راهنمای جامع و کامل تنظیمات گوشی های سامسونگ تکنولایف

لپ تاپ ۱.۶ کیلوگرم وزن داشته و برای حمل هنگام سفر و استفاده در محل کار هم بهترین گزینه صفحه وب من دیده می‌شود. صفحه نمایش ۱۴ اینچی این لپ تاپ از کیفیت فول اچ دی برخوردار بوده و با روکش مات پوشیده شده است. رزولوشن صفحه نمایش در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و قابلیت لمسی هم ندارد. پردازنده این لپ تاپ از سری Core i3 اینتل بوده و فرکانس معادل ۲.۱ گیگاهرتزی دارد. این فرکانس در حالت توربو هم می‌تواند به ۴.۱ گیگاهرتز افزایش پیدا کند. قبل از خرید، مطمئن باشید که کارت گرافیک در لپ تاپ قابلیت ارتقا داره یا نه.کارت گرافیک اختصاصی، بازی ها رو روون تر و راحتتر اجرا می کنه.

  • لپ تاپ از تاچ پد با کیفیتی استفاده می‌کند که فرمان‌های چند لمسی را مورد پشتیبانی قرار داده و می‌توانید برنامه‌ریزی جالبی را با آن داشته باشید.
  • همچنین با توجه به سیستم پردازشی و کارت گرافیک گیمینگ قدرتمند، می‌توانید سایر کارهای حرفه‌ای مانند تدوین ویدیو و انیمیشن و طراحی و…
  • توان یا چند وات بودن پاور کاملاً با قطعات انتخابی شما ارتباط مستقیم دارد و نمی‌توانید از یک پاور ضعیف‌تر از مصرف سیستم تان استفاده کنید.

نمایشگر این لپ‌تاپ دارای قابلیت Reduce Blue Color هست که سبب می‌شود آسیب کمتری به چشمان شما وارد شود. این لپ‌تاپ 17.3 کیفیت 1080 دارد و علاوه بر گیم، برای انجام کارهایی مانند تولید محتوا، ویرایش ویدئو و فیلم حرفه‌ای و… مناسب است. لبه‌های دور صفحه نمایش بسیار نازک است و بیشترین استفاده مفید از این فضای 17.3 اینچی، انجام شده است.

در این بخش با معرفی بهترین برند و مارک لپ تاپ در جهان و بررسی نکات مثبت و منفی هر مارک لپ‌تاپ با شما خواهیم بود. در ادامه با کوک باش باشید تا جامع‌ترین راهنمای انتخاب بهترین مارک لپ تاپ در جهان را به شما معرفی کنیم. حجم باتری یک لپ­تاپ را با میلیآمپر نشان می­دهند و طبیعتاً هر چه میزان این عدد بالاتر باشد امکان کارکردن بدون برق بالاتری دارند.

این محصول که ششمین تجربه‌ی حضورش را در لیست محبوب‌ترین و پربازدیدترین لپ‌تاپ‌های دیجی‌کالا سپری می‌کند، موفق شد با استقبال کاربران در رده‌ی سوم لیست این هفته جای بگیرد. بدون شک «لنوو» از جمله شرکت‌هایی است که در طراحی و ساخت لپ‌تاپ‌های میان‌رده و اقتصادی تبحر خاصی دارد و تاکنون مدل‌های بسیاری را در این رده تولید کرده است. لنوو در ساخت بدنه‌ی این مدل کاملا از پلاستیک مشکی استفاده کرده که ظاهری ساده و یکدست، اما رضایت‌بخش به این دستگاه داده است.

همچنین طبق لیست‌های اخیر، دل یکی از پرفروش‌ترین برندهای لپ تاپ در سال 2022 است. لپ‌تاپ‌ها امروزه یکی از ضروریات هستند و از طرفی دیگر هیچ کمبودی در آن‌ها وجود ندارد و دستگاه‌های مختلفی وجود دارد که با بودجه هر کسی مطابقت دارد. از جنبه منفی، چیزهای زیادی وجود دارد که انتخاب بهترین مورد برای نیازهای شما ممکن است گیج‌کننده باشد. بنابراین، برای شناخت مارک‌هایی که به مصرف‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهند، در اینجا لیستی از بهترین مارک‌های 2022 را آورده‌ایم. زمانی که میزان مبلغی که برای خرید قرار است هزینه کنید مشخص شد، خود به خود یک سری مدل ها از محدوده انتخاب شما حذف می شوند. در بسیاری از مواقع شما از لپ تاپ خانگی خود برای جستجو در وب، شبکه های اجتماعی، ادیت محدود عکس و یا تماشای فیلم استفاده می کنید و یا از لپ تاپ به عنوان محلی برای ذخیره اطلاعات، فیلمها و یا عکس های خود استفاده می کنید.

خرید و معرفی بهترین مارک هدفون بی‌سیم ارزان

راهنمای جامع و کامل تنظیمات گوشی های سامسونگ تکنولایف رزولوشن صفحه نمایش در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و با طراحی مات در اختیار شما قرار می‌گیرد. لپ تاپ مدل Aspire 5 A515 ایسوس از وزن ۲.۱ کیلوگرمی برخوردار است و صفحه نمایش آن هم ۱۵.۶ اینچی ابعاد دارد. نوع صفحه نمایش فول اچ دی بوده و معادل رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عمل می‌کند. پردازنده این لپ تاپ از سری Core i3 اینتل بوده و نسبتا می‌تواند سرعت و قدرت مناسبی را فراهم کند. این پردازنده از فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز برخوردار است و در حالت توربو هم می‌تواند به ۴.۱ گیگاهرتز برسد.

Lenovo IdeaPad 5 15inch Core i7-1165G7 16GB-512SSD-2GB MX450