هر آنچه باید در مورد ویژگی هفته من در Google Photos بدانید

هر آنچه باید در مورد ویژگی هفته من در Google Photos بدانید

برای تجربه تعاملی بیشتری در Google Photos آماده شوید. تحقیقات جدید در مورد آخرین به‌روزرسانی این برنامه نشان می‌دهد که ویژگی شایعه شده «هفته من» به شما و دوستانتان اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده را «لایک» کنید و به شما کمک می کند تا خاطرات خود را سازماندهی و بازیابی کنید.

از ماه فوریه، ویژگی هفته من به عنوان روشی جدید برای به اشتراک گذاشتن نکات مهم زندگی روزانه معرفی شده است که به شما امکان می دهد به جای ارسال عکس ها یا ویدیوهای انفرادی به یک چت گروهی و ارسال مستقیم آنها، مجموعه ای از بهترین لحظات خود را در هفته پست کنید. مخاطبین انتخاب شده

این ویژگی ابعاد جدیدی به موضوع لایک کردن عکس‌ها و ویدیوها اضافه می‌کند، زیرا PiunikaWeb به این عملکرد اشاره‌ای نمادین کرده است و به نظر می‌رسد که می‌توانید با عکس‌ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان و خانواده تعامل داشته باشید.

دفعه بعد که عکس یا ویدیویی می‌گیرید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد، می‌توانید به راحتی آن را در به‌روزرسانی هفتگی خود با My Week قرار دهید و واکنش‌های مثبت عزیزانتان را مشاهده کنید و Google Photos را جالب‌تر کنید.

به خاطر داشته باشید که My Week هنوز در حال توسعه است و مشخص نیست که گوگل چه زمانی آن را به طور رسمی منتشر می کند، به علاوه عملکرد آن ممکن است بین آنچه اکنون در کد موجود است و آنچه در آن واقعاً در هنگام انتشار برای عموم وجود دارد متفاوت باشد.

این نگاه اولیه نشان می‌دهد که Google Photos به دنبال تعاملی‌تر کردن تجربه اشتراک‌گذاری است و به طور بالقوه خطوط بین یک آلبوم عکس شخصی و یک شبکه اجتماعی کوچک را برای نزدیک‌ترین حلقه شما محو می‌کند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که این قابلیت چه زمانی راه اندازی می شود و کاربران گوگل فوتوز چگونه از آن استفاده خواهند کرد.

منبع: Youm7

منبع: https://www.yjc.ir/fa/news/8727332/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-my-week-%D8%AF%D8%B1-google-photos-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF