نحوه کار با تلوزیون ال جی

۳٫۷- صرفه جویی برق: عملکرد این ویژگی در بخش ۲ توضیح سایت lgtvblog داده شد. ۳٫۸- حالت AV: عملکرد این ویژگی در بخش ۲ توضیح داده شد. ۲۷- زیرنویس (SUBTITLE): عملکرد این دکمه در بند ۳٫۵ توضیح داده شد. در نظر داشته باشید تلویزیونهای در این سایر دارای امکانات میانرده هستند، همچنین لسیت ارائه شده از محصولات موجود در داخل ایران هستند. پایههای دوشاخه جدید که در تلویزیونهای QNED نیز استفاده شده بود در این تلویزیون به چشم میخورد. الجی در تلویزیونهای هوشمند خود از فناوری ThinQ استفاده کرده است. اگر شما تمایل دارید که پیشنهاداتی را که اینجا مشاهده کردید ببینید , برای اضافه کردن این موضوع به لیست خود بر روی این ستاره با علامت جمع کلیک کنید . تلوزیون اگر قراراست در اتاق نشیمن نصب شود باید در راستای مبلمان قرار بگیرد که دید را برایتان راحتتر کند که هم در هنگام نشستن و هم در زمان دراز کشیدن دید را راحت تر کند. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید مکان مناسب برای نصب تلوزیون می باشد تلوزیون باید در راستای چشم شما باشد و یک زاویه دید مناسب نسبت به آن داشته باشید. در صورتی که تصویر ۳ بعدی دریافتی شما به صورت ۲ تصویر و یا تصاویر جابجا است با انتخاب ”تنظیم حالت ۳ بعدی“ (تصویر ۱) و استفاده از گزینه “ تصحیح تصویر ۳ بعدی” (تصویر ۲) حالات مناسب را انتخاب کنید تا تصویر صحیح دریافت شود.

تلویزیون ال جی UQ9050 سایز 50 اینچ یکی از تلویزیون های 2022 ال جی می باشد. ۲- صرفه جویی برق (Energy Saving): برای صرفه جویی در مصرف برق استفاده می شود و دارای ۶ حالت است. ۲۸- Stop ، Play ، Pause ، Rewind ، Forward : هنگامی که از فایلهای صوتی و تصویری موجود در یک حافظه جانبی مانند Flash یا دستگاه های سینما خانگی با مارک LG استفاده میکنید این دکمه ها کاربرد دارند. ۳٫۳- حالت صدا: دارای ۵ گزینه می باشد که بر اساس کاربرد میتوانید یک گزینه را انتخاب کنید. ۳- حالت AV (AV Mode): 3 حالت از رنگ و صدا را به صورت خودکار تنظیم می کند. را نشان می دهد و می توان ورودی مورد نظر را جهت نمایش انتخاب کرد. ظرفیت حافظه جانبی که به دستگاه متصل می کنید حداقل باید ۵۰۰گیگابایت باشد و به ورودی USBN1 متصل شود. ۳٫۱۰- خروج USB: زمانی که از حافظه های جانبی استفاده می کنید برای خارج کردن آن از درگاه USB ابتدا باید با استفاده از این قسمت از حافظه جانبی خارج شوید و سپس حافظه جانبی خود را از دستگاه جدا کنید.

در حالت خاموش به تنظیم به حالت اولیه که به صورت دستی تنظیم شده است باز می گردد و در حالت سینما و بازی به صورت خودکار تنظیمات رنگ و صدا را انجام میدهد. تلویزیون 50UP7750 دارای پنل VA است ومی تواند کنتراست بالایی را به نمایش بگذارد. تمام مزایای OLED در ZX وجود دارد، دقت رنگ در هر پیکسل و کنتراست باورنکردنی. در حال حاضر این امکان در کانالهای ایران وجود ندارد. این شکل مثلثی بزرگ محتوای من است که به شما امکان می دهد که میانبر های مفید را که در آینده تمایل دارید ببینید در آن جمع آوری کنید ترکیبی از تصاویر شما به اضافه پیشنهادات ما . پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K نیز با تجزیه و تحلیل دادههای بصری نقش مهمی در نمایش محتوای واقعی در کیفیت فوقالعاده داشته است. کالیبراسیون پیشین یک صفحه نمایش خوب، بایستی تا حد زیادی شبیه به آنچه واقعاً نیاز است باشد. این شما را به صفحه محتوای من میبرد جایی که شما می توانید بر روی این علامت جمع برای اضافه کردن محتوای بیشتر کلیک کنید و زمانی که بخواهید برای برنامه های تلویزیونی و فیلم ها با توصیه های لیست شده در اینجا جستجو کنید یا برای تایپ هر آنچه که می خواهید جستجو کنید به این صفحه می آیید .

اما اکثر خریداران ترجیح می دهند برای خرید تلویزیون LG مونتاژ کشور کره را خریداری کنند. در کنار خرید تلویزیون ، شما می توانید به خرید سینما خانگی خرید ساندبار و قیمت سیستم صوتی دسترسی داشته باشید. ۷- فهرست (LIST): این دکمه برای نمایش فهرست کانالهای موجود (تلویزیون و رادیو) می باشد. یکی از مشکلات کاربران در هنگام تماشای تلویزیون زاویه دید است.در بعضی از تلویزیون ها که دارای صفحه نمایش IPS نمی باشند کاربران در زاویه های مختلف که به تلویزیون نگاه می کنند به مشکل برخورد می کنند از این رو ال جی برای راحتی کار کاربران در تلویزیون های خود از این قابلیت استفاده می کند که تلویزیون 50 اینچ UM7300PLB از این قاعده مستثنی نیست و این تلویزیون هم از این قابلیت برخوردار است.تماشای سریال یا برنامه ی مورد علاقه با این تویزیون خیلی راحت و آسوده شکل می گیرد و کاربران می توانند در هر زاویه ای که می خواهند تصویر را بصورت شفاف و شگفت انگیز ببینند و تفاوتی با دیدن آن از زاویه روبرو احساس نکنند.

1. پس از باز شدن صفحه مورد نظر به راحتی میتوانید با کنترل جادویی، بر روی نقاط دلخواه کلیک کرده و با استفاده از اسکرول روی ریموت، صفحه را به بالا یا پایین ببرید. حالت حداقل، ملایم، حداکثر: با انتخاب گزینه ها از بالا به پایین میزان مصرف انرژی کمتر و تصویر نمایشگر کم نور تر خواهد بود. در مدلهای Webos: کلید Home را انتخاب کنید و از آیکونهای پایین صفحه وارد قسمت Screen share شوید. در مدلهای NetCast: وارد منوی دستگاه شده و در منوی شبکه گزینهی «Miracst» یا «Wifi Screen share» را روشن کنید. از دکمه mute برای بی صدا کردن دستگاه میتوانید استفاده نمایید. وصل شدن گوشی اپل به تلوزیون ال جی امکان پذیر نیست و این محدودیت اتصال از طرف گوشی اپل است اما در وصل شدن با برخی مدل های تلوزیون با استفاده از برنامه این امکان فراهم می شود و میتوانیم از آن استفاده کنیم این برنامه LG TV Plusاست که به بررسی روش وصل شدن از این طریق می پردازیم . علت پیدا شدن خطوط افقی روی صفحه تلویزیون، بهم ریختگی رنگها در اثر آسیب وارده به پیکسلهای تصویرساز و همین و موارد مشابه را میتوان در بروز این دسته از ایرادات جستجو و یافت.

به این ترتیب دیگر نگرانی بابت فراموش کردن مسابقه مورد علاقه خود نخواهید داشت. پورت های این تلویزیون به ترتیب شامل دو ورودی: HDMI 1.4 و 1 ورودی USB می باشد که به عنوان راه های ارتباطی قوی در این تلویزیون به چشم می خورد. برای دریافت کانالها با شماره گذاری مرتب، اعداد را با همین ترتیب وارد کنید. کلید Home تلویزیون را بزنید و وارد قسمت Smart Share شوید. پس از ورود به منوی Screen share در تلویزیون، در تنظیمات گوشی گزینهی مربوط به مانیتور کردن صفحه بر روی تلوزیون را انتخاب کنید. Screen Share امکان اشتراک گذاری محتوا بین گوشیهای اندروید و تلویزیون را ایجاد میکند. تلویزیون ال جی با هوش مصنوعی LG ThinQ AL کار ها را به صورت هوشمند انجام می دهد و دسترسی به محتواهای مختلف را با ساده ترین روش امکان پذیر می کند.تلویزیون 50 اینچ را به وای فای متصل کنید و به کمک مرورگر هر آن چه را که می خواهید جستجو و دانلود کنید.

در واقع شرکت ال جی برای نمایش این مشکی عمیق، دست به دامن پیکسلهایی شده که خاموش میشوند و نمایش رنگ مشکی با این تکنیک پیاده میکنند. به همین علت کنتراست تصویر بی نظیری تولید میشود و تصاویر کاملا واقعی نمایش داده میشوند. این امکان وجود خواهید داشت تا با تنظیم حالت تصویر روی Vivid، تنظیم کنتراست روی عدد ۱۰۰ و قرار دادن آیتم Auto Dynamic Contrast روی حالت High؛ اوج روشنایی را به حداکثر میزان خود یعنی ۲۷۷cd/m۲ برسانید. ۱۳- FAV: با این دکمه میتوانید فهرست کانالهای مورد علاقه خود را ایجاد کنید و ببینید. علاقه مندان به تلویزیون 3 بعدی نیز میتوانند با خرید تلویزیون هوشمند tcl، تلویزیون هوشمند سامسونگ و تلویزیون هوشمند سونی از قابلیتهای تلویزیون 3 بعدی و عینک 3 بعدی استفاده کنند. ۳٫۱- نسبت ابعاد تصویر: دارای ۷ حالت است که میتوانید نسبت ابعاد تصویر دریافتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این سیستم عامل نسبت به نسخه های قبلی خود یکپارچه تر شده است و رابط کاربری آن نیز بهتر شده است. صفحه نمایش این مدل تلویزیون تخت و Direct LED است و اندازه آن هم 65 اینچ می باشد. نگاهی به نمودار خرید تلویزیون 50 اینچ نشان میدهد که این سایز محبوبیت زیادی میان افراد دارد.

در منو در قسمت PICTURE یا تنظیمات تصویر داخل گزینه PICTURE MODE یا حالت تصویر گزینه سنسور هوشمند وجود دارد که اگر روشن شود نور و کنتراست TV را با محیط هماهنگ مینماید که باعث میشود هم مصرف انرژی کم شود و هم چشم کمتر خسته شود و به طول عمر دستگاه نیز کمک میکند. همچنین با وجود HLG Pro از تماشای محتوای واقعی با کنتراست دقیق نهایت لذت را ببرید. کیفیت 4K با رزولوشن 2160 در 3840 از ویژگیهای اولیه نمایشگر این مدل هستند همچنین با وجود پشتیبانی از فناوریهای Cinema HDR ،Technicolor ،HDR10 و HLG، الجی تضمین میدهد که تصویری شفاف، با عمق رنگ بالا، کنتراست بینهایت و واقعی دریافت کنید. همچنین خروجیهای صوتی این تلویزیون با دو بلندگوی 20 واتی، صدایی شفاف، طبیعی و شناور را در محیط پخش میکنند. تلویزیون الجی را میتوان بهترین گزینه از نظر طراحی ظاهری نیز قلمداد کرد؛ این موضوع را از توجه به الجی به الگوریتمهای زیبایی شناختی نوین، بهتر متوجه خواهید شد. یکی دیگر از نقاط قوت تلویزیون های ال جی، تنوع بسیار بالای آنها است. ابتدا بعد از سیاه شدن تصویر این موضوع به ذهن شما می رسد که تلویزیون خاموش شده است . بیشترین مشکلی در برد پاور به وجود می آید خراب شدن آی سی بک لایت می باشد که باعث قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون می شود که بعد از چند دقیقه کار کردن تصویر به طور کامل قطع می شود البته این مشکل شبیه به خرابی ال ای دی های تلویزیون می باشد.

این تکنولوژی با استفاده از سنسور خود به تنظیم متناسب نور پس زمینه با محیط اطراف میپردازد. یکی از دلایل فروش را می توان تکنولوژی های بروز تلویزیون ال جی دانست. تلویزیون های ال جی از تکنولوژی های روز استفاده می کنند تا بهترین کیفیت تصویر را ارائه دهند. ۲۳- EXIT: برای خروج از منوها استفاده می شود. در گذشته ال جی از فناوری «نانوسل» رونمایی کرد که رنگ های نمایشگر را ارتقا می دهد. فناوری Biliion Rich Color در تلویزیون ال جی مدل 43LM63 میلیون ها رنگ را پدید می آورد تا واقعی ترین صحنه ها را برایتان به نمایش بگذارد.

گاهی اوقات هیچ نوسان برقی در کار نیست و خرابی مین برد، تنها به دلیل فرسودگی آن است. گاهی چراغ تلویزیون روشن مانده و یا چشمک میزند و پس از مدت طولانی روشن میشود. ۱۵- قطع صدا (MUTE): با این دکمه صدای تلویزیون قطع و وصل می شود. می توانید تنظیمات تصویر و صدا را انجام دهید. برای نشان دادن آن به سادگی دکمه هوم بر روی ریموت کنترل خود را فشار دهید . در صورتی که کدها را ندارید و قصد دارید کانال یابی دستی انجام دهید، اعداد را از مرکز صدا و سیمای شهر خود دریافت کنید. وارد قسمت کانال یابی دستی شوید.

لازم به ذکر است که این برند شناخته شده در چند سال اخیر بیشتر بر روی کیفیت تصویر 4K و 8K مانور زده است تا محتوای جذاب را در بالاترین رزولوشن کیفیت تصویر در معرض دید قرار دهد. تلویزیون های ال جی که از راه مرزی بانه وارد کشور می شوند مونتاژ کره و مصر و چند مدل هم مونتاژ لهستان هستند. 1. همچنین میتوانید جهت باز کردن همزمان چند صفحه وب، یک زبانه Tab جدید باز کرده و در آن آدرس صفحه جدید را وارد نمایید. پردازنده جدید ai 4k برای این تلویزیون به کار رفته است. این محصول جدید و برنده جایزه CES Innovation، از کمپرسور مشهور DUAL Inverter ال جی بهره میبرد که باعث گرم شدن سریع و مؤثر آب شده و علاوه بر این میزان مصرف انرژی پایینتری داشته و هزینه جاری آن کمتر خواهد بود. 9-برای تست وضعیت وصل شبکه از بخش گزینه وضعیت وصل شدن را انتخاب کنید.

همچنین میتوانید این موارد را در مقاله بالا نیز مطالعه نمایید. این پنل با کمک فناوری Wide Viewing Angle زاویه دید را افزایش می دهد و در اطراف تلویزیون نیز محتوا با کیفیتی بالا دیده می شوند. با فناوری Ambilightکه یک پدیده نوین می باشد در اطراف تلویزیون نوار هایی پخش می کند و می توان با این فناوری صفحه نمایش بزرگ تر دیده شود. در میان انبوه تولیدات ال جی در طی چند سال گذشته مواردی از ضعف در طراحی و تولید دیده میشود که سری LN و ضعفی که در بخش Back Light آن وجود دارد از معروفترین این نمونهها است که به دلیل استفاده از LED های بیکیفیت در مدت کوتاهی دچار نقص شده و مصرف کننده را به فکر تعمیر تلویزیون ال جی میاندازد. ۲۰- تایید (OK): برای ورود یا تایید گزینه های انتخابی استفاده میشود. ۲۹- ضبط (REC): برای ضبط برنامه های در حال پخش روی حافظه جانبی استفاده میشود. ۱۱- تغییر کانال: برای تغییر کانالها و صفحات پیام نما بصورت تک تک استفاده می شود. 2. پس از اتصال دستگاه به اینترنت برای باز کردن صفحات وب در منوی Home Dashboard بر روی گزینه اینترنت کلیک کنید. صفحات پیام نما از ۱۰۰ الی ۹۰۰ میباشند و فهرست صفحات در اولین صفحه ی پیام نما موجود است.