لیست فروشگاه های تصفیه آب در اصفهان

راد گستر نوین در ایران به عنوان نمایندگی اصلی خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا شناخته میشود. پاکاب گستر میباشد. پاکاب گستر میباشد که علاوه بر سهولت در اتصال و تعویض، از نشت آب تعبیهشده است. این دستگاه قابلیت حذف ذرات معلق در آب، ذخیره آب تصفیه شده در زمان قطع جریان برق، حذف کلر و کدورات آب، حذف کلیه رسوبات، شن و ماسه، حذف آلودگیهای میکروبی، حذف شوری آب و حذف طعم و بوی نامطبوع آب، حذف کلیه املاح مضر از جمله (نیترات، نیتریت و جیوه) را دارا میباشد. حذف مواد درشت و زیرترین مواد اضافی از آب، همین طور بهبود طعم و بوی نامطبوع آب از مهم ترین وظایف این فیلترها می باشند. ایمنی اضافی تهیه کنید که غلظت در دریای مدیترانه حدود ۳۵۰۰۰ و در نهایت گرفتگی ممبرانها میباشد.

بررسی فیلتر تصفیه آب

تا علاوه بر حذف تمامی مواد اضافی از آب، در پایان آبی سرشار از املاح و مواد معدنی مفید داشته باشیم. این آب دور ریز شده توسط فیلتر ممبران حاوی درصد بالایی از مواد معدنی است که برای آبیاری بسیار هم مناسب است. استفاده از سیستم های اسمز معکوس که اصطلاحا به آن آب شیرین کن هم می گویند و گاهی اوقات بصورت مخفف RO نامگذاری می کنند، در سراسر جهان رو به گسترش است تا منابع آب شور که بیشترین حجم کره زمین را تشکیل می دهد را به آب آشامیدنی تبدیل کرد. محصولات ACEWATER، آب آشامیدنی تمیز و سالم را با اطمینان خاطر در هر قطره به شما تحویل میدهند.

تنوع محصولات و برند های تصفیه آب باعث شده که انتخاب بهترین و مناسبترین دستگاه که بهترین کیفیت آب آشامیدنی را تهیه کند بسیار دشوار شود. چرا که تعویض به موقع فیلترها تاثیر شگفتی در کیفیت آب خروجی از دستگاه شما دارد. اما کارکرد صحیح دستگاه تصفیه آب خانگی به شدت وابسته به تعویض به موقع فیلترهاست. تغییر مزه آب خروجی از دستگاه تصفیه آب خانگی میتواند به عنوان یک هشدار جهت فرا رسیدن موعد تعویض فیلترها تلقی شود. علاوه بر امکان حذف هرگونه مواد جامد، شوری، تلخی و مزه های ناخوشایند آب، این دستگاه دارای قابلیت تنظیم املاح نیز می باشد. بدین شکل که با تنظیم میزان تصفیه، میتواند املاح آب را تا حد استاندارد تنظیم کند. علاوه بر حذف هرگونه شوری، تلخی، مواد جامد و مزه های ناخوشایند آب، این دستگاه می تواند املاح آب از جمله کلسیم و منیزیم را تا حد استاندارد تنظیم کند. اگرآب از این فیلترینگ عبور کند میکروب ها و ماده های شیمیایی موجود در آب از بین می رود ولی ممکن است گاها مزه آب بهتر شود.

این غشای فیلتری اجازه عبور برخی از مواد و عناصر مضر تعیین شده موجود در آب را از خود نمیدهد. از آنجا که تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی مستلزم هزینه است، در ادامه نکاتی بیان میشود که به شما در تعیین زمان دقیق تعویض فیلترها کمک میکند. از این دستگاهها در ابعاد گستردهای در صنعت استفاده میشود. در این مطلب بدون شک راجع به فیلترهای دستگاههای تصفیه کننده آب و انواع این دستگاهها، اطلاعات زیادی بدست آوردید. تصفیه کننده آب UV از هیچ مواد شیمیایی یا غشای نیمه نفوذ پذیر استفاده نمی کند. استفاده میشود. همچنین به لحاظ مکانیزم تصفیه، دارای شباهتهایی با پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی میباشد.

انواع دستگاه تصفیه آب

این فیلترها دارای ذرات بسیار ریز کربن بوده که قابلیت جذبکنندگی بالایی دارند و هنگامیکه آب از بین این ذرات به هم فشرده شده عبور میکند، مواد شیمیایی آن جذب کربنها میشود. اساس جداسازی در این روش اختلاف در اندازه ذرات جامد و سیال و استفاده از نیروی خارجی برای عبور مواد از یک غشاء نیمه تراوا است. همچنین از روش تصفیه دستگاه موردنظر اطلاع پیدا کنید. گارانتی و خدمات پس از فروش، همچنین قطعات جانبی مناسب و با کیفیت، دیگر فاکتورهای مهم هنگام انتخاب یک دستگاه مناسب هستند.

اما شاید بتوان مهم ترین بخش کار را افزودن مواد معدنی مفید به آب عنوان کرد. از جمله مهم ترین بخش ها و قسمت های تشکیل دهنده این دستگاه ها، می توان به فیلترهای آن اشاره کرد. از جمله عوارض نیترات در بزرگسالان می توان به موارد زیر خرید تصفیه آب اشاره کرد. حالا این جمله یعنی چه؟ فیلتر پروپلین، کربن فعال، الیافی، ممبران، پست کربن، مینرال، قلیایی و ماورابنفش از جمله مهم ترین فیلترهای به کار رفته در این دستگاه ها می باشند. فیلتر های اصلی دستگاه های 6 مرحله ای اسمز معکوس عبارتند از فیلتر پرو پیلن، فیلتر کربنی، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن و فیلتر مینرال. روش اسمز معکوس همواره یکی از بهترین روش ها برای تصفیه آب می باشد. آکوا پرو «Aqua pro» : آکواپرو یکی از مارک های معتبر تایوانی در تولید انواع فیلتر های و دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی، در دنیا می باشد.

اما یکی از اساسی ترین فاکتورها در این زمینه انتخاب برند و مجموعه با سابقه برای این کار است. مثلا برند CITY WATER . برند های تایوانی نسبت به مارک های آمریکایی قیمت مناسب تری دارند و از نظر کارایی و کیفیت کاملا با آن ها برابری می کنند. خیلی از افراد گمان می کنند تعویض فیلتر تصفیه آب به همین راحتی ها است و بدون در نظر گرفتن مراحل، شروع به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه خود می کنند. با کاهش کیفیت آب های چاه و اثرات نامطلوب شرب آب با املاح بالا، استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی در مرغداری ها و دامداری ها امری ضروری می باشد. هرچند که عوامل دیگری غیر از پایان عمر فیلترها ممکن است بر کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب اثرگذار باشند؛ اما سهم این عوامل بسیار ناچیز است. با در نظر گرفتن میانگین استفاده از دستگاه (به عنوان مثال تولید روزانه ۴۰ لیتر آب تصفیه شده) و تقسیم ظرفیت فیلتر بر میانگین مصرف، تعداد روزهایی که فیلتر میتواند به درستی عمل کند به دست میآید.

قیمت فیلتر تصفیه آب

بر روی هر فیلتر تصفیه آب و به خصوص فیلترهای پیشتصفیه اطلاعاتی بیان شده که نشاندهنده ظرفیت فیلتر است. به عنوان مثال در صورتی که ظرفیت فیلتر ۱۵۰۰ گالن بیان شده باشد، این موضوع نشانگر آن است که فیلتر میتواند حجمی معادل ۱۵۰۰ گالن (در حدود ۵۷۰۰ لیتر) آب را تصفیه کند. در مثال حاضر این مقدار برابر با ۱۴۳ روز خواهد بود که معادل با ۴ ماه و ۲۳ روز است. و مراحل رنگ آمیزی داخلی با سه لایه رنگ (آستر.

با این شرایط چه چیزی بهتر از این می شود؟

نیاز شدید به آب شهری از طریق سه راه استیل متصل می شوند. همچنین جهت دریافت لیست قیمت دستگاه های تصفیه آب و لیست قیمت دستگاه های تصفیه هوا می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما ارتباط بگیرید. از طریق نمایندگی فیلتر ممبران میتوانید اقدام به خرید انواع این پالایشگرها کنید. برای این کار حتما پیش از خرید با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. با این شرایط چه چیزی بهتر از این می شود؟ حال که تفاوت دستگاه های تصفیه آب و انواع فیلتر های آن را شناختید بهتر می توانید در خرید آن تصمیم گیری کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از فروشگاه های تصفیه آب معتبری که در اصفهان مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و فروشگاه تصفیه آب مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید. اگر استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی بیش از حد معمول باشد، این زمان کاهش مییابد. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی برای تصفیه آب شهری علاوه بر اینکه ما را از سلامت آب مصرفی مطمئن میسازد سبب کاهش چشمگیر هزینههای ناشی از خرید بطریهای آب معدنی میشود. فیلتری که برای تصفیه آب مکانیکی در دستگاه تصفیه آب خانگی قرار داده میشود با نام فیلتر الیافی شناخته میشود. دستگاه تصفیه آب خانگی به طور کلی در دو مدل دستگاه های زیر سینکی و دستگاه های تصفیه آب کیسی یا رومیزی وجود دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار