آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

فرم ثبت سفارش در حالت Market که شما در این حالت به قیمت لحظه‌ای بازار ارز موردنظر خود را خرید می‌کنید یا به فروش می‌رسانید. در این قسمت می‌توان، اطلاعاتی از قبیل زمان واریز، نماد ارز، میزان ارز انتقال داده‌شده، نوع شبکه، آدرس، وضعیت انتقال و TXID (در ادامه توضیح می‌دهم) را مشاهده کرد. اکنون همان‌طور که مشاهده می‌کنید به شما اعلام می‌کند که آدرس شبکه‌ای که قصد واریز به آن رادارید بلاک چین ترون هست. به‌عنوان مثال ما از صرافی‌های داخلی تتر ترون را خریده‌ام و در کیف پول خود داریم پس نوع Coin type ما USDT میشه و Protocol Type را روی ۲۰USDT-TRC قرار می‌دهیم. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش ثبت نام کوینکس ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ویژگی های مهم صرافی CoinEx

سوالیه که در این مقاله بهش میپردازیم و صفر تا صد صرافی کوینکس رو براتون توضیح میدیم. با رونق حوزه ارز دیجیتال کاربران ایرانی دغدغه خرید از صرافی دارن و نمیتونن صرافی مناسب رو برای خرید و فروش انتخاب کنن. یعنی کاربران ایرانی از صرافی هایی مانند بایننس تحریم شدن و صرافی مناسب باید انتخاب کنن. وصل کردن اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور به حساب صرافی کوینکس CoinExابتدا لازم است ایمیل خود را تایید کنید. با چک کردن ایمیل خود و نامه ی ارسالی از سوی کوینکس، کد عددی موجود در متن نامه را کپی کنید و بیاورید در قسمت Email verification code (کد تایید ایمیل) پیست paste کنید. یک دغدغه اصلی معامله‌گران ارزهای دیجیتال، پیدا کردن یک صرافی مشابه با نیازهای خود است.

برای اینکه اثبات کنید یک شخص واقعی هستید (ربات نیستید). در زمان نگارش این محتوا قیمت هر ارز CET در حدود ۰.۰۲ دلار می‌باشد. در این قسمت باید کارت شناسایی را آپلود کنیم که می‌تواند پاسپورت، گواهینامه رانندگی و یا ID کارت باشد. بعد از لاگین دوباره روی نماد سمت چپ بالا ضربه می‌زنید و وارد صفحه زیر می‌شوید.

این صرافی هم از طریق وب و هم از طریق اپلیکیشن های اندروید و IOS قابل دسترس هست. پس شما کافیه یک لب تاپ یا کامپیوتر یا موبایل داشته باشید تا به‌راحتی به این پلتفرم دسترسی پیدا کنید و به خرید و فروش بپردازید. در قسمت Amount تعداد رمزارز که می‌خواهید خرید یا به فروش برسانید در این قسمت وارد می‌کنید. در قسمت Price قیمت رمزارز را به نرخ دلار در این قسمت وارد می‌کنید.

اپلیکیشن موبایل:

حتما تا به حال اسم ارزهای دیجیتالی مختلفی را شنیده‌اید. برخی از ارزهای دیجیتال از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند و با سرمایه گذاری بر روی آن‌ها می‌توان به سود بالایی دست پیدا کرد. پس از وارد کردن حساب ایمیل یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبت‌نام کردید و نوشتن رمز عبورتان روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید. در این مرحله باید گام آخر، یعنی احراز هویت دو مرحله‌ای خود را با وارد کردن کد دریافتی از طریق پیام کوتاه یا سرویس «Google Authenticator» کامل کنید و با موفقیت، وارد حساب خود شوید. حال ثبت نام شما انجام شده و در مرحله بعد شما باید امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید که البته الزامی نیست ولی حتما این کار را انجام دهید .