قیمت میز تلویزیون از بهترین مدل ها به همراه خرید اینترنتی ادسرچ-سیب چوب

قیمت میز تلویزیون از بهترین مدل ها به همراه خرید اینترنتی ادسرچ-سیب چوب

این مدل میز ها در طرح های ساده برای خانه های کوچک مناسب می باشند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند . بعضی از مدل های دیواری دارای کشو و ویترین نیز می باشند که می توانید با قرار دادن تزیینات و وسایل دکوری زیبا در آنها نمای زیباتری به دکوراسیون منزلتان بدهید . امروزه استفاده از میزهای تلویزیون دیواری رونق بیشتری گرفته است. امروز این میزها جای خود را به میزهای هندسی، ساده و مدرن دیواری داده اند که زیبایی وصف ناپذیری به اتاق نشیمن شما خواهند داد. در این مدل از سری تلویزیون های دیواری، از دو رنگ قهوه ای و سفید در طراحی میز و قفسه های آن استفاده شده است.

  • در این طرح میز تلویزیون خارجی ژورنالی از ورق روکش چوب طبیعی گردو دو رنگ آمریکایی در قسمت بالای میز تی وی استفاده شده و در کابی..
  • این میز تلویزیون از طرح های روز دنیا بوده و بسیار خوش ساخت میز تلویزیون چوبی سفید می باشد.
  • این میز تلوزیون در سایز مناسبی ساخته شده و برای خانه های کوچک نیز مناسب است.
  • میز تلویزیون سارین یکی از جدیدترین مدل ها با طراحی زیبا می باشد.پایه های این کار چوبی و جنس بدنه از MDF و نئوپان بوده و روکش آن وکیوم و ملامینه است.این مدل مناسب تلویزیون های تا سایز 55 اینچ می باشد.
  • با گسترش روزافزون تکنولوژی، امروزه میز تلویزیون از اهمیت و جایگاه ویژه ‌ای در منازل برخوردار است؛ به‌ طوری ‌که می ‌توان گفت یکی از مهم‌ترین عناصر در هر منزلی، میز تلویزیون آن است.
  • برای این کار کافی است ابتدا محل قرار گیری آن را به طور فرضی در نظر بگیرید سپس در یک زاویه مناسب بر روی مبل خود بنشینید و محل فرضی را در نظر بگیرید و اندازه مد نظر خود را به دست آورید.

اگر طرفدار دکوراسیون های کلاسیک و سنتی هستید باید بگویم میز تلویزیون کلاسیک برای شما ایده ال ترین گزینه انتخابی به شمار می آید. برای این قبیل میزها عموما از متریال مرغوب تری نسبت به سایر محصولات استفاده می شود. از سوی دیگر از هنر منبت کاری روی چوب نیز بسته به نیاز مشتری برای کارهای کلاسیک بسیار استفاده می شود.

خرید میز تلویزیون دیواری سایان هوم مدل D&G TSW 2120

نوع تلویزیون ال ای دی و ال سی دی و سایز آن باید مد نظر باشد که میز تی وی انتخابی باید عرض بیشتری نسبت به عرض تلویزیون داشته باشد و توانایی تحمل وزن تلویزیون را داشته باشد. یکی از مهم ترین فاکتورهای که بسیار باید به آن دقت شود مساحتی است که قرار است در آن میز تلویزیون تعبیه شود. همه شما به خوبی می دانید که برای خانه های آپارتمانی خرید یک میز تلویزیون با کمدهای بزرگ اصولا انتخاب درستی نیست؛ زیرا فضا به اندازه کافی محدود است و نیاز است برای این گونه محیط ها از میزهای لوکس کوچک دیواری بهره گرفته شود. اگر دکوراسیون خانه‌تان استیل و یا چوبی هست میز تلویزیون کلاسیک پیشنهاد می‌شود و در غیر این صورت می‌توانید از میز تلویزیون‌های مدرن در انواع و طرح‌های متفاوت استفاده کنید. جنس این میز از MDF بسیار مرغوب است و برای قسمتی که امکان قراردادن تلویزیون روی آن وجود دارد، از روکش ایمیچ کره‌ای و برای سایر قسمت‌ها از روکش هایگلاس استفاده شده است. طول این میز تلویزیون دیواری بین 170 تا 230 سانتی‌متر متغیر است.

نحوه انتخاب و مشاهده قیمت میز تلویزیون ها چگونه است؟

دکور میز تلویزیون در روش دیواری با روش زمینی یا میز تلویزیون کمدی کاملاً متفاوت است و هر کدام تم و شیک بودن مخصوص به خودشان را دارند. در این روش نیز میز بر روی زمین قرار می گیرد اما قد بلندی همچون کمد دارد و میز تلویزیون یک فضای خالی دارد که تلویزیون در آن فضا جای می گیرد. نمای دکوراسیون داخلی منزل برگرفته از انتخاب وسایل و نحوه چیدمان آنهاست. همانطور که میدانید امروزه اکثر لوازم خانه که جزو آیتم‌های ضروری محسوب میشوند، علاوه بر برطرف کردن یک نیاز در خانواده جنبه تزئینی هم پیدا کرده‌اند. هر کدام از این محصولات جهت سازگار شدن بادکور منزل شما، امکان سفارشی سازی را نیز دارند.

سوالات متداول میز تلویزیون

انواع مدل میز تلویزیون های جدید اغلب دارای ارتفاع کوتاهتر و طول کشیده‌تری نسبت به مدلهای قدیمی خود هستند. قطعا؛ همه محصولات موجود در وب‌سایت بلج اعم از انواع میز تلویزیون، منحصرا در واحد طراحی بلج مدل‌سازی و سپس در کارخانه بلج تولید شده و در نهایت تصویرسازی و عکس‌برداری می شوند. لذا میز تلویزیونی که به دست شما خواهد رسید، دقیقا مشابه طرح میز تلویزیون موجود در وب‌سایت است.

روکش هایگلاس در رنگ های مختلف موجود می باشد اما رنگ سفید آن معمولا پرفروش تر است. مبل راحتی، میز ناهارخوری، میز جلومبلی و میز تلویزیون وسایل چوبی بود که برای جهیزیه دخترم از آف دکور سفارش دادم. 1.میز تلویزیون وانیا از مدل های مدرن و لوکس، با کیفیت و طول عمری بالا است.