نکات مهم در خرید و نصب ویدئو وال تصویر گستران امید | asilight

این ویدئو وال ها در گستره وسیعی از اندازه‌ها و معمولا با قطر صفحه بین ۴۶ تا ۸۰ اینچ موجود اند. انتخاب اندازه صفحه نمایش به محتوای نمونه و فاصله مشاهده بستگی دارد. اگر از نزدیک ویدئو وال را تماشا کنید، چگالی پیکسل باید به اندازه کافی بالا باشد تا پیکسل های مجزا از هم را نبینید.

ویدئو پروژکتور ایپتک مدل T30

نمایشگر های شهری داخل سالن ویدئو وال ها هستند.در ادامه به معایب و مزایای هر یک می پردازیم . یک سیستم ویدئو وال می تواند اولین برداشت های خوب را ایجاد کند ، از خدمات شخصی پشتیبانی کند و وقت کارمندان را آزاد کند. نرم افزار علامت گذاری دیجیتال که به عنوان نرم افزار مدیریت محتوا نیز شناخته می شود ، بستر اصلی است که به کاربران امکان می دهد محتوای علامت های دیجیتال خود را مدیریت کنند.

نمایشگر تبلیغاتی و ویدئو وال تبلیغاتی در مکان های مختلفی کاربرد دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم. صفحه های LED دارای حاشیه های نازک تر ، وسیع ترین زاویه دید ، بهترین کیفیت تصویر و کم مصرف تر هستند. گرچه قیمت آنها بسیار بالاتر از یک صفحه نمایش LCD در همان اندازه است. به دلیل اندازه بزرگ ، نمایشگرهای ویدئو می توانند توجه را کنترل کنند.

ویدئو وال‌های LED

این ویدئو وال با نمایشگر هایی با کیفیت تصویر 1.5، 1.8 و 2.5 میلیمتر پیکسل پیچ ویدئو وال است. برای معرفی ویدئو وال پلانار Leyard TVF2.5 باید بگوییم که پیکسل پیچ سطح تراکم پیکسل ها را بر روی صفحه .. تنها نقطه‌ی قوت DLP نسبت به سایر ویدیو وال‌ها همین درز یا Bezel بسیار باریک (در حد صفر میلی‌متر) هست. ویدئو وال‌ها نسل جدید مانیتورهای صنعتی هستن و نسبت به مانیتورهای صنعتی نسل قبل قابلیت‌های بیشتر و بهتری دارن. ویدیو وال‌ها انواع مختلفی دارن میشن اما سه نوع LED WALL ، LCD VIDEO WALL و DLPاز بقیه معروف‌تر و کاربرد بیشتری دارن.

  • به نمایشگر هایی که در صنعت تبلیغات استفاده می شود نمایشگرهای تبلیغاتی یا تلوزیون های تبلیغاتی یا ویدئو وال تبلیغاتی گفته می شود.
  • کنترلر ها مدل های مختلفی دارند که با توجه به نوع ماژول و رزولیشن کار انتخاب می شوند.
  • یک ویدیووال به طور معمول احتیاج به سرمایه‌گذاری ویژه دارد، زیرا در واقع گرانترین بخش سیستم پخش محتوای تصویری محسوب می‌شود.
  • از نقاط ضعف این نوع ویدیو وال‌ها میشه به مصرف بالای برق و تولید گرمای بسیار زیاد اشاره کرد.
  • نمایشگر های شهری داخل سالن ویدئو وال ها هستند.در ادامه به معایب و مزایای هر یک می پردازیم .
نکات مهم در خرید و نصب ویدئو وال تصویر گستران امید | asilight

پردازنده‌های سخت‌افزاری برای ایجاد نظم در پردازش ویدئو ساخته می‌شوند، در حالی که پردازنده‌های مبتنی بر نرم‌افزار بر روی یک کامپیوتر اجرا می‌شوند و از تجهیزات شبکه برای برقراری ارتباط با صفحات نمایش استفاده می‌کنند. هر یک از آن‌ها دارای مجموعه مزایای خاص خود و چند نقطه‌ضعف هستند، بنابراین باید در مورد آنچه که برای هر پروژه به طور اختصاصی بهتر عمل می‌کند، تحقیق کنید. نوع آخر ویدیو وال‌ها، صفحه‌های پرشده از LED‌های ریز که به آنها تلویزیون شهری نیز گفته می شود که با توجه به مقاومت بالای اون‌ها، معمولا در مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد استفاده میشن. سیستم های ویدئو وال از زاویه دید گسترده ای برخوردار هستند و توانایی نمایش یک یا چند تصویر را همزمان دارند، در صورتی که مانیتور صنعتی تنها قابلیت نمایش یک تصویر را داراست. ویدئووال های LCD شامل چندین نمایشگر صنعتی می باشند که با طراحیهای چشم نواز کنار یکدیگر قرار میگیرند.