جدیدترینهای «ال جی C2»:

تلویزیون نانوسل 49 اینچ ال جی NANO85 با کیفیت Real 4K Nano Cell در ابعاد 49 اینچ از نوع صفحه تخت با قاب بسیار باریک طراحی شده است. البته فعالیت پردازشگر تصویر به همین جا ختم نمیشود و a5 AI Processor 4K قبل از نمایش تصاویر به کمک هوش مصنوعی کنتراست و وضوح تصاویر را افزایش میدهد تا تصاویری زیبا و با کیفیت در صفحه نمایش تلویزیون نشان داده شود. در تلویزیون 55 اینچ الجی از پردازشگر تصویر a5 AI Processor 4K استفاده شده است. امکانات بخش تصویر که نقش مهمی در افزایش کیفیت دارند شامل قابلیتهایی همچون HDR 10 PRO، استفاده از پردازشگر هوشمند α5 AI Processor 4K و قابلیت ارتقاءدهنده کیفیت تصاویر است. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. فناوری 8K Upscaler در کنار تکنولوژی AI Upscaling Gen2، نویز تصویر را کاهش می دهد و با افزایش رزولوشن محتوای ورودی، باعث می شود همه چیز را با کیفیتی نزدیک به کیفیت تصویر 8K مشاهده کنید.

کارایی های هوشمند تلویزیون و قابلیت های اتصال به اینترنت به یک ویژگی بسیار مهم تبدیل شده است؛چون روز به روز مردم وابسته تر به شبکات مجازی میشوند و جهان داره به سمت و سویی میره که در همه چیز از بالاترین تکنولوژی استفاده میشود.ما امروز سه تا سیستم عامل را معرفی و با هم مقایسه کردیم که هرکدام وژگی های مخصوص خود را دارا هستند.شرکت ال جی برای تلویزیون های خود از سیستم عامل webos استفاده میکند که دارای قابلیت آپدیت و به روزرسانی است و میتوان ویژگی دیگر سیستم عامل هاهم به آن اضافه کرد؛یعنی میتوان گفت در مقایسه با دیگر سیستم عامل ها امتیاز بالاتری به این سیستم عامل داد. علاوه بر آن شما می توانید با خرید سیستم صوتی مجزا مانند یک ساندبار که از تکنولوژی LG Sound Sync پشتیبانی می کند، تلویزیون خود را به صورت بی سیم و بلوتوثی یا سیمی به ساندبار یا سیستم صوتی مجزا متصل کرده و صدای قدرتمند تر و با کیفیت تری را تجربه کنید. این تلویزیون به شما اجازه میدهد دو بلندگو را به تلویزیون متصل کرده و با پخش صدای قدرتمند فضای ورزشگاه را در خانه احساس کنید. با طراحی ساده و در عین حال پیچیده تلویزیون 32 اینچ ال جی LP500 فضایی زیبا به خانه و نشیمن شما می بخشد.

ظاهر آن هم احتمالاً همچون مدل قبل دارای یک جعبه است که تلویزیون هنگام رول شدن در آن قرار میگیرد. نرخ تازه سازی تصاویر بر روی این تلویزیون ال جی 50 هرتز است، این مقدار سبب میشود که در هنگام تماشای فیلمهای اکشن، مسابقههای ورزشی و یا هر نوع صحنه سریع، تاری دید و یا پرش تصویر ایجاد نشود و تصاویر به دنبال هم بدون هیچ گونه اختلالی به نمایش درآیند. در سال 2021 الجی تغییراتی در این ریموت کنترل ایجاد کرده است. WebOS 4.5، یکی از بهترین پلتفرمهای هوشمند در سال 2019 است. که شامل تلویزیون های ال ای دی ، او ال ای دی ، هوشمند فورکی ،اچ دی و تلویزیون فول اچ دی ال جی می شود . اینچ های بزرگ با نمایش دادن تصویرفورکی اولترا اچ دی مثل یک سینمای واقعی وضوح چهار برابر کیفیت Full HD را ارائه می دهند . در این تلویزیون از قابلیت HDR نیز جهت افزایش وضوح تصاویر استفاده میشود. علاوه بر این از این نوع درها میتوان در ایستگاههای مترو و اتوبوس هم استفاده کرد. پایههای تلویزیون از نوع پایههای دوشاخه هستند.

پردازنده Quad Core Processor 4K قبل از نمایش تصاویر با افزایش کنتراست و تقویت رنگهای تصویر باعث افزایش کیفیت تصاویر شده و سپس تصاویر را در صفحه نمایش باکیفیت تلویزیون نشان میدهد. به این ترتیب نور صفحه نمایش متناسب با نور محیط تنظیم میشود تا نور زیاد صفحه نمایش در محیطهای کم نور چشم بیننده را اذیت نکند. در واقع AI Brightness Control قادر به تنظیم روشنایی و نور پس زمینه بدون نیاز به دخالت کاربر است. بر روی این تلویزیون پردازنده تصویر به صورت کارآمد رنگها را برای ایجاد تصاویری غنی و طبیعی تنظیم میکند. هوش مصنوعی موجود در این پردازنده همچنین قادر خواهد بود تنظیمات تصویر را با توجه به ژانر تصویر تغییر دهد تا ایدهآلترین حالت را برای نمایش تصاویر ایجاد کند. این بیشتر به این دلیل است که سامسونگ از صفحه نمایش VA و ال جی از صفحه نمایش IPS استفاده میکند. در نتیجهی این قابلیت تماشای فیلم بر روی صفحه نمایش 43 اینچ تلویزیون بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد بود.

قبل از شروع اشاره به این نکته ضروری است که خرید تلویزیون ال جی از بانه مزیتهای بسیاری دارد اما ارزانتر بودن نسبت به سایر شهرها و همچنین اطمینان از اصالت مهمترین مزیتها سایت lgtvblog به شمار میروند. مانند بسیاری از تلویزیونهای دیگر، ال جی در تلویزیون 43LM5000 نیز سعی کرده است با استفاده از تکنولوژی، تصاویری بهبود یافته را جلوی چشمان بیننده به نمایش بگذارد. تلویزیون 43LM5000 از توان صوتی 10 وات بهره میبرد و صدایی نسبتا واضح را از طریق آن به شما خواهد رساند. این تلویزیون از وجود کیفیت تصویر فول اچدی بهره میبرد و از طریق آن صحنههایی با 2 میلیون پیکسل نمایش میدهد بدین وسیله شما میتوانید از مشاهده تصاویر با رنگ و لعاب بیشتر و پیکسلهای دقیق و جزئیات کامل لذت تمام را ببرید. لانچر،جابجایی میان برنامه ها و محتوای تلویزیون را بسیار راحت و آسان کرده است که باعث برتری این سیستم عامل با دیگر سیستم عامل ها در این زمینه شده است.این قابلیت به مخاطبین این امکان را میدهد تا همزمان به تماشای فیلم،سریال،مسابقات ورزشی یا بازی کردن بپردازند و هنگام دانلود محتوا یا جست و جو،در وب چرخی بزنند بدون نیاز بازگشت به صفحه اصلی که بسیار هم در اطلاف وقت صرف جویی میشود.تیم webos در آزمایشگاه سیلیکون ال جی منوی منحصر به فرد را به سرویس پیشنهادی برنامه ها اضافه کردند که میتوانید با استفاده از آن به برنامه های تلویزیونی پرطرفدار،برنامه هایی که تماشاکردن آن ها را از دست داده اید،خلاصه مسابقات ورزشی و یا ویدیو های با کیفیت بپردازید و ها را به شما پیشنهاد میکند.

البته چنین چیزی در تلویزیون OLED LG صادق نیست، زیرا تلویزیون اولد ال جی تقریبا از هر نظر بهتر از تلویزیونهای سامسونگ است. البته تغییراتی در بخش دکمههای ریموت نیز وجود دارد. اگر دستگاه LCD باشد معمولاً بالای کنترل دکمه TV وجود دارد که باید زده شود تا چراغ دکمه روشن شده و کنترل فعال گردد. این دکمهها به عنوان میانبر برای دسترسی به این سرویسها تعبیه شدهاند تا به راحتی و از طریق فشردن یک دکمه به محتوای آنها منتقل شوید. از آن جا که در فروشگاه بانه ویترین، تلویزیون های این برند با تنوع بسیار زیادی در شکل ظاهری، کیفیت، قیمت و ویژگیها به فروش میرسند، لازم است قبل از انتخاب در ارتباط با ویژگیهای کلی این محصولات، اطلاعات کافی داشته باشید. مهمترین بخش که فعالیت آن توسط ThinQ پشتیبانی میشود، پردازنده a5 AI Processor 4K میباشد. هوش مصنوعی الجی با نام LG ThinQ شناخته میشود. فناوری هوش مصنوعی الجی (LG ThinQ) در سیستم عامل webOS، محتوایی را که به سلیقهی شما نزدیکتر است را در قسمت محتوای پیشنهادی در اختیار شما میگذارد. مهمترین مسئلهای که نگاه منتقدین را به تلویزیونهای LG جلب کرده است امکانات بالای آنهاست این در حالی اتفاق میافتد که بیشتر تلویزیونهای این برند با قیمت مناسب به نسبت سایر برندهای سرشناس، به کاربران عرضه میشوند.

همچنین این تلویزیون نیز همانند سایر مدلهای اولد از تمام ویژگیهای گیمینگ جدید بهرهمند خواهد بود. تلویزیون 32 اینچ ال جی LP500، با وضوح تصویر 720×1080 و کیفیت تصویر HD سطحی جدید از شفافیت را در تصویر پیاده سازی می کند. این کیفیت تصویر وضوح رنگ و دقت پیکسل 4 برابر بیشتر از تلویزیون FULL HD را دارد. تلویزیون سامسونگ معمولا کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون ال جی دارد. این کیفیت تصویر با امکانات بینظیری همراه شده تا تصاویر را با وضوح و طیف رنگی گسترده نمایش دهد. علاوه بر این در تلویزیون الجی 55UP7550 از فناوری AI Brightness Control پشتیبانی میشود. این تلویزیون از فرمت 4K Active HDR پشتیبانی کرده و دارای فرمتهای HDR10 و HLG میباشد.

کیفیت تصویر پشتیبانی شده در آن 4K UHD بوده و حداکثر رزولوشن 3840×2160 پیکسل را پشتیبانی می کند که در اکثر تلویزیون های امروزی دیده می شود. صفحه نمایش OLED ، NanoCell ، UHD و LED و همچنین کیفیت تصویر با وضوح بالا ، عمق رنگ بی نظیر و کنتراست های باورنکردنی را ارائه می دهد. سپس با در نظر گرفتن نور محیط، روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را تغییر میدهد. در این ریموت کنترل جدید از طراحی آرگونومیک استفاده شده تا دست کاربران در طولانی مدت با در دست گرفتن این ریموت اذیت نشود. این فناوری در تقویت وضوح تصاویر نقش بسزایی دارد و وضوح خیره کنندهی Full HD را بر روی تلویزیون 43LM5000 به ارمغان میآورد. پردازنده تصویر وظیفهی تجزیه و تحلیل دادههای تصویر را بر عهده دارد و تصاویر را برای نمایش در تلویزیون آماده میکند. البته کیفیت تصویر 4K با امکانات متنوعی در بخش تصویر همراه شده تا علاوه بر کیفیت مناسب، کنتراست بالا و طیف رنگ گستردهای را ارائه دهد. البته فریم پایین که لوگوی الجی روی آن حک شده از ضخامت بیشتری برخوردار است که آن هم اصلاً به چشم نمیآید و از ظرافت کار روی حاشیههای تلویزیون نکاسته است.

در تلویزیونهای جدید الجی به طور گسترده از هوش مصنوعی استفاده شده است. تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO84 به جدید ترین نسخه از سیستم عامل webOS تا به امروز یعنی webOS 7 مجهز است. Sports Alert (هشدار ورزشی) نیز از قابلیتهای هوشمند خیلی جالب در تلویزیون 55UP76006 است. کسانی که به دنبال خرید ال سی دی ارزان یا خرید تلویزیون ال ای دی ارزان هستند، شاید خیلی توجهی به نوع پنل تلویزیون نداشته باشند، اما نوع پنل، اهمیت زیادی در کیفیت تصویر، هزینهها و مصرف برق دارد. اگر کیفیت و قیمت کولر گازی و قیمت یخچال ساید و قیمت ماشین لباسشویی برای شما خیلی مهم است میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با مشاورین سایت تماس بگیرید یا در واتساپ به آنها پیام بدهید تا بر اساس بودجه ی شما بهترین مدل رو بهتون معرفی کنند. اگر قصد خرید بهترین تلویزیون 50 اینچ را دارید میتوانید با مشاورین سایت دبی کوچولو تماس بگیرید یا در واتساپ به آنها پیام بدهید تا بر اساس بودجه و انتظاراتی که از تلویزیون دارید، بهترین مدل رو به شما پیشنهاد کنند. گذشته از آن شما میتوانید از طریق تلویزیون طیف وسیع و گستردهای را با فناوری Advanced Color Enhancer بیننده باشید و جزئیات تصویر را به شکل مطلوبی بیننده باشید.

این محصول مجهز به فناوری Noise Reduction میباشد که این قضیه باعث میشود تا صحنهها عاری از هر نویز و ناخالصی و به نحوی شفاف و روان به معرض دید شما گذاشته شود. این عیب باعث میشود بعد از خاموش شدن تلویزیون دیگر نتوان ان را روشن کرد. ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) گفت: فاز اول پروژه “ان جی ال ۳۲۰۰” در ابتدای سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری می شود. در میان تمامی تولیدات این برند، از نظر بسیاری از خریداران قیمت تلویزیون های ال جی از تمامی محصولات ان نسبت به سایر برند ها مناسب تر بوده و علی رغم این قیمت پایین کیفیت بالایی نیز دارند. قیمتها در اینستاگرام و کانال هم بسیاری از اوقات روزانه درج می شوند. و کانال لیست قیمت های امروز تلویزیون lg شامل لیست قیمت عمده هم می شود .

برتری محصولات، کیفیت تصویر بالا و همچنین استفاده از فناوری و تکنولوژیهای روز هر کاربری را متقاعد میکند که خرید تلویزیون این برند معتبر نوعی سرمایه گذاری و پسانداز است.مشخصات تلویزیون LG دارای طراحی بسیار زیبا با استفاده از خاص ترین فناوری های روز دنیای دیجیتال و راه های ارتباطی کامل و کاربر پسند، همراه با استفاده آسان، کیفیت تصویر و کنتراست بسیار بالای دارای سیستم عاملی سازگار که تا سایز 32 اینچ تلویزیون های LG را پیشتیبانی می کند. این پردازنده پیشرفته از هوش مصنوعی برای ارتقاء تصویر و صدا استفاده میکند. پشتیبانی کردن این تلویزیون 43 اینچ از حالتهای مختلف تصویر تجربه دیداری مختلف را برای شما به وجود خواهد آورد. این ریموت کنترل جادویی همچنین دارای فناوری NFC است که امکان اتصال به انواع لوازم هوشمند همچون گوشی را از طریق ریموت کنترل را فراهم میکند. این پردازنده طور کاملاً هوشمند شناسایی میکند. سپس به طور هوشمندانهای کیفیت این تصاویر را افزایش میدهد.

دو پایه ظریف هشتی شکل با قرارگیری بر روی میز تلویزیون های شما حس نفیس و مینیمالیستی به خانه های شما می بخشد. اهمیت این آیتم زمانی بیشتر حس میشود که شما قصد دارید از تلویزیون خود به عنوان مانیتور کامپیوتر استفاده کنید و یا میخواهید انواع بازیهای ویدئویی را به اجرا درآورید. مهم ترین و با کیفیت ترین مدل های این برند خوش نام نکست تایتان، نکست فایتینگ و آرت کوول هستند. سامسونگ Samsung یکی از کمپانی پرآوازه در تولید انواع لوازم صوتی و تصویری است که سعی کرده با تولید تنوع بالای محصولاتش نظر هر کاربر خوش سلیقه ای را به خود جلب کند. این محصول خوش ساخت ال جی از طراحی زیبا و کاربر پسندی بهره میبرد و قابلیت هماهنگ شدن با هر دکوری را دارد. تلویزیون های سونی در مقایسه با سایر برندها از کیفیت ساخت بالاتر و البته قیمت به نسبت بیشتری برخوردار هستند، اما در نهایت کیفیت در این شرکت حرف اول را می زند.