روانشناسی رنگ ها در رستوران: بهترین رنگ رستوران چه رنگهایی هستند؟

این رستوران دارای دو بخش مجزای سفرهخانه و کافی شاپ است و غذا در بخش سفره خانه سنتی سرو میشود. یکی از مهمترین موارد و بخش ها در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک فضای سقف می باشد که اگر بخواهیم به یک دکوراسیون لوکس و کاملا کلاسیک برسیم باید توجه خاصی به نوع طراحی سقف داشته باشیم معمار در این پروژه هم نتوانسته است ، سقف را به سه بخش متفاوت تقسیم کند و هر بخش را با توجه به ماهیت و ویژگی که دارند طراحی و اجرا کرده است البته هر کدام از این بخش ها گچبری های مخصوص به خود را دارد ولی نقطه عطف طراحی سقف بخش مرکزی آن می باشد که با مهارت خاصی گچبری شده است و از هنر پتینه برای تکمیل کردن آن بهره برده اند همچنین نور های مخفی که برای جداسازی بخش های مختلف استفاده شده اند زیبایی و جذابیت طراحی سقف ما را کامل میکند .

دکوراسیون داخلی رستورانهای سنتی آنها آن را به عنوان پایه ای برای طراحی یک نما متمایز و جذاب رستوران می دانند. گالاتا مولوی هانسه Galata Mevlevihanesi که در واقع محل اقامت دراویش بود در سال 1491 توسط اسکندر پاشا در استانبول تاسیس شد و از سال 2011 به عنوان موزه فعالیت خود را از سر گرفت. با این حال می توانید با توجه به سلیقه خود از رنگ هایی چون قرمز، آبی، قهوه ای و سبز نیز استفاده نمایید. اطمینان حاصل کنید که نما بیرونی به گونه ای طراحی شده است که مشتریان را به خود جلب می کند. سی لایف SEA LIFEاین مجموعه با داشتن طولانی ترین تونل اقیانوسی زیر آب اروپا به طول 83 متر میزبان 61 کوسه از 15 گونه مختلف است. در عصر رسانه های اجتماعی، مشتریان شما بهترین آگهی های شما هستند و با استفاده از ابزار هایی مانند Instagram، Twitter و Facebook، آنها توانایی انتشار موضوعاتی برای تبلیغات را برای هزاران نفر دارا میباشند.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

2- چیدمان؛ همان چیزی است که حس مشتریان را به رستوران شما شکل میدهد. همچنین این هتل دارای رستورانی در طبقه منفی یک با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده که انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و لذیذ را به میهمانانش در وعدههای مختلف غذایی ارائه میدهد. انواع مدل های دکوراسیون رستوران بر پایه عواملی مانند فضا. یکپارچگی کف رستوران به این خاطر است که هیچ پایه ستونی وجود ندارد. همین موضوع نیز باعث تفکیک دیزاین رستوران ها از هم می شود.فضای رستوران ها باید با نوع غذایی که ارائه می شود همسو باشد و حس خوشایندی را در فرد به وجود بیاورد. طراحی دکوراسیون رستوران به انواع مختلفی دسته بندی می شود. همچنین میتوان در طراحی دکوراسیون رستوران کلاسیک از انواع مختلفی از رنگهای تنالیته زرد، انواع آبیها، سبزها، قهوهای، رنگهای مات مانند خاکستری، قرمز مایل به صورتی و انواع تناژهای سفید استفاده کرد.

کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند. در رستوران های به سبک سنتی معمولا از رنگ های روشن همچون خاکستری و آبی فیروزه ای می توان برای صمیمی تر شدن فضا استفاده نمود. طراحی دکوراسیون رستوران ایرانی سنتی یا مدرن با سبک منحصر . طراحی رستوران سنتی طراحی دکوراسیون رستوران سنتی ایرانی . از این جهت توصیه میشود اگر قصد راهاندازی و طراحی باغ رستوران سنتی را دارید، از ابتدا به دنبال فضایی سنتی باشید تا در ادامه هزینههای شما کاهش پیدا کند. اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، باید بدانید که درهای رستوران مرشد نیاوران به روی شما باز است.

طراحی داخلی رستوران لوکس

باید محلی را که رستوران در آن ساخته می شود انتخاب کنید، بنابراین باید در مکانی واقع شود که نظر مشتریان در خیابان یا مرکز خرید را به خود جلب کند و فاصله آن از پمپ بنزین ها حداقل 30 متر باشد. سطح درها و پنجره ها باید صاف و زنگ زده نباشد و از موادی ساخته شده باشد که اجازه ورود حشرات را ندهند وباید از آلاینده های محیطی مانند دود، گرد و غبار و آب به خصوص در زمستان جلوگیری کند و در ها خود باز و بسته شود. پس از ورود به استانبول مهم ترین کاری که باید انجام داد انتخاب مکانی برای اقامت است. شما هر چقد هم فردی خوش سلیقه باشید در نهایت با چالش هایی در کار مواجه می شوید که تنها تجربه بالا پاسخگوی آن خواهد بود.

کدام یک از این 8 نکته طراحی داخلی کافه رستوران ها نسبت به بقیه اولویت بیشتری دارد؟ با توجه به توضیحات بالا اکثرا رستوران ها در دو نوع سنتی و مدرن طراحی و اجرا میشوند و هر کدام از امکانت خاصی استفاده می کنند تا بیشتر منحصر به فرد باشند؛ مثلا در طرح های سنتی به دنبال اجرای سقف کاذب نمی روند درحالی در طرح های مدرن تر از آن ها استقبال می شود. لطفا موارد زیر را مد نظر قرار دهید و ما را دنبال بفرمایید زیرا در مورد تمام اینها توضیحات بیشتری خواهیم داد.

طراحی داخلی رستوران

در صورت تمایل می توانید نقطه نظرات خود در این زمینه را با اهالی ساختمانچی به اشتراک بگذارید. اگر شما هم قصد راهاندازی یا بازسازی رستوران خود به سبک دکوراسیون رستوران کلاسیک را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. عنصر اصلی در سبک کلاسیک، استفاده از نقطه کانونی در مرکز رستوران است که اطراف آن با تعادل بصری شکل میگیرد، به عنوان مثال یک آکواریوم به همراه میز و صندلی منطبق بر فضا در دو طرف آکواریوم که به ایجاد نقطه کانونی و مرکزی و تقارن فضا کمک میکنند. بسیاری به اشتباه خیال میکنند که سنتی به معنای تکراری بودن یا کلیشهای بودن است. برای گرم بودن یک کافه، صاحب موسسه باید تلاش کند تا طراحی داخلی ایده آلی داشته باشد. یکی از مواردی که در طراحی رستوران باید بدان توجه داشته باشید انتخاب رنگ مناسب است. اما تمام حرف ما در این جمله خلاصه میشود که شما برای موفق شدن باید طرحی سنتی اما خلاقانه ارائه دهید.

طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران

مبلمان فست فودی فضاهای کوچک را دلپذیرتر و جادارتر می کند. آیا دقت کرده اید چگونه همه چیز در فست فودی ها بهم مرتبط می باشد؟ تعداد کارکنان و مناطق کاری که در آنها کار می کنند. برج دختر که یادگار حکومت بیزانسیان است و در زمان امپراتوری مانوئل برای مسدود کردن تنگه بسفر و ممانعت از حرکت کشتی ها ساخته شده بود بعدها برای اهداف دیگری مورد استفاده قرار گرفت. با افزایش تقاضا قیمت تورهای استانبول نیز افزایش می یابد بنابراین اگر در جستجوی رزرو تور استانبول ارزان قیمت هستید تابستان و خرداد ماه زمان مناسبی برای شما نیست. برای افزایش فروش و افزایش رضایت مشتری. این توصیهها به شما در فروش بیشتر و جذب مشتریان جدید کمک میکند. علاوه بر آن در این مکان ها اتاقک هایی برای خانواده ها در نظر گرفته می شود.

افراد دوست دارند غذای خود را در فضایی بخورند که احساس راحتی داشته باشند. هیچ رنگ خاصی توسط تزئین کنندگان برای رنگ آمیزی نمای رستوران توصیه نمی شود، زیرا آنها می بینند که شکوه و عظمت رنگ به میزان مناسب بودن آن با طبیعت و محل رستوران بستگی دارد، بنابراین متخصصان دکوراسیون توصیه می کنند که نمای رستوران را با رنگی متفاوت از رنگ مغازه های همسایه یا رنگ غالب در جلوی ملک داخل آن تنظیم کنید، زیرا تمایز کروماتوگرافی یک عامل چشم نواز است. اگر در هنگام بازسازی هتل به این نتیجه رسیده اید که بهتر است یک رستوران یا کافی شاپ مستقل به بنا اضافه کنید، دقت کنید که با قالب کلی هتل همخوانی داشته باشد. اگر شما دکوراسیون یک رستوران با منوی ایتالیایی را به صورت عربی یا ترکی اجرا کنید، آیا می توانید توقع داشته باشید مردم با حضور در فضای آن، حس قرار گرفتن در قلب ایتالیا را داشته باشند؟

تا زمانی که رستوران شما شروع به کار کند و جایگاه خود را پیدا کند، ترند روز عوض شده و شما دیگر بهروز نیستید! در برخی از رستوران ها که وارد میشوید محو دیزاین و طراحی رستوران خواهید شد. نکته دیگر آن بود که قیمت تور ارزان شود یعنی به دنبال سفری لوکس نبودیم یا در ذهن داشتیم اگر قیمت هم بالا رفت مطمئن باشیم که قیمت منصفانه است. حتما برای شما نیز پیش آمده که وارد رستورانی شوید و عدم ناهماهنگی چیدمان رستوران برایتان جالب نباشد و آن راترک کنید.

اکثر میزها کوچک هستند و حداکثر 4 نفر می توانند پشت آن بنشینند. متریال به کار رفته در میزها بسیار متفاوت می باشد، چوب ، فلز، سنگ و پلاستیک، عمده مواد کاربردی در تولید میز هستند، فست فود، کافی شاپ و رستوران هر یک نوع خاص خود را می طلبد، کاربری و مقاومت میز بعد دیگر قضیه می باشد،که قابل اغماض نمی باشد.کلاسیک یا مدرن بودن دکوراسیون داخلی نیز، در انتخاب میز مناسب ملاک است، به طور مثال استفاده از صندلی پایه فلزی، در طراحی مدرن گزینه درستی می باشد.

طراحی داخلی رستوران مراکشی

بعد از نمای بیرونی یک مشتری به داخل رستوران و دکوراسیون آن طراحی داخلی رستوران مراکشی توجه میکند. قرار دادن سیستم تهویه در داخل رستوران، برای جلوگیری از گرمای زیاد و متراکم شدن بخارات، به ویژه در آشپزخانه. همچنین سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب سبب میشود تا مشتری تجربه بهتری داشته باشد. قرار دادن یک سیستم روشنایی را در نظر بگیرید، به طوری که نور باید در منطقه نمایش منوها، قیمت ها و در قسمت صندوق زیاد باشد، در حالی که روشنایی در قسمت های نشیمن نباید خیلی روشن باشد. یکی از ایده ­های طراحی دکوراسیون رستوران، معرفی شهر و منطقه ­­تان است. واقعیت این است که مترو و اتوبوس دو وسیله نقلیه عمومی خوب و ارزان قیمت برای رفت و آمد در این شهر به شمار می آیند؛ من در مطلبی جداگانه به معرفی کامل مترو استانبول و نقشه آن پرداختم و می توانید با مراجعه به آن مطلب نقشه استانبول را دانلود کرده و با راهنمایی آن به صورت مستقل لیدر سفر خود باشید.

طراحی داخلی باغ رستوران

زیرا که این سبک هرگز از مد نمیافتد و در عین حال همواره لوکس و ظریف به نظر میآید. زیرا این سبک از طراحی به فضای بیشتری نیاز دارند و باید برای اجرای آنها هزینه بیشتری را نیز در نظر گرفت. درست است که دکوراسیون خارجی جبهه های رستوران چیزی است که نظر را به خود جلب می کند، اما دکوراسیون داخلی رستوران ها است که تصمیم مشتری را می گیرد و باعث می شود او یک رستوران را به رستوران دیگر ترجیح دهد، و برای این امر توصیه می شود هنگام طراحی نما در نظر بگیرید که درب و پنجره های رستوران از شیشه های بسیار شفاف ساخته شده اند، تا دکوراسیون و جو را آشکار کند.

هنوز هم بسیاری از افراد هستند که دوست دارند غذای خود را در رستوران سنتی میل کنند. در حالت کلی برای دکوراسیون رستوران سنتی از مصالح طبیعی مانند چوب، سنگ و… هزینه طراحی شامل هزینه هایی جهت خرید متریال هایی نظیر چوب، مِتال، بُتن، آجر می گردد. هر چیز در این مکان ها از مبل و صندلی گرفته تا کانتر اردور به گونه ای انتخاب می شوند که نهایت تاثیرگذاری را بر مشتریان داشته باشند. طراحی میز ها و صندلی ها باید به گونه ای باشد که مشتریان شما احساس ناراحتی روی صندلی ها نداشته باشند. به جرات میتوان گفت که این رستوران، باکیفیتترین غذایی را به شما ارائه میدهد که تا به حال امتحان کردهاید.

انواع طراحی داخلی رستوران

آیا تاکنون در مورد پدیده سس خردل و سس کچاپ چیزی شنیده اید؟ طراحی دکوراسیون داخلی رستوران در تهران یکی از عناصر مهم در جلب مشتریست و باید همچون یک آهنربا به جذب افراد بپردازد. اما اگر چنین امکانی وجود نداشت با استفاده از متریال خاص و عناصر مطابق با دکوراسیون . 1- باید بین رنگها سازگاری وجود داشته باشد. اینجوری حتی با وجود کوچک بودن آشپزخانه، شما مشکلی بابت جا دادن وسایل خودتون ندارین. چیزی که عالی است این است که هر مشتری یک وعده غذای مخصوص به خود را دارد، به این ترتیب هر کسی به نوبه ی خود خاص بودن را احساس می کند. چه چیزی در یک رستوران توجه شما را به خود جلب می­ کند و باعث می­ شود حس خوبی در آن داشته باشید؟ اما چیزی که این کافه را متمایز میکند، جنس متریال و استفاده متفاوت آن در این کافه است. همچنین تابلوی رستوران باید طوری طراحی و جاگذاری شود که نظر رهگذران را به خود جلب کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار