طراحی داخلی اداری-مجتمع اداری -ساختمان اداری-دفتر اداری

پژوهش های علمی ثابت کرده اند که این تنها یک احساس نیست بلکه از نظر علمی بسیار مهم است که چیدمان دکوراسیون اداری ، نورپردازی محیط و کاربرد رنگها و نیز انتخاب مبلمان باید بسیار حرفه ای و با رعایت دقیق استانداردها و اشراف به علم دکوراسیون داخلی و معماری صورت بگیرد. در یک اداره یا شرکت هر فضا باید از عملکرد مخصوص به خود برخوردار باشد و در نتیجه طراحی دکوراسیون آن هم باید خاص و متناسب با عملکرد آن باشد. البته طراحی اداری برای هر دفتر کاری به حوزه فعالیت آن نیز بستگی دارد؛ برای مثال یک شرکت تبلیغاتی نیاز به فضایی خلاقانه دارد و شاید از طراحی آن نتوان برای یک شرکت فروشنده خوراک دام و طیور استفاده کرد.

در صورت تمایل می توانید از انواع خوشبو کننده های هوا و اسپری های برای فضای اتاق استفاده نمایید. می توانید برای تابلو اتاق کار خود از آثاری همچون اثرهای پیکاسو استفاده نمایید. دفاتر کار اشتراکی را نمیتوان به واقع یک محیط کاملا رسمی و حرفهای به حساب آورد. در دفاتر باز، دیوارها و موانع فیزیکی محیطی حذف شدهاند و تمامی کارکنان در یک فضای واحد و بدون اتاق به انجام امور کاری خود مشغول هستند. شاید شما هم تا پیش از این دفاتر شرکتهایی مانند گوگل، دفاتر سرمایهگذاری والاستریت و حتی استارتاپهای معتبر و موفق ایرانی را دیده باشید. رنگ دیوارها را تغییر دهید و یا پیش از همه به فکر ساختن یک اتاق کنفرانس عالی باشید. به این ترتیب اگر هم بخشی از طرح های آماده شده، از لحاظ اجرایی مشکلی داشته باشد، پیش از ارائه به شما این مشکلات در طرح برطرف می شود. اصل این است که از ایده های نو استقبال کنید و تفکرات نوآورانه را به کار ببندید تا دفتر کاری بسازید که نه خودتان و نه کارمندانتان نخواهند آن را ترک کنند. در این سبک شما حق این را دارید که اگر از درخشانی زیاد آن ناراحت هستید، شیشه ها را مات در نظر بگیرید.

مثلا اینکه سایت و پیج اینستاگرام خیلی معتبر و بالایی داشته باشد، اینکه یک دفتر لوکس و حتی تعدادی کارمند داشته باشد، همه و همه روی مبالغ دستمزد آن ها تاثیر دارد. ۱٫ اگر صاحب یک کسب و کار هستید، با توجه به موقعیت و الزامات شغلی هر بخش و کارکنان آن به نیاز آن ها برای دارا بودن فضای خصوصی یا نیمه خصوصی دقت کنید. انتخاب وسایل مورد نیاز در محیط کار و همچنین پارتیشن بندی مناسب محیط، نقش مهمی در چگونگی طراحی دکوراسیون ادارات دارند. پارتیشن در دنیای دکوراسیون داخلی یکی از مواردی است که به دلیل خصوصیات ظاهری آن ،زیبایی خاصی به محیط میبخشد و با توجه به رنگبندی متنوع آن ،در هر محیطی و با هر نوع رنگی قابلیت هماهنگ سازی را دارد. نکته ابتدایی در تهیه میزهای اداری متناسب با محیط ، باید بر اساس تناسب با پارتیشن اداری در نظر گرفته شود .

بنابراین اتاق مدیریت می بایست دارای طراحی داخلی زیبا و منحصر به فردی باشد همچنین چیدمان وسایل اتاق مدیر روی رفتار مشتریان و مخاطبین شرکت تاثیر کاملا دکوراسیون داخلی قسمت اداری مستقیمی خواهد داشت. جهت داشتن یک طراحی داخلی اداره منحصر به فرد و شیک استفاده از آینه ها را به شما توصیه می کنیم. داشتن گل و گیاه در محیط های اداری انرژی مثبت را افزایش میدهد و همچنین از سندروم نشانگان در ساختمان جلوگیری میکند. و در پایان کار شما وقتی وارد خانه تان می شوید، دقیقا چیزی را دارید که داخل ژورنال های خارجی دیده و خواسته بودید. نکته جالب در این باره این است که حتی زمانیکه عکسی از دکوراسیون یک دفتر کار میبینید نیز همان حس را دریافت میکنید و این همان چیزی است که باعث شده بافت مهم باشد. افزودن وسایل چوبی و سنگی به محیط، استفاده از بافتهای طبیعی برای دیوارها و کفپوشها محبوب شدهاند و طراحان داخلی اداری نیز در تلاش هستند تا با این اقدامات ما را به طبیعت متصل کنند و چه چیزی بهتر از اینکه در دفتر کاری باشیم که به هر کجایش نگاه میکنیم به یاد طبیعت بیفتیم! بخصوص در مورد یک پروژه بازسازی دفتر کار اداری که میبایست طرح در داخل یک بنای موجود از قبل ساخته شده اجرا شود.

اگر دفتر کار شما خانگی است، پس شما انتخابهای بیشتری دارید و حتی میتوانید از میز و مبلمانهای رنگی استفاده کنید. در اصول طراحی داخلی اداری با انتخاب رنگهای مناسب برای دکوراسیون دفتر کار خود میتوان بر روی تعامل و همکاری کارمندان، پیشرفت کار، راندمان کار کارمندان و خلقیات آنها و مشتریها تاثیر زیادی گذاشت. دکوراسیون اداری دفتر کار ، برای مدیران و صاحبان شرکت یکی از مسائل مهمی است که تصمیم گیری درباره آن باید با دقت انجام شود. وقتی نور کم باشد ممکن است کارکنان در آن احساس خواب آلودگی کنند! به همان نسبت نور کم می تواند باعث خستگی و خواب آلودگی شود. این سبک همان طور که از نام آن بر میآید، بر حذف کلیه مشخصههای اضافی از محیط تاکید دارد. مطمئنا جایی که کوچک و پر از مبل ها و صندلی های سایز بزرگ باشد باعث ایجاد حس بد در ناظر می شود که این ناظر همان مشتری شماست.

در این میان حق نظارت و حق مشاوره موجب نوسان در محاسبه قیمت طراحی نهایی می گردد. ایده اصلی ساخت و اجرای یک دکوراسیون اداری کلاسیک مربوط به القای حس قدیمی و معتبر بودن در مخاطبان میباشد و از آنجایی که این نوع طرّاحی دارای ریزهکاریها و جزئیّات بسیار بیشتری نسبت به سایر انواع طراحی داخلی اداری میباشد، بهتر است که این نوع پروژهها توسّط افراد خبره و ماهر انجام شوند تا ایراد و تضادّی در نتیجه نهایی پروژه مشاهده نشود. شرکت طرّاحان تجارت جهانی به عنوان بهترین شرکت طراحی داخلی اداری با بکارگیری نیروهای متخصص و جوان در تمامی زمینهها و استفاده از دانش روز دنیا در اجرای پروژههای طراحی داخلی اداری، پروژههای لاکچری ادارات و شرکتهای معتبر بسیاری را از زمان شروع به کار خود اجرا کرده است و از نظر تعهّد و پایبندی به مفاد قراردادهای تنظیم شده با مشتریان جزو شرکتهای خوش نام و خوش آتیه در زمینهی طراحی داخلی اداری میباشد و کمتر شرکتی را میتوان یافت که بتواند از این نظر توانایی رقابت با شرکت طرّاحان تجارت جهانی را داشته باشد. لازم به ذکر است که شرکت ما در زمینهی ارائهی طرحهای کاربردی برای فضاهای کوچک از شهرت بالایی برخوردار است و چنانچه مساحت کاربردی ادارهی شما کمتر از حد معمول میباشد، پروژههای در دست اجرای ما و میزان رضایت مشتریان تضمینی مطمئن برای شما در این زمینه محسوب میشوند و شما میتوانید با استفاده از خدمات طراحی داخلی اداری شرکت طرّاحان تجارت جهانی تجربهای متفاوت از ارائهی خدمات باکیفیّت و بادوام را تجربه کنید و به خیل عظیم مشتریان ما بپیوندید.

در مجموع استفاده از دکوراسیون اداری مدرن در مقابل دکوراسیون های دیگر جذابیت بیشتری دارد، اگر میخواهید محیط از نظر بصری بزرگ تر جلوه داده شود، پیشنهاد ما به شما دکوراسیون اداری مدرن است. یک نیروی کار الهام بخش، شادتر است و کارمندان خوشحال، تولید کننده تر هستند. آنچه که باعث شده تا طراحان به راحتی به خلق چنین فضاهایی اقدام کنند، تغییراتی است که در تولید مبلمان اداری در چند سال اخیر پدید آمده است. تمامی لوازم تولیدی ایت کارخانه دارای گارانتی شرکت میباشند و با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا تولید میشوند. محیطی که همیشه از دید افراد بی اهمیت جلوه میکرده؛ ولی به مرور زمان و با مطرح شدن دنیای مد، همه مدیران و صاحبان شرکت ها را به این نتیجه رسانده، که طراحی یک محیط اداری شیک و مدرن است که زمینه را برای دستیابی، موفقیت و پیشرفت های کاری فراهم می کند.

وقتی شما به طراحی یک دکوراسیون اداری میاندیشید و جوانب آن را بررسی میکنید باید این را در نظر داشته باشید که بر اساس نوع فعالیتی که در شرکت شما در جریان است، فرهنگ و ارتباطاتی که مختص نوع فعالیت شماست در آن شکل میگیرد. ۳٫ در طراحی دکوراسیون اداری کلاسیک از رنگ هایی استفاده کنید که بر اساس روانشناسی رنگ ها باعث افزایش راندمان کاری شوند. از این رو طراحی درست آن حائز اهمیت است. در طراحی دکوراسیون آن باید از میز بزرگ و صندلیهایی که به راحتی جابهجا میشوند، استفاده کرد. تعداد پارکینگ ها باید به اندازه تمامی واحد های موجود در یک ساختمان باشد. همانطور که می دانید، هر اداره دارای کارمندانی با رده های شغلی و وظایف متفاوتی می باشد و هرکدام از این کارمندان دارای نیازهای فضایی (مانند اتاق های مجزا) می باشند تا بتوانند به وظایف خود راحت تر رسیدگی کنند.

۲٫ توجه داشته باشید نور زیاد در طراحی دکوراسیون داخلی اداری میتواند باعث خستگی چشمها و کاهش توان کاری افراد شود. می توان فضای مطلوب و سالمی را برای کارکنان یا کارمندان بوجود آورد که فعالیت در آن لذت بخش بوده و منجر به بهبود عملکرد آنها و در نهایت سوددهی شرکت شود. طراحی داخلی علم آمیخته با هنری است که با صبوری به علایق و آمال شما که مرتبط با فضای مورد علاقه تان است، گوش داده ؛ و بر مبنای آن طرحی را به شما ارائه می دهد. همانطور که میدانید، رنگهای گرم و تیره برای دکوراسیون اداری کلاسیک مناسب هستند و در طراحی داخلی اداری مدرن، معمولا از رنگهای سرد و طبیعی استفاده میشود. تعداد بالای پروژههای ما و میزان موفّقیت ما در اجرای قراردادهای طراحی داخلی اداری بهترین تضمین برای شما عزیزان میباشد و تمامی این موفّقیتها در سایهی استفاده از نیروهای مجرّب و کارآزموده و استفاده از دانش روز دنیا محقّق شده است و شما میتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از کیفیّت نتایج از خدمات شرکت ما برای رفع نیازهای دکوراسیون شرکت خود استفاده نمایید و با کیفیّت بینظیر خدمات ما آشنا شوید.

از آنجا که طراحی دکوراسیونی اداری و شیک کمی دشوار می باشد، بنابراین لازم است قبل از انجام هر کاری در این زمینه اطلاعات کافی را بدست آورید، ضمن اینکه در اینجا دعوت می نماییم از انواع مدل دکوراسیون ادارات مختلف با طراحی و چیدمان شیک و مدرن که برای این بخش گردآوری کرده ایم، دیدن کنید و الگو بگیرید. زیرا برای کار کردن شما به نور کافی احتیاج خواهید داشت بهتر است که برای نورپردازی اتاق اداری از نور طبیعی استفاده شود زیرا نور طبیعی باعث خواهد شد که فضای اتاق بزرگتر به نظر بیاید بنابراین بهتر است اجازه دهید نور طبیعی به داخل اتاق کار شما بتابد. در واقع در هر ساختمان اداری یک فضای اختصاص یافته، رسپشن و یا فضایی را به عنوان فضای انتظار احتیاج خواهد داشت. ضمن اینکه کار در محیطی شیک تاثیر زیادی در شخصیت و زندگی افراد خواهد داشت. پیشنهاد آجر آنلاین در طراحی دیوارهای محیط کار اداری، استفاده از آجر قزاقی طرح اروپایی، آجر نسوز یا آجر دکوراتیو داخلی می باشد. سیستم بسته اداری به فضاهایی اطلاق میشود که توسط دیوارهای جداکننده و به صورت اتاقهای مستقل می باشند.