بهترین تلویزیون 50 اینچ ال جی

تلویزیون اولد ال جی OLED55C8GI با سایز 55 اینچ، تصاویر UHD را برای شما نمایش میدهد و قابلیتهایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک میکنند. الجی سعی کرده است تلویزیون 32 اینچ 32LM6370 را به گونهای بسازد که هر کسی با هر نوع سلیقهای بتواند از آن استفاده کند. همراه با کیفیتUltra HDتصاویر را آنچنان با دقت وکیفیت بالا مشاهده میکنید که بیشک ازتماشای هربرنامه توسط این نمایشگرلذت خواهیدبرد. اوج روشنایی HDR یکی از آیتمهایی است که به واسطه آن شما این امکان را خواهید داشت تا در صحنههای تاریک و تیره تصویر نیز بتوانید با وضوح بالا جزئیات و بافت تصاویر را به صورت HDR مشاهده نمایید. کنتراست واژهای است که از آن برای نشان دادن تفاوت میان رنگ سیاه و سفید استفاده میشود. فناوری ( Dynamic Color ) کنتراست پویا امروزه در بسیاری از تلویزیون ها یافت می شود و به راحتی تضمین می کند که کنتراست ، تفاوت بین عمیق ترین رنگ سیاه و سفید ، در زمان واقعی (به طور مداوم) تنظیم می شود.

Full HD از کیفیت بیشتری نسبت به HD برخوردار است و به لحاظ تعداد پیکسل ها ، صفحه نمایش Full HD از 1920×1080 پیکسل تشکیل شده است.1080p به عنوان “hd کامل” نامیده می شود و در تلویزیون 32 اینچی به اندازه کافی خوب و مرغوب است. اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی 43 اینچ هستید تا اندازه نسبتا کوچکی داشته باشید، مدل 43UJ69000GI که از محصولات 2017 الجی است مناسب شماست. این تلویزیون با ابعاد 43 اینچی، مناسب سالنهای نسبتاً کوچک است. در آخر اگر تصمیم به خرید تلویزیونی نسبتا کوچک برای نشیمن مطابق با آن دارید می توان گفت تلویزیون LP500B در سایز 32 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در حالی که بسیاری از مردم صفحه های تلویزیون بزرگتر را ترجیح می دهند، اما می توان گفت تلویزیون ال جی 32LP500B نه تنها کوچک نبوده بلکه بسیار هم مناسب و کارایی بالایی به نسبت سایز خود دارد. این تلویزیون مناسب فضاهای متوسط طراحی شده و از کیفیت تصویر Ultra HD – 4K برخوردار است؛ همچنین مجهز به هوش مصنوعی LG AL ThinQ میباشد. این سیستمعامل از نسخهی قبلی خود یعنی WebOS 3.0 پیشرفتهتر است و اشکالات رایج آن برطرف شده است؛ همچنین یکی دیگر از مزیتهای این سیستمعامل، منوی گسترده و متفاوتش است که برای کاربران امکان دسترسی به محتوای دلخواه را فراهم میکند.

صفحه نمایش شیک و زیبای این ای ای دی طوری طراحی شده که انگار یک نمایشگر تمام صفحه دارید و اصلا فریم دور آن مشخص نیست. بلندگوهای این مدل، 20 وات قدرت خروجی دارند که از استانداردهای Dolby Surround , Ultra Surround و Dolby Atmos برخوردار است. بلندگوهایی با توان خروجی 20 وات که از استانداردهای Dolby و Stadium Surround پشتیبانی میکنند باعث شده تا صدای با کیفیتی از ان دریافت کنید. در لاین تولید تلویزیونهای QNED ال جی شاهد وجود دو تلویزیون 8K هستیم که این به خودی خود یک پیشرفت فوق العاده برای مدلهای جدید ال جی است. الجی هر سری از تلویزیونهای خود را در سایزهای متنوع روانه بازار کرده است تا نیاز هر دسته از طرفدارن خود را به خوبی برآورده سازد. به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادقی نیارکی معاون وزیر صمت در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید لباسشویی اظهار کرد: خوشبختانه هر ۵ واحد صنعتی که امروز بازدید کردیم فعالیت خوبی داشتند و از نظر نیروهای انسانی، پشتوانه علمی و تکنولوژی به خوبی اقدام به تولید میکردند. کیفیت صدا از بخش های مهم یک تلویزیون است که در کنار تصویری با کیفیت هیجان بیشتری را به دیدن برنامه ها می بخشد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون 55 اینچی ال جی این است که سیستم صوتی بسیار قدرتمند دارد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،کمکم شاهد افزایش شمار تلفنهای هوشمند تاشو هستیم و گزارشی چند وقت پیش اعلام کرده بود که گوگل، اوپو، ویوو و شیائومی میخواهند نیمه دوم امسال گوشیهای تاشوی خود را روانه بازار کنند. تلويزيونهای اسمارت دنیای گسترده ای از سرگرمی های مختلف را پیش روی ما خواهد گذاشت. ناگفته نماند، این تلویزیون قابلیت تعامل و همکاری بالایی با محیط پیرامون خود دارد و به راحتی می توان محتویات موجود در تلفن همراه اندرویدی و اپل، تبلت، iPAD، کامپیوتر و لپ تاپ را با آن به اشتراک گذاشت. تلویزیونهای هوشمند ال جی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و میتوانید با همگام سازی تلویزیون بین دستگاههای مختلف مانند گوشی هوشمند یا لپ تاپ از امکانات فوق العاده کاربردی در کنار تلویزیون استفاده کنید. HDMI® Specification 4.1 آخرین به روزرسانی مشخصات 32LP500B است و از طیف وسیعی از وضوح تصویر بالاتر و نرخ تازه سازی از جمله 8K60 و 4K120 و وضوح تصویر تا 10K پشتیبانی می کند. UQ80 در کنار اینکه با رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل بهترین کیفیت و بالاترین میزان جزئیات را نمایش می دهد؛ همچنین قابلیت این را دارد که کیفیت هر محتوایی را افزایش دهد؛ فرقی نمی کند شما فایل تصویری را از فلاش مموری یا گوشی موبایلتان به تلویزیون انتقال داده باشید یا از اینترنت دانلود کرده باشید در هر صورت 43UQ8000 به کمک قابلیت 4K Upscaling وضوح تصویر را به فورکی نزدیک می سازد.

قابلیت دیگر تلویزیون LP500B ال جی Resolution Upscaler بوده و افزایش مقیاس کیفیت تصویر به این معنی است که محتوای با کیفیت پایین را ارتقا می بخشند و در حد انتظار به سایت lgtvblog نمایش می گذارند. لیتوگرافی Intel 4 که قبلا با نام فناوری هفت نانومتری شناخته میشد، جایگزین پیشرفته Intel هفت (نود ۱۰ نانومتر) است که در حال حاضر در چیپهای Alder Lake استفاده شده. طراحی های زیبا ، فناوری انحصاری و ویژگی های ابتکاری ، تلویزیون های LG می توانند نحوه تماشای تلویزیون را دگرگون کنند. اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی 4k هوشمند هستید مدل 65SK80000GI که در سایز 65 اینچ میباشد محصولی با طراحی زیبا و کاربردی مناسب فضاهای بزرگ طراحی شده است. را ببینید و مدل مناسب را انتخاب کنید. این تلویزیون دارای قابلیت اتصال به دیوار است و شما میتوانید با توجه به شرایط منزل یا محلی که تلویزیون را در آن قرار میدهید آن را روی میز تلویزیون قرار داده یا به دیوار نصب کنید. LP500B دارای ورودی USB بوده و شما می توانید با اتصال USB یا هارد اکسترنال خود از هر محتوایی در تلویزیون خود لذت ببرید. این یک اندازه ایده آل برای یک فضای کوچک ، مانند یک آپارتمان استودیویی یا یک اتاق خوابگاهی است به گونه ای که قصد دارید نزدیک تلویزیون بنشینید و لذت ببرید.

تلویزیون UN7340 از قابلیت جذاب Filmmaker Mode (برای تماشای فیلم با تنظیمات اصلی خود) نیز بهره میبرد و این امکان را فراهم میکند تا فیلم و سریال مورد علاقه خود را در بهترین حالت و کیفیت تماشا کنید. چنین لپ تاپی فضای کمتری اشغال میکند و حمل و نقل آن راحتتر است. قابلیت اتصال آن به دیوار نیز از دیگر ویژگیهای آن است که میتوان از آن در مکانهای عمومی مانند مطب پزشکی، سالنهای انتظار و… G1 را میتوان به جرات بهترین تلویزیون گیمینگ موجود در بازارهای ایران نامید که توسط شرکت کرهای ال جی در سال ۲۰۲۱ تولید و بازار عرضه شد. لوازم خانگی از همان سالهای ابتدایی گلداستار یکی از شاخههای اصلی محصولات شرکت کرهای بودهاند. Upscaler همان چیزی است که باعث می شود تلویزیون FHD شما مانند سایر تلویزیون ها کار کند. HDMI 2.1 اکنون در بسیاری از تلویزیون های 2020 و 2021 ، از جمله مدل های LG ، سامسونگ ، سونی و دیگران ، در دسترس است و به همین منوال در تلویزیون LP500B ال جی به کار برده شده است. تلویزیون ال ای دی LP500B Full HD LED تلویزیون هوشمند است که دسترسی به نمایش ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه شما را ساده می کند.

ال جی مدل سال قبل این تلویزیون را در اندازه 49 اینچ تولید و روانه بازار کرد که با قیمت مناسبتری ارائه شده است. در راستای کمک به خریدی به صرفه تر برای کاربران عزیز تصمیم گرفیتم لیستی از تلویزیون های پرطرفدار را با قیمت دقیق آن ها در بازار حال حاضر در اختیار کاربران قرار دهیم. تلویزیون های هوشمند تلویزیون های آماده اینترنت هستند که دسترسی به دنیای سرگرمی بی حد و حصر را به روشی آسان و سرگرم کننده ارائه می دهند. اگر دوست دارید که از کیفیت صدای بهتری برخوردار باشید میتوانید از ساندبار و سیستم صوتی استفاده کنید. توسط این قابلیت هوشمند میتوانید حالت صوتی متناسب با فیلم انتخاب کنید تا بهینهسازی کاملی را میان صدا با تصویر ایجاد کنید. شما می توانید از بین اندازه صفحه نمایش ، از 32 تا 88 اینچ ، متناسب با خانه خود انتخاب کنید و متناظر با سبک موردنظر خرید نمایید. البته دلیل این محبوبیت را می توان در کیفیت خارق العاده و قیمت بسیار متناسب این محصولات جستجو کرد. تلویزیون ال جی مدل UN7340 با توانایی اتصال به اینترنت دارای مرورگ بوده و شما می توانید دز صفحات مختلف وب، جستجو کرده و به تماشای وبسایت های دلخواهتان بپردازید.

LP500B با صفحه نمایشگر 32 اینچ خود می تواند جلوه ای زیبا و خیره کننده به نشیمن و اتاق های نسبتا کوچک شما ، ببخشد. تلویزیون 32 اینچی LP500B یک تلویزیون مناسب برای یک اتاق نشیمن کوچک است. این قابلیت همچون یک آلارم برای تلویزیون کار میکند و یک گزینهی مناسب برای علاقهمندان به بازیهای ورزشی است. این هوش مصنوعی باعث سهولت در کار با تلویزیون می شود و میتوانید بسیاری از کارهای تلویزیون را به صورت هوشمند انجام دهید. واحد نرخ تازه سازی با رفرش ریت ، هرتز ” Hz ” می باشد که نشان می دهد نمایشگر در یک ثانیه ، چندبار عمل تازه سازی را انجام می دهد. در واقع تشخیص اینکه خرابی از نور زمینه (لامپهای ال ای دی) یا پاور تلویزیون است فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است. با این حال ، برای تلویزیون های 32 اینچ یا کوچکتر ، تفاوت زیادی بین تصاویر در صفحه نمایش 1080p و 720p وجود نخواهد داشت. اما در مقایسه این دو کیفیت می توان گفت هر چه تعداد پیکسل های تصویر بیشتر باشد ، وضوح آن بشتر است در نتیجه تلویزیون های دارای رزولوشن 1080P یا Full HD تصاویر را واضح تر و با کیفیت بالاتر نسبت به تلویزیون های رزولوشن 720P یا HD ارائه می دهند.

این رزولوشن با نام Full HD شناخته می شود. این فناوری می تواند محتوای با وضوح پایین تری را به خود اختصاص داده و در کل صفحه نمایش به صورت یکسان نمایش دهد. با توجه به میزان پوشش این اجرا ، در کل تمام روشنایی و کنتراست از تلویزیون های LED Edge Lit بهتر است. این ریموت کنترل پیشرفته همچنین امکان اسکرول صفحات و سایت های وب در وب گردی، کلیک و اشاره گر و همچنین جستجوی صوتی را به کاربر می دهد پس می توانید محتوای مورد علاقه تان را سریعتر در اینترنت و صفحات وب پیدا کنید. این تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را داراست کاربران می توانند به محتویات مختلف وب سترسی پیدا کنید. کنتراست پویا به طور خودکار با پخش فیلم تنظیم می شود ، تا مناطق تاریک تاریک و لکه های روشن بیشتر شود. این تلویزیون از فرمت های HLG و HDR10 Pro و Dolby Vision پشتیبانی می کند و به کمک تکنولوژی Dynamic Tone Mapping محتوای HDR را بهبود داده و باعث نمایش تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت می شود. همکاری فرمت HDR10 Pro و Filmmaker Mode در این نمایشگر باعث شده تا فیلمساز با خیال راحت نمایش دادن فیلم خود را به این محصول برند ال جی بسپارد زیرا اطمینان دارد که هدف و دیدگاهی که برای ساخت فیلم در نظر گرفته به خوبی به بیننده منتقل میشود.به لطف وجود HGiG، ALLM، HDMI 2.0 eARC در تلویزیون ال جی مدل 50UP7550، این محصول محبوبیت زیادی در بین گیمرها دارد!

این دستگاه دارای EMI فوق العاده کم (تداخل الکترو مغناطیسی) است که تداخل دستگاه های بی سیم مجاور را کاهش می دهد. به گزارش «انرژی امروز» از تریبون، درحالی که انتقادات از دولت پاکستان نسبت به سهل انگاری در واردات ال ان جی با قیمت کم بالا گرفته است، دولت اعلام کرد که در طی ماه های سرد زمستان از ژانویه سال 2021 میزان واردات ال ان جی را تا 30 درصد افزایش می دهد. کیفیت های 720p و 1080i به فناوری قدیمی متکی هستند که کم کم جای خود را به گزینه های با وضوح بالاتر می دهند. گیمر ها می توانند تلویزیون 55 اینچ ال جی G1 را به علت پاسخگویی سریع و فناوری های متفاوت، به همراه رفرش ریت 120 هرتزی انتخاب کنند و تجربه ی بازی فوق العاده ای را داشته باشند. این بلندگوها ضمن حفظ کیفیت صدا ، می توانند از طراحی بیرونی براق استفاده کنند و علاوه بر کیفیت صدا ، جلوه ای زیبا نیز داشته باشند. این مدل زیبا بیشک جزو بهترین تلویزیونهای بازار خواهد بود و با ورود به بازار ایران طرفداران زیادی را به خود جذب خواهد نمود. خوشبختانه این نمایشگر الجی جزو مدلهای برتر و ممتاز محسوب می شود .

گفتنی است این محصول دارای زاویه دید گسترده است؛ از تکنولوژی 360 VR پشتیبانی میکند و امکاناتی مانند فناوری Miracast و WiDi را در خود جای داده است تا محصولی بسیار مدرن و قدرتمند تبدیل شود. این تکنولوژی در زمینه نمایش رنگهای مشکی بسیار عالی عمل میکند. این محصول با وجود تکنولوژی Dolby Atmos و Ultra Surround می تواند صدای فراگیر مجازی و با کیفیت در اختیار شما قرار دهد. گفتنی است با استفاده از این محصول میتوانید دسترسی کاربر را به برخی شبکهها محدود کنید. توجه داشتید باشید که برخی از تلویزیونهای هوشمند امکان اتصال به شبکه بیسیم را به صورت داخلی ندارند ولی میتوان با خرید یک کارت شبکه دانگل وایرلس، به شبکه بیسیم متصل شد.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 49LK63000GI به دو عدد پورت USB مجهز است که به واسطهی آن میتوانید فلشمموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایلهای موجود در آنها استفاده کنید. شما میتوانید از این طریق فیلم ببینید یا به موسیقی گوش کنید؛ همچنین برای انتقال تصاویر با کیفیت Full HD و 4K برای این تلویزیون چهار عدد درگاه HDMI تعبیه شده است. هرگز نباید به دنبال وضوحی کمتر از 1080p (وضوح تصویر Full HD) بروید ، در غیر این صورت ، در تلویزیون 32 اینچی شما همه چیز تار می شود. این یک ویژگی معمولا در همه تلویزیون ها قابل مشاهده است. اما همه آن ها سعی کرده اند بر روی افزایش کیفیت تصویر تاکید کنند. تلویزیون های ال جی معمولا مقدار قابل توجهی از کش خود را در فضای ذخیره سازی استفاده می کنند، زیرا در این بخش داده های غیرضروری را ذخیره می کنند. منظور از نرخ تازه سازی تصویر ، تعداد دفعاتی است که در هر ثانیه ، محتویات یک صفحه نمایش به روزرسانی می شود به عبارتی Refresh Rate در حقیقت سرعت بروزرسانی محتوا در نمایشگر را اندازه گیری می کند.