تور وان زمینی بهترین قیمت ها لحظه آخر

برای اطلاع از آفر تور وان و بهترین قیمت تور وان بازدید از این سایت را فراموش نکنید . علاوه بر قطار، تور زمینی ارزان وان با اتوبوس هم طرفداران خودش را دارد و می ‌توان گفت متداول ‌ترین روش سفر به وان برای مسافران ایرانی همین تور وان زمینی با اتوبوس است، به همین دلیل هم بیشتر تورهای وان به صورت زمینی با اتوبوس برگزار می شوند. مخصوصا برای افرادی که از تبریز و شهرهای شمال غربی ایران قصد سفر به وان را دارند، تور زمینی وان با اتوبوس بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

  • هر کجای دنیا و هر ساعت از شبانه‌روز که هست؛ در سایت کایت آنلاین شو و با چند کلیک بلیط هواپیما، بلیط چارتر، هتل و تورهای مسافرتی و طبیعت‌گردی خودت رو رزرو کن.
  • برای خرید تور لحظه آخری وان یا هر مقصد دیگری لازم است همیشه به روز باشید!
  • البته باید در نظر داشته باشید که در تعطیلات و مناسبت‌ها پیدا کردن یک تور لحظه آخری بسیار سخت و گاها غیرممکن است.
شهر وان یک شهر سرسبز در شرق ترکیه است ، این شهر نزدیک ترین شهر ترکیه به ایران می باشد . متاسفانه هنوز مرز زمینی برای سفر به وان باز نشده و امکان سفر به وان وجود ندارد. تمامی تورهای وان که توسط کایت ارائه می‌شوند، دارای ترانسفر فرودگاهی می‌باشند.

اطلاعات مهم درباره سفر به شهر وان ترکیه

در کنار پاساژهای لوکس شهر وان که در بالا نام بردیم، مراکز خرید و بازارهایی هم رد شهر وجود دارد که می ‌تواند پیشنهاد خوب برای شما گردشگران باشد که به دنبال خرید ارزان در وان هستید. مثلا بازار روس ‌ها شهر وان ، بازار سنتی وان در خیابان جمهوریت، بازار کاظم کارابکر جزو ارزان ‌ترین و بهترین بازارهای شهر وان بشمار می روند. در ادامه پیشنهاد ما بعنوان بهترین منطقه وان برای اقامت همین خیابان جمهوریت وان است که در واقع تمامی آن چیزی که یک سفر لذت بخش انتظار دارید را پوشش می دهد. این منطقه درست جایی است که لذت خرید از وان ترکیه، گشت و گذار و طعم غذاهای خوشمزه ترکی را برای همیشه در خاطر گردشگران زنده نگه می دارد.

تفاوت تورهای لحظه آخری با تورهای ارزان وان

تور وان زمینی بهترین قیمت ها لحظه آخر تور های مختلفی برای شهر توریستی وان وجود دارد هم بصورت زمینی هم بصورت ریلی که هر هفته توسط وان تور این تور ها اجرا می شوند. از جمله امکانات هتل می توان به اینترنت رایگان ، رستوران ، حمام ترکی ، سالن ماساژ و پرسنل چند زبانه اشاره کرد . بهترین زمان برای سفر به این شهر فصل بهار و تابستان است زیرا آب و هوا در این شهر بسیار مطلوب است . قطار راحتی بیشتری دارد و می‌توانید در طول مسیر بر روی تخت استراحت کنید ولی با اتوبوس سریع‎تر به مقصد می‌رسید و هم امکان آشنایی با گروه را دارد. البته ممکن است بعضی از زمان‌ها تورها به صورت آنلاین قابل خرید نباشد که در آن زمان باید از دو روش دیگر استفاده نمایید.

تقریبا می توان گفت تور وان ترکیه محبوب ترین تور خارجی است که به صورت زمینی نیز برگزار می شود. به طوری که برخی از مردم شمال غرب و مرزی ایران در سال چند باری به صورت زمینی به وان سفر می کنند. شهر وان در قسمت شرق ترکیه قرار دارد و جزو کلان شهرهای ترکیه به حساب می آید. در قسمت شمال و شهر شهر وان دریاچه ای به همین نام قرار گرفته است و جنوب و نواحی غربی آن را کوه ها پوشانده اند. همچنین توجه داشته باشید که تورهای لحظه آخری وان همیشه ارزان نیستند.

تور وان ترکیه از اصفهان 1402 +【قیمت و زمان حرکت】

یعنی تا تبریز با قطار رفته و از آنجا با ون های ترکی به سمت وان حرکت کنید. وجود مزایای عالی بسیاری که در ادامه اشاره خواهیم کرد، باعث شده است تا خرید تور وان در اولویت گردشگران قرار گیرد. همچنین به علت نزدیکی وان به مرز ایران و وجود مراکز متعدد و اجناس متنوع می توانید خریدهایی با قیمت مناسب نیز انجام دهید. اما به طور کلی هزینه تور وان بستگی به نوع رزرو تور شما نیز خواهد داشت. فاصله تهران تا وان که نزدیک ترین شهر ترکیه به ایران است در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر است ککه اگر به طور زمینی طی شودد حدود ۱۱ طول می کشد اما به طور هوایی مدت زمان آن بستگی به شرایط متفاوتی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت تور هوایی وان در ترکیه به صفحه مربوطه در لحظه آخر مراجعه تور وان ترکیه گشت نامه کنید.

اگر تور وان در عید فطر و دی ماه بروید حراج های اصلی شهر وان ترکیه هستند و بهترین زمان تور وان برای خرید، در پایان هر فصل نیز حراج پایان فصل برقرار می باشد. البته در وان ترکیه تمام زمان ها قسمتی از فروشگاه ها به فروش کالا های حراج خورده اختصاص یافته است. زمستان های سرد و پر برفی دارد ولی در تابستان هوای وان ترکیه خشک و گرم است و در فصل بهار و پاییز بیشترین بارش های شهر وان ترکیه ثبت شده است .

کل مسافت زمینی از تهران تا وان 1,093 کیلومتر و در حدود 13 ساعت می باشد و اینکه تور وان اغلب به صورت زمینی، هم با قطار و هم با اتوبوس برگزار می ‌شود و از این بابت هزینه آن نسبت به سایر تورهای ترکیه بسیار ارزان ‌تر است. اگر چه در وان به اندازه استانبول، ازمیر، آنتالیا و کوش آداسی جاذبه نخواهید دید، اما خرید ارزان، جاذبه های تاریخی و هزینه های پایین سفر مهم ترین انگیزه های شما برای انتخاب تور وان ترکیه خواهد بود. بلکه بدان معناست که شهرهای مطرح ترکیه با جاذبه های بی شمار از اهمیت وان به عنوان یک شهر توریستی کاسته اند. اگر بخواهید زمینی هم سفر کنید که دیگر حسابی هزینه های تان پایین می آید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایرسا آسمان تابناک ایرانیان (سفرمارکت) می‌باشد. استفاده از مطالب سایت سفرمارکت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برای استفاده از پرواز و پذیرش هتل تان، ارائه کارت های شناسایی معتبر الزامیست. با داشتن برگه کاپوتاژ، پلاک بین المللی و گواهی نامه بین المللی می‌توانید با ماشین شخصی به وان سفر کنید. برخی از هتل‌ها در صورت نیاز یک تخت نوزاد نیز در اختیار شما قرار می‌دهند و برای آن نیز هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

شهر وان ترکیه به توجه به نزدیکی به دریاچه وان دارای آب و هوای معتدل می باشد و دمای هوا در بهار و تابستان از تا درجه سانتی گراد و در زمستان و پاییز از تا درجه سانتی گراد می باشد. تمام مراکز خرید و هتل‌های شهر وان در دو خیابان کاظم کارا بکیر و جمهوری جاده سی جمع شده‌اند و همین باعث می‌شود تا گردشگران تور وان به سادگی بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. برای سفر با تور وان باید بدانید این شهر با وسعتی حدود 1980 کیلومتر مربع در شرقی‌ترین نقطه کشور ترکیه واقع شده است و مرکز استان وان می‌باشد. لازم به ذکر است جمعیتی حدود 360 هزار نفر در این شهر زندگی میکنند.