خرید گوشی شیائومی

این عوامل موجب سودآوری بالای شیائومی و محبوبیت فوق العاده آن در آسیا شده است. رفرش ریت 120 هرتز در نمایشگر و دوربینهای پیشرفته DSLR، دیگر مزایای رقابتی گوشی های سامسونگ سری S را تشکیل میدهند. اگر شما هم قصد خرید گوشی های شیائومی را دارید، دراین قسمت از مطلب، لیستی از پرفروش ترین گوشی های این غول پرآوازه چینی، در سال 2021 را خدمتتان معرفی می کنیم. این اسمارت فون از دو سیم کارت هیبریدی بهره می برد که امکان استفاده از جایگاه سیم کارت دوم به عنوان کارت حافظه جانبی را برای کاربران فراهم می کند. این شرکت برخلاف سایر برندها گوشیهای خود را در نسخههای مختلفی تولید میکند. در ادامه نکات خرید گوشی شیائومی را مورد بررسی قرار دادهایم. اگر لبه زیرین گوشی را بررسی کنیم، اسلات سیم کارت، درگاه شارژ Type C، میکروفون و اسپیکر اصلی را مشاهده میکنیم.

به همین دلیل است که باز این گوشی را در فهرست پرفروشترین اسمارتفونها یک سال اخیر ایران میبینیم. اغلب قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با همردیفان خود ارزان تر بود، به همین دلیل در ابتدا افراد در خرید گوشی شیائومی به دلیل اینکه تصور می کردند برند چینی است و قیمت پایین تری دارد، رغبت نداشتند. شاید در آن زمان هیچ کسی فکر نمی کرد که این برند به یکی از قطب های اصلی گوشی های موبایل تبدیل شود ولی می بینیم که به مرور زمان و پس از گذشت ده سال تبدیل به به یکی از برترین شرکت های کره ای شده است. شیائومی برای قرار دادن 4 دوربین در قاب پشتی برای این گوشی سنگ تمام گذاشت. ماحصل این همکاری سری موفق و کاملا متفاوت میمیکس بود. اما این برند درست در سال ۲۰۱۶ با یک طراح موبایل فرانسوی وارد همکاری شد. طبق اظهارات مسئولان شیائومی قرار بود این سرورها نهایت همکاری با کشورهای خارجی را داشته و مطابق با مقررات سایبری آن کشورها رفتار نمایند.

خرید گوشی شیائومی از آنجایی که هر دو سری از گوشی های نام برده شده محصولات برتر و پرچمدار سامسونگ هستند، عموما رم با ظرفیت بسیار خوبی دارند و به راحتی از پس مولتیتسکینگ بر میآیند. در ساخت برخی از این تلفنهای همراه تمرکز ساخت بر روی دوربین بوده و در برخی دیگر تمرکز بر روی پردازنده. دو سبک مختلف در سری Galaxy Z وجود دارد. تلفن های همراه سری Redmi Note و MI دو محصول مختلف از دو شرکت مختلف هستند. گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو Redmi Note 8 Pro :کمپانی شیائومی 9 سال است که فعالیت خودش را آغاز کرده است.در این مدت گوشی های به بازار اراعه داده است که از کیفیت خوبی برخوردار است که همه ای عاشقان اسمارت فون هارا جذب خود کرده است.گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro مدل پیشرفته Redmi Note 8 است.این گوشی با رنگ های عالی و دل جسب به بازار ارائه شده است که در همین متن به آن میپردازیم.

بررسی گوشی شیائومی

کمپانی شیائومی محصولات خود را تنها کمی بیشتر از مواد اولیه ساخت گوشیها یا محصولات قیمتگذاری میکند و از این طریق باعث شده که نسبت به سایر کمپانیها تفاوت قیمتهای بسیار زیادی وجود داشته باشد. دوربین فوقعریض شیائومی ۱۲ در مقایسه با سنسور اصلی، تفاوت چندان بزرگی ندارد و همان دقت رنگ، میزان کنتراست و نوردهی را به کاربران ارائه کرده است. پنل جلویی و عقبی این گوشی شیائومی از قویترین پوششهای محافظتی ساخته شده است که در گوشیهای پرچمدار هم خیلی دیده نمیشوند.

لازم به ذکر است که شیادومی ردمی نوت هشت پرو یک گیمر عالی و با کیفت است و همین امر محبوبیتش را میان گیمرهای واقعی بیش از پیش خواهد کرد. مشخصات موبایل شیائومی این بستر را فراهم کرد که کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشیها به سراغ کیسهایی بروند که مجهز به مییا ردمی میباشند و این سرگذشت، برند چینی را به سرمنزل مقصود رسانید و آن را به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای عرضه کننده گوشی هوشمند در بازار فراوانی موبایل، مطرح نمود. برند شیائومی یک برند چینی است که در سالهای اخیر گوشیهای موبایل با کیفیت خود را برای رقابت با بزرگترین و معتبرترین برندهای دنیا به بازار جهان فرستاد. اگرچه در بازار کنونی تمامی تلفنهای همراه با افزایش قیمت روبرو شدهاند اما باز هم گوشیهای شیائومی قیمتی مقرون به صرفه دارند.

شیائومی بر خلاف این دو برند بدون صرف هزینه تبلیغات، با قیمتی پایین گوشیهای هوشمند عالی خود را در اختیار کاربران قرار میدهد. در این راستا، فروشگاه هدیش بهترین قیمت گوشی شیائومی در شیراز را بههمراه گارانتی معتبر شرکتی بهشما مشتریان عزیز ارائه میکند و همواره سعی بر این داشته است که خرید گوشی موبایل شیائومی را برای کاربران آسوده کند.با وجود گذشت زمان بسیار اندک از عرضه گوشیهای موبایل شیائومی، در حالحاضر میتوان گفت که این گوشیها جای زیادی در دل علاقمندان به گوشیهای هوشمند باز کردهاند. علاوه بر این دوربین های فوق حرفه ای این گوشی ها به کاربران کمک می کند تا از عکاسی و فیلمبرداری با گوشی خود لذت ببرند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9 با صفحه نمایش HD ، تصاویر عالی ارائه می دهد. افراد نیازهای متفاوتی به تلفن همراه دارند، برخی به دوربینی عالی نیاز دارند و برخی مشخصات پردازنده دستگاه را مد نظر قرار میدهند.

امنیت آن به هنگام دردست گرفتن گوشی میشود و در چهار رنگ: مشکی, سفید, آبی, phoner.ir قرمز موجود میباشد که شما عزیزان مطابق سلیقه خود انتخاب میکنید. در کنار نقاط قوت ذکر شده، یکی از مشکلات گوشیهای شیائومی که بهتر است پیش از خرید گوشی بدانید، گرم شدن بیش از حد گوشی حین کار کردن است. این گوشیها دارای پردازندهای قدرتمند هستند و امکان خنک کردن سیستم حین استفاده را دارند. شما میتوانید برای داشتن انتخابی مطمئن و مطابق با نیاز و توقع خود مدلهای مختلفی از گوشیها و برندها را در قسمت کالای دیجیتال بیلبیلک به طور دقیق با هم مقایسه کرده و خریدی مطمئن، آسان و امن را تجربه کنید.

اگر قصد دارید گوشی موبایل خود را برای مدت زمان طولانی استفاده کنید، بهتر است با صرف هزینه بیشتر، نوع و مدل با کیفیتتری را خریداری نمایید. تجهیزات جانبی موبایل از متنوعترین لوازم جانبی دیجیتال محسوب میشود. پشتیبانی یا دوربین تله فوتو با زوم دیجیتال 100 برابری. گفتنی است Redmi Note 8 Pro دارای سیستم عامل با نسخه ۹ اندروید و رابط کاربری MIUI 10 است و همچنین از اندروید ۱۰ و MIUI 11 نیز پشتیبانی میکند. یکی از مهمترین عوامل جذابیت این گوشیهای گیمینگ، تنوع محصولات جانبیای است که کمپانی بلک شارک برای موبایلهای خود تولید میکند؛ مانند هدستهای مخصوص و یا قابهای خنککننده برای استفادههای طولانی مدت از گوشی، همچنین در آخرین مراسم رونمایی از گجتهای بلک شارک، شاهد معرفی پاوربانک جدید این شرکت با ظرفیت ۲۰ هزار میلیآمپر بودیم که با قیمت ۲۵ دلار روانه بازارها خواهد شد. این شرکت تولیدی که سالهاست هواداران بسیاری داشته است، در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه عملکرد خوب و امکاناتی بالا را عرضه میکند.

اگر تصمیم دارید یک گوشی هوشمند شیائومی با بهتریه ویژگیها داشته باشید یا تصمیم به تعویض تلفن همراه کنونی خود دارید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. امتیاز بارز این گوشی ها صفحه نمایش فوق باکیفیت آن است. گلسهای حریم خصوصی اجازه نمیدهند افراد کناری شما در مکانهای عمومی صفحه نمایش گوشیتان را ببینند. با توجه به وجود گوشیهای مختلف در طیف وسیع گوشیهای شیائومی، نیاز خود را در نظر بگیرید. این موارد ملاحظات و پیشنهاداتی هستند که پیش از خرید گوشی هوشمند شیائومی باید مد نظر قرار دهید. گوشی SCH- A790 نام این عضو جدید خانواده موبایل سامسونگ بود. این شرکت چینی، در بیشتر مدلهای موبایل خود از پردازنده آمریکایی کوالکام، الگوبرداری میکرد.

لوازم جانبی گوشی