پرده پانچی خرید و قیمت پرده با انواع مدل و طرح های جدید پانچ

زیرا هم رنگ آن ها از بین می رود و هم تزئینات و جزئیات پرده از بین می رود. پرده پانچی اتاق خواب یکی از انواع پرده مدرن و مناسب انواع دکوراسیون در اتاق خواب است. پرده پانچی از یک‌سو مشابه پرده‌های پلیسه سنتی، دارای چین‌خوردگی است و از سوی دیگر مکانیزمی مدرن دارد. پرده پانچ در قسمت بالایی پرده سوراخ‌هایی بزرگ دارد که میله پرده از درون آن‌ها رد می‌شود و به‌همین دلیل به‌آسانی با دست، باز و بسته می‌شود.

پرده پانچی یا هازان چگونه است؟

نصب پرده آماده پانچ بسیار راحت است و در صورت نیاز به میل پرده، می‌توان آن را همراه پرده و از سایت ویکی دکو خریداری ویستا پرده نمود. پرده پانچ در دو جنس هازان و مخمل در فروشگاه اینترنتی منزل به فروش میرسد، عرض هر قواره one hundred fifty سانتی متر می باشد. ارتفاع پرده حداکثر 3 متر میباشد ، که با توجه به نیاز شما میتوانید ارتفاع کمتر سفارش دهید. برای خرید پرده پانچ با بهترین قیمت می توانید از بین طرح و مدل های مختلف، محصول نهایی را انتخاب و به صورت اینترنتی سفارش دهید. همانگونه که مطلع هستید پرده جزو مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی است که کمک شایانی در روح بخشیدن به فضای منزل و حتی محل کار شما می‌کند.

  • یکی از دلایل خرید و نصب پرده آماده توسط مشتریان، نیاز به نصب فوری پرده است.
  • اما اگر می خواهید طبق قوانین دکوراسیون منزل پیش بروید، بهتر است پرده های پانچ مدرن خود را از رنگ های نود و خنثی استفاده کنید.
  • پانچ های گلدار بهترین انتخاب برای محیط هایی مثل آشپزخانه، اتاق خواب و… می باشند.
  • پارچه مخمل خارجی علاوه بر کیفیت مخمل ایرانی گرم بالاتری دارد و در مقابل شستشو بسیار مقاوم‌تر است و خرید این پارچه باعث می‌شود چاپ روی پرده ماندگاری و کیفیت بسیار بیشتری داشته باشد.
  • قبل از اینکه به سراغ پرده پانچ طرح دار برویم، ابتدا می خواهیم به مزایای پرده پانچ بپردازیم تا شما بدانید چرا این مدل آنقدر در جهان محبوب شده است.
  • جنس پارچه پرده‌های آماده نیز می‌تواند از انواع مختلف پارچه پرده‌ای باشه؛ پارچه هازان یا کتان، پارچه گونی بافت، پارچه مخمل از پر طرفدارترین اجناس برای ساخت این نوع پرده هستند.

پرده پانچ شما دارای لکه‌های ریزی است که به تازگی ایجاد شده‌اند، توسط یک بخار شوی دستی در جهت از بین رفتن آن‌ها اقدام کنید. جنس این نوع از پرده، نوعی پارچه کتان با تراکم کم است که باعث عبور بیشتر نور نسبت به پارچه کتان می‌شود و استحکام بیشتری نسبت به پرده توری دارد. این پارچه قیمت ارزان و در عین حال کیفیت چاپ بسیار بسیار بالایی دارد. همگی دریافتند چقدر خاص و خواستنی است که در عوض کلیشه ها از پانچی های رنگی رنگی که جان بخش است میتوان استفاده کرد به همین خاطر است که در پرده فروشی نیکجو سبک و طیف رنگی در دنیا وجود ندارد که ما نداشته باشیم. در سالهای اخیر که با تازگی وارد بازار شده بود عده ای قدرت ریسک پایینی داشتند فقط در حمام ها و اتاق خواب ها از این نوع سفارش میدادند ولی مدتی که گذشت و ژورنال های جهانی عرضه شدند.

پرده مدل Pb105 سایز 280×140سانتیمتر

در واقع سبک های کلاسیک، تفاوت عظیمی با دیگر مدل پرده های پانچ دارند و آن هم به این دلیل است که که پرده های کلاسیک مجلل تر هستند. در واقع افرادی که همیشه از سبک های مجللی تر استقبال می ‌کنند، می توانند از این مدل پرده ها خریداری نمایند. در واقع موضوع مهمی که در رابطه با آن ها وجود دارد و همه باید به این موضوع توجه داشته باشند، تناژ رنگی این پرده ها است. پرده های کلاسیک به دلیل سبک متفاوت خود رنگ های تیره تری نسبت به پرده های مدرن و گلدار و… دارند. البته این موضوع به این دلیل است که رنگ های تیره تر، حس باشکوه و مجلل را به افراد منتقل می کنند.

پرده کرکره فلزی ساده ۱۶ میلیمتری

پرده پانچی خرید و قیمت پرده با انواع مدل و طرح های جدید پانچ اگر فرزند شما اهل فوتبال و ورزش است، قطعا از این مدل پرده استقبال میکند. همچنین میزان اکسسوری و یراق آلات به کار رفته در آن تاثیر بسیار زیادی در برآورد قیمت نهایی دارد. پرده‌های مدرن پانچ از آن جهت که چین کمتری دارند (پارچه کمتری مورد نیاز است) و بدون تجملات دوخته می‌شوند مقرون به‌صرفه هستند. وجود پس زمینه ساده و تک رنگ به همراه نوشته‌ای با خط نستعلیق باعث شده تا پرده‌هایی با این طرح در عین سادگی جذابیت زیادی داشته باشند. به همین دلیل متخصصین دکوراسیون داخلی پرده طرح نستعلیق پانچ را برای فضاهای مینیمال و مدرن یا فضای سنتی خانه‌های لوکس ایرانی مناسب می‌دانند. به همین دلیل در اغلب موارد هیچ‌گونه تزیینات اضافی، اکسسوری و یراق آلات براق در طراحی این نوع پرده‌ها مشاهده نمی‌شود.