مرکز تماس با مشتریان پست ملی پاسخ شماست

مرکز تماس با مشتریان پست ملی پاسخ شماست

شرکت ملی پست اعلام کرد: مشتریان گرامی می توانند با تماس با شماره سه رقمی 193 از هر نقطه کشور از ساعت 8 صبح تا 18 بعد از ظهر سوالات و شبهات خود را مطرح و راهنمایی های لازم را کسب کنند.

بر اساس گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست: به عنوان یکی از کلیدهای اصلی موفقیت کسب و کار، تداوم حیات و بقای مستمر در سازمان های خدماتی، رضایت مشتری، پاسخگویی به انتظارات آنها و برآوردن به موقع نیازهای آنهاست و با توجه به اینکه فرآیند حفظ مشتریان، تولید خدمات را تکمیل می کند. چرخه؛ بر این اساس، شرکت ملی پست از سال 1392 فرآیند پاسخگویی با مشتریان را راه اندازی کرده است تا با ایجاد مرکز تماس، پاسخگوی سوالات و ارائه خدمات پشتیبانی خدمات پستی به مشتریان باشد.

در این راستا با عنایت به افزایش ترافیک پستی در سال های اخیر به ویژه با توجه به بحران جهانی کرونا و ضرورت استقرار رویه سیستماتیک و یکپارچه و مدیریت یکپارچه کانال های ارتباطی موجود با رویکرد مشتری مداری و ایجاد ارتباط آسان. و حداکثر پاسخگویی ممکن به نیازهای مشتریان در سراسر کشور، بهره برداری از مرکز امور مشتریان با خط تلفن سه رقمی 193 در مهر ماه 1398.

مشتریان گرامی می توانند با تماس با شماره سه رقمی 193 از ساعت 8 صبح الی 18 بعد از ظهر از هر نقطه کشوری سوالات و شبهات خود را مطرح و راهنمایی های لازم را کسب نمایند.

با تماس با مرکز تماس با مشتریان شرکت ملی پست، می توانید مرسولات خود را پیگیری کنید، شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنید و ابهامات موجود در فرآیند سپرده گذاری خود را بررسی و پیگیری کنید.

مشتری گرامی، در صورتی که سامانه مذکور پاسخگوی نیاز شما نیست، می توانید با بررسی صفحات رسمی شرکت ملی پست در پیام های داخلی و شبکه های اجتماعی، مشکلات خود را مطرح نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

منبع: https://www.yjc.ir/fa/news/8753925/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA