پلنيوم باكس دریچه اسلوت شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

باکس تبدیل چهارگوش به گرد باکس تبدیل پشت دریچه‌ای یا باکس تبدیل چهارگوش گرد براساس تسهیل و تسریع اتصال کانال‌های گرد فلکسیبل به انواع … باکس پلنیوم همانطور که از نام آن پیداست یک جعبه می باشد که برای ترکیب هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت این محصول از یک طراحی خاص بهره برده شده است، به طوری که هوا قادر به آن باشد که کاملا آرام و تدریجی در فضا منتشر شود.

پلنيوم باكس دریچه اسلوت شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک

معماران ساختمانی برای رفع این مشکل از پلنیوم باکس یا جعبه توزیع هوا که وظیفه پخش یکنواخت و مناسب در انتهای کانال هوارسانی را برعهده دارد، استفاده خواهند کرد. پلنیوم باکس از محصولات سفارشی هستند که آن‌ها را بر اساس نیاز مصرف‌ کننده‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کنند. شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید این نوع از تجهیزات تهویه مطبوع فعالیت دارند اما یکی از بهترین مجموعه‌ های فعال در این زمینه آپادانا کالا است. این مجموعه سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع سیستم‌ها و دریچه‌ های تهویه مطبوع فعالیت دارد.

طراحی و محاسبه پلنیوم باکس چگونه است ؟

این باکس ها نوعی وسیله انتقال هوا محسوب می گردند که برای انتقال هوا به دریچه هایی با طول بلند به صورت کاملا لایه ای و آرام کانال باکس استفاده می شود. دریچه های اسلوت در اغلب موارد به همراه یک پلنیوم باکس در پانل های سقف کاذب نصب می گردند. جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مانند لابی های ساختمانهای مسکونی، سالن های ساختمان های اداری، تجاری و هتلها از دریچه های اسلوت استفاده می گردد. از آنجائیکه خط اصلی کانال هوا از درون سقف کاذب عبور می کند، به منظور رساندن هوای کانال اصلی به دریچه ها از قطعه ای به نام پلنیوم باکس استفاده می گردد.

  • استفاده از عایق الاستومری جهت افزایش کارایی و جلوگیری از انتقال صدای شبکه هوارسانی در کنار هدر رفت انرژی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • باکس تنظیم هوا علاوه بر ایفای نقش اساسی خود در شبکه توزیع هوا، در صورت تولید به‌همراه دریچه هوا متصل به آن امکان پخش جریان هوا را نیز دارد.
  • © هرگونه کُپی برداری از مطالب اختصاصی سایت جهت استفاده تجاری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
  • معمولا دستگاه های تهویه مطبوع به وسیله لوله های انعطاف پذیر (لوله فلکسیبل)، به قسمت ورودی باکس متصل شده، و هوای مطبوع از قسمت خروجی جعبه ، توسط دریچه به محیط مورد نظر منتقل می شود.
  • در واقع پلنیوم باکس نوعی باکس اختلاط هوا است که در آن می توان با توجه نوع طراحی آن هوا را به صورت کاملا لایه ای و آرام توزیع نمود.

داخل پلنیوم باکس ها یک جعبه هنگام ساخت آنها جاسازی شده که از آن برای تجمع هوا استفاده می کنند . این باکس ها یکی از ابزارهای انتقال هوا هستند که هوای تجمع یافته در باکس را به شکل منظم و لایه به لایه از طریق دریچه های اسلات به خارج محیط انتقال می دهند . در مجم.عه ما جهت عایق کردن پلنیوم باکس از عایق های متفاوتی مانند عایق های پلی اورتان فوم های الاستومری فوم های متالایز و …لستفاده می شود . محتمل ترین مکان مکان جهت ایجاد تقطیر وجه روبروی ورودی هوا است اما تنها عایق بندی این وجه کافی نیست زیرا با توجه به دمای هوای تهویه شده و دمای زیر سقف (محل نصب پلنیوم )احتمال ایجاد تقطیر در تمام وجوه پلنیوم وجود دارد. لذا عملیات عایق کاری در تمام وجود پلنیوم باکس به صورت کامل انجام می پذیرد. عایق کاری پلنیوم معمولا از داخ توسط عایق های روکش دار (جهت عدم تماس عایق با هوای عبوری)عایق بندی می شوند .

پلنیوم باکس به دلیل قابلیت زیادی که دارد، استفاده از آن درساختمان های اداری، ساختمان های مسکونی، پاساژها و هتل ها رواج زیادی دارد. امروزه برای تهویه هوا و تولید هوای پاک انواع مختلفی از دستگاه های تهوی… ارایه راه حل های مهندسی برای کلیه پروژه ها از یک سو و تنوع کامل محصولات و فعالیتهای شرکت از سوی دیگر، امکان پاسخگویی به نیازهای اجرایی خود توسط این شرکت فراهم شده است. ☆ به دلیل داشتن فضای مناسب برای گسترش هوای خروجی، دریچه ها صداگیر بوده و ریزش هوای مطلوبتری دارند. کانال فلکسیبل مکنده جنس پی وی سی نرم تقویت شده قابل استفاده در صنایع بهداشتی و تخلیه یا هوارسانی به اتاق های تمیز می باشد. کانال فلکسیبل آی اف دی ساختار به هم پیوسته و یکنواخت دارد وهمچنین در سیستم های مکش نیز استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی

سیستم تهویه دریچه خطی و اسلوت جهت ایجاد هوای مطبوع نیازمند جعبه تنظیم هوا یا پلنیوم باکس هستند. همچنین به‌کارگیری از پلنیوم باکس در شبکه توزیع هوای سرد و گرم نیز امری ضروری خواهد بود. بنابراین استفاده از پلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا وتوزیع یکسان هوا درطول، امری لازم ومهم است. این خیلی مهم است حتما، جنس پلنیوم باکس مورد استفاده از ورق گالوانیزه باشد.

پلنیوم باکس یک محصول نسبتا جدید می باشد که به دلیل ساخت منحصر به فردی که دارد برای هوادهی یکنواخت و استاندارد مورد استفاده عموم قرار می گیرد. این محصول با توجه به روش ساختی که در آن بکار برده شده، کاربرد تزئیناتی یافته است و به دلیل زیباسازی فضاهای داخلی همانند ساختمان های مسکونی، ادارات، هتل ها و مکان های تجاری استفاده می شود. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش پلنیوم باکس یا جعبه کانال هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. ساخت انواع پلنیوم باکس تهویه هوادر ساخت پلنیوم باکس می بایست از عایق های صوتی و حرارتی مناسبی استفاده کرد تا کیفیت محصول بالاتر رود. قیمت پلنیوم باکس پشت دریچه بسته به ابعاد داخل به داخل پلنیوم دارد و معمولا به صورت جداگانه محاسبه نمی شود.