میزبانی وب, هاست, هاستینگ, هاست اختصاصی, Web Hosting, وب هاستینگ | totoweb

بکاپ گیری منظم از دیتای سایت های مشتریان در بازه های روزانه و هفتگی از دیگر تدابیر امنیتی پشتیبانی سایت در قزوین ما می باشد. معمولا به افراد توصیه می شود که کار خود را با میزبانی وب اشتراکی آغاز نمایند که قیمت به نسبت پایین تری دارند. اما اگر می خواهید یک وبسایت بزرگ را راه اندازی نمایید یا ترافیک خود را افزایش دهید یا حتی اگر بخواهید برنامه نویسی های خاصی را روی سرور داشته باشید، باید بدانید هاست اشتراکی نمی تواند گزینه مناسبی باشد. هاست ایران یکی از سرویس های شرکت میزبان فا است که در حوزه هاست اشتراکی قرار می گیرد. مزایا و قابلیت های هاست ایران برای افرادی که به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اند، بسیار مناسب می باشد.

  • پیکربندی سرورهای میزبان فا با هدف ارائه بالاترین حد از کارایی و امنیت انجام می شود تا در نهایت از خرید هاست خود بیشترین بهره را ببرید.
  • هاست داخل ایران با اکثر درگاه‌های معتبر سازگاری دارد؛ این مسئله برای سایت‌های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل، اغلب از سایت‌های فروشگاهی بزرگ و معروف در ایران، از هاست‌های محلی استفاده می‌کنند.
  • در هاستینگ اشتراکی منابع بسیار زیادی از سرور در حال استفاده است حافظه، پردازنده، دیسک و …

به صورت مستمر از تمامی سرورها، در سه لایه مختلف بکاپ گرفته می‌شود و جای هیچگونه نگرانی بابت از بین رفتن اطلاعات نیست. اکانت اختصاصی گوگل به هر کاربر یک اکانت اختصاصی گوگل ارائه خواهد شد. قالب رایگان فروشگاهی وردپرس orchid store یک قالب‌ پر طرفدار مناسب راه اندازی فروشگاه اینترنتی…

هاست ایران

این نوع هاست دارای ویژگی هایی مناسب با نیاز طراحان وب سایت است و امکاناتی به طراحان وب سایت می دهد تا بدون نیاز به اجرای برنامه خاصی روی سیستم خود اقدام به طراحی سایت به صورت آنلاین کنند. ک محل تجاری واقعی در دنیای مجازی که چند اِلِمان مهم باید در آن رعایت شده باشد. اول از همه باز بودن محل کسب و کار شما به صورت ٢٤ ساعته و خدمات دهی سریع به مراجعه کنندگان. امنیت محل کسب شما بسیار مهم است زمانی که هاستی را می خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که امنیت، سرعت و پایداری هاست بسیار مهم هستند. اما سوالی که اکنون ایجاد می شود این است که سرور چیست؟ سرور در واقع یک کامپیوتر قدرتمند است که بدون وقفه به صورت تمام وقت کار می کند. به همین دلیل نیاز است که سایت ها روی چنین سخت افزار عظیمی ذخیره شوند تا همیشه در دسترس مخاطبین خود باشند.

مشاوره ارائه خدمات

اگر یک سرور دارای یک مقدارهای مشخص باشد، این مقدار برای کاربران مختلف بسته به مقداری که برای آنها در نظر گرفته اند، در دسترس است. یکی دیگر از امکاناتی که سون هاست در اختیار کاربران خود قرار داده است، کسب درآمد از طریق عضویت در سیستم بازاریابی سون هاست می باشد‌. برای عضویت در سیستم بازاریابی سون هاست تنها کافی است که در وب سایت سون هاست یک حساب کاربری بسازید، پس از آن یک لینک اختصاصی به شما تعلق خواهد گرفت. برای کسب درآمد شما می توانید لینک خود را در وب سایت خود یا در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام و غیره قرار دهید. به ازای هر کاربری که از طریق لینک شما به وب سایت سون هاست وارد می شود و یکی از بسته های میزبانی وب را از ما خریداری می نماید ۲۰ درصد پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت. میزان پورسانت ارایه شده به شما برای هر یک از محصولات سون هاست متفاوت است.

تامین کرد و در گروهها و همه جا تنها گزینه هاستی که پیشنهاد میکنم به همه سون هاست هست و از هرلحاظ ازش راضی هستیم. جدا از خدمات منحصر به فرد به قیمتی مقرون به صرفه، پشتیبانی قوی، ارزش افزوده ای است که در سون هاست به صورت دلسوزانه در اختیار مشتریان قرار دارد که این قضیه فراتر از رابطه کارفرما و مشتری است. از سال ها پیش با خدمات سون هاست آشنا بودم و طی این سال ها چندین سرویس مختلف سفارش دادم و خدا رو شکر همیشه راضی بودم. دلسوزی و همراهی بخش پشتیبانی سون هاست برای رفع مشکلاتی که بعضا بوجود می اومد، همیشه برای من قابل تقدیر بود. ارایه دامنه ملی رایگان هنگام ثبت سفارش در تمامی بسته های هاست در پرداخت سالانه. با استفاده از ابزارهای متنوع وب مستری می توانید امکانات جالب و منحصر به فردی را برای مدیریت وب سایت های خود داشته باشید.

میزبانی وب, هاست, هاستینگ, هاست اختصاصی, Web Hosting, وب هاستینگ | totoweb

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار