تلویزیون الجی مدل 32LM6370

اگر تا بحال نتوانسته اید تلویزیونی مناسب با نیاز و بودجه خودتان انتخاب کنید بدون شک خرید شما تلویزیون LED ال جی است. در وضوح تصویر مناسب این تلویزیون 4K الجی هیچ شکی نیست، اما پس از کیفیت تصویر اغلب کاربران وضوح صدا را در معیارهای خرید تلویزیون قرار میدهند. با توجه به وظیفه ای که برد اینورتر دارد -یعنی تامين نور پس زمینه-، معمولا اشکالات پیش آمده در نور پس زمینه مربوط به این بخش است. با این حال باید اشاره کنیم که ال جی رفرش ریت بالایی برای آن ها تعریف نکرده پس به عنوان یک تلویزیون گیمینگ نمی توانند کاربرد داشته باشند. در صورتی که با این کار هم همچنان مشکل صدا وجود داشت، باید تمامی تنظیمات را به حالت کارخانه برگردانید. این ویژگی با حذف نویزهای صدا موجب ایجاد صدایی واقعی و باکیفیت میشود. شایع ترین ایراد این سری از تلویزیون های ال جی مدل ۴۲Ly345 در قسمت بک لایت بوده و تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد.

از آنجا که قیمت تلویزیون ال جی در قیمت های مناسبی عرضه می گردند، می تواند خرید و اضافه کردن یک تلویزیون باکیفیت را به دکوراسیون خانه هموار کند. طراحی فوق العاده سری LG UHD AL THinQ از بارزترین ویژگی ها می باشد که فضای دکوراسیون داخلی خانه شما را خیره کننده می­ کند. با تشخیص روشنایی محیط، AI Brightness Control نیز میتواند میزان روشنایی صفحه نمایش را متناسب با روشنایی محیط تنظیم کند تا بهترین حالت از روشنایی را برای تماشای محتواهای مختلف در اختیار داشته باشید. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت تشخیص صدای کاربر را داشته و میتواند نتایج جستجو را با سرعتی بالا در اختیارتان قرار دهد. نکته ی جالب شما می توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی هر آنچه که نیاز دارید را سرچ و دانلود و با داشتن حافظه ی ذخیره سازی نصب و راه انداری نمایید مثلا با دانلود انواع بازی ها و با وجود فناوری های گنجانده شده نهایت لذت را از باز ی کردن با این محصول فوق العاده دریافت کنید.

سیستم صدای و پخش صوتی در این تلویزیون کمک خواهد کرد تا تجربه صوتی و تصویری شما ارتقا پیدا کند و امکانات گسترده مربوط به تجربه تماشایی سینمایی را در اختیار کاربر قرار میدهد. سیستم صوتی این تلویزیون ها متوسط است و دارای ریموت کنترل جادویی (Magic) می باشند. ال جی تحولات زیادی را در تلویزیونهای جدید ایجاد کرده که یکی از آنها ساخت ریموت کنترل جادویی متفاوت میباشد. هر کدام از بلندگوهای تلویزیون قابلیت پخش صدایی 10 وات را دارند و مجموع صدای خروجی تلویزیون به 20 وات میرسد. با قابلیت رمزگشایی صدا DTS در این محصول، صدایی پر از جزئیات را حس می کنید. برای بخش صوتی از 4.2 کانال خروجی صدا استفاده شده است. کیفیت صوتی از دیگر وجه های مثبت تلویزیون ال جی است که خوشبختانه به آن توجه ویژه ای شده است. در تلویزیون 55 اینچ الجی از پردازنده Quad Core Processor 4K در بخش تصویر استفاده شده که قدرت بینظیری در تجزیه و تحلیل دادههای تصویر داشته و به خوبی میتواند تصاویر را برای نمایش در صفحه نمایش تلویزیون 55UP75006 آماده سازد. علاوه بر این از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا نیز در تلویزیون 55 اینچ پشتیبانی شده و در صورت در اختیار داشتن این دستیارهای صوتی میتوانید اتصال میان دستیار و تلویزیون را برقرار سازید.

در تلویزیون الجی 55UP75006 از متریال باکیفیت استفاده شده و این تلویزیون بهترین مواد اولیه را برای مقاومت بالا ارائه میدهد. پردازنده Quad Core Processor 4K تصاویری با رزولوشن 4K را پردازش میکند که از همه نظر بهینه شده هستند و این تصاویر واقع گرایانه لذت تماشای محتوا را چندبرابر میسازد. به صورت کلی اجرای بازی بر روی این تلویزیون ال جی با وجود پردازنده قدرتمند بدون لرزش و روان صورت خواهد گرفت. سیستم عامل WebOS با منوی بسیار روان و راحتی که دارد دسترسی کاربران به بخشهای مختلف تلویزیون را بسیار راحتتر کرده و شما میتوانید از امکاناتی گسترده در این بخش برخوردار شوید. هرچه می بینید و می شنوید را تقویت کنید.پردازنده نویز ویدئو را از بین می برد و رنگ و کنتراست پر جنب و جوش تری ایجاد می کند.تصاویر با وضوح پایین بالا می روند و با کیفیت نزدیک به ۴K تولید می شوند.همچنین می داند کی ، کجا و چگونه صدا را بهبود بخشد ، صدای فراگیر مجازی را برای یک تجربه غوطه وری و سینمایی ایجاد می کند. این قابلیت با تشخیص ژانر تصویر قادر است برخی تنظیمات صدا را برای ایجاد صحنههایی واقعگرایانه در تلویزیون اعمال کند.

کیفیت مناسب صدا و تصویر در کنار قابلیتهایی که در آن به کار رفته است، این تلویزیون را به یک تلویزیون فوقالعاده تبدیل کرده است. به این منظور در صورت امکان برای تست سالم بودن باید تلویزیون را به یک آنتن دیگر وصل کنید. اگر بخواهیم از نظر قیمت مقایسه کنیم باید بگوییم که کیوندها قیمت بسیار پایینی ندارند و خرید آن ها برای افرادی توصیه می شود که قیمت را در اولویت قرار نداده اند. به عبارت دیگر نانوسل، باعث می شود که خلوص رنگ ها را از هر زاویه طرفین حفظ کند و هر کسی می تواند از تصویر این تلویزیون در هر قسمتی از منزل لذت ببرد. FILMMAKER MODE از اعمال این ویژگیها بر روی محتوای فیلم جلوگیری میکند تا کیفیت واقعی تصاویر در حالتی مناسب حفظ شوند. خازن های داخلی در برابر صاعقه و نیمه هادی ها از نوسانات خطوط برق محافظت می کنند و یک پوشش ژل سیلیکونی در اطراف چیپست ها رطوبت را حفظ می کند.

پا به پای این برند شناخته شده، شما می توانید تلویزیون سامسونگ، تلویزیون سونی، تلویزیون شیائومی و تلویزیون هایسنس را نیز در میان محصولات برگ و باد مشاهده کنید. میتوان از قسمت تایمرها یا تنظیمات ساعت تایمر خاموشی را لغو کرد. سیستمی هوشمند در این تلویزیون وجود دارد که آن سیستم عامل اندروید می باشد و می تواند یک سرگرمی عالی برای کاربر باشد و ساعت ها او را سرگرم کند و برای تماشای شبکه های آنلاین ، دانلود بازی و برنامه های مختلف و وب گردی مناسب می باشد و امکاناتی هستند که در اختیار شما قرار می دهد .

تلویزیون الجی 55UP75006 با این فریمهای باریک، صفحه نمایش بزرگ خود را در مرکز توجهات قرار میدهد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این تلویزیون الجی آشنا شویم. یکی از کاربردیترین تکنولوژیهای موجود در تلویزیون 55UP75006 پشتیبانی از انواع گوشیهای هوشمند است و میتوانید به راحتی از راههای مختلف محتوای تلفن همراه خود را به تلویزیون 55UP75006 انتقال دهید. حین خرید تلویزیون های ال جی، در رابطه با امکانات هوشمند آن دقت زیادی به خرج دهید! دمای رنگها کمی سرد است که این ویژگی باعث تمایل رنگها حین نمایش به آبی میشود. برای علاقهمندان به ورزش و مسابقات ورزشی بسیار اهمیت دارد که نتایج بازی و مسابقه تیم محبوب خود را از دست ندهند و تلویزیون 55UP75006 این شریط را فراهم میکند و با کمک فناوری Sports Alert هنگامیک ه مشغول به تماشای محتوا و برنامه مورد علاقه خود هستید اعلانهای مربوط به بازی و مسابقه مد نظرتان در قبل، حین و بعد از بازی نمایش داده خواهد شد و شما درجریان عملکرد تیم قرار خواهید گرفت و نه محتوا نه برنامه و بازی ورزشی را از دست نمیدهید. مخاطبان در صورت عدم تصمیم گیری در خرید تلویزیون ال جی و مردد بودن در انتخاب، می توانند با فروشندگان آترین کالا در تماس باشند تا شما را در انجام یک خرید ایده آل راهنمایی کنند.

تلویزیون 55UP75006 از قابلیتهای فوق پیشرفتهای که تلویزیونهای OLED الجی برای بخش گیمینگ دارند، بهرهمند نشده اما دارای برخی قابلیتهای مناسب است تا بتوانید تلویزیونی معمولی را برای استفاده گیمینگ در اختیار داشته سایت lgtvblog باشید. برای خرید بهترین تلویزیون ال جی میبایست بودجه قابل توجه ای را در نظر داشته باشید تا بتوانید در میان بهترین مدل های ال جی که مربوط به تلویزیون های OLED و تلویزیون های بالا رده LED می شود، دست به انتخاب بزنید. البته الجی برخی قابلیتهای مناسب را برای وضوح صدای عالی مورد استفاده قرار داده که یکی از آنها ویژگی Clear Voice میباشد. الجی هر ساله سعی دارد تکنولوژیهای خود را ارتقا دهد و با اضافه کردن امکانات جدید تلویزیونهایی تکمیلتر از همیشه را وارد بازار کند. در تلویزیون up7750 علاوه بر پردازنده حذف نویز ویدیو و تنظیم کنتراست تصاویر قابلیتی وجود دارد که می داند چه زمانی، کجا و چگونه صدا را بهبود بخشد و صدای فراگیری را برای تجربه ای سینمایی ایجاد می کند.

ال جی برای تلویزیون های خود، بین 6 ماه تا یکسال نسخه های آپدیتی را عرضه می کند و این امکان را برای کاربر به وجود می آورد تا تلویزیون ال جی هوشمند خود را با آخرین نسخه ارائه شده از سوی شرکت ال جی همگام سازد که برای آپدیت تلویزیون ال جی کافی است تا مطابق با دستور العمل های زیر عمل کنید. طراحی یکی دیگر از بخش هایی است که ارزش های خرید تلویزیون ال جی را بالا برده است. از بهترین ویژگیهایی که در این سیستم عامل دیده شده سرعت بسیار بالا در منوی کاربری بوده که دسترسی کاربران به محتواهای موردنظر را در سرعتی بینظیر فراهم میکند. امکانات مربوط به گیمینگ و همراه با وضوح عالی در تصویر سبب خواهد شد تا به گیمری حرفهای تبدیل شوید و میدان بازی را در دست بگیرید. وضوح رنگ و کنتراستی بهینه که ایجاد تصاویری زنده را سبب خواهند شد در این تلویزیون به کمک فرمتهای HDR 10 Pro و HLG ایجاد میشوند و این فناوریها تجربه تصویری مخاطب را بهبود خواهد بخشید. کیفیت تصویر در تلویزیون های ال جی بسیار بالا و واضح می باشد که در کنار دیگر فناوری ها سبب شده این برند به یکی از بهترین های دنیای صوت و تصویر تبدیل شود.

تعویض چسب حرارتی : در انجام عمل اصلاحیه بک لایت چسب قبلی به طور کامل تمیز می شود و مجدداً از چسب دوطرفه مرغوب بابت چسباندن بک لایت استفاده می شود انتقال حرارت تولید شده توسط لامپ ها به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و حرارت خود را با سرعت بالاتری به سینی خنک کننده منتقل کنند . در صورت نیاز شما میتوانید تلویزیون را به دیوار نیز وصل کنید و با ضخامت بسیار باریکی که داره، بر روی دیوار نیز جلوه و ظاهری بینظیر خواهد داشت. از ویژگیهایی که در طراحی ظاهری تلویزیون بسیار به آن توجه شده استفاده از نوع پایههای دوشاخه است.

AI Sound را نیز میتوان جزو مؤثرترین قابلیتهای صوتی تلویزیون الجی 55UP75006 در نظر گرفت. الجی برای به حداکثر رساندن تجربه شما در هنگام استفاده از تلویزیون فناوریهای اسمارتی را نیز بر روی تولیدات خود قرار داده است که همین نیز موجب خواهد شد تا محصولات پیشرفتهای در اختیار شما قرار بگیرد. در تلویزیونهای فول اچدی و اچدی در صورت نزدیک شدن به صفحه نمایش متوجه مرز بین پیکسلهای تشکیل دهنده خواهید شد، این در حالی است که تراکم بالای پیکسلها در تلویزیون 4K موجب افزایش وضوح و عدم نمایش غیرواقعی تصاویر به دلیل نمایش پیکسلها خواهد شد. این مشکل به علت سوختن ال ای دی یا پیکسلهای پنل است. «ال جی دیسپلی» مشغول توسعه پنل های او ال ای دی است و تصمیم دارد قابلیت استفاده آن را برای مشتریان وسیع تر کند. تلویزیون های ال ای دی ال جی در سال 2021 با قیمتی مناسب تولید و ارائه شده اند. به همین دلیل الجی همواره تمام تلاش خود را برای عرضه تلویزیونهایی با کیفیت مناسب در بخش تصویر و صدا به کار میگیرد. در این تلویزیون کیفیت صدا و تصویر همراه با طراحی مدرن و ظریف و تمام آنچه یک کاربر انتظار دارد گنجانده شده است.

در مورد طراحی ظاهری این صفحه نمایش ، متوجه خواهید شد که مدل UP 7750 نسبت به طراحی سال قبل کاملاً طراحی خارجی خود را تغییر داده است و از لحاظ لبه های صفحه نمایش خارجی (حاشیه ها) بسیار کم شده است.همچین LG برای فراهم آوردن زمینه دید وسیعتر ، این تلویزیون را نازک تر کرده و ضخامت صفحه نمایش نیز با اختلافاتی به همان ضخامت سال قبل تبدیل شده است. اولین تغییر این است که صفحه اصلی سیستم عامل اکنون به صورت تمام صفحه شده و دیگر از منو هایی که در لبه تصویر به نمایش در می آمدند خبری نیست. وبرای گوشیهای دارای سیستم عامل IOS قابلیتهای Apple Homekit و Airplay2 جهت اشتراک گذاری محتوا وجود دارد. ال جی فراموش نکرده است که بازار بزرگی وجود دارد و در آن کاربران به دنبال یک مدل تلویزیون می باشند که لزوما چشمگیر نیست اما قیمت مناسب تری دارد. وضوح تصویر تلویزیون حالتی مناسب از نمایش محتواها با جزئیات کامل را فراهم کرده و در کنار آن برخی ویژگیها همچون HGIG تعبیه شدهاند.