قهوه فوری موکا قارچ گانودرما دکتر بیز گانودرما مارکت

این مکمل غذایی هم اکنون در کشور ایران و خاورمیانه بصورت قهوه فوری موکا (قهوه + کاکائو) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده است. در اینجا نحوه تهیه یک فنجان قهوه فوری موکا برای شما آورده شده است. با افزودن چند ماده ، می توانید قهوه فوری معمولی خود را تبدیل به یک قهوه غنی موکا کنید. اگر شیرینی و شکلات کمتری در ان می پسندید می توانید متناسب با سلیقه خود آن را تنظیم کنید.

قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز

روش تهیه این فوم به این شکل است که آب داغ را روی پودر قهوه موکا میریزید و یک بار هم میزنید. یک بار دیگر پس از ۲۰ ثانیه این کار را تکرار میکنید تا فوم نرم و پفکی روی نوشیدنی ایجاد شود. این نوشیدنی بهترین انتخاب برای کسانی است که عاشق طعم شکلات هستند ولی مزه‌ی بسیار تلخ قهوه را دوست ندارند. از این محصول برای تهیه‌ی نوشیدنی‌ها مثل میلک‌شیک نیز می‌شود استفاده کرد.

لیست قیمت قهوه دکتر بیز

سلام عذر میخوام بعضی جاهاازاین محصول تبلیغ لاغری ۴تا۶کیلودرماه انجام میدن ومدعی هستن کاهش اشتها رودرحد عمل اسلیو‌معده انجام میدن، آیا واقعیت داره؟ نگرانم حاوی ترکیبات مخدر باشه. کافه موکا ترکیبی لذیذ از کافه اسپرسو و خامه است در واقع، کافه لاته یک واژه ایتالیایی برای شیرقهوه است. یک ساشت از قهوه گانودرما لاته حاوی ۱۲ کیلو کالری انرژی ، قند ۲ گرم ، چربی ۰۴ گرم ، نمک ۰۰۰۵ گرم و اسیدهای چرب ترانس ۰۱ گرم می باشد. قارچ گانودرما ، با تقویت اینترفرون آلفا و گاما ، که توسط سیستم ایمنی تولید می شوند ، کبد پاکسازی و از ورود هر ویروسی به کبد جلوگیری می کند.

پودر هات چاکلت فله اعلا 100 گرمی Sizzling Chocolate

گانودرما با داشتن تری تروپن می تواند کلسترول و تری گلیسیرید خون را کاهش داده ، دیواره رگ ها را محکم کند وعملیات اکسیژن رسانی به خون را بهبود بخشد و در نتیجه خطر ابتلا به سکته قلبی و مغزی را کاهش دهد. هرگز مقدار بالایی از قارچ را برای شروع مصرف نکنید , فروشگاه آریو کالا از یک گرم در هر وعده شروع کرده و کم کم میزان مصرف روزانه خود را افزایش دهید. هدف مااین است که بتوانیم محصولات با کیفیت و با قیمتی فوق العاده مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی قوطی عطار برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع مانعی ندارد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت قوطی عطار (فروشگاه سنتی عطاری شفا) می‌باشد. من از شیر بدون چربی استفاده می کنم اما از هر چیزی که دوست دارید برای طعم بهتر استفاده کنید.

قهوه فوری موکا قارچ گانودرما دکتر بیز گانودرما مارکت

از فواید مهم قهوه موکا، ایجاد حس آرامش،رفع سردردو هوشیاری ذهن است. گانودرما در نتیجه پاکسازی خون و کبد توسط ژرمانیوم ارگانیک ، آکنه را درمان می کند. گانودرما به علت داشتن مقدار زیادی از ژرمانیوم ارکانیگ ، اکسیژن رسانی به اندام ها را افزایش داده ، پلی ساکارید و تری تروپن باعث کاهش چربی خون و آدنوزین با از بین بردن لخته های خونی باعث کاهش غلظت خون می شوند.

  • برخلاف داروهایی که برای کاهش قند خون توسط پزشکان تجویز می‌شود، این نوشیدنی با بالا بردن متابولیسم بدن می‌تواند در کاهش وزن شما نیز تاثیرگذار باشد.
  • پایه این محصول قهوه اسپرسو و شیر داغ است که به آن پودر کاکائو هم اضافه گردیده است.
  • موکا گانودرمادرواقع به صورت پودرقهوه فوری موکا دکتر بیزعرضه می شود و این یعنی دیگر نیازی به آماده کردن اسپرسو، دستگاه قهوه ساز، گرم کردن شیر، اضافه کردن کاکائو و… نیست.
  • مانند کاپوچینو، حاوی اسپرسو، شیر گرم و رویه کف دار است، اما همچنین حاوی یک بخش شکلاتی شیرین است.