معرفی جدیدترین تلویزیونهای ال جی در 2022 CES

به راحتی بلندگوهای بلوتوث را برای تجربه واقعی صدای فراگیر بی سیم متصل کنید. تلویزیون 50UP8000 ال جی دارای بلوتوث می باشد که می توان آن را به گوشی همراه خود وصل کرد و محتوای گوشی را با تلویزیون به اشتراک گذاشت و نیز دارای Wi Fi داخلی نیز می باشد که امکان دسترسی را بسیار ساده و آسان می کند و قابلیت ARC که در پورت HDMI شماره یک آن قرار گرفته است. اگر قبلا تلویزیون ال جی داشته اید و حساب کاربری دارید می توانید اطلاعات حساب خود را به این تلویزیون نیز منتقل کنید. پس از اتمام این مراحل شما توانسته اید تا تلویزیون خود را آپدیت و با آخرین نسخه ارائه شده از سوی شرکت ال جی همگام کنید. اگر پس از جستجوی زیادی بین تمام تلویزیون های ال جی محصول مورد نظر را پیدا نکرده اید ما این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و پردازنده آلفا 5 نسل 5 را به شما پیشنهاد می کنیم. تلویزیون 50UP7750 ال جی به تکنولوژی AI Sound مجهز شده است. کیفیت تصویر ۴K که ۴ برابر کیفیت FULL HD صحنه ها را واضح تر و تراکم پیکسل بالاتر نشان خواهد داد در این تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی استفاده شده است.

تلویزیون ال جی 2021 هوشمند است و با ریموت کنترل قابل کنترل است و دسترسی به تمامی بخش های تلویزیون را سازگار کرده است. این فناوری دسترسی و تنظیم بسیاری از قابلیت های تصویر را در حین بازی فراهم میکند یعنی شما میتوانید بسته به بخش هر تصویر و بازی حالت آن را تغییر دهید. دسترسی به جلوهی صدای بازی نیز در Game Optimizer برایتان فراهم خواهد بود پس در نتیجه بازی با این تلویزیون ال جی که فناوری های فوق العاده ای دارد می تواند بهترین لحظات را برای شما رقم بزند. ایرادهای صدا در تلویزیون های ال جی احتمالا با برخی اقدامات نرم افزاری برطرف میشوند؛ البته به شرطی که علت این ایراد چندان جدی نبوده و مربوط به بخش سخت افزاری تلویزیون نباشد. بلندگوها نیز بخش دیگری از مشخصات LED نانوسل ال جی میباشند که با مجهز شدن آنها به توان صدای 20 وات دقت و کیفیت صدا در هر برنامه به صورت کاملاً طبیعی به گوش میرسد. همچنین میتوانید سوالات احتمالی خود را در رابطه با تلویزیون ال ای دی ال جی در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.

در این تلویزیون با استفاده از پورت HDMI می توان کنسول های بازی و کیس کامپیوتر را به آن وصل کرد و با استفاده از ماوس و دسته ی بازی که از طریق دستگاه خارجی یا تلویزیون قابل وصل است را کنترل کنید. تلویزیون 50 اینچ 50UP8000 ال جی اسمارت فورکی دارای درگاه و پورت های زیادی است که می توان هر گونه دستگاه خارجی و کنسول های گیمینگ را به آن متصل کرد و در نمایشگری بزرگ و با کیفیت 4K آن را به نمایش گذاشت. این تلویزیون فوق العاده دارای 3 پورت HDMI می باشد که کامپیوتر یا دستگاه های خارجی به آن وصل می شود و با سرعت عمل بیشتری می توان از آن ها استفاده کرد و همچنین با داشتن 2 ورودی USB میتوان فلاش مموری یا ماوس وصفحه کلید را به آن وصل کرد و از قابلیت ضبط آن نیز بهره مند شد. این تلویزیون 50 اینچ مجهز به بهترین فناوری است که سرعت عمل فوق العاده ای را دارا است. در این تلویزیون 50UP8000 ال جی اسمارت با دارا بودن فناوری هایی که در کیفیت و واضحی آن تاثیر می گذارد به کار رفته است که هر گونه تصاویر و فیلمی را برای شما چندین برابر با کیفیت و شفاف تر می کند تا از دیدن تصاویری زنده و رنگی لذت ببرید.

در هنگام تصاویر با سرعت بالا مانند مشاهده مسابقه فوتبال دیگر هیچ گونه مشکلی از بابت افت تصاویر نخواهید داشت . یک هشدار در سمت چپ صفحه نمایش ظاهر می شود و شما با این ویژگی هیچ بازی را از دست نخواهید داد. و با Sports Alert همیشه می دانید که تیم های مورد علاقه خود چه زمانی بازی می کنند.به این ترتیب از آخرین اخبار تیم های مورد علاقه خود هنگام تماشای محتوای دیگر جا نخواهید ماند. اگر به استفاده از امکانات هوشمند علاقه بیشتری دارید، حتما تلویزیون ال جی پاسخگوی انتظارات شما خواهد بود. لذت تماشای فیلم، سریال و موسیقی دلخواهتان را با تلویزیون ال جی 49 اینچ 4K مدل 50UN7340 تجربه کنید. این تلویزیون همچنین آخرین مدل از تلویزیونهای نانوسل امسال خواهد بود. برای خرید تلویزیون شیائومی 4k mi tv و همچنین انواع مانیتور گیمینگ با بالاترین کیفیت از سایت آنلاین ما دیدن فرمایید . با توجه به کیفیت فوق العاده ای که نانوسل در نمایش تصویر ایجاد می کند، خرید تلویزیون ال جی 50NANO80 برای کاربرانی که به دنبال تصاویر سینمایی هستند، بهترین گزینه خواهد بود.

فناوری True Color Accuracy نیز در همین زمینه فعالیت دارد و با تحلیل دقیق رنگ ها، صحنه هایی با رنگ های واقعی را ایجاد خواهد کرد. در تلویزیون 50UP8000 فرمت های فوق العاده ی وجود دارد از جمله پردازنده چهار هسته ای Quad Core Processor 4K که تصاویر را به صورت فوق العاده ای افزایش می هد و تصاویر بسیار شفاف و زنده می کند که پوشیده از رنگهای متنوع و جذاب می باشد و اما فرمت های مختلف HDR، فناوری AI Brightness Control که همچنین این فناوری ها هم در کیفیت تصویر و رنگ های واقعی دست دارند که همگی تصاویر و محتوا را واقعی تر بر روی تلویزیون ال جی نمایش می دهد. ال جی در این تلویزیون سنگ تمام گذاشته و از Motion rate برابر با 100 فریم استفاده کرده است که برای روان و شفاف بودن تصویر است. برخورداری از فناوری هایی مانند Dolby Digital، Dolby AC-4، Dolby AC-3 به بهبود کیفیت صدا در این تلویزیون کمک می کند. شما می توانید از این دستیار صوتی هوشمند برای کارهای روزانه و یا اتصال سریع کنسول های بازی کمک بگیرید. همچنین امکان اتصال به دستگاه با بلوتوث و وای فای هم امکان پذیر است که جزو سریع ترین و ساده ترین روش ها محسوب می شوند.

طراحی این تلویزیون اسمارت 4K ال جی 50UP8000 بسیار منحصر به فرد و جذاب است که در هر خانه و اتاق نشیمنی قابل ست است و دکوری بسیار زیبا تر و جذاب تر را به شما هدیه می بخشد. تلویزیون ال جی همچنین ورژن جدید WebOS طراحی شده است که کارایی بالایی را دارا است و از پردازنده قوی Quad Core Processor 4K بهره می برد که تصاویر را بر روی نمایشگر چندین برابر با کیفیت تر نشان می دهد. صفحه نمایش LG UP 7750 یکی از جدیدترین صفحه نمایش های شرکت ال جی برای سال 2021 می باشد و در گروه صفحه نمایش های 4K UHD قرار دارد. حالا نوبت پایه های تلویزیوه50UP8000 اسا که به صورت شاخه ای یا V طراحی شده و استحکام بالایی را دارد که بسیار خوش فرم هم طراحی شده است. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K است که آن را مدیون پردازنده تصویر Quad Core 4K است که دارای ۴ هسته مرکزی با سرعت پردازش بالا در تصویر بوده که میتواند به راحتی رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ اپیکسل را با وضوح بالا به تصویر بکشد. Quad Core Processor 4K با پردازش لحظه به لحظه صحنه ها، رنگ و کنتراست صحنه ها را بهبود میبخشد.

تلویزیون ال جی 50 اینچ مدل 50UP8000 در سال 2021 توسط شرکت بزرگ کره ای تولید و عرضه شده است. در تلویزیون 50 اینچی ال جی مدل UP8000 پورت و فناوری هایی بکار رفته تا بتوانید کنسول های گیمینگ را به آن متصل کنید و بازی ها را با این تلویزیون به نمایش بگذارید و از بازی کردن در نمایشگری بزرگ و با کیفیت که سرعت عمل بالایی را نیز دارد بهره مند شوید و لذت ببرید. تلویزیون OLED ال جی به لطف استفاده از هوش مصنوعی کار را برای کاربر به صورت آسان و راحت به وجود آورده است. در تلویزیون ال جی NANO99 شاهد استفاده از هوش مصنوعی بیش از پیش بودهایم؛ به همین دلیل این تلویزیون امکانات هوشمند عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد. ۱۴بهمن ۹۹ یخچال فریزر ال جی چند؟

جدول یخچال فریزر امرسان چند؟ اگر تاکنون و طی چند سال اخیر اقدامی جهت تعویض تلویزیون خود انجام نداده اید، این بهترین فرصت است تا یکی از تلویزیون های ال جی را با نازلترین قیمتها و با تخفیفاتی تا سقف ۱۵% در منزل خود داشته باشید. نیز تلویزیون اسمارت 4k ال جی 50UP8000 مجهز به محدوده دینامیکی است که کیفیت تصاویر را چند برابر بالا می برد و نمایشی بهتر را ارائه می دهد. قابلیت Dynamic Color در تلویزیون ۵۰UK6300 ال جی سطح رنگ ها را ارتقاء خواهد داد و آن ها را نزدیک به رنگ های اصلی پدید خواهد آورد. پردازنده ی چهار هسته ای Quad core processor در تلویزیون ال جی ۵۰UK6300 کارایی فوق العاده ای را از خود نشان می دهد و با تنظیم دقیق عملکردها و سرعت بالا در پردازش ها سبب ایجاد تصاویر با رنگ های اصلی و ارتقاء کیفیت تصاویر خواهد شد. تلویزیون اسمارت ال جی ۵۰UK6300 از طریق ریموت کنترل جادویی دسترسی راحت و با سرعت بالا را به امکانات برایتان فراهم می سازد.

سیستم عامل webOS به برنامه های همچون Apple tv, disney,nettflix و همچنین کانال های ال جی دسترسی دارد، که وجود چنین برنامه هایی دراین تلویزیون به شما کمک می کند تا بتوانید به آخرین و جدیدترین فیلم های سینمایی و سایر محتواها دسترسی داشته باشید. تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750 دارای تکنولوژی AI Acoustic Tuning است و صدای تلویزیون را با توجه به محیطی که در آن قرار دارد و به کمک هوش مصنوعی تنظیم می کند. حال به کیفیت و وضوح تلویزیون 50 اینچ ال جی می پردازیم. همچنین این تلویزیون دارای فرمت ها و فناوری های روز دنیا است و از آن ها پشتیبانی می کند. همچنین با تنظیم هوشمند محتوای HDR در صحنه های تاریک جزییات دقیقتری از صحنه ها را به نمایش میگذارد. در زیر به توضیحاتی در خصوص آیتمهای هوشمند این مدل مورد بحث تلویزیونهای ال جی اشاره خواهیم کرد. با وجود این امکانات متنوع و کیفیت صدا و تصویر عالی اطمینان داشته باشید که خرید تلویزیون ال جی ۵۰UK6300 کاملا برای شما مناسب خواهد بود. به طور مثال قابلیت HDR را در Game Optimizer متناسب با بازی تنظیم کنید تا جزئیاتی بیشتر از محتویات بازی را در اختیار داشته باشید. پنل IPS یکی از تکنولوژی های مهم برای بازی با تلویزیون می باشد به دلیل اینکه به هنگام بازی دسته جمعی تصویر بسیار مهم است که همه ی افراد تصاویر را از زوایای مختلف با یک کیفیت ببینند، تلویزیون ال جی UN7340 با بهره بردن ار پنل IPS، زوایای دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

از طرف دیگر از مشخصات برجسته این تلویزیون می توان به بستر نرمافزاری آن اشاره کرد که از مهمترین آنها میتوان سیستم عامل webOS و مرور گر وب را نام برد. هوش مصنوعی داخلی دسترسی آسان به خدمات را فراهم می کند ، در حالی که کلیدهای میانبر ارائه دهندگان محتوای اصلی ، میانبرهای مورد علاقه را به شما ارائه می دهند.ریموت کنترل جادویی تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UP7750 مانند اشاره گر ماوس نیز عمل می کند و حتی دکمه اسکرول نیز دارد. از طریق قابلیت Multi-channel کانال های مجازی صدا تولید خواهند شد تا صدا از طریق آن ها تولید گردد و صدایی صدایی فراگیرتر را به گوشتان برساند؛ این فناوری سبب خواهد شد تا صدای متناسب تر و در خور تلویزیون عریض ال جی پخش گردد. با داشتن پردازنده ای قوی و فناوری های ارتقای تصاویر نقش تاثیر گذاری روی نمایش این تلویزیون ال جی دارد که تصاویر را واضح تر و شفاف تر به نمایش می گذارد. فناوری DTS در تلویزیون ۵۰UK6300 ال جی صداهای دانلود شده از اینترنت و صداهای دیجیتال را به خوبی و با دقت بالا تولید خواهد کرد. اکثر مشکلات اتصال وای فای را میتوان با راهاندازی مجدد سیستم و بهروزرسانی حل کرد، علاوهبر این گاهی اوقات مشکل اصلی از شبکه اینترنت است و به ندرت ممکن است مشکلی فیزیکی و سختافزاری در تلویزیون شما وجود داشته باشد.

همچنین امکان پشتیبانی از 4:4:4 در حالت تبدیل تلویزیون به مانیتور کامپیوتر با کیفیت 1080p و 4K در محدوده فرکانسی ۶۰ هرتز سایت lgtvblog وجود دارد. در تلویزیون های امروزی که از شرکت ال جی ارائه می شود مهم ترین تکنولوژی و فناوری که در آن بکار می رودکه سیستم عامل و پردازنده ی آن یکی از بهترین کارایی ها را دارد. ال جی از دالبی دیجیتال، دالبی اتمس و ویژگی های Surround برای سه بعدی کردن صدا استفاده کرده است اما آنچه در تلویزیون 4K ال جی به چشم می آید ویژگی AI Sound می باشد. همچنین می توانید به راحتی محتوای یک بخش را با اسکرول کردن ببینید یا با استفاده از ژست های حرکتی عملیات مختلف را انجام دهید. همچنین در این بخش میتوانید ورودیهای تلویزیون و مرتبط به بازی را کنترل کنید. از توصیه های محتوای شخصی بر اساس سابقه تماشای خود ، دسترسی سریع به انواع محتوا و کنترل آسانتر دستگاههای متصل لذت ببرید.تلویزیون هوشمند 50UP7750 ال جی دارای فناوری Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search است و از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند. این تلویزیون 4K ال جی دارای قابلیت جدید ال جی به نام Game Optimizer میباشد که یکی از قابلیت های بازی کردن است که بسیار فوق العاده و بی نظیر طراحی شده است.

تلویزیون ال جی ۵۰UK6300 از مدل های اسمارت این برند معتبر است که کارایی فوق العاده ای را به شما ارائه خواهد داد. این تلویزیون فوق العاده ی ال جی مدل 50UP8000 از فناوری Wi Fi و BLUETOOTH بهره می برد تا هر گونه دستگاه خارجی و کنسول های بازی و تلفن همراه به آن وصل شوند و از داشتن کیفیتی عالی تر و بر روی صفحه نمایشی بزرگ از آن ها لذت ببرید. تلویزیون 4K ال جی دارای صدای 20 وات می باشد که برای تلویزیونی 50 اینچ بسیار مناسب فوق العاده می باشد. همچنین کیفیت فوق العاده بالای صدای تلویزیون UN7340 ال جی موجب می شود شما در بازی غوطه ور شوید و برنده بازی شما باشید.