قیمت و خرید تلویزیون ال جی ۱۴۰۱ – در بانه و گناوه (۲۰۲۱ -۲۰۲۲)

عموما به اشتباه این دستهبندی در تلویزیونها انجام سایت lgtvblog میشود. این کار به واسطه ی کنترل جادویی این تلویزیون خیلی راحتتر انجام میشود. این تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی از فناوری ۴K Upscaling پشتیبانی می کند. ما از Firestick برای نصب برنامهها در این راهنما استفاده خواهیم کرد. آندروید باکس دستگاهی هست که میتونید برنامه های آندروید رو روی اون نصب کنید و از طریق تلویزیون اونها رو مشاهده کنید. به همین دلیل شاهد این هستیم که ساعتهای طولانی تلویزیون بدون هیچ وقفه ای روشن است و از آن استفاده میکنیم . این تلویزیون به سنسور نور نیز مجهز است و به کمک تکنولوژی AI Brightness Control میزان روشنایی صفحه نمایش را به نسبت نور محیط تنظیم می کند تا درگیر تنظیمات آن نشوید و همیشه کیفیت تصویر مطلوبی را تجربه کنید. اگر اهل تماشای تلویزیون در اتاق تاریک باشید، تلویزیونهای ال جی چندان گزینه مناسبی نخواهند بود اما برای منازل با متراژ نسبتا بالا که تماشای صفحه نمایش تلویزیون از زوایای مختلف خواهد بود، توصیه میشود. به همین دلیل می توان گفت تلویزیون مذکور برای تماشای فیلم و سریال در محیط تاریک زیاد مناسب نیست ولی عملکرد قابل قبولی در محیط روشن دارد و کیفیت تصویر نسبتا خوبی را ارائه می دهد.

از این رو تنها کافی است تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و آن را با توجه به شرایط موجود به صورت آنلاین خریداری کنید. صفحه نمایش تلویزیونهای ال جی نیز به دو شکل تخت و منحنی به بازار عرضه میشوند که این ویژگی به عنوان یک مزیت، قدرت انتخاب بیشتری به خریداران میدهد. در بهترین و قویترین تلویزیون های 2022 ال جی که دارای کیفیت تصویر 8K هستند شما میتوانید تراکم پیکسل و روشنایی خیلی بیشتری از تلویزیون را تجربه میکنید. این پردازنده به طور خودکار نور و روشنایی محیط را اندازه گیری می کند و سپس با توجه به این، مقدار روشنایی مورد نیاز صفحه نمایش تلویزیون را فراهم می سازد. تلویزیون ال جی 65UQ8050 با داشتن این قابلیت عالی باعث میشود که سطح روشنایی را برای بالا بردن کیفیت رنگ ها، تنظیم میکند و باعث میشود که تصاویر با رنگ های زنده و طبیعی پخش شوند و شما محتوا را با کیفیت واقعی دریافت خواهید کرد. برای نصب برنامه های جدید هم میتونید وارد اپ ستور بشید و اونجا برنامه هایی که تلویزیون اونها رو پشتیبانی میکنه رو نصب کنید.

این تلویزیون از کدکهای HEVC و VP9 پشتیبانی میکند. در قسمت Video تلویزیون هوشمند الجی، گزینهها و ویژگیهای زیادی وجود دارد و قابلیت پشتیبانی از فرمتهای HDR ، موتور پردازشگر تصویر تلویزیون Picture master Processorنیز به چشم میخورد. تلویزیون هوشمند الجی یکی از پر طرفدارترین تلویزیونها در ایران است. خرید تلویزیون ال جی 55C1 نمایی کاملا مدرن به خانه ی شما خواهد داد زیرا دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. تلویزیونهای OLED کمپانی LG نیز کنتراست خیرهکننده و صفحه نمایشهای بسیار نازکی دارند. یکی از قابلیتهای موجود در تلویزیون، اتصال تلفن به تلویزیون و پخش محتوای تلفن روی صفحه نمایش تلویزیون 32LM6370 است.

این تلویزیون عملکرد بسیار بالایی دارد و دارای طول عمر بالا است. تلویزیون نانوسل نیز جزو پر طرفدارترین تلویزیونهای ال جی در میان کاربران میباشد که با استفاده از تکنولوژی نانو ذرات در کنار پنل LED بالاترین وضوح از محتوای خیره کننده را به معرض دید میگذارد. چرا به تلویزیون LED ال جی اعتماد کنیم؟ وی تأکید کرد: فکر میکنم اکنون زمان آن رسیده است که آرامش خود را درباره این موضوع حفظ کنیم. نحوه کار با این کنترل به این صورت است که کنترل رو تو دستتون میگیرید و با حرکت دادن مچ دستتون یک اشاره گر در صفحه نمایش تلویزیون به حرکت در میاد، که دقیقا مثل یک موس کامپیوتر میتوانید با آن کار کنید. اگر از تلویزیون خود انتظار نمایش رنگهایی زنده و گرم را دارید که به طور همزمان از لحاظ طراحی ظاهری نیز المانهای مدرن و استاندارد را رعایت کرده باشد، بهتر است به فکر خرید تلویزیون الجی باشید.

مدل ۴۳LF540T سری LF ال جی بیشترین ایراد در قسمت مین برد را داراست .در این مدل تلویزیون روشن و خاموش می شود که با تعویض مین برد ایراد بر طرف خواهد شد. فناوری فناوری Frame Dimming می تواند تمام صفحه نمایش را برای لحظه ای تاریک و روشن کند و از این رو نمی توان همزمان دو بخش روشن و تاریک را با کیفیت بالا در صفحه نمایش دید. در این شرایط، با اتصال گوشی به تلویزیون می توانید محتوای مورد نظرتان را روی تلویزیون به نمایش در آورید. فناوری Direction به کار گرفته شده در بخش صدای تلویزیون الجی نیز به معنی جهت انتشار صدا است. همچنین قابلیت تشخیص و جستجو با صدا نیز از جمله دیگر فناوریهای جدید به کار گرفته شده در تلویزیونهای LG است. از جمله دیگر ویژگیهای مثبت تلویزیون ال جی که مشتریان را به خرید این محصول ترغیب میکند، کیفیت مثال زدنی تصویر آن است.

این تلویزیون فضای بسیار کمی را اشغال میکند. تلویزیون الجی از سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 10 وات برخوردار است. تلویزیون LG 32LM6370 از دو پایه برخوردار است. اگر برای خرید تلویزیون ال جی مردد هستید، بد نیست مزایای پررنگ این محصول نسبت به دیگر رقبا را مد نظر داشته باشید. این تلویزیون های رو میشه به صورتی بیسیم یا با استفاده از سیم به اینترنت وصل کرد. تلویزیون الجی از تکنولوژی Active HDR برخوردار است و از فرمتهای HDR10 Pro و HLG پشتیبانی میکند. اولد ال جی B1 علاوه بر داشتن تکنولوژی Cinema HDR، از فرمتهای استاندارد تصویر HDR10 Pro ،HLG و Dolby Vision IQ پشتیبانی میکند که بر وضوح تصاویر بسیار تأثیر گذار هستند.

بازی زنده شما که در استادیوم شلوغ فوتبال انجام میشود نیاز به کیفیت تصویر بالا و کیفیت صدای واضح و بدون نویز دارد که شما میتوانید با کیفیت تصویر 4K UHD بازی را ببینید و کیفیت صدا را نیز در ساند بار اتصال به بلوتوث انجام دهید و صدای فراگیر و چند بعدی را به وجود بیاورید و برترین کیفیت صدا و تصویر را تجربه کنید . فناوری HDR برای بهبود تصاویر خروجی و کنترل رنگ و نور آنها در این محصول قرار گرفته است که تاثیر به سزایی هم دارد. تلویزیون 32 اینچ الجی از ویژگیهایی برخوردار است که معدود تلویزیون دیگری را میتوانید بیابید که از این ویژگیها برخوردار باشد.

یا استفاده از قابلیت اسمارت میتوانید تلویزیون الجی را به تلفن همراه خود متصل کنید. شما با استفاده از تلفن همراه خود میتوانید از طریق دستیار صوتی و الکسا، سایر اقلام موجود در خانه که از این قابلیت برخوردار باشند را کنترل کنید. امکان جستجوی صوتی از طریق Voice command از بهترین ویژگیهایی است که هوش مصنوعی LG ThinQ برای کاربران در این تلویزیون فراهم میشود. تلویزیون 32 اینچ 32LM6370 الجی از پردازندهی چهار هستهای برخوردار است و دارای 9 حالت مختلف تصویر است تا با توجه به هر محتوا، بهترین کیفیت تصویر را در اختیار شما قرار دهد. می توانید با سیستم عامل webOS جدید و هوشمندانه زندگی کنید و از داشتن تلویزیون ال جی 50un7340 لذت ببرید. 7680 پیکسل میرسد. بیشتر شدن تعداد این پیکسل ها باعث بیشتر شدن کیفیت تصویر تلویزیون های ال جی میشود. موجود در هر صحنه از طریق تکنولوژی Face Enhancing، Object Enhancing و Body Enhancing می پردازند و آن ها را بهبود می بخشند و با کیفیت بی نظیری به شما نمایش می دهند. در طی تمام این سالها الجی مهارتهای خود را به معرض نمایش گذاشته است و برای همگان ثابت شده است که این برند در زمینه تولید تلویزیونها جزو بهترینها میباشد.

این تلویزیون نسبت به مدلهای دیگر اولد ویژگیهای جدید و هوشمند کمتری دارد؛ در نتیجه قیمت آن نیز بسیار کمتر خواهد بود. لامپ ها بر اثر مصرف و کارکرد از خود گرما تولید میکنند که این گرما باید به نحوی از لامپ خارج شود چون اگر این حرارت همچنان در لامپ ها باقی بمانند موجب سوختن آن ها می شود . همچنین دارای پنل IPS می باشد که با ترکیب پردازنده Quad Core تجربه ی تماشای متفاوتی را در تمام زاویه ها برای کاربر فراهم می کند. با این طراحی هوشمندانه، تمام حواس کاربر معطوف محتوای در حال پخش میشود.

دیگر لازم نیست که حتما جلوی تلویزیون و یا نزدیک به آن بنشینید. تلویزیونهای HD الجی کیفیت بالایی دارند و تلویزیونهای SUPER UHD 4K آن نیز به صورت اولترا اچ دی طراحی شدهاند. در این میان تلویزیون LED از بقیه طرفداران بیشتری دارد.از لحاظ کیفیت تصویر و رزولوشن چندین مدل دارند که به ترتیب کیفیت شامل تلویزیون 4K ، 8K ، فول اچ دی (FULLHD) و HD میشوند. امروزه مدارات منبع تغذیه و مادربرد روی یک برد طراحی میشوند، مانند تلویزیون های جدید LED ال ای دی ال جی. بسیاری از شما کاربران عزیز قبل از خرید تلویزیون به طراحی و امکانات و کیفیت توجه زیادی دارید و خیلی از مدل های موجود بازار را قبل از خرید مورد بررسی قرار میدهید تا بتوانید یک تلویزیون خوب خریداری کنید. با یک بررسی کوتاه و مقایسه مختصر، پی میبرید که تلویزیون LG پکیج کاملی از کیفیت و قیمت مناسب بوده به طوری که نظر خریداران بسیاری را به خود جلب نموده است. خوشبختانه نسل جدید تلویزیون الجی با تاخیر ورودی بسیار کم، سرعت بالایی درنمایش و به روزرسانی اطلاعات نمایشی دارند.

اما چیزی که معلوم نیست این است که آیا این مدل وارد بازار ایران خواهد شد؟ در منو تلویزیون های اسمارت ال جی اگر وارد بخش برنامه ها بشید اونجا همه برنامه هایی که تلویزیون اونها رو ساپورت میکنه قرار گرفته است. تلویزیون، یکی از محصولاتی است که در خانهی هر کسی پیدا میشود و همه از آن استفاده میکنند. برای مثال 3 درگاه USB در کناره ی آن، 4 پورت HDMI به همراه پورت های اترنت، RF In، خروجی صدای دیجیتال و هدفون هم در زیر آن واقع شده اند. محصول پیش روی شما در واقع مدل جدید تر و جایگزین تلویزیون ال جی NANO80 است که در سال گذشته معرفی شده بود. در واقع روی ریموت کنترل تلویزیون نیز دکمههایی برای دسترسی راحت و سریع به این سرویسها تعبیه شده تا سادهترین راههای دسترسی را برایتان در تلویزیون 55UP77003 به ارمغان آورد. تلویزیون 55UP77003 برای گیمینگ مناسب است؟ ابعاد و صفحه نمایش تلویزیون هوشمند الجی OLED نیز معمولاً بزرگ است چرا که هیچ برندی نمیتواند در ابعاد کوچک، چنین کیفیتی را برای بیننده خود فراهم کند. این نوع فناوری باعث میشود صفحه نمایش در هنگام پخش تمامی محتواها با نرخ فریم پایین دچار مشکل سوسو زدن شود.

به طور مثال کیفیت تصویر، نوع فریم تلویزیون، روشهای پردازش تصاویر بر اساس امکانات، توان خروجی صدا و فناوری تقویتکننده صوت در این تلویزیونها بر اساس آخرین تکنولوژیها ساخته شده است. یکی از ویژگیهای هیجان انگیز تلویزیونهای تحت این برند داشتن کنترل جادویی و مدیریت تلویزیون از طریق فرمان صوتی است. دلیل اصلی از بین رفتن کانال های تلویزیون آی سی حافظه مین برد تلویزیون هست که حتما باید تعویض شود اگر به سرعت این قطعه را تعمیر نکنید موجب خرابی تلویزیون خواهد شد. ظرافت زیاد تلویزیون NANO91 و نانوقابی که برای آن طراحی شده، این تلویزیون را به بهترین صورت با دکوراسیون داخلی شما هماهنگ می کند. کسانی که به سبک سنتی علاقه دارند میتوانند تلویزیون را روی میز تلویزیون بگذارند و سبک سنتی که در خانه از آن استفاده کردهاند را حفظ کنند. ظرف چند ثانیه ارتباط مابین اپل تی وی و آیفون یا آیپدتان برقرار میشود و محتوای نمایشگر گوشی بر روی تلویزیون آینه خواهد شد. فرارو- ال جی، غول فناوری کرهای چند وقت پیش بود که به طور رسمی با اعلام خروج قریب الوقوع خود از دنیای طراحی و ساخت گوشیهای همراه هوشمند، دنیای فناوری را دچار بهت و حیرت کرد.