31 مدل لپ تاپ تا 25 میلیون [گیمینگ و گرافیک دار] آپدیت 1401

هنگامی که یک لپ تاپ گران قیمت تهیه میکنید، احتمال زیادی وجود دارد که کلید های مکانیکی هم داشته باشد. بخش مخصوص گیمینگ دل با نام AlienWare شناخته میشود که در سال ۱۹۹۶ توسط نِلسون گُنزالِس و اَلِکس آگیلا بنیانگذاری شد و محصولاتی درجه یک و بسیار قدرتمند و صد البته بسیار گران قیمت تولید میکند. این دستگاه 2.3 کیلوگرمی از پردازنده مرکزی اینتل Core i5 10300H و 4 گیگابایت کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX1650 استفاده میکند و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و حافظه رم 16 گیگابایتی این بخش را تکمیل میکند. سی پی یو (CPU) بخش اصلی سخت افزار کامپیوتر ها و لپ تاپ ها می باشد در واقع به نام مغز رایانه نامیده میشود. اکثر وسایل جانبی لپ تاپ که در بازار وجود دارد، برای سایزهای 15.6 بسیار مناسب هستند.

در این بازه دو لپ تاپ از دو نسل متفاوت حضور دارند. نکات خرید لپ تاپ به شما این امکان را می دهد که پس از مشورت با کارشناسان و تکنسین های سایت بهترین انتخاب را در خرید انواع لپ تاپ داشته باشید. همچنین نور پس زمینه ای نیز برای انواع برندها در تولید لپ تاپ های گیمینگ مثل قرمز، آبی، رنگین کمان و … پردازنده های Core i5 کمترین انتخابی هستند که شما مجازهستید در انتخاب مدل لپ تاپ گیمینگ انتخاب کنید. البته خوشبختانه ماژول رم و SSD در این لپ تاپ با وجود تعبیهی اسلاتهای توسعه، قابل افزایش هستند. اما بیشتر افراد تمایل به لپ تاپ های 16 و 17 اینچی دارند. به هیچ عنوان سراع لپ تاپ های DDR2 نروید.

برای کسانی که قصد اجرای رندرینگهای سنگین و تولید محتوای گرافیکی دارند، در خرید لپ تاپ گیمینگ، کارت گرافیک RTX 3090 را باید انتخاب کنند. زمانی که یک لپ تاپ مخصوص بازی را خریداری میکنید صرفا به مشخصات فنی آن توجه نمیکنید، بلکه تمامی قسمتهای آن برای شما مهم است. چرخش کلید n نیز به این معنی است که هر کلید، مستقل از کلیدهای دیگر است و بدون توجه به فشار دادن کلیدهای دیگر، ثبت خواهد شد. امروزه بازی های دیجیتال دیگر نه جنسیت , نه سن و سال , نه موقعیت اجتماعی و … کیبورد لپ تاپ های گیمینگ باید به طوری باشد که کاربر بتواند به راحتی بازی کند. برخی از لپ تاپ های مقرون به صرفه، تنها از یک هارددرایو (معمولا 1 ترابایت) بهره میبرند، اما اکثر نوت بوک های مخصوص بازی از یک SSD کوچک در کنار هارد دیسک خود بهره میبرند. محصولات اپل هم معمولا دوام خوبی دارند. این محصول به کارت گرافیک MX330 با ظرفیت اختصاصی ۲ گیگابایت هم مجهز شده است. ممکن است یک لپ تاپ گیمینگ بیشتر از یک ساعت روشن بماند اما در نمایش تصویر بازی اثر منفی خواهد داشت.

اگر برایتان مقدور است باید به دنبال یک سیستم شخصی مخصوص بازی با 16 گیگابایت حافظه رم باشید. این لپ تاپ 15.6 اینچی دارای پردازنده Intel Core i3، رم و فضای ذخیرهسازی کافی و یک صفحه کلید با اندازه کامل است. این لپتاپ با قرار گرفتن در رتبه پانزدهم بهترین لپ تاپ های 2022، یک انتخاب عالی برای گیمرها است. ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD (هارد دیسک) به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD NVMe هم کانفیگ حافظه داخلی است. هر چه میزان حافظه رم بیشتر باشد سرعت راه اندازی نرم افزار ها هم بیشتر میشود و استفاده از چندین نرم افزار به طور هم زمان امکان پذیر میشود . یک کارت گرافیک GTX 1660 Ti قدرت نسبتا بیشتری به شما خواهد داد ولی به طور کلی پردازنده قابل توجهی است و ارزش سرمایه گذاری دارد.

برخی از این برندها، سخت افزار های خاصی طراحی می کنند که سبب برجسته شدن آن ها میگردد؛ در حالی که برخی دیگر بر روی ساخت نرم افزار های سفارشی تمرکز میکنند. این مدل لپ تاپ گیمینگ مجهز به ویندوز 10 و طراحی بسیار زیبا و ضخامت بسیار باریک با امکان قابلیت حمل بسیار آسان تر به بازار عرضه شدند. 1. گیمر های عزیز و افرادی که علاقه مند به بازی با لپ تاپ ها بر روی پلتفرم ویندوز هستند. با استفاده از این لپتاپ، میتوانید اکثر بازیها را با سرعت 60 فریم بر ثانیه در تنظیمات الترا آن انجام دهید. برخی لپتاپهای گیمینگ عمر باتری بیشتری دارند؛ اما اغلب آنها نمایشگر خوبی ندارند و قطعا شما نمیخواهید بازیها را روی یک نمایشگر تاریک، کمنور یا نامناسب اجرا کنید. برخی بازیها نیاز دارند تا واکنش سریع تری را داشته و در عرض چند میلی ثانیه به واکنشها پاسخ دهند. عموما فاصله 1.5 میلی متری بین کلید ها مقدار مناسبی است و اگر این فاصله به 2 میلی متر برسد، بهتر است.

مثلا در لپ تاپ گیمینگ حرفه ای MSI GT76 TITAN از 4 فن و 11 لوله حرارتی برای خنک کردن سیستم استفاده شده است . لپ تاپ مورد نظرتون هم با بررسی که داشتم فاقد SSD هست، شاید منظور فروشنده کانفیگ دیگهای از این مدل بوده. سلام و خسته نباشید اینطور ک من فهمیدم سری tuf زیر ۳۰ تومن بهترین لپ تاپ گیمینگ هستن میخواستم بدونم کدوم سری از این لپ تاپ زیر ۳۰ تومن بهترینه. جدا از این موارد برای رقابت هر چه بیشتر بین لپ تاپ ها، کمپانی های سازنده روز به روز سعی بر ایجاد قابلیت های جدیدتر و به روز تر بر روی لپ تاپ های گیمینگ هستند.

معیارهای خود را لیست کرده و ببینید که چه فاکتوری از بیشترین اهمیت برای شما برخوردار است. همچنین این محصول در لیست تلویزیونهای اسمارت ال جی قرار گرفته است و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر نیاز شما بازی کردن در بالاترین کیفیت و نرخ فریم ممکن نباشد و به بالاترین کانفیگ ممکن نیاز نداشته باشید، بله خرید این لپ تاپ های اقتصادی و ارزان قیمت بسیار هم منطقی است! اچ پی به وسیله تغییر کلی سبک طراحی لپ تاپهای بالارده خود و ارائه محصولاتی همچون Omen 15 و Omen 17، توانست از جایگاه دهم بهترین برندهای لپ تاپ گیمینگ سال گذشته، در سال جاری خود را به رتبه ششم برساند. لپتاپ Dell Inspiron 3501 – PD1 نه تنها از لحاظ امکانات، در سطح بالایی قرار دارد، بلکه طراحی و ظاهر زیبای آن همه را جذب خودش میکند. از طرفی اگر از لپتاپ خود برای انجام بازی استفاده میکنید، باید آن را به برق وصل کنید تا حداکثر عملکرد GPU را در اختیار داشته باشید.

در حالی که ما اکیداً توصیه میکنیم که برای خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی و گیمینگ هزینه بیشتری پرداخت کنید و از لپ تاپ با پردازنده اینتل Core i5 استفاده کنید ، اگر بودجه کمتری دارید ، ایسوس ویوو بوک 15 گزینهای مناسب با قیمت پایین تر از این لپ تاپ خواهد بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون بود. توصیه می شود از نسل جدیدتر CPU ها استفاده کنید. با این حال، ما طرفداران زیادی از Lenovo Yoga C940 هستیم و فکر می کنیم که به راحتی یکی از بهترین لپ تاپ های هیبریدی موجود است. جنس قسمت زیرین به گونهای است که به هنگام قرار دادن روی پا، احساس سر خوردن نمیکنید و به راحتی میتوانید با آن کار کنید. این پارامتر برای گیمرها و افرادی که با تدوین فیلم ، ساخت انیمیشن ، بازی سازی و ساخت جلوه های ویژه سر و کار دارند مهم است. نگران این موضوع هم نباشید؛ چون بعد از خواندن مقالهٔ راهنمای خرید لپتاپ دست دوم، مانند یک متخصص کامپیوتر از همه چیز آن سر در میآورید. راهنمای خرید لپ تاپ زیر 25 میلیون تومان میتواند برای شما مناسب باشد. راهنمای جامع خرید لپتاپ گیمینگ: اگرچه استفاده از سیستمهای خانگی در میان گیمرها رایجتر است اما گاهی اوقات به سیستمی نیاز دارید که قابل حمل باشد.

این اساسدی به عنوان درایوبوت عمل میکند. برخی از این نورها ناحیه ای (یا قابل مشاهده در بخشی از صفحه کلید) میباشند، در حالی که برخی دیگر امکان شخصی سازی بر اساس هر کلید را دارند؛ برخی دیگر نیز به شما این امکان را میدهند که بسته به نوع بازی، نورپردازی را تغییر دهید. طبیعتا همانطور که می دانید در حال حاضر علاوه بر سیستم های کامپیوتری، لپ تاپ های گیمینگ نیز در این صنعت وجود دارد و در برخی موارد برای خرید این نوع لپ تاپ های گیمینگ باید تحقیق کنیم تا برای خرید لپ تاپ مشورت کنید. این لپ تاپ صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی داشته و از پنل IPS طبق انتظار برای لپ تاپهای گیمینگ استفاده میکند. از همین رو باید روی صفحه نمایشهایی با پنل TFT تمرکز کنید که سرعت بهتری نسبت به نوع IPS دارند؛ اما در مقابل کیفیت آنها کمتر است. همچنین تعداد هسته سی پی یو بسیار مهم است، سرعت پردازنده CPU تعداد فعالیتی است که یک هسته می تواند در طول یک ثانیه انجام دهد و واحد آن هرتز می باشد. این پردازندههای Core نسل یازدهم اینتل (یک Core i7 یا یک Core i9) را با سری RTX 3000 انویدیا و یک نمایشگر با نرخ تازهسازی 360 هرتز جفت میکند.

وزن این لپ تاپ ها به دلیل داشتن همین امکانات زیاد از لپ تاپ های معمولی بیشتر است. شرکتهایی که در زمینه تولید لپ تاپ گیمینگ فعالیت دارند، معمولا علاوهبر هارد معمولی یک هارد SSD را مخصوص نصب سیستم عامل درنظر گرفتهاند. دایره کاربرد بهترین لپ تاپ بین 30 تا 40 میلیون تومان گسترده تر و تخصصی تر از لپ تاپ های معمولی است. انتخاب اندازه کاملاً چیز سلیقهای است. این لپتاپ برای چنین لپتاپ بازی قدرتمندی با ضخامت 0.8 اینچ کاملاً قابل حمل است. صفحهکلید RGB آن با هر کلید قابل تنظیم است. پردازندهی مرکزی این دستگاه جدیدترین مدل پردازندههای نسل هشتم یعنی 8550U است که فرکانس کاری آن از 1.۸ گیگاهرتز آغاز میشود و هنگام پردازشهای سنگین با استفاده از فناوری Turbo Boost به 4.0 گیگاهرتز میرسد. بنابراین سطح پایین ترین کارت گرافیک موردنیاز برای Oculus Rift یا HTC Vive همین نوع است. حافظه های SSD برای جایگزین شدن حافظه های HDD ارئه شدند، حافظه SSD نسبت به حافظه HDD از سرعت، کارایی بیشتری برخوردار است اما در مقابل قیمت گرانتری نیز دارد. اما جدا از این معایب، Huawei MateBook 13 هنوز هم لپ تاپ فوق العاده ای است. شما با مطالعه لیست بهترین لپ تاپ های 2022، می توانید بهترین لپتاپ ها، مناسبترین لپتاپ ها، جدیدترین لپتاپ ها، زیباترین لپتاپ ها و مقرون به صرفه ترین لپتاپ ها، را بشناسید.