تلویزیون ال جی 50UP7550

گوشیهای موبایل بخش دیگری از محصولات الکترونیکی الجی را تشکیل میدهند که با ظهور و گسترش اولین نمونههای جهانی، در سبد تولیدات این شرکت قرار گرفتند. این قابلیت ها فرصتی را ایجاد می کنند تا کاربران با اتصال بلندگو های دیگر به این تلویزیون، صدا هایی بلند تر و فراگیر تر منتشر کنند و شور و هیجان بیشتری را تجربه کنند. در این تلویزیون که در زیبا ترین حالت ممکن طراحی شده است، قابلیت پشتیبانی از تمامی ورودی ها تعبیه شده است. به همین خاطر چندان اهمیت ندارد که کیفیت تصاویر ورودی این تلویزیون پایین باشد یا حتی نویز های مخربی در میان سیگنال های تصویر پدید آید. این دسته از تلویزیون ها فقط 4K نبوده و به جای آن Full HD هستند و از ویژگی هایی منحصر به فردی که تلویزیون های بالا رده دارند نیز محروم هستند. یعنی اگر تلویزیون UP7750 را روی دیوار نصب کنید متوجه فاصله کم آن با دیوار می شوید. با استفاده از دستیار های صوتی گوگل و الکسا می توانید به راحتی برنامه های مورد نظر خود را مدیریت کنید و نکته جالب اینجاست که این مدیریت با صدای خودتان است. از همه کدک های صوتی بهره می برد و می توانید هر فرمتی را به حالت پخش در آورید از جمله دالبی دیجیتال MP3 MP2 AAC AC2 AC4 …

اما بیشترین نوع نمایش جزئیات در دامنه رنگی تیره خواهد بود که برای این منظور باید تلویزیون کنتراست بالایی داشته باشد. به این ترتیب تمام پیکسلها همزمان روشن شده و یک روشنایی یکنواخت به همراه تصویری با کنتراست محدود بهدست میآید. تلویزیونهای ال جی مدل LW بیشتر دچار خرابی مین برد میشوند، در صورت اختلال در این مدل ابتدا تلویزیون چندبار خاموش و روشن شده و سپس در حالت استند بای قرار میگیرد. در روش دوم نیز اگر تنها هستید، میتوانید تلویزیون را روی زمین گذاشته و پایهها را به نوبت به تلویزیون وصل کنید و سپس با احتیاط تلویزیون را به روی میز بگذارید.

ابعاد تلویزیونها از گذشته تا به امروز بزرگ و بزرگتر شده است اما سازندگان سعی میکنند برخی بخشها را کوچکتر سایت lgtvblog کنند. همچون سالهای گذشته ال جی نیز با شروع 2021 کم کم به معرفی مدلهای جدید خود پرداخت. ال جی این تلویزیون را در سال 2020 به بازار معرفی کرد که از فروش بالایی نیز برخوردار بود. به این ترتیب شما می توانید رنگ هایی غنی، ریزترین جزئیات و بافت های عمیق را در هر صحنه مشاهده کنید. این تبلیغات در صفحه اصلی، منوها و محیط برنامهها قابل مشاهده خواهند بود. الجی الکترونیکس شناختهشدهترین زیرمجموعه در این بخش است که با هدف تولید محصولات نهایی برای مصرفکنندگان فعالیت میکند. چیزی که مشخص است این است که قطعات محصولات ال جی در کشور کره جنوبی ساخته میشود و در کشور های دیگر مانند چین، مصر ، ایران ، مالزی ، ژاپن و … این فناوری وضوح و تنوع رنگی بسیار بالایی را به همراه دارد و باعث می شود که رنگ های RGB و تمامی محدوده های رنگی با وضوح بالا نمایش داده شوند.

با این کار علاوه بر حذف باگ های قبلی تلویزیون، یکسری امکانات به تلویزیون اضافه میشود و برنامه های جدیدی هم که خود شرکت به اپ ستور این تلویزیون اضافه شده، به آن اضافه میشود. در نتیجه ی به کار بردن تکنیک هایی که به آن اشاره شد، تصاویر این تلویزیون از وضوح و شفافیت کافی برخوردار خواهند شد. این تلویزیون به کمک HDR Dynamic Tone Mapping می تواند از فرمت های HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی کند. این تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7750 به شما این اطمینان را می دهد که هرگز با چنین رخداد های در آوری رو به رو نشوید. بار دیگر شرکت ال جی با تولید تلویزیون 70UK7000 در سال 2018 توانایی و قدرت خود را به رخ کشید. آنها در تاریخچهی خود بسیاری محصولات همچون سیستمهای تهویهی هوا را برای اولین بار تولید کردهاند و امروز به یکی از مشهورترین برندهای این محصولات در جهان تبدیل شدهاند.

به واسطه ی این سیستم عامل می توانید اتصالات بی سیم را انجام دهید و رسانه های صوتی و تصویری را از موبایل و یا هر وسیله ی هوشمند دیگری به صفحه نمایش تلویزیون اسمارت ال جی SK8500 انتقال دهید. در دنیایی که ما زندگی میکنیم تکنولوژی بخش مهم از زندگی ما را تشکیل داده است و شرکت هایی وجود دارند که در این عرصه فعالیت های گستردهای را انجام میدهند. نامی که برای این دسته از تلویزیون های ال جی در نظر گرفته شده است، بسیار فریب دهنده است. در این حالت همه یا بخشی از پردازشهایی که نمایشگر برای دریافت تصویر از منبع اصلی انجام میدهد حذف شده و موجب میشود تا انتقال تصویر سریعتر اتفاق افتد.

و همچنین به خاطر وجود همین پردازنده است که توانایی AI Sound برای تلویزیون مذکور فراهم شده است. این نوع نمایشگر که از فناوری نانوسل استفاده می کند، داشتن دقت رنگ و زاویه دید مناسب را به صورتی عالی برای بیننده فراهم می سازد. تلاش ما این است که ضمن ترمیم اجزای آسیب دیده، هزینه تعمیرات را کاهش داده و کاری کنیم که به این زودی ها نیاز به تعویض تلویزیون تان نداشته باشید. در صورتی که نیاز باشد تنظیمات بازی را تغییر دهید، Game Optimizer تمام تنظیمات مورد نیاز را به صورت یک جا در یک رابط کاربری ساده در اختیار شما قرار می دهد. با گسترش گوشیهای هوشمند و همچنین، ظهور سیستمعامل محبوب اندروید، الجی نیز از قافله عقب نماند و اولین گجت خود را در این بخش با نام LG-GW620 در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه کرد. توزیع یکنواخت رنگ در صفحه و توانایی مدیریت نور و رنگ توسط صفحه نمایش از جمله نکاتی هستند که میتوانند بر روی کیفیت این آیتم تأثیر بگذارند. تنظیمات رنگ تصویر یا “Color Temperature” را به سمت رنگهای سرد تغییر دهید. گروه استانها- چند روزی است در همدان گاز “ال پی جی” کم یاب شده و بسیاری از خانوادهها را گرفتار کرده است، اما نهادهای مربوطه هرکدام مشکل را به دیگری ارجاع میدهند تاجایی که اکنون تعمیرات در پالایشگاه اراک مقصر اصلی معرفی شده است.

پردازنده چهار هسته ای به کار رفته در این مدل باعث می شود تا طی سه مرحله تصاویر با الگوریتم خاص ارتقا پیدا کنند، به این صورت که پردازنده در ابتدا نویز برنامه و تصویر مورد نظر را کاهش و سپس رنگ کنتراست را تقویت و در نتیجه تصاویر را ازHD به 4K ارتقا می دهد. در کل اگر قصد دارید که یک تلویزیون معمولی با قیمتی مناسب خریداری نمایید بهترین گزینه ای که برای شما وجود دارد، انتخاب از این رده از تلویزیون ها است. این تکنولوژی OLED evo نام دارد و یک نسخهی پیشرفتهتر از OLED معمولی است. این پلتفروم استفاده ای سهل دارد که با داشتن نمایشگر IPS و زاویه ای دید عالی که برای آن تعبیه شده است بسیار انتخاب مناسبی به نظر می رسد. شما میتوانید تلویزیون خود را در دیوار بگذارید و به صورتی یک تابلوی متحرک و حرف ای و مدرن ظاهر گردد . برای ساده سازی استفاده از این دستگاه، آخرین نسل پلتفورم های WebOS در آن استفاده شده است که با داشتن کنترلی بسیار کاربردی لذت استفاده از این تلویزیون را چند برابر می نماید. آنها اولین گوشی موبایل جهان در شبکهی CDMA را در سال ۱۹۹۵ تولید کرده و آن را برای اپراتورهای Ameritech و GTE تامین کرد.

2- به قسمت تنظیمات رفته و بخش General را بیابید. آنچه در زیر میآید قیمت جدید یخچال فریزرهای برند ال جی موجود در سطح بازار است؛ گفتنی است قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. نرخ نوسازی تصاویر این تلویزیون هوشمند در سطح بالایی بوده و True Motion 100 است. الجی تأیید میکند که تلویزیونهای OLED با نرخ تازه سازی متغیر (VRR) زیر ۱۲۰ هرتز مشکلاتی دارند. پنل IPS، استاندارد تصویر Active HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز از عالیترین خصوصیات این تلویزیون 65 اینچ هستد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با تاریخچه این برند و همچنین مبدا اصلی برند ال جی آشنا شوید. ما در این مطلب نیز این کار را انجام داده و همه این مراحل را به خوبی برای شما توضیح میدهیم، با ما همراه باشید. همچنین این که با خواندن این مطلب می توانید نحوه تشخیص محصولات اصل از تقلبی ال جی را به راحتی تشخیص دهید. برای رفع ایرادهای صدا در تلویزیون های ال جی راهنماییهای درج شده در این بخش را امتحان کنید اما در صورت ادامه داشتن بهتر است با تکنسین تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

محصول فوق دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready نیز می باشد که به شما اجازه می دهد حداکثر 2 بلندگوی بلوتوثی سازگار را به آن متصل کرده و صدای فراگیر و قدرتمندتری را تجربه کنید. پس از آن با تمرکز بر روی محصولات الکترونیکی ال جی الکترونیکس به وجود آمد که محصولاتی همچون رادیو، تلویزیون، مایکروفر و حتی تراکتور تولید میکرد. توجه ویژه شرکت ال جی به عرصه رقابت با برندهای مشهور جهانی در زمینه تلویزیون سبب شده است در سالهای اخیر تلویزیونهای این شرکت از امکانات کاربردی و متنوع بسیاری در کنار طراحی شیک و کاربر پسند برخوردار گردند. سیستم عامل این تلویزیونها نیز همانند بسیاری از تلوزیونهای امروزی الجی از نوع web os است تا نسل جدید محصولات ال جی بتواند به خوبی نیازهای مشتریان خود را برآورده سازد.

طبق آخرین آمار، این زیرمجموعه بیش از ۸۲ هزار کارمند را در ۱۱۹ مرکز در سرتاسر جهان استخدام کرده است. این محصول به کمک ریموت کنترل جادویی و تکنولوژی AI Acoustic Tuning فاصله بیننده تا تلویزیون را تشخیص داده و صدای تلویزیون را با توجه به آن تقویت و تنظیم می کند. البته فریم پایین که لوگوی ال جی روی آن حک شده است از ضخامت بیشتری برخوردار است که آن هم اصلا به چشم نمی آید و از ظرافت کار روی حاشیه های تلویزیون نکاسته است. حاشیه ی دور تلویزیون بسیار کم شده و فریم تلویزیون بسیار نازک و کم ضخامت دور تا دور تلویزیون را پوشانده است. در حاشیه صفحه نمایش نوار باریکی قرار گرفته که علاوه بر زیبایی ظاهری باعث می شود درصد کمتری از صفحه نمایش برای حاشیه اشغال شود. این مدل از تلویزیون های شرکت ال جی علاوه بر داشتن صفحه نمایش Full HD ، بسیار از لحاظ قیمت مناسب است.

پایههای دو شاخهای در دو سمت چپ و راست این محصول قرار میگیرند و در هر بار نیاز میتوانید آنها را بیرون آورده و بر روی دیوار ال ای دی را نصب کنید. همینطور پردازشگر تصویر این مدل تلویزیون چهار هسته ای و از نوع α5 AI Processor 4K می باشد که در وضوح نمایش تصاویر و حذف کامل نویز ها بسیار اهمیت دارد. فناوری های Dynamic Tone Mapping Pro و AI Tone Mapping در این تلویزیون وجود دارد که بصورت پویا و با استفاده از هوش مصنوعی، کیفیت تصویر محتوای HDR را بهبود می بخشد تا همیشه همه چیز را با بهترین کیفیت تصویر ممکن ببینید. برای این مدل از تلویزیون هوشمند یک پورت USB و دو پورت HDMI در نظر گرفته شده که از طریق پورت USB می توانید فلش مموری و یا هارد اکسترنال خود را به آن متصل کرده و فایل های صوتی و تصویری ذخیره شده در آن را پخش نمائید و همچنین از طریق درگاه HDMI امکان انتقال تصاویر با کیفیت بالا را ارائه می دهد. سیستم عامل هواوی سال آینده عرضه میشود نسخه بتای سیستم عامل هواوی به نام هارمونی در سال جاری ارائه میشود؛ این سیستم عامل از سال آینده روی دستگاههای موبایل عرضه خواهد شد.

در این تلویزیون فرکانس تصویر 50 هرتز، زمان پاسخگویی کم و میزان تاخیر در انتقال داده کم می باشد که همه این ویژگی ها در جهت بهبود کیفیت تصویر بازی می باشد. در کا این تلویزیون را در هر قسمتی از اتاق خود نصب کنید جلوه ای زیبا به دیزاین و اتاق شما می دهد. پردازنده 4 هسته ای با کیفیت HDR و HDR PRO. چرا که پردازنده نام برده با قدرت پردازش بالایش، می تواند انواع تکنیک های هوش مصنوعی را به کار برد تا کم وکاستی های تصویر را جبران کرده و کیفیتش را به میزان 4K برساند.