خرید تلویزیون ال جی 70اینچ 4K مدل UK7000

وجود نویز در تصویر تلویزیون همواره یکی از مشکلاتی است که حین تماشای برنامه های مستند یا فیلم ها با آن روبرو هستیم اما ال جی برای حل این مشکل از پردازنده تصویر سایت lgtvblog استفاده کرده است. لبه های باریک و نازک ظرافت خاصی را به تلویزیون داده است. این مدل تلویزیون درست مانند مدلهای سال قبل خود همچون SM8100 از مزیای عالی برخودار است لذا با انتخاب همین ال ای دی هم میتوانید از زیبایی آن بهرهمند شوید و هم اینکه امکانات عالیاش لحظات شادی را برایتان مهیا میسازد. جالب است بدانید که امکان استفاده از قابلیت HDR به هنگام تماشای محتوا از طریق یوتیوب و یا نتفلیکس وجود دارد همچنین به هنگام تماشای محتواهای پخش شده از طریق یو اس بی نیز شما میتوانید از اثر این قابلیت بهرهمند شوید. گذشته از اینها شما میتوانید از دسترسی اینترنت در این تلویزیون بهرهمند شوید و با استفاده از درگاههای WIFI و LAN اتصال را انجام دهید و ار دسترسی به برنامههای مختلف مانند NETFLIX به انواع فیلمها دسترسی داشته باشید یا از طریق Google Play از میلیونها بازی و برنامه موجود اوقات فراغت خودتان را پر کنید. دسترسی به محتوایی که دوست دارید تماشا کنید بسیار آسان تر است و نحوه ارائه هوش مصنوعی شما با ترجیح محتوا بر اساس آنچه می بینید همیشه بهتر است.

به گزارش «انرژی امروز» این پروژه را دولت یونان آغاز کرده است و از صندوق زیرساخت ها و سرمایه گذاری های اروپا (ESIF) کمک مالی دریافت می کند. وجود این تراشه قدرتمند Quad Core Processor با سرعتی معادل 1.3 گیگا هرتز در تلویزیون ال جی و سرعت رفرش ریت 50 هرتز، تصاویر و تجزیه و تحلیل داده سه برابر بیشتر از تلویزیون های معمولی می باشد و به شما اجازه می دهد تا مرورگر های وب عملکرد مربوط به تلویزیون سریعتر راه اندازی شود. همچنین این پردازنده با افزایش کیفیت منابع تصویر و صدا، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز را از دیدن و شنیدن برنامه ها به کاربر می دهد. را در تلویزیون نصب و اجرا کنند. با فعال کردن مود بازی تاخیر ورودی کاهش یافته (Input Lag) و بازی بدون تاخیر و کاملا سریع به اجرا در میآید. کنسولهای نسل قبل، بازیها را حداکثر با نرخ 60 هرتز اجرا میکنند اما اگر کنسولهای نسل جدید پلیاستیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس و اس را در اختیار دارید، به سراغ خرید تلویزیون 120 هرتز بروید.هنگام خرید تلویزیون ارزان قیمت مراقب عباراتی مانند «نرخ نوسازی موثر» باشید که فقط یک حربهی تبلیغاتی است. در سال 2021 ال جی تنوع بالایی به تلویزیون هایش داده است؛ کیفیت تصویر فول اچ دی، فورکی و 8K همه در میان این محصولات به چشم می خورند؛ اما حالا ما می خواهیم یک میان رده فوق العاده خوش قیمت را به شما معرفی کنیم که از کیفیت 4K بهره می برد: تلویزیون UP7700 که جزو خوش فروش ترین های این شرکت به شمار می آید با رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل، رفرش ریت 60 هرتز و پردازنده تصویر چهار هسته ای Quad Core Processor 4K می تواند گزینه ایده آلی برای خرید باشد.

با LG ThinQ AI ، بسیاری از موارد فقط با صدای شما امکان پذیر می شوند. فرمت HDR ، از جمله HDR10 و HLG ، همراه با تکنولوژی تنظیم پویا صحنه های LG ، به شما امکان می دهد از هرگونه محتوای ویدیویی با کیفیت شگفت انگیز HDR لذت ببرید. صفحه ای بزرگ و با کیفیت که سالن پزیرایی شما را آراسته می کند. از جدیدترین فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و مستندها ، تا ورزش های زنده و موارد دیگر ، همه آنها را اینجا در یک مکان پیدا کنید. اگر برای بازی میخواید یک تلویزیون 50 اینچ انتخاب کنید برند شارپ رو هم فراموش نکنید. شما می توانید مود را فعال کنید تا تاخیر ورودی بازی کاهش یابد. در مورد طراحی پشت صفحه نمایش UN 7750 ، شکل آن ساده و یک دست شده است و تلویزیون UP7750 دارای 2 ورودی HDMI 2.0 و ورودی HDMI eARC است، که این ورودی پیشرفت مهمی است زیرا ورودی HDMI ARC و eARC آخرین نسل ورودی های HDMI است که از انتقال صدای سینمای خانگی با پهنای باند و سرعت بالاتر پشتیبانی می کند .

و از تجربه صدای واقعی و طبیعی و فراگیر صحنه های این تلویزیون لذت ببرید. این پیشرفت ها نه تنها در سطح کیفیت تصویر بلکه در سطح کیفیت صدا نیز وجود دارد ، زیرا پردازنده جدید همچنین توانایی بالاتری در پردازش صدای فراگیر دارد ، بنابراین می توانید تجربه مشاهده بهتری نسبت به گذشته داشته باشید. این مرکزعلاوه بر عرضه ی انواع تلویزیون های برند مطرح ال جی، قادر به رفع کلیه ی عیوب تلویزیون های ال جی در بالاترین سطح کیفی ممکن می باشد. هوش مصنوعی ThinQ یکی دیگر از تکنولوژی های دیگر این تلویزیون با کیفیت می باشد،( مانند فرمان صوتی) که کار کردن با آن را آسان تر می کند. ThinQ AI به شما کمک می کند تا از تلویزیون خود به راحتی استفاده کنید.

به این صورت که اگر شما از هر زاویه ای تلویزیون را تماشا کنید کیفیت تصویر همچنان دقیق و بدون افت است. شما با وجود Bluetooth Surround Ready می توانید یک سیستم صوتی بی سیم را به تلویزیون خود وصل کنید؛ تا شما از صدایی رسا و شفاف تر لذت ببرید. ورودی کامپوزیت در UP7750 حذف شده است و به نظر می رسد استفاده از آن در سال 2021 بسیار کم شده است و شما به آن نیازی نخواهید داشت مگر اینکه بخواهید یک دستگاه بسیار قدیمی مانند ویدیو یا هدفون قدیمی را وصل کنید. بعد از وارد شدن به منوی تنظیمات گزینه «Quick» را انتخاب کنید. طراحی تلویزیون نامبرده ال جی از نسل های قبل خودش پیروی می کند؛ یک نمایشگر تخت با قاب باریک و پایه های دوشاخه ای که زیبایی خاص خودش را دارد، تصویر را به شما نشان می دهد. البته در نظر داشته باشد در این تلویزیون ویژگیهایی مانند نرخنوسازی متغیر ( VRR ) و HDMI 2.1 وجود ندارد؛ که اگر این قابلیتها در آن وجود داشت میتوانست نمره این نمایشگر را نسبت به سایر مدلهای ال جی بسیار بالاتر ببرد. دو ویژگی برتر نمایشگر این تلویزیون این است که : توانایی ارتقا کیفیت تصاویر با رزولوشن پایین را به رزولوشن تلویزیون داشته و همچنین به دلیل برخورداری از پنل IPS زاویه دید بسیار مناسبی دارد.

تصاویر با وضوح پایین در اندازه نزدیک به تصاویر با کیفیت 4K به روز رسانی و رقیق می شوند. اگر در حال تماشای فیلم از دستگاه پخش Blu-ray DVD هستید که از Dolby Atmos پشتیبانی می کند و همچنین دارای ورودی HDMI eARC است ، از این مزیت بهره مند خواهید شد. تمامی تلویزیون های ال جی 50 اینچی که از سال های 2020 به بعد تولید شد تمامی امکانات هوشمند (اسمارت)، کیفیت 4K، قابل اتصال به موبایل و بلوتوث را دارا میباشد تا از این بابت خیال خریداران راحت باشد. اگر به تلویزیونهای چندین سال پیش نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که تنها چند مدل که بالاردهترین یا به اصطلاح پرچمدارهای تلویزیونهای هر برند هستند از امکانات گیمینگ مناسب برخوردار بودند. به هر حال رقیب این تلویزیون ال جی می تواند تلویزیون کیودی اولد سامسونگ S95B و یا تلویزیون سونی کیودی اولد A95K باشد. یکی از جذاب ترین ویژگی های این تلویزیون، این است که می تواند کیفیت تصویر را بیشتر کند، به عبارتی دیگر، این تلویزیون تصاویر با وضوح کمتری را دریافت و باجزئیات و و ضوح بیشتری آن را به نمایش می گذارد. سرعت تصاویر نیز با کمک HDR روان می شودو از لکنت پیدا کردن صحنه های تعقیب و گریز جلو گیری می کند.

پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق ، نویز را از بین می برد و باعث ایجاد رنگ و کنتراست پویاتر می شود. HDR10 PRO می تواند با نفوذ در عمق سیاهی تصاویر رنگ های کوچک و پنهان را پیدا کند و با جان دادن به این رنگ ها و نمایش در عمق تاریکی تصویر خالق صحنه های زیبایی باشد همچون غروب افتاب یا طلوع خورشید در سپیده صبح. کیفیت تصویر فورکی نیز که یکی از بالاترین کیفیت های موجود در بازار می باشد در طی چند سال اخیر مورد رضایت کاربران زیادی بوده و به همین دلیل کمپانی ها بار دیگر این راه را در پیش گرفتند. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی و نور پس زمینه Direct LED می باشد.این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و از تکنولوژی 4K Active HDR نیز استفاده می کند که فرمت های مورد پشتیبانی آن HLG و HDR10 Pro هستند. تلویزیون ال جی NANO80 مدل 2021 از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد و این به همراه فناوری نانوسل، وضوح را به طور چشمگیری بهبود بخشیده اند.

ال جی UP7700 یک تلویزیون هوشمند است و طبق انتظارات ما توانسته تمامی امکانات به روز را فراهم سازد؛ پشتیبانی این تلویزیون از فناوری وای فای، بلوتوث، دستیارهای صوتی گوگل و الکسا، قابلیت جستجوی صوتی (Voice Search)، دسترسی به انواع شبکه های فیلم مانند نتفلیکس و یوتیوب و فروشگاه آنلاین ال جی آن را به محصولی هوشمند تبدیل کرده اند که موجبات سرگرمی شما را در منزل فراهم می سازد. قابلیت های اتصال مانند وای فای و وای فای داخلی و بلوتوث . فناوری های صوتی تلویزیون UP7700 شامل AI Acoustic Tuning ،Clear Voice ،AI Sound ،Ultra Surround و LG Sound Sync می باشند که در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه نقد و بررسی خواهیم کرد. در تلویزیون ال جی UM751 از هوش مصنوعی ThinQ استفاده شده است که از دستیار صوتی گوگل و الکسای آمازون پشتیبانی می کند. UP7750 که نرخ بروزرسانی آن 50 هرتز و در برخی کشورها 60 هرتز است و از HDR10 Pro پشتیبانی می کند. از قابلیت های مهم دیگر مدل UP7750 می توان به وجود فرمان صوتی و کنترل تلویزیون از طریق تلفن همراه هوشمند اشاره کرد. به طور خلاصه این محصول میتواند با امکانات خود بسیاری از نیاز های شما را براورده سازد.

بازی فوتبال طرفداران بسیار زیادی دارد به همین دلیل تلویزیون 50 اینچ الجی رسیودار به شیوه ای طراحی شده است تا شما هنگام تماشای آن جو استادیوم را داشته داشید؛ چون کیفیت و تصاویر آن به قدری واقعی نمایان می شود که شما احساس نمی کنید در خانه ایید بلکه احساس می کنید در استادیوم نشسته اید. پردازنده آن 4 هسته ای بوده و از نرخ نوسازی True Motion 100 بهره می برد که کارایی فوق العاده ای از آن به دست آمده است. FILMMAKER MODE فیلم و سریال به همان شیوه ای که مدنظر کارگردان بوده برای شما حفظ می کند. محتوای HDR به محتوایی گفته می شود که بیشتر از طریق کابل به تلویزیون انتقال داده شده و به صورت تصویر بسیار با کیفیت با روشنایی بالا نمایش داده می شوند. هنگامی که منابع نور موجود در فضا به خصوص منابع نوری متمرکز مانند لامپها و مهتابیها به صفحه نمایش میتابند؛ در صورتی که اشعههای آنها به خوبی بازتاب داده نشوند شما وضوح تصویر را از دست داده و نمایش کامل تصویر را به وسیله گویهای نورانی از دست خواهید داد. پس از سالها ریموت کنترل جادویی اصلی ال جی، جای خود را به مدل جدیدتر داده است که در نگاه اول مدل جدیدتر کمی صافتر و شیکتر از مدل قبلی به نظر میرسد.

» مراجعه کنید. در این مقاله نحوه بازگشت به تنظیمات کارخانه تلویزیون ال جی مرحله به مرحله آموزش داده شده است. ویژگی HDR با افزایش کنتراست رنگ سبب می شود رنگ ها ارتقا داده شوند و به صورت واقعی نمایان شود؛ به همین صورت تاریک ترین و روشن ترین رنگ ها به واضحی نمایان می شود. این تلویزیون با استفاده از ایجاد تصاویری دقیق و بدون لرزش می تواند لحظات خوشی را برای شما فراهم کند. جدیدترین تلویزیون ال جی قیمت تلویزیون ال جی جدید را در این بازارچه بانه مارکت ببینید و مدل مناسب را خریداری کنید. این تلویزیون به کمک تکنولوژی AI Sound صدا ها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا همیشه بهترین کیفیت صدا را تجربه کنید. تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7550 در سال 2021 بسیار زیبا می باشد و دارای قاب با فریم کم می باشد که در هر دکوراسیونی می تواند چشم نواز باشد. HDR برای بهبود کنتراست، هر چیزی که تماشا میکنید، طراحی شده است. تلویزیون 50 اینچ الجی رسیوردار گزینه ی بسیار مناسبی برای بازی کردن و درست کردن لحظات پر از شادی و سرگرمی است.

تلویزیون های UHD ال جی به کاربران این امکان را می دهد تا بدون تأخیر کنترل را کامل و سریع بارگذاری کنند و بازی ها را انجام دهند. هوش مصنوعی داخلی؛ دسترسی آسان به خدمات را هموار کرده است؛ در حالی که کلیدهای میانبر امکان دسترسی به محتوای مورد علاقه شما را می دهد. حتی اگر سرگرم تماشا کردن برنامه ی دیگری هم باشید؛ باز هم به شما هشدار می دهد. الجی بعد از طراحی گوشیهای گران قیمت ولوت و وینگ، قصد دارد با عرضه گوشیهای میان رده و ارزان قیمت مانند ال جی دبلیو ۳۱ نیاز بخش دیگری از بازار را نیز برطرف کند. پورت های ارتباطی بخش دیگری از امکانات این تلویزیون را تشکیل می دهند؛ 2 ورودی HDMI، یک پورت USB، پشتیبانی از HDMI2.0 و دیگر درگاه های ارتباطی به شما کمک می کنند تا بتوانید به راحتی دستگاه های دیجیتال مانند کنسول بازی یا رسانه های ذخیره سازی را به آن وصل کنید و از تماشای محتوای مورد علاقه تان با کیفیتی بالاتر لذت ببرید. تصاویر و صحنه ها را بدون لرزش و صاف و شفاف نمایان می کند. به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی از جمله ضروریات زندگی است که مراجعه به مراکز نمایندگی جهت دریافت این خدمات را ملزم می کند.

از ویژگی های مهمی که در یک تلویزیون بسیار مورد توجه قرار می گیرد کیفیت تصویر آن می باشد. با خرید UP7700 دیگر نیازی به گیرنده های جداگانه نخواهید داشت چونکه این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی و DVB-S2 می باشد. بدین صورت که کارشناسان بعد از حضور در منزل و بررسی تمام بک لایتها و میزان آسیب دیدگی آن ها مشخص می شود که مشکل بک لایت ها تنها با تعمیر برطرف میشود و یا نیاز به تعویض کامل بک لایت می باشد . بخش پشتیبانی پیشرفته با آیکون علامت سوال مشخص شده است. سیستم عامل Webos ویژگی دیگر این تلویزیون است که در بخش هوشمند آن تعبیه شده است. اتصال هوشمند سریع و آسان. تلویزیون 50 اینچ الجی رسیوردار 50un7340 قابلیت اتصال به اینترنت دارد. تلویزیون 50 اینچ الجی رسیوردار 50un7340 ظاهری زیبا و مدرن دارد.