سقف کناف قیمت کناف ایران تصاویر و مصالح کناف سقف کاذب کناف سقف کاذب GST

مهارت استادکار و اجرت اجرا عامل دیگر موثر بر قیمت کناف کاری سقف می باشد. بدیهی است که با افزایش مهارت استادکار، اجرت اجرا و در نتیجه قیمت کناف کاری نیز افزایش می یابد. علاوه بر این، متراژ کار و طرح سقف نیز بر روی هزینه کناف کاری موثر خواهند بود. قیمت هر متر کناف کاری سقف با استفاده از تایل گچی ساده از حدود ۹۵۰۰۰ تومان و قیمت هر متر کناف کاری سقف با استفاده از تایل گچی روکش pvc از حدود ۱۲۰۰۰۰ تومان آغاز می گردد. هزینه کناف کاری ذکر شده برای سقف با ارتفاع سه متر بوده و با افزایش ارتفاع هزینه کناف کاری سقف بیشتر می شود.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکستماسبگیرید. مشتری گرامی جهت خرید کناف از شرکت آکس طرح و ساخت و بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل با ما در ارتباط باشید. شرکت آلمانیKnaufهمانند بسیاری از برندهای بین المللی دیگر در ایران فعال می باشد. این مجموعه در سال ۱۳۵۵ بنام شرکت (وال بورد)‌ فعالیت خود را آغاز کرد.

همچنین کناف‌هایی که ۹٫۵ میلی‌متر ضخامت دارند برای اجرای قوس‌های معمولی مناسب هستند و معمولا نمی‌توانند در سقف یا دیوار مورد استفاده قرار بگیرند. در این نوع از سقف‌های کناف، از سقف‌های ساده و بدون درز برای تزئین سقف فضا استفاده می‌شود. سقف‌های کناف ساده در انواع اشکال هندسی موجود هستند و شما می‌توانید بلافاصله بعد از نصب این سقف‌ها آن‌ها را به سلیقه خود رنگ‌آمیزی کنید. بهتر است که دیوار کناف به صورت خودایستا و با رانر و استاد اجرا شود. در این حالت میتوانید با استفاده از پشم سنگ نسبت به عایق کردن دیوار کناف اقدام کنید.

با ما باشید تا شما را با انواع مدل سقف کنافکاربرد و اجرای سقف کناف، اجرای سقف کناف و نحوه آنالیز و وزن کناف شما را آشنا سازیم. سقف کنافطرح ها و انواع گوناگونی داد،، طرح کناف دایره برای پادکینگ، طرح کناف برای پذیرایی، طرح کناف برای فروشگاه نمایشگاه ها. توجه داشته باشید سقف کاذب کنافرا نمی توان در هر جا اجرا کرد به همین منظور خیلی جا ها باید از کناف ضد حریق وضد آب استفاده شود. عمده ترین محصول کارخانه تولید صفحات کناف پانل 12/5 میلیمتری است. اجرای کناف و نصب سقف کاذب کناف در ساختمان همانند دیگر نمونه‌های تغییر دکوراسیون با ابزار خاصی انجام می‌شود.

  • اما معمولاً برخی از مجریان کناف به دلیل قیمت پایین تر از تیپ B استفاده میکنند.
  • برای اجرای این نوع سقف نیاز است تا ابزارهایی همچون گاری حمل پانل، دستگیره حمل پانل و همچنین ریسمان رنگی تهیه شوند.
  • علاوه بر این، متراژ کار و طرح سقف نیز بر روی هزینه کناف کاری موثر خواهند بود.
  • سقف کناف به دلیل تنوع در طرح و رنگ و اجرای نورپردازی های شیک و مدرن، بین مهندسان ساختمان بسیار محبوب و پرکاربرد می باشد.
  • لطفاً در صورتی که از محصولات کناف ایران برای ساختمان خود استفاده میکنید حتماً از نصاب کناف آموزش دیده و نظارت مهندس بهره ببرید.

سقف و دیوار کاذب همچنین انواع خاص آن جهت افزایش مقاومت سازه در برابر حریق به عنوان پوشش ضد حریق بر روی اجزای اجرای کناف سقف سازه‌ای نصب می‌گردد. از انواع ضد آب آن می‌توان برای پوشش سقف محیط‌های مرطوب نظیرسرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه استفاده نمود. اجرای کناف کاری سقف نسبت به گچکاری و گچ­بری سقف و یا رابیتس کاری آن زمان کمتری می برد. علاوه بر این امکان پیاده سازی طرح های هندسی مختلف را فراهم می نماید.

در پروژه های بزرگ که دستگاه نظارت دارند و ناظر کناف در کارگاه مستقر است و همچنین پرداخت ها به شیوه صورت وضعیتی است ممکن است این شیوه از کناف کاری به سود کارفرما باشد. دکور کناف اصطلاحاً به سازه ای دکوری و غیر باربر که فقط جنبه زیبایی دارد و با استفاده از صفحات کناف و سازه کناف ساخته میشود میگویند. دکور کناف معمولاً محلی برای قرارگیری مجسمه های سبک و یا بعنوان دکور پشت تلویزیون مورد استفاده قرار میگیرد.

کناف سقف چه معایبی دارد؟

باید به این نکته توجه کنید که ورقه مش به خوبی سقف را پوشش داده باشد. پس از سمباده کاری از یک لایه بتونه دیگر بر روی محل آسیب دیده استفاده کنید. سپس مانند روش قبلی ادامه کار را انجام دهید و در آخر به سمباده کاری بپردازید؛ این کار به یکنواخت شدن سقف کمک بسزایی می‌کند. پس از اتمام تمامی مراحل دیگر خبری از ترک نیست و به طور کامل ترک سقف کاذب کناف رفع شده است. در حال حاضر کناف به عنوان یکی از برندهای پیشرفته در زمینه ساخت و سازهای خشک در دنیا شناخته شده است که با استقبال بالایی روبرو شده است.

عاملیت شرکت Knauf در ایران

دسته دوم طرح های غیر یکپارچه و دکوراتیو است که به سه دسته طرح کناف سقف ساده، کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود. دسته سوم کناف هایی است که محل اتصال سقف به دیوار را پوشش می دهد و تنها در محل اتصال لبه دیوار به سقف کاربرد دارد. سقف کناف جزء شیوه های نسبتا جدید در طراحی و دکوراسیون ایرانی می باشد که روزانه به تعداد علاقه مندان آن افزوده می شود. شاید برایتان جالب باشد که این موضوع را بدانید استفاده از سقف کناف بین ایرانیان بیشتر از دیگر مناطق جهان می باشد. یکی از پر کاربرد ترین قسمت های هر منزل که امروزه در طراحی و دکوراسیون توجه ویژه ای به آن می شود. از سقف کناف در آشپزخانه می باشد که به نوعی در نقطه دید مهمانان قرار دارد و به نوعی می توان گفت که دیگر اعضاء خانواده بیشترین زمان خود را در آشپزخانه سپری می کنند.

سقف کناف قیمت کناف ایران تصاویر و مصالح کناف سقف کاذب کناف سقف کاذب GST