مشاوره مالیاتی تلفنی کاهش مالیات مشاور مالیاتی آنلاین حضوری | تکس مپ

یک مشاور مالیاتی آنلاین می تواند به کمک ابزارهای شبکه اجتماعی مانند واتساپ، اسکایپ و… به طور کلی، یک مشاور مالیاتی کسی است که با دانش، تخصص و اشراف کامل به قوانین و مقررات مالیاتی کشور، به اشخاص حقیقی در محاسبه میزان مالیات، تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، معافیت های مالیاتی، بدهی ها و جرایم مالیاتی خدمات ارائه می دهد. انجام خدماتمشاوره مالیاتیبرای همه اشخاص حقیقی و حقوقی و صاحبان کسب و کارها و هلدینگ ها (تولیدی و خدماتی) برای برنامه ریزی و سازماندهی برای مسائل مالی، پروژه های سرمایه گذاری و پس انداز و برای تصمیم گیری در رابطه با بودجه شرکت ها و موفقیت در رسیدن به اهداف مالی کمک می کنند. مشاوره مالیاتی شامل خدماتی است که طی آن فرد حقیقی یا حقوقی از تمام قوانین مالیاتی جدید اطلاع پیدا می کند. برای استخدام مشاور مالیاتی می تواند با شرکت حسابداری و خدمات مالیاتی مالی کده تماس حاصل فرمایید و از مشاوره و کارشناسان مالیاتی این مجموعه بهره مند شوید.

یکی از خدمات متنوع رایان محاسبان برای شرکت‌ها و افراد مختلف، ارائه مشاوره مالیاتی و اصلاح رویه و حساب‌های حسابداری است. با توجه به ضرورت و اهمیت رسیدگی به وضعیت مالی کسب و کارهای مختلف، واضح است که ایجاد نظم و انضباط مالی در هر شغل خصوصی یا دولتی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. هر کسب و کاری که در حال فعالیت تجاری و اقتصادی است با امور مالیاتی نیز در ارتباط است . یعنی باید براساس قوانین مالیاتی تکالیف مالیاتی خود را تا موعدهای مقرر انجام دهد. هر مجموعه برای بالا بردن کیفیت عملکرد مالیاتی خود ، نیاز به حضور یک مشاور مالیات برای دریافت مشاوره مالیات را احساس خواهد کرد.

  • به این ترتیب مشاور مالیاتی که وظیفه دادرسی مالیاتی را برعهده دارد، با در دست گرفتن پرونده مالیاتی شرکت، با تکیه بر تخصص و مهارت خود در تسلط قوانین مالیاتی، در هیات حل اختلاف حضور پیدا می‌کند.
  • اگر نیاز بهمشاوره مالیاتیدارید، می‌توانید با تماس تلفنی و ارسال کامنت به صورت کوتاه پاسخ خود را دریافت کنید.
  • شما می توانید برای دریافت مشاوره مالیاتی از متخصص ترین مشاوران تهران باموسسه ثبت بهارستان تماس بگیرید تا تخصصی ترین مشاوره را تجربه کنید.
  • اگر احساس می کنید در حال حاضر در وضعیت مالی مناسبی قرار ندارید و بودجه مد نظر جهت دریافت مشاوره مالیاتی ندارید نگران نباشید.
مشاوره مالیاتی تلفنی کاهش مالیات مشاور مالیاتی آنلاین حضوری | تکس مپ

همان‌طور که اشاره کردیم، نقش مشاوره مالیاتی حفاظت از سرمایه و اموال کسب‌وکارها است. اما این مهم چگونه محقق می‌شود؟ در این راستا یک مشاور مالیاتی مجموعه‌ای از وظایف را برعهده دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. وکلا یا مشاوران مالیاتی وکالتی پرونده های مالیاتی اشخاص حقیقی یا حقوقی را در هیات های مالیاتی دنبال می کنند. برای دریافت مشاوره مالیاتی رایگان به صفحه سایت در قسمت تماس با ما بروید و از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس بگیرید. یک مشاور مالیاتی معمولا به سمت جنبه اجرایی نمی رود بلکه کار او ارائه مشاوره و راهنمایی های قانونمند است که می تواند مربوط به مالیات های غیر مستقیم یا غیر مستقیم باشد. مشاور مالیاتی معمولا از فعالیت و امور مرتبط با مالیات کسبو کارها آشنا هست و رهنمود های لازم را در مسیر انجام و اجرای فعالیت ها ارائه می دهد.

چگونه گروه بندی مالیاتی مشاغل تغییر می نماید؟

بله در قبال انجام خدمات مالیاتی کاملا تضمین بازگشت وجه پرداختی را به صورت صد در صد دارید. بله در صورت عدم اعلام مالیات های فصلی موصوع ماده 169 مکرر ق.م.م مشمول یک درصد جریمه می باشد. بله کلیه امور مالیاتی وکلا از صفر تا صد نیز توسط این موسسه انجام می پذیرد. بله کلیه امور مالیاتی پزشکان از صفر تا صد نیز توسط این موسسه انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

در مورد تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده شما می توانید از ما مشاوره بگیرید و یا بخواهید که خودمان برایتان تنظیم اظهارنامه ارزش افزوده را انجام بدهیم . یکی از اصطلاحاتی که برای اشاره به مشاور مالیاتی، مورد استفاده قرار می گیرد، اصطلاح وکیل دعاوی مالیاتی می باشد. هر چند در اصطلاح، گاهی به مشاور مالیاتی، وکیل مالیاتی نیز گفته می شود، اما اصطلاح وکیل دعاوی مالیاتی و وکیل دادگستری، دارای تفاوت های مهمی با یک دیگر می باشند. لذا، برای پاسخ دقیق به این سوال که وکیل دعاوی مالیاتی کیست، در این بخش، به توضیح تفاوت های وکیل دعاوی مالیاتی و وکیل دادگستری می پردازیم. نخست، با بررسی وضعیت مالی و اسناد و مدارک مشتری و با استفاده از راه حل های قانونی، همچون، معافیت های مالیاتی، میزان مالیات پرداختی مشتری به دولت را تا حد امکان، کاهش داده و در نتیجه، درآمد و سود سالیانه وی را افزایش می دهد. شما اگر در هر نقطه از دنیا هم باشید می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و توسط مشاور مالیاتی آنلاین از مشاوران مالیاتی ما کمک بگیرید.

مشاوره تلفنی مالیاتی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار