دانستنی امشب بعد از خوندن مطلب اطلاعات عمومی مطلب مطالب آموزنده دانستنیهای جالب دانستنی بیشتر بدانیم :: ایجیگا

در یک نظر سنجی 82 درصد از افراد تمایل دارند با سگ شان به پیاده روی بروند، زیرا به آن ها احساس اعتماد به نفس و جذابیت دست می دهد. شاید جالب باشد بدانید که حدودا 400 میلیون سگ در صدها نژاد مختلف در جهان وجود دارند. امیدواریم از مطالعه سخنان آموزنده و خاص نهایت لذت را برده باشید، در صوت تمایل به مطالعه انواع کپشن می توانید روی لینک کلیک نمایید.

کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار برای وب سایت های اینترنتی اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد! استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است. هنگامی که پابلو پیکاسو در سال 1973 درگذشت، ثروتمندترین هنرمند تاریخ بود. هر 10 سال یک بار اسکلت انسان خود را ترمیم و بازسازی می کند.

دانستنیهای علمی

ـ وطن اصلی اسفناج ایران است و 1500 سال پیش استفاده از آن در دنیا رایج شد . ـبدن زنبور داران در برابر نیش زنبورها مقاوم می‌شود و اغلب می‌توانند بیشاز صد عدد نیش زنبور عسل را تحمل کنند و احساس ناراحتی هم نکنند. ـ عمیق ترین دریاچه جهان دریا چه بایکال در روسیه است که 1940 متر عمق دارد. ـ سرعت گردباد گاهی به300 تا 450 کیلومتر در ساعت می رسد. بیماری برای افراد ترسو از بدون موبایل ماندن و یا از دست رفتن آنتن موبایل شایع است که به آن نوموفوبیا گفته می شود.

انرژی خورشیدی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. ـ وزن جگر انسان حدود ۱/۳ کیلوگرم است وبزرگترین غده در بدن است . ـ خرس با تمام سنگینی خود میتواند با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت بدود. ـ عمیق ترین جای اقیانوسهای جهان در اقیانوس آرامو عمق آن ۱۱ کیلومتر است.

ـ‌ خرس قطبی هنگامی که روی دو پا می‌ایستد حدود ۳ متر است. ـ مارها گوش ندارند و با زبان می‌شنوند، زیرا زبان آنها به امواج صوتی بسیار حساس است. ـ نور خورشید فقط تا عمق ۴۰۰ متری آب دریا نفوذ می‌کند. ـ یک میلیون کره به اندازه زمین در خورشید جای می گیرد.

قاب هایی جذاب از بانو لیلا حاتمی در کنار مادر معروفش زری !!

تعداد افرادی که سالانه از نیش زنبور می‌میرند بیشتر از کسانی است که سالانه از نیش مار می‌میرند. پرفروش ترین موبایل هوشمند اپل، موبایل آیفون 5 می باشد که بیش از 70 میلیون نمونه از این مدل در جهان به فروش رسیده است. مغز انسان تنها 2 درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی 25 درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند.

دانستنیها پزشکی

این اتاق آنقدر آرام است که در آن می توانید ضربان قلب خود و استخوان های خود را در حال حرکت بشنوید. ـ متخصصان تغذیه به این نتیجه رسیده اند که ‌ر‌و‌ز‌ه بهترین بهترین رژیم برای کاهش دائمی وزن است . ـ مورچه تنها موجودی است که در مقایسه با بدنش بزرگترین مغز را دارد . ـ وطن اصلی اسفناج ایران است و ۱۵۰۰ سال پیش استفاده از آن در دنیا رایج شد . ـ کره زمین سالانه شاهد بیش از ۵۰ هزار زمین لرزه است.

30.آیا می دانید ماهی قرمز با قرار گرفتن در تاریکی تغییر رنگ می دهد و سفید می شود. 13.آیا می دانید عمر کهکشان راه شیری 10 میلیارد سال است. 11.آیا می دانید جمیعت جهان تا 50 سال آینده از مرز 9 میلیارد نفرعبور خواهد کرد. 7.آیا می دانید زمان کوتاه ترین جنگ 38 دقیقه بود و بین نازی ها و انگلستان رخ داد. 4.آیا می دانید غذای مورد علاقه مردم آمریکا پیتزاست و آنها میانگین روزانه 73 هزار مترمربع پیتزا می خورند. 1.آیا می دانید قدیمی ترین بنا در شمال توکیو 50 هزار سال قدمت دارد.

  • 5- با سه E زندگی کنید؛ Energy (انرژی)، Enthusiasm (شوق)، Empathy (فهم و همدلی با دیگران)، و همینطور با سه F یعنی Faith (ایمان)، Family (خانواده) و Friends (دوستان).
  • جملات پند آموز کوتاه از انواع متن های پرطرفدار و جالب هستند و شما می توانید این متن هاب پرمحتوی را در شبکه های اجتماعی پرمخاطب نظیر تلگرام و ….
  • 11.آیا می دانید جمیعت جهان تا 50 سال آینده از مرز 9 میلیارد نفرعبور خواهد کرد.
  • تا سال 2007 برده داری در موریتانی قانونی بود حتی هنوز هم 1 تا 4٪ از جمعیت این کشور به عنوان برده زندگی می کنند.
دانستنی امشب بعد از خوندن مطلب اطلاعات عمومی مطلب مطالب آموزنده دانستنیهای جالب دانستنی بیشتر بدانیم :: ایجیگا

سگ ها با 10 نوع صدا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند در صورتی که گربه ها توانایی تولید 100 نوع صدا را دارند. حس بویایی سگ‌ها 10 هزار بار قوی‌تر از حس بویایی انسان است. در کارولینای جنوبی، هرکسی سگ خود را بزند جرمش بیشتر از آن است که زنش را کتک بزند. انسان ها 4 نوع، اسب‌ها 8 نوع، گاو‌ها 9 نوع و سگ‌‌ها 13 نوع گروه دانستنیهای تاریخی خونی دارند. انسان امروزی به طور متوسط 6 سال از عمر خود را تلویزیون نگاه می کند و 6 سال را صرف غذا خوردن می کند و یک سوم را می خوابد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار