم مدله؟

کارت گرافیک های اختصاصی نیز با توجه به مدل و حافظه تقسیم خرید بهترین لپ تاپ بندی می شوند. حافظه رم در لپ تاپ ها به دو دسته DDR3 و DDR4 تقسیم می شود که حافظه های DDR4 از سرعت بسیار بالاتری برخودار هستند و گزینه های بسیار بهتری هستند. رم 4 برای استفاده عالی و رم 8 برای استفاده گیم و نیمه حرفه ای و رم 16 برای استفاده های گیمینگ و حرفه ای بسیار تخصصی مناسب می باشد. در این بازه قیمتی می توان لپ تاپ های بسیار بهتری پیدا کرد که برای کاربرد های معمولی و نیمه حرفه ای مناسب هستند اما برای گیم بهترین گزینه موجود نیستند. فضای هارد دیسک یک ترابایتی باعث می شود تا که ذخیره اطلاعات به هیچ مشکلی بر نخورید. همچنین با توجه به این قطعات و سخت افزار های متوسط به پایین برقی مصرف این لپ تاپ بسیار پایین می باشد و باتری آن می تواند تا 5 ساعت جوابگوی باشد که یکی از مزیت های این لپ تاپ به حساب می آید.

  • پس به دنبال گرافیک بالا باشید (مثل 1650 یا 3050 که البته در لپ تاپ های زیر 20 میلیون پیدا نمیشن).
  • بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی دارید، حتما به حافظه SSD دقت کنید.
  • این لپ تاپ برای کاربری مالتی مدیا و کاربری عمومی مناسب ترین گزینه است.
  • به همین دلیل شاید اندکی نصب بازی‌های گرافیکی حجیم برای شما مشکل شود.

البته این پیروزی زمانی رخ می‌دهد که لپ تاپ‌های گیمینگ با پردازنده رایزن از مدل‌های مشابه با پردازنده اینتل ارزان‌تر هستند. این لپ تاپ دارای پردازنده مرکزی intel core i u می باشد که در کنار رم 8 گیگابایت ddr4 موجب سرعت فوق العاده و توان پردازشی عجیب و غریب این لپ تاپ شده است. پردازنده گرافیکی این مدل نیز nvidia geforce mx130 gddr5 2gb می باشد که برای بازی گزینه مناسبی می باشد اما در این رنج یک نقطه ضعف به حساب می آید.

می توانید لیست کاملی از این ویژگی ها را در بخش «راهنمای خرید» این مقاله بیابید. اما قبل از رفتن به آن، لطفاً لیست انتخاب شده ما از بهترین لپ تاپ های بازی زیر 50 میلیون تومان و بررسی های آنها را ببینید. بهترین سخت‌افزار گیمینگ را دارد و می‌توان گفت در میان انواع لپ‌تاپ‌هایی که تا حالا معرفی کردیم، بهترین خواهد بود. قیمت این لپ تاپ گیمینگ ایسوس بالاست؛ اما در مقابل دارای ویژگی‌های و مشخصات سخت‌افزاری منحصر به فردی است که بازی را برای شما به یک لذت تمام نشدنی تبدیل می‌کند.

لپ تاپ Asus VivoBook R465FA i3

گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود. از نکات قابل توجه این لپ تاپ می توان به 512 گیگابایت حافظه NVMe SSD اشاره کرد که فوق العاده پر سرعت است. همچنین این سیستم به دو گیگابایت حافظه گرافیک Nvidia Geforce MX350 مجهز شده. ام اس آی Modern یکی از سبک ترین لپ تاپ های موجود در این لیست با تنها 1.6 کیلوگرم وزن است.

معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های میان رده بازار تکنولایف