فارکس حرفه ای ️ویدیو بررسی معرفی سایت صرافی کوکوین️ kucoin فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای ️ویدیو بررسی معرفی سایت صرافی کوکوین️ kucoin فارکس حرفه ای

به‌ این‌ ترتیب، شما؛ کارمزد صرافی را از محل ذخایر دارایی‌های KCS خود خواهید پرداخت و شامل تخفیف صرافی کوکوین می‌شوید. اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو را دارید احتمالا در حال تحقیق درباره صرافی‌های مختلف هستید. کوکوین Kucoin یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که کاربران ایرانی را تحریم نکرده و ازاین‌رو مورد توجه ایرانی‌ها است.

  • سقف میزان تخفیف کارمزد معاملات 30 درصد است که در ازای نگهداری سی هزار توکن KCS به شما تعلق می‌گیرد.
  • در مرحله سوم آدرسی که قصد واریز رمزارز به آن را دارید؛ مانند قسمت مشخص شده در تصویر پایین کپی کرده و مراحل واریز را تکمیل کنید.
  • یکی از مهم‌ترین و داغ‌ترین مباحثی که در بازار رمزارزها در میان کاربران ایرانی وجود دارد، پیدا کردن یک صرافی مناسب است.
  • اکنون پس از صحبت درباره معامله فیات P2P در ادامه بحث آموزش خرید از صرافی KuCoin می‌خواهیم درباره ویژگی صرافی سریع کوکوین به صحبت بپردازیم.

در قسمت Fee Schedule در قسمت Withdrawal and Despot fees می‌توانید کارمزد برداشت کوین‌های متفاوت را مشاهده کنید. پس از ورود به منوی کارمزدها، می‌توانید در قسمت اولیه خلاصه‌ای کارمزدهای خود را مشاهده کنید. هزینه سازنده و گیرنده برای معاملات نقدی و اهرم‌دار مشخص شده‌است. برای ورود به پنل معاملات اهرم‌دار یا Margin Trading می‌توانید از منوی اصلی در قسمت Trade بر گزینه Margin Trading کلیک کنید و وارد منو شوید. میزانی که می‌خواهید به حساب اصلی انتقال دهید را انتخاب کنید و بر گزینه تایید یا Confirm کلیک کنید. برداشت فقط از حساب اصلی مجاز است و اگر در سایر حساب‌ها رمزارز‌هایی دارید، برای برداشت آن‌ها باید ابتدا آن‌ها را به حساب اصلی انتقال داده و سپس از حساب این سایت اصلی برداشت کنید.

هزینه‌های مربوط به این معاملات ممکن اسست با توجه به روش پرداخت انتخاب شده متفاوت باشد. به‌عنوان مثال Simplex معمولا 3.5 درصد از مبلغ کل تراکنش را در ازای هر خرید دریافت می‌کند، درحالی که گفته می‌شود Baxa 4 تا 6 درصد از مبلغ کل را دریافت می‌کند. برای خریدهای P2P هزینه‌ها بستگی به روش پرداخت انتخاب شده دارد. بنابراین هنگام پذیرش یا ارسال آگهی به آن توجه داشته باشید. بودجه برای توسعه کوکوین از طریق ICO جمع‌آوری شد که از 13 آگوست 2017 تا 1 سپتامبر 2017 ادامه داشت.

هشدار برای کاربران ایرانی

حالا Deposit Address یا آدرس سپرده گذاری خود را کپی کنید و در فیلد تعیین شده Paste نمایید. در اینجا شماره حسابی که می خواهید به آن واریز نمایید برگزینید. در اینجا آدرسی که می خواهید به آن واریز کنید را در فیلد تعیین شده کپی نموده و عملیات واریز را کامل کنید.

صرافی کوکوین از زمان شروع فعالیتش تا کنون با مشکل خاصی روبه‌رو نشده و در پلتفرم‌های مختلف مانند دسکتاپ، اندروید و iOS در دسترس است. رمزی که پیشتر انتخاب کردید و کد یکبار مصرفی که برای ایمیلتان ارسال می‌شود را وارد کنید تا تراکنش تائید شود. ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید و بسته به سیستم‌عامل دستگاه خود، کوکوین را دانلود و نصب کنید. روندی که می‌تواند باعث افزایش پشتیبانی از سایر ارزهای فیات توسط سایر صرافی‌های رمزارزی سراسر جهان شده و روند بکارگیری رمزارزها در زندگی‌های واقعی ما را سرعت ببخشد. همچنین این استراتژی به کوکوین اجازه می‌دهد نه‌تنها به معامله‌گران مبتدی، بلکه به هرکسی که می‌خواهد پورتفولیویی از دارایی‌های دیجیتال ایجاد کند اجازه می‌دهد از ارزهای فیات برای این کار استفاده کنند.

نوحی که «دارِن آرونوفسکی» به تصویر کشیده است حتی پیامبر هم نیست