بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون کدام موارد هستند؟ مجله اسنپ مارکت

پردازشگر گرافیکی RTX 3050ti می‌تواند که بازی‌های روز دنیا را با فریم ریت قابل قبولی روی صفحه نمایش 17.three اینچی FHD این لپ تاپ به خوبی نمایش دهد. همچنین نرخ بروزرسانی 144 هرتزی صفحه نمایش به نرم‌تر شدن حرکت تصاویر کمک محصوصی خواهد کرد. ناگفته نماند که TUF Gaming FX706HEB-HX126 ویژگی‌هایی مانند کیبورد با نور پس زمینه، تنوع بالای پورت و صفحه نمایش مات را نیز دارد. از پردازنده Core i H که بگذریم، به sixteen گیگابایت حافظه رم می‌رسیم که سرعت پردازش‌ها را به خوبی بالا می‌برد. همچنین در لپ تاپ از چیپ گرافیکی RTX 3050 استفاده شده تا مصرف کننده با four گیگابایت حافظه GDDR6 به بازی‌های گرافیکی سنگین بپردازد. وجود پورت‌هایی مانند USB Type-A، USB Type-C، RJ45، HDMI و جک 3.5 میلیمتری صدا در بیشتر لپ تاپ‌های گیمینگ دیده می‌شوند.

بوده، اما متاسفانه از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید به همان 60 هرتز استاندارد بسنده کنند. آن اشاره کرد که کارایی محصول را برای دانش‌آموزان و دانشجویان را بسیار بیشتر هم می‌نماید. آن اشاره کرد که کارایی محصول را برای دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار بیشتر می‌کنند. است و قابلیت حمل بالایی دارد و از پس اکثر کارهای روزمره‌ی کاربران بر می‌آید.

خرید Forty Two مدل بهترین ست کیف و کفش زنانه دخترانه شیک

البته پردازنده در لپ تاپ های گیمینگ معمولا از سری‌های قوی انتخاب می‌شوند و کمتر مدل گیمینگی را می‌توان پیدا کرد که پردازنده‌ی ضعیفی در آن بکار رفته باشد. استفاده از پردازنده Ryzen 7 نسل پنجم، گرافیک RTX 3050ti لپ تاپ لنوو مدل Legion 5-JD را به یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تبدیل کرده است. این لپ تاپ با پردازنده eight هسته‌ای و سرعت کلاک پایه three.2 گیگاهرتز تمامی دستورات را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. همچنین sixteen گیگابایت رم DDR4 در Legion 5-JD وجود دارد که تا 32 گیگابایت سماور مدل جدید قابل افزایش است.

فهرست بهترین لپ‌تاپ‌های زیر 30 میلیون

به طور کلی چیپ‌های گرافیکی شرکت انویدیا به دو سری RTX و GTX تقسیم می‌شوند. در سری RTX جدیدترین چیپ‌های گرافیکی این شرکت قرار می‌گیرند که به صورت RTX X0Y0 معرفی می‌شوند. نماد ایکس در این مدل‌ها نسل چیپ گرافیکی را نشان می‌دهد که در حال حاضر به عدد three رسیده است. یعنی هر چقدر که این عدد بالاتر برود، با چیپ گرافیکی قوی‌تری از نظر میزان حافظه Vram، نوع حافظه و… با برند انویدیا طرف هستیم. سری GTX نیز چند سالی است که دیگر حضور پررنگی در لپ تاپ‌های گیمینگ ندارد، اما هنوز هم مدل‌های GTX 1050 و GTX 1650 در لپ تاپ‌های ارزان قیمت دیده می‌شود.

  • مثلا با توجه به نیازهای من بدون شک لپ تاپ Legion5 15ARH05 گزینه بهتری هست اما برای یک برنامه نویس که صرفا لپ تاپ رو برای پردازش کدها میخواهد ایسوس VivoBook R528EP-BQ149 میتونه گزینه بهتری باشه.
  • با توجه به شروع تابستان و افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ گیمینگ، در این مقاله تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ بازار در بازه‌های قیمتی مختلف، از لپ تاپ‌ گیمینگ اقتصادی تا گیمینگ‌های پرچمدار را به شما معرفی می‌کنیم.
  • اگر به دنبال یک لپ‌تاپ عالی هستید، پس خوش شانس هستید زیرا گزینه‌های بسیار متنوعی در حال حاضر در محدوده‌های قیمتی مختلف موجود است.
  • در میان مدل‌های معرفی شده در این راهنمای خرید، گزینه‌های متفاوتی از نظر نمایشگر وجود دارد.

از ویژگی‌های جالب توجه این لپ‌تاپ می‌توانیم به برخورداری از استاندارد نظامی MIL-STD-810G اشاره کنیم. این استاندارد باعث شده که لپ‌تاپ مورد نظر ما در برابر شوک الکتریکی مقاوم باشد. همچنین این استاندارد باعث می‌شود که دستگاه در برابر گرما هم از خود مقاومت بیشتری نشان دهد. عملکرد باتری این لپ‌تاپ هم در حالی که با یک محصول مخصوص بازی سروکار داریم جالب توجه است. بر اساس آزمایش‌هایی که روی باتری این محصول انجام شده، باتری می‌تواند ۱۲ ساعت و سی دقیقه ویدئو پخش کند.

سخت افزار لپ تاپ‌های گیمینگ شرایطی را ایجاد می‌کنند که تا چند سال نیازی به بررسی سیستم مورد نیاز بازی‌ها نداشته باشید. البته که برای رسیدن به این سخت افزارهای قدرتمند باید مبلغ قابل توجهی بپردازید. به همین دلیل باید در انتخاب دستگاه مورد نظرتان نهایت دقت را به خرید دهید تا از زیان‌های مالی سنگین جلوگیری کنید. شرکت لنوو سعی کرده تا با ارائه مدل IdeaPad Gaming 3 15ARH05 – AA یک لپ تاپ با پردازنده رایزن 7 و قیمتی مناسب را به دست مصرف کننده برساند. این لپ تاپ دارای پردازنده Ryzen H است که جزو پردازنده‌های قدرتمند لپ تاپی محسوب می‌شود.

اگر با این مورد روبرو شدید مدل دقیق پردازنده گرافیکی را بپرسید و کد آن را برای مقایسه و بررسی کامل، یادداشت کند. مهمترین بخش هر لپ تاپی پردازنده مرکزی آن است و با بودجه 30 میلیون تومان می‌توان پردازنده‌هایی خرید که برای کارایی بالا طراحی شده‌اند. خانواده پردازنده‌های H اینتل که از دو سری Core i5 و Core i7 اینتل هستند قدرت بسیار بهتری نسبت به پردازنده‌های ارزان قیمت دارند که برای ارزان بودن طراحی شده‌اند. از ویندوز گرفته تا محل نصب بازی ها و فایل هایی که در لپ تاپ خود می خواهید داشته باشید. بهتر است لپ تاپی با هارد اس اس دی با ظرفیت 128 گیگا بایت یا 256 گیگا را در کنار استفاده از هارد ساتا با ظرفیت 1 ترا بایت را برای خرید در نظر بگیرید. همچنین شما می توانید لپ تاپی که در آن هارد اس اس دی به کار رفته را خریداری کنید و بعداً هارد ساتا به آن اضافه کنید تا ظرفیت آن را بالا ببرید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون کدام موارد هستند؟ مجله اسنپ مارکت