رپورتاژ آگهی چیست؟ از نگارش تا خرید رپورتاژ آگهی الوکانتنت-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

البته برندینگ تنها وجه سودآوری و فایده تولید رپورتاژ‌های آگهی نیست. یکی از راه‌های بهبود کیفیت و ارزش سایت از نظر ربات‌های گوگل، خرید رپورتاژ آگهی است. رپرتاژ های آگهی موجب جذب بازدیدکنندگان بیشتر و افزایش مخاطبان وب‌سایت می‌شوند؛ به همین ترتیب فروش محصولات و خدمات یک برند نیز با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود. هر کسب‌وکاری که نسبت به تولید و انتشار رپورتاژ آگهی اقدام کند، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و سودآور برای خود انجام داده‌است. در واقع، تولید رپرتاژ خبری یک سرمایه‌گذاری مطمئن در فرآیند برندینگ است. همه کسب‌وکارها یا خدمتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و یا محصولی را به آن‌ها عرضه می‌دارند.

  • به طور مثال، اگر شما یک رپورتاژ آگهی ۹۰۰ کلمه‌ای می‌نویسید تعداد کلمات کلیدی دوم و سوم باید حداقل ۵ بار باشد.
  • تولید و انتشار ریپرتاژ خبری، شیوه‌ای است که هم برای تولیدکننده آن رپورتاژ (که در واقع همان صاحب برند است)، هم برای وب‌سایت منتشر کننده آن و هم برای مخاطبانی که آن را می‌خوانند مفید است.
  • بنابراین، زمانی که شروع به نوشتن مطلب خود می‌کنید، به این نکته توجه داشته باشید که در ابتدا مطالبی آموزشی به مخاطب هدف خود ارائه کنید.
  • برای این‌که نوشته شما همانند یک مقاله باشد، باید کار را از عنوان آغاز کنید.
  • پس توجه کنید بهبود سئو، هدف اصلی نیست، بلکه استفاده حداکثری از نتیجه رپورتاژ آگهی خوب است.

در صورت نیاز می‌توانید نمونه‌های رپورتاژ مشابه کسب‌وکار خود را جست‌وجو و مطالعه کرده و از آن‌ها ایده بگیرید. بلکه باید با باقی ماندن در بین مطالب سایت تأثیرگذاری بیشتری در سئو سایت شما داشته باشد. ما روزانه انواع رپورتاژ آگهی را در روزنامه، تلویزیون و رسانه‌های دیگر می‌بینیم. در دنیای تبلیغات و بازاریابی، همیشه افراد به دنبال یافتن راهی جدید برای جلب توجه مردم بودند و در طول زمان متوجه شده‌اند که یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار، تبلیغات غیر مستقیم است. البته پارامترهای بسیار دیگری نیز وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان یک کمپین تبلیغاتی را رصد کرد اما در این بخش،‌ به دو مورد از مهم‌ترین پارامترها یعنی Total Site Traffic و CTR اشاره کردیم. «ترافیک کلی سایت» معیاری است از تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فردی که از وب سایت شما بازدید می‌کنند و از منابع مختلفی بدست آمده است.

رپورتاژ آگهی چیست؟ از نگارش تا خرید رپورتاژ آگهی الوکانتنت-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک دلیل دیگر تاثیرگذاری بالای رپرتاژهای آگهی، این است که رپرتاژها در منابع معتبر و قابل اطمینان منتشر می‌شوند. سایت‌هایی که نسبت به انتشار رپورتاژ اقدام می‌کنند، دارای جایگاهی مطمئن در میان مردم و مخاطبان خود هستند. این اعتبار به نوبه خود به محتواهای درون سایت، از جمله رپرتاژ آگهی نیز منتقل می‌شود و خوانندگان آن رپرتاژ، احساس می‌کنند که این محتوا قابل اعتماد است. در ابتدا لازم است به این سوال بپردازیم که رپرتاژ چیست؟ چرا که آشنایی کامل با مفهوم رپرتاژ آگهی، لازمه درک بهتری از کاربرد و چگونگی تولید آن است. کلمه رپورتاژ که در اصل از زبان فرانسوی گرفته شده، به معنای «گزارش» است.

بسیاری از سایت‌های قوی و معتبری که رپورتاژهای آگهی‌های مناسب را می‌فروشند، در حوزه‌های مختلفی در حال فعالیت هستند. به این ترتیب شما می‌توانید با توجه به زمینه و موضوع نمونه رپورتاژ آگهی خود، دسته‌بندی مناسبی را انتخاب کنند. ولی اگر در رابطه با موضوع رپورتاژ کسب و کار شما، سایت‌هایی با همان عناوین و یا موضوعاتی نزدیک به آن وجود دارد، بهتر است که رپورتاژ آگهی را از آن سایت‎ها خریداری کنید.

نوشتن رپورتاژ آگهی با توجه به سایت انتخابی

مثلا ممکن است بخواهد بازدید بیشتری دریافت کند، محصول خود را بفروشد یا خدمت خاصی ارائه دهد. اکنون که با هدف رپورتاژ آگهی آشنایی پیدا کردید، باید به مسئله مهم دیگری بپردازیم. با توجه به این موضوع که رپورتاژ آگهی معمولا به صورت یک خبر نوشته می‌شود بیشتر در سایت‌های خبری انتشار پیدا می‌کند. بهتر است بدانید اغلب کسانی که وارد سایت‌های خبری می‌شوند به محتواهای اینگونه سایت‌ها اعتماد دارند و همین امر مهمترین مسئله در محبوبیت رپورتاژ آگهی‌ها به شمار می‌رود. البته ذکر این نکته در اینجا مهم است که بدانید سایت‌های خبری قوانین محکمی را در مورد انتشار رپورتاژ آگهی‌ها دارند و هرگز اجازه نمی‌دهند هر رپورتاژ با هر محتوایی در سایت‌شان انتشار پیدا کند.

همچنین رپرتاژ آگهی در پیک ترافیک روزانه منتشر می‌شود تا حداکثر مخاطب را جذب کند. هنگامی که رپورتاژ آگهی را در قالب یک مطلب آموزشی منتشر می‌کنید، این موضوع باارزش می‌شود و آن‌وقت است که درست به خال زده‌اید. تبلیغات بنری یکی از راه‌های مناسب برای معرفی محصول و خدمات شماست. در این نوع تبلیغات به واسطه‌ی دیده شدن برند شما، حتی اگر کلیکی صورت نگیرد، به صورت پیش فرض باعث افزایش آگاهی درباره‌ برند شما خواهد شد. شما حتی می‌توانید در کنار معرفی محصول و خدماتتان، پیشنهاد و تخفیف‌های خود را نیز به جامعه بزرگی نمایش دهید. برای شروع نگارش رپورتاژ آگهی، شما باید چندین جمله اول از مقالات مختلف را مطالعه کنید.

یک رپورتاژ آگهی مناسب باید سختار ها و چارچوب های مناسبی برای جلب رضایت بازدید کنندگان داشته باشد. شرکت داده آسان ایرانیان (ایزی وب) فعالیت خود را از فروردین سال ١٣٩٣ با هدف طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و ارائه راهکارهای کارآمد در این حوزه آغاز نموده است. بر اساس نوع کسب و کارتان لینک سازی انجام می دهید و از یک منبع قدرتمند به صورت دائم لینک دریافت می کنید. متن می بایست با استانداردهای تعیین شده منطبق بوده و محتوای تبلیغاتی دارای ظاهر مناسب باشد. کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید محتوا هستند که در واقع شما …

بدین ترتیب کاربران روزانه رسانه این آگهی یا آموزش تبلیغاتی را خواهند دید. یکی از اشتباهات بزرگی که ممکن است در روند تولید رپورتاژ صورت گیرد، استفاده از محتوا تکراری و کپی‌شده است. برخی از متخصصان سئو به اشتباه فکر می‌کنند با توجه به این موضوع که رپورتاژ برای مدت محدودی در اینترنت و سایت خبری باقی می‌ماند، می‌توانند از محتوای کپی استفاده کنند. بهتر است بدانید استفاده از محتوای کپی‌شده در هر شرایط اشتباه است و به سایت آسیب‌های غیرقابل جبرانی وارد می‌کند. در صورتیکه نمی‌توانید محتوای جدیدی برای رپورتاژ تولید کنید، بهتر است اصلا رپورتاژ نروید.

برای شفاف‌تر شدن تفاوت، فرض کنید شرکتی در زمینه‌ی تولید ماسک‌های بهداشتی فعالیت می‌کند. تفاوت اصلی در این است که در رپورتاژ آگهی، شما مشخصاً از خودتان و محصولات‌تان حرف می‌زنید. حتی اگر اطلاعات دیگری هم در اختیار مخاطب قرار دهید، در نهایت تمرکزتان روی خودتان است. حداقل کاری که می‌توانید انجام بدهید این است که موضوع مد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید چند لینک اول چه نکاتی مطرح کرده‌اند (احتمالاً مخاطب را بهتر راضی می‌کرده‌اند که بالا آمده‌اند). گوگل معمولاً چند پیشنهاد مکمل هم مطرح می‌کند که می‌توانید از آن‌ها سایت خرید رپورتاژ (https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/) هم الهام بگیرید.

پس هر چقدر یک سایت پربازدید باشد، باید به ارتباط آن با سایت خودتان هم اهمیت دهید. اما در مورد موضوعات عمومی این موضوع صدق نمی‌کند و می‌توان سایت‌های خبری یا سرگرمی را هم انتخاب کرد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بک‌لینک گرفتن به هر قیمتی اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

ارائه محتوای منحصر به فرد