دریچه زیر فن کویل

این دریچه برای دسترسی به فن کویل هایی که هوای برگشت را از کانال هوایی که در محیط نصب شده تأمین می‌نماید. دریچه دسترسی فن کویل ساده، نیازی به شیار برای تردد هوا به داخل محفظه‌ی دستگاه فن کویل ندارد و درب این دریچه دستزسی فن کویل به صورت بدون شیار و سوراخ به صورت ورق ساده‌ی فلت از آلومینیوم ساخته می‌گردد. دریچه زیر فن کویل ساده، با دو مدلِ لولایی با قفل زیمنس و مدل وزنه‌ای تولید می‌گردد. دریچه دسترسی فن کویل ساده لولایی با لولا و قفل های روی درب به فریم متصل می‌گردد و با باز و بسته شدنِ درب، امکانِ بازدید و تعمیر فن کویل ایجاد می‌گردد. در دریچه دسترسی فن کویل ساده وزنه‌ای، درب دریچه دسترسی فن کویل از فریم جدا و پس از تعمیر و بازدید فن کویل مجددا به صورت تایلی جانمایی می‌گردد. دریچه دسترسی فن کویل ساده آلومینیومی به شکل پیچ مخفی و پیچ از رو در محل خود نصب میگردد.

دریچه زیر فن کویل چوبی

یکی از بهترین انتخاب ها برای دریچه های زیر فن کویل یا زیر دستگاهی دریچه های دور مکش می باشد. این محصول با توجه به اینکه یک شیار دور تا دور ورق دارد باعث می شود تا مکش مناسبی برای دستگاه به وجود آید. حتی این امکان وجود دارد تا مکش این نوع دریچه ها اصطلاحاً با دو یا سه و یا چند گل بر روی محصول ایجاد گردد .منظور از گل اضافه بر روی دریچه های زیر فن کوئل این است که شیار دور تا دور امکان دارد تا دو و یا سه شیار سرتاسر دریچه قرار گیرد و با توجه به حجم دستگاه مکش مناسب تری بر روی این دریچه ها برای دستگاه ایجاد گردد.

۸-دریچه زیر فن کویل پرهZ

میزان چگالیِ مواد پلیمری در ساختار دریچه دسترسی فن کویل می‌تواند متضمنِ کیفیت دریچه گردد. عرض فریم دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی بین ۳ تا ۳.۵ سانتیمتر متغیر است. تناسب ساختار درب دریچه زیر فن کویل با دریچه دهش هوای فن کویل از جمله مواردی هست که در زیبایی و تناسب محیط تاثیر بسزایی میگذارد.یعنی اگر مدل دریچه دهش هوای فن کویل خطی است باید دریچه ی هوارسانِ دربِ دریچه زیر فن کویل نیز خطی باشد که اصول هارمونی رعایت شود.

دریچه فن کویل پلاستیکی گاه در هنگام مشاهده سقف های ساختمان و یا کف زمین دیده شده اند که با وجود ابعاد کوچکی که دارند باعث زیبایی نمای سقف ساختمان هم هستند. ابعاد فن کویل و دریچه دسترسی فن کوئل ارتباط مستقیمی با ابعاد فن کویل دارد. می توان آن را برای فن کوئل ها، فلکه ها و شبکه ها و فیوز های توکار برق و تاسیسات آب و فاضلاب که دوره ای نیاز به چکاپ دارند، استفاده کرد. پیش از هرچیز باید گفت که دریچه های فن کویل برای انواع فن کویل های مورد استفاده در محیط های اداری یا محیط های تجاری و مسکونی مناسب می باشند.

پ- طریقه ساخت دریچه زیر فن کویل آهنی شیاردار وزنه ای:

پس از لبه زنی در اطراف دریچه دسترسی فن کویل و ایجاد شیارهای لازم بر روی درب دریچه دسترسی فن کویل تقریبا مراحل آماده سازیِ درب و فریمِ دریچه دسترسی فن کویل به پایان می رسد و نوبت به عملیات رنگ می رسد. برای محافظت سطوح داخلی و بیرونیِ دریچه دسترسی فن کویل شیاردار وزنه‌ای و نیز هماهنگیِ نمای دریچه دسترسی فن کویل با نمای محیط،از پوشش رنگ پودری استاتیکِ کوره‌ای بر روی ساختار دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌شود.با توجه به تعددِ کدرنگ های موجود برای انتخاب نمونه رنگِ مورد نظر،می‌توان بهترین و متناسب ترین رنگ برای پوشش دریچه دسترسی فن کویل شیاردار وزنه‌ای انتخاب کرد. رنگ های معمول برای سطوح دریچه دسترسی فن کویل عبارت از دریچه زیر فن کویل سفید، مشکی،کرم،قهوه‌ای،طوسی،نقره‌ای و… است.اما محدودیتی در انتخاب رنگ برای پوشش دریچه دسترسی فن کویل وجود ندارد و کارفرما یا خریدار به راحتی می‌تواند هر کدرنگِ استانداردی را برای پوششِ دریچه دسترسی فن کویل انتخاب و شفارش دهد. پس از ایجاد شیار بر روی بدنه‌ی درب دریچه دسترسی فن کویل برای استحکام بیشترِ درب دریچه دسترسی فن کویل بر روی محیط چهارگانه‌ی درب دریچه دسترسی فن کویل لبه های یک سانتی ایجاد می‌گردد تا درب، حالت فابریک بودن به خود بگیرد و به راحتی در اثر بازوبسته شدن دِفرمه و خراب نشود. پس از لبه زنی بر روی ابعادِ محیطیِ دریچه دسترسی فن کویل نوبت به الصاقِ لولا بر روی دیواره طولیِ درب دریچه دسترسی فن کویل می رسد.در واقع لولا از یک سو به دیواره‌ی طولیِ درب دریچه دسترسی فن کویل متصل و از سوی دیگر به قسمتِ طولیِ یکی از ابعاد فریم دریچه دسترسی فن کویل تثبیت و باعث اتصال درب به لولا و موجبِ عملکرد و بازوبسته شدنِ درب دریچه دسترسی فن کویل می‌گردد. با توجه به لولایی بودنِ این دریچه دسترسی فن کویل، این دریچه برای بسته شدن نیاز به قفل دارد که باید در زمان آماده سازیِ درب دریچه دسترسی فن کویل جای قفلِ یا قفل ها نیز بر روی محل های مورد نیاز به صورت پِرِسی حک شود تا قفل یا قفل ها پس از عملیات رنگ بر روی این سوراخ ها تعبیه گردند.

  • درب دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی به دوصورتِ کاملا مسدود و گریل دار قابل تولید و عرضه است.نوعِ گریل دارِ آن به خاطر امکان تغذیه‌ی هوای برگشتِ دستگاه فن کویل عرضه می‌شود.
  • فریم دریچه دسترسی فن کویل با عرضهای گوناگون قابل ساخت و تعبیه در محلِ خود است.درب دریچه دسترسی فن کویل نیز به دوصورت وزنه‌ای و لولایی در محل خود جانمایی می‌شود.درصورت لولایی بودنِ درب دریچه دسترسی فن کویل استفاده از یراق آلاتِ مرغوب اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.رعایت همین موضوع باعث افزایش طول عمرمفید دریچه دسترسی فن کویل می‌شود.
  • به یاد داشته باشید که آدرس و نشانی محل تحویل سفارش خود را با دقت بالایی وارد کنید تا همکاران ما بتوانند در مدت زمان کمتری، محصول سفارشی شما را تحویل دهند.
  • بدنه‌ی دریچه دسترسی فن کویل با رنگ کوره‌ای پودری استاتیک، در رنگ های متنوع، متناسب با رنگ فضا و محیط (از قیبل سفید،کرم،مشکی،قهوه‌ای و…) پوشانده می‌گردد.

لازم به ذکر است که معمولا این دریچه ها بر روی سقف نصب می شوند و مناسب برای سیستم های فنکوئل و داکت می باشند. زایده های پیچ بر روی نمای بیرونی پدیدار نماند و دریچه زیر فن کویل به زیباترین شکل قابل مشاهده باشد. ل آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه ساخت و نصب انواع دریچه زیر فن کوئل می باشد. بعداز عملیات رنگ کاری دریچه زیرفن کویل را درون کاور های مشمایی بسته بندی می کنیم تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش در امان بماند . دریچه زیر فن کویل برای بازدید،تعمیر و چکاپ فن کویل ساخته و به کار می رود. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.

دریچه زیر فن کویل