نحوه تعمیر تلویزیون ال جی (LG)

باید اشاره کرد که این تلویزیون به دنبال بهینه سازی هر چه بیشتر تجربه کاربران است و از این رو یکی از تکنولوژیهایی که در آن وجود دارد، حالت مخصوص بازی بوده که این قابلیت از جمله توانایی های شگفت انگیز تلویزیون 75UP81003 است. تلویزیون فورکی ال جی دارای 10 حالت تصویر است و شما می توانید با توجه به محتوای در حال پخش آن را تنظیم نمایید تا بهترین تجربه را از تماشای برنامه های مورد علاقه خود روی این تلویزیون به دست آورید. همکاری مناسبی با دانشگاههای سراسر کشور از جمله ستاد نانو تا دانشگاه های شریف، تهران و اصفهان شده است. با این حال، زمانی که میخواهید از بهترین کیفیت صدای ممکن لذت ببرید، بهتر است از ساندبار های مخصوص شرکت الجی نیز به همراه تلویزیون بهره ببرید. بنابراین ممکن است قیمت آن کمی بالا باشد، اما پس از بررسی عملکرد آن متوجه خواهید شد که کاملاً ارزش بررسی و خرید را دارد. تلویزیون الجی مدل 75UP81003 کیفیت تصویر خیره کننده ای دارد، بنابراین بدیهی است که این تلویزیون با ارائه تصاویر و محتوا های ویدئویی متنوع، بهترین کیفیت ممکن را به کاربران ارائه میکند.

یا این فقط یک ابزار بازاریابی دیگر است که باعث می شود شما تلویزیون خود را زودتر از آنچه می خواهید ارتقا دهید؟ به این ترتیب شما در کنار کیفیت تصویر فوق العاده از تصاویر و رنگ های زیبا نیز لذت خواهید برد. علاوه بر این سیستم صوتی این محصول نیز بسیار عالی عمل می نماید و کارایی خارق العاده ای دارد به طوری که توانایی پخش 40 وات صدا را دارد. یکی از ویژگیهای مهم لوازم خانگی ال جی مخصوصاً تلویزیونهای آن، کیفیت فوق العاده و قیمت نسبتاً کم آنها است. FRC) برخوردار است و به کمک تکنولوژی Nano Color توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد. نانوسل های ال جی دارای زاویه دید وسیع می باشند که به لطف پنل IPS تضمین می کند کاربر در هر کجا نشسته باشد بتواند از یک تصویر دقیق و درخشان برخوردار شود.

همچنین مصرف انرژی و وزن آنها بسیار کمتر از تلوزیونهای معمولی است. در واقع به طور کلی توان صوتی بسیار خوبی را ارائه میدهد. همچنین این پردازنده 4 هستهای رزولوشن تصاویری که کیفیتی پایینی دارند را افزایش میدهد و در محدوده کیفیت تصاویر 4k به نمایش در میآورد. ناگفته نماند که این محصول از فناوری طیف رنگی گسترده نیز پشتیبانی به عمل میآورد و برای افرادی که علاقهمند به بازی های ویدئویی هستند مناسب است چراکه زمان پاسخگویی خوبی دارد. این تلویزیون در چندین سایز تولید شده است که ما در اینجا، سایز 32 اینچ آن را شرح میدهیم. این مدل تلویزیون به همان اندازه که در سری های دیگر محصولات الجی شاهد بودیم، پیشرفت هایی در زمینه های مختلف نسبت به دیگر تلویزیون های موجود در بازار دارد، بنابراین، کیفیت نهایی فوق العاده است.

تلویزیون ال جی 50UM751 جزو دستگاه های سری 7 شرکت سامسونگ می باشد که در سایز های 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ در سال 2019 روانه بازار کرده است و این تلویزیون را بر پایه کیفیت تصویر 4K همراه با رزولوشن 2160×3840 تولید کرده است که تصاویری واقعی و طبیعی را به نمایش می گذارد. این تلویزیون بدون حاشیه طراحی شده و از تمام صفحه استفاده شده است و به همین خاطر بزرگ تر و زیبا تر به نظر می رسد. طراحی باریک تلویزیون نانو 80 2021 میتواند بر دیوار خانگی شما قرار بگیرد و صفحه ای بزرگ یا تابلوی متحرک بزرگ داشته باشید که هر نوع عکس و فیلم را با کیفیت نانوسل 4K به نمایش میگذارد و این میتواند نمایی مدرن را در گوش ای از خانه شما تولید کند و اراستگی را به نمایش بگذارد . مانیتور 28 اینچی میتواند تقریباً هر شکلی را که بخواهید به خود بگیرد. به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، متوسط قیمت ال ان جی برای تحویل ماه ژوئن در شمال شرق آسیا به 7.60 دلار در هر میلیون واحد حرارتی بریتانیا mmBtu رسید.

در ابتدا لازم است که برای تماشای محتوای مورد علاقه خود به پلتفرم های پخش مورد علاقه خود متصل شوید. امروزه فیلمسازان، استودیوهای هالیوود و شرکتهای لوازم الکترونیکی همکاری کردهاند تا تجربه تماشای سینمای خانگی را در سطح بسیار بالایی امکان پذیر کنند. به گزارش همشهری آنلاین، مهربه نقل از دیجیتال ترندز، ال جی پیش از آغاز نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۱ (CES) از یک دستگاه از سری جدید تلویزیون خود رونمایی کرد. گذشته از اینها ال جی در این تلویزیون از فناوریهایی استفاده کرده که آن را برای اجرای گیم بسیار مناسب کرده است. بهترین فروشگاه برای خرید تلویزیون ها، فروشگاه اینترنتی بانه دات کام است.

مارگارت وستاگر، معاون مدیر کمیسیون اروپا می گوید «ساخت ترمینال جدید ال ان جی در شهر اکساندرو پولیس یونان باعث خواهد شد عرضه انرژی نه فقط در یونان بلکه در کل منطقه جنوب شرق اروپا بهبود یابد. تلویزیون 4K ال جی از فناوری HDR از نوع Active HDR برخوردار است. این یک تلویزیون 8K است که در حال حاضر آن را از بسیاری از تلویزیون هایی که در نمایشگاه CES امسال دیدیم متمایز می کند. فقط دکمه میکروفون روی ریموت را فشار داده و نگه دارید و درخواست خود را بیان کنید تا تلویزیون مطابق دستور شما عمل کند. نمایشگر OLED را میتوان دلیل اصلی محبوبیت این محصول در بین کاربران دانست، زیرا تصاویر را با روشنایی خیره کننده به نمایش میگذارد تا تصاویر غنی از جزئیات ریز و دقیق به خوبی برای شما قابل رویت باشند. صدا در این حالت غنی تر و واقع گرایانه تر است و به لطف آن بیننده به گونهای صدا را خواهد شنید که انگار واقعا در استادیوم است. یکی از قابلیت هایی که این تلویزیون در اختیار شما قرار میدهد مجهز بودن به حالت FILMMAKER است. همچنین به فناوری 4K UpScaler مجهز شده است و رزولوشن محتوایی که از کیفیت تصویر 4K برخوردار نیست را افزایش داده و آنها را در حد کیفیت تصویر 4K پخش می کند.

این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K HDR است که تصاویر بسیار کیفیتی با را ارائه میدهد.نرخ بازسازی تصاویر در این تلویزیون 55 هرتز میباشدو از عمق رنگ 10 بیتی بهره میبرد.این نمایشگر دارای پنل IPS میباشد.پردازشگر این تلویزیون از نوع a5 Al Processor 4K میباشد.نویزو و خش و بی کیفیتی های موجود در محتوا های ورودی توسط این پردازشگر و قابلیت 4K Upscaling گرفته شده و تصاویر بسیار با کیفیت و 4K ارائه میدهد.فناوری Local contrast و Image Enhancing باعث بالا بردن کنترانست و کیفیت تصاویر به طور قابل ملاحضه ای میشوند.از دیگر قابلیت های قابل ذکر در این تلویزیون که موجب بالا بردن کیفیت محتوای HDR و تصاویر واقعی میشود فناوری Active HDR و 4K Active HDR و پشتیبانی از قالب های HDR10 Pro و Dynamic Tonem Mapping میباشد.از دیگر فناوری های ویژه موجود در این محصول تنظیم نور و روشنایی صفحه به صورت خودکار با توجه به شرایط نور محیطی میباشد که توسط فناوری Al Brightness Control تنظیم میشودکه در هر شرایط روشنایی بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را ارائه میدهد.قابلیت Game Optimizer در این تلویزیون اجازه تنظیمات بازی را سایت lgtvblog به کاربر میدهد. همچنین از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. همانطور که اشاره شد، به طور کلی تلویزیون 75UP81003 در مقایسه با چندین مدل ارائه شده در سال گذشته تغییر چندانی نکرده است، بنابراین جزئیات زیادی وجود نخواهد داشت که تفاوت ایجاد کند.

پشتیبانی از فرمت ها و فناوری صوتی رایج نظیر دالبی دیجیتال DOLBY DIGITAL می تواند باعث تفکیک صدا در کانال های صوتی مختلف شوند و صدایی همه جانبه و فراگیر را در گوش کاربر طنین انداز کنند. برای مثال، فناوری Clear Voice کبفبت کلی صدا را تقویت کرده و از این رو گفتوگوی بهتر و با کیفیت تری را به ما ارائه دهد، به همین ترتیب، فناوری های Dolby Digital، LG Sound Sync و AI Sound صدایی فراگیر تر تولید میکنند و کیفیت کلی صدا را به طرز قابل توجهی بهبود میبخشند. این محصول قابلیت پخش صدای فراگیر دالبی اتمس را ندارد، ولی می تواند به کمک قابلیت Dolby Atmos pass-through سیگنال صدای دالبی اتمس را به وسیله پورت HDMI eARC به سینمای خانگی یا ساندبار سازگار انتقال دهد. همچنین باید اشاره کرد از آن جایی که امکان اتصال راحت با بلندگو های بلوتوث دار در تلویزیون 75UP81003 وجود دارد، شما صدای فراگیر و کاملا واقعی دریافت میکنید. یکی از مزیت هایی که این محصول در مقایسه با تلویزیون های سری دیگر الجی دارد، این است که دارای فناوری های خاصی است که به دنبال ارائه صدایی فراگیر تر و شفاف تر به کاربران هستند.

طراحی باریک حاشیه ها فضای مفید بسیار گسترده تری به کاربران ارائه میکند که هنگام تماشای محتوا عالی است. تلویزیون ال جی مدل UP7750در سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های عرضه شده در سال 2021 میباشد.شرکت ال جی این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای استفاده روزمره و تماشای فیلم و سریال و همچنین مناسب برای استفاده های تجاری و هتل ها روانه یازار کرده است.تلویزیون ال جی دارای صفحه ی ال ای دی و نور پس زمینه Dierect LED میباشد. اجازه بازی ها را باکیفیت اصلی میدهد.سیستم صوتی این تلویزیون 2 کاناله است که در مجموع دارای توان صوتی خروجی 20 وات میباشد.از قابلیت های صوتی آن میتوان به Dolby Digital و Dolby Digital plus و AC4 و HE-AAC اشاره کرد.این تلویزیون صدای پخش شده را با محتوای در حال پخش تنظیم کرده تا بهترین تجربه صوتی را به کاربر هدیه دهد.این محصول با وجود فناوری Al Acoustic Tuning فاصله کاربر و اندازه محیط را تشخیص داده و صداها را با توجه به آن تنظیم میکند.این تلویزیون قابلیت اتصال به سیستم های صوتی و سندبار های دیگر را نیز از طریق بلوتوث دارد ومیتوان از صدایی همه گیر و یکپارچه برای دورهمی ها و مهمانی ها بهره برد.تکنولوژی Ultra Surround صدایی همه گیر و چند بعدی و سینمایی را تولید میکند.سیستم عامل این تلویزیون WebOS میباشد که با دارا بودن برنامه ی LG ThinQ و IOT میتوانید تمام لوازم هوشمند خانه خود را از طریق آن مدیریت کنید.از طریق اتصال به تلفن همراه میتوان محتواهای مورد علاقه ی خود را روی این نمایشگر مشاهده نمایید.ریموت کنترل این تلویزیون دارای میکروفون داخلی میباشد که میتواند دستورات صوتی کاربر را اجرا نماید.این محصول دارای پورت HDMI2.0 وتکنولوژی ALLM است.در نهایت میتوان به طراحی زیبا و بدون ضخامت این تلویزیون اشاره کرد که زیبایی بیشتری به دکوراسیون منزل شما میبخشد.

این قابلیت شامل یک بلوتوث آماده به کار است که همواره برای اتصال به سیستمهای صوتی الجی روشن خواهد بود. این تلویزیون به حالت Filmmaker و HGIG مجهز شده است و محتوای HDR فیلم و بازی را دقیقا همانطوری که مد نظر سازنده بود نمایش میدهد. همچنین این تلویزیون به نور پس زمینه Direct LED مجهز شده است. همانطور که اشاره شد، یکی دیگر از جزئیات مهم این است که قسمت جلویی آن حاشیه های کاملاً باریکی دارد که ظرافت باورنکردنی را تقریباً از هر زاویه ای به نمایش میگذارد. تلویزیون LED ال جی UP7750 جزئیات تصویر خوبی دارد و رنگ های طبیعی تولید می کند.

ریموت کنترل هوشمند از جمله امکانات تلویزیون ال جی مدل UP7750 محسوب میشود که میتواند کنترل صوتی تلویزیون را فعال کند . این قابلیت با اتصالات HDMI 2.1 همراه است و این موردی است که اکثر تلویزیونهای ال جی از آن پشتیبانی میکنند. ال جی هم مانند دیگر رقبای خود مدل های پایین رده و میان رده و بالا رده را در سری 6 و 7 و 8 و 9 تولید و طراحی کرده است. شرکت ال جی یکی از فعال ترین کمپانی های سازنده تلویزیون در جهان است، که هر ساله با تولید محصولات جدید، منتقدان و سایر رقبای خود را به چالش می کشد. برای تعمیر تلویزیون ال جی در اهواز در تمام نقاط شهر برای رفع نگرانی مشتریان نمایندگیهای مجاز تعمیرات را مستقر کردهایم. برای رفع مشکل و تعمیر تلویزیون ال جی در این شرایط، بخش های ذکر شده بررسی می شوند. در هر حال تشخیص امکان یا عدم امکان تعمیر تلویزیون ال جی، نیاز به بررسی کارشناسانه دستگاه و تست دقیق عملکرد آن دارد. با این وجود، یکی از چشمگیر ترین گزینه ها در بخش اتصالات، بلوتوث نسخه 5.0 است که عملکرد بهتری را هنگام اتصال هدفون و یا ساندبارها با توجه به اینکه جدید ترین نسخه بلوتوث است، به ما ارائه می دهد.

سپس در بخش تصویر ابتدا به کیفیت و وضوح 4K اشاره میکنیم که جزئیات بیشتری از فیلم ها و تصاویر را نشان میدهد. در این بخش به بررسی تکنولوژی جدید صفحه نمایش در این مدلهای جدید خواهیم پرداخت. تلویزیون الجی 32LM6370 دارای صفحه نمایش LED است و از نور پسزمینهی Direct LED پشتیبانی میکند. اگر نام “AI ThinQ” برای شما آشنا به نظر میرسد، به این دلیل است که ال جی دارای لوازم خانگی متصل به فناوری “SmartThinQ” نیز هست. در حال حاضر برند این دو شرکت در ایران به جی پلاس و سام تغییر کرده و قطعات آنها از کشورهای دیگری به جز کره به ایران وارد میشود؛ بنابراین کالاهای برند ال جی و سامسونگ موجود در بازار به صورت قاچاق وارد میشوند و گارانتی ندارند.