دغدغه چنین افرادی اصل بودن گوشی آیفون نیز هست

پلتفرم هوشمند WebOS ال جی طی سالها تغییر چندانی نکرده است، اما این یک اتفاق خوب است. در حالیکه هر تلویزیون هوشمند ال جی با پلتفرم WebOS عالی بسته بندی شده است، اما عملکرد نمایشگرها معمولا چیزهای زیادی را به دلخواه خود میگذارد. این روزها امکان اتصال دستگاههای مختلف به یکدیگر امکانپذیر است و تعامل زیادی میان دستگاههای مختلف وجود دارد. یکی از رقبای سر سخت کمپانی سامسونگ، شرکت LG است. تلویزیون الجی 83C1 از سری تولیدات 2021 این کمپانی میباشد که به غیر فناوریهای پیشرفته در بخش تصویر موتوری قدرتمند را که بر اساس هوش مصنوعی عمل میکند را بر روی آن تعبیه نموده است که همواره تضمین کارایی بالای دستگاه میباشد. این قابلیت میتواند بازیگران فیلمها را تشخیص دهد و حتی تصاویر را بر اساس کلمه کلیدی در سرویس ابری محبوب شما پیدا کند. ال جی در این تلویزیون از قابلیت AI Genre Selection بهره گرفته است و به صورت خودکار ژانر محتوای در حال پخش را تشخیص می دهد و سپس با توجه به آن، کیفیت صدای خروجی را ارتقا می دهد. این خروجی برای زمانی که در کنار تلویزیون از اسپیکر های اکسترنال استفاده می شود کاربر دارد و حفظ کیفیت داده ی انتقالی و سرعت زیاد آن از ویژگی های بارز این خروجی صدا است.

در بیشتر موارد، این مشکلات برطرف شده است و آخرین نسخه،4.6، بسیار عالی عمل میکند اما رابط کاربری هنوز هم ممکن است گاهی با اشکال مواجه شود. اتصال بیسیم از اتصال با کابل بسیار کاربردیتر و سادهتر است زیرا به راحتی میتوانید از هر نقطه اتصال خود را مدیریت کنید البته محدودیت فاصله نیز وجود دارد اما بهترین نکته این است که خبری از سیم نخواهد بود. این تلویزیون مجهز به پنل IPS می باشد و زاویه دید گسترده تری را ایجاد می کند.تلویزیون 50 اینچ با فناوری Image Enhancing، کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و جزئیات بیشتری را نشان می دهد. این تلویزیون LED دارای پنل IPS، زاویه دید عالی، تأخیر ورودی کم و مانند C9 LG دارای 4 پورت HDMI 2.1 و همچنین قابلیت پشتیبانی از فناوری جدید نرخ تازه کردن متغیر HDMI Forum است. با کمک این کابل به راحتی میتوان هر گوشی شیائومی مجهز به پورت USB Type C را به تلویزیون وصل کرد.

در نهایت برای غیرفعالسازی این قابلیت و قطع اتصال گوشی خود نیز میتوانید در گزینهی Casting Screen از قسمت نوتیفیکیشنها، بر روی disconnect کلیک نمایید و ارتباط را با تلویزیون قطع سایت lgtvblog کنید. در نهایت باید بگوییم که در میان قابلیتهای مختلف شرکتهای مختلف برای اتصال گوشیهای هوشمند به تلویزیون به صورت بیسیم، شیائومی قابلیت خوبی را ارائه کرده زیرا این قابلیت Wireless display از سرعت و دقت بالایی برخوردار بوده و تا فاصله زیادی را پشتیبانی خواهد کرد. هر تصویری که قرار است در صفحه نمایش تلویزیون نشان داده شود شامل شمار زیادی پیکسل است. به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۶ مهر ماه سال جاری در گزارشی با عنوان «۷ سال بلاتکلیفی طرح ایران ال ان جی» ضمن مرور این پروژه به عدم النفع حاصل از این تأخیر پرداختیم؛ شرکت مایع سازی گاز طبیعی ایران پس از گذشت بیش از ۲ ماه و نیم در این زمینه توضیحاتی ارائه داده است که خبرگزاری مهر طی گزارشی تخصصی و مستند در آینده نزدیک به همه بخشهای این توضیحات خواهد پرداخت. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین تلویزیونهای برند ال جی در سال میلادی جاری را به شما معرفی کنیم. تلویزیون نانو 80 NANO80 2021 در سایز 50 اینچ برای هر سلیقه ای که وسواس عمل میکند و در تصمیم گیری سخت عمل میکند ساخته شده است و اسان کاری را در منازل شما به ارمغان می آورد .

سوسو زدن تصویر اتفاقی است که در هنگام نمایش فیلمهایی با نرخ فریم پایین رخ میدهد. این تلویزیون ال جی 55 اینچ دارای ویژگیهای هوشمند عالی، رابط کاربری سریع، کاربرد آسان و گزینش چشمگیر برنامههای اضافی است. هرچند خرید یک دانگل استریم منجر بهصرف هزینه اضافی شود اما قطعاً بهصرفهتر از خرید یک تلویزیون جدید است؛ بنابراین استفاده از یک استریم استیک Amazon یا Firestick Roku, میتواند مشکل وای فای تلویزیون ال جی را حل کند. توتال در این محل 20 میلیارد دلار هزینه کرده است تا گاز طبیعی استخراج کند. این قابلیت در رابطهای کاربری مختلف اعم از MIUI 10 و MIUI 11 در اختیار کاربران قرار گرفته و تجربه جدیدی را برای کاربران این سری از گوشیهای هوشمند به ارمغان آورده است. این تلویزیون صدای قدرتمندی دارد که با استفاده از دو اسپیکر مجزا و بهرهوری از سیستم انحصاری پردازش صدای الجی صدایی شفافتر را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. هر دو روش بسیار کاربردی هستند و به راحتی برای کاربران قابل استفاده خواهند بود. بدترین حالت این است که روش خوبی برای غیرفعال کردن آنها از داخل تلویزیون وجود ندارد. تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل SM9000 دارای فناوری local dimming است اما متأسفانه در بهبود عملکرد اتاق تاریک چندان مؤثر نیست.

برای فعال کردن این قابلیت در گوشیهای شیائومی ابتدا باید وارد بخش Settings شوید، از قسمت Network گزینه More را انتخاب کرده و Wireless display را فعال کنید. شیائومی قابلیت ویژه و منحصر به فرد Wireless display را در گوشیهای هوشمند خود ارائه کرده تا کاربران از این طریق بتوانند صفحهی گوشی خود را در تلویزیون مشاهده کنند. در صورتی که مطمئن هستید تلویزیون شما قابلیت بروزرسانی را دارد در وهله نخست از وصل بودن آن به اینترنت مطمئن شوید. برد پاور وظیفه تامین ولتاژ و آمپر مین برد را دارد، با خرابی آن در عملکرد مین برد نیز اختلال ایجاد میشود. در راستای حسن انتخاب مشتریان عزیز با ایجاد قابلیت مقایسه بین تلویزیون این برند با سایر برندهای دیگر، دیدی متفاوتر در جهت تجربه خریدی بهتر را به شما می هد. پس از فعال شدن این قابلیت پیشرفته، گوشی هوشمند موردنظر، وایفای مشترک برای اتصال به تلویزیون را پیدا میکند. ریموت جادویی ال جی که در مدلهای رده بالاتر یافت میشود، دارای قابلیتهای کنترل حرکتی و کلیک است که پیمایش منوها را بسیار سادهتر میکند. همچنین دارای یک حالت جدید خودکار با تأخیر کم است و از فناوری جدید نرخ تازه کردن متغیر HDMI Forum پشتیبانی میکند.

یکی از جذابترین بخشهای مربوط به طراحی در تلویزیونهای ال جی 2021 طراحی یک پایهی استند جدید به نام Gallery Stand است. طراحی ابزار جدید برای مطالعه مغز محققان در صدد بر آمدند که روشی برای استخراج آستروسیتها از مغز موش آزمایشگاهی بالغ معرفی کنند تا ابزاری برای مطالعه نوروفیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی مغز فراهم شود. علاوه بر این ال جی، نمایشگر این تلویزیون LED را به فناوریهای متعددی مجهز کرده است که کیفیت تصاویر به نمایش درآمده را تا حد ممکن بهبود بخشیده است. در سال 2019، سونی چند مدل تلویزیون OLED خوب را روانه بازار کرده است. شما می توانید تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید و برنامه های متنوع را دانلود کنید. علاوه بر این پایه ، شما می توانید با استفاده از یک براکت ، LP500 ال جی را بر روی دیوار وصل نمایید.

تلویزیون مذکور از تکنولوژی های Face Enhancing، Body Enhancing و Object Enhancing برخوردار است و به کمک هوش مصنوعی می تواند اشیاء، افراد و حتی صورت اشخاص موجود در تصویر را تشخیص داده و کیفیت تصویر هر کدام را بصورت جداگانه بهبود ببخشد. به گزارش جام جم آنلاین، صادقی نیارکی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید لباسشویی اظهار کرد: خوشبختانه هر ۵ واحد صنعتی که امروز بازدید کردیم فعالیت خوبی داشتند و از نظر نیروهای انسانی، پشتوانه علمی و تکنولوژی به خوبی اقدام به تولید میکردند. اگر به دنبال تلویزیون بهتر و گران تری برای تماشای حرفه ای فیلم هستید، می توانید نسبت به خرید تلویزیون ال جی QNED95 اقدام نمایید. همچنین دارای Apple AirPlay 2 است و شما می توانید دستگاه های اپلی خود را نیز به آن متصل کنید.

بلندگوهای این مدل، 20 وات قدرت خروجی با استانداردهای Ultra Surround و DTS Digital Surround را ارائه میدهند. کیفیت تصویر Ultra HD – 4K است و میتواند تصویری واضح و باکیفیت را برای کاربران به نمایش بگذارد که با داشتن پورتهای HDMI امکان انتقال تصاویر از سایر دستگاهها با کیفیت بسیار بالا نیز فراهم است. با توجه به اینکه فرکانس تصویر 120 هرتز دارد از طرفی دارای پورت HDMI ورژن 2.1 است که می تواند رزولوشن 4K را با نرخ 120 فریم انتقال دهد. این تلویزیون با قابلیت پشتیبانی از 4 پورت HDMI 2.1، در آینده قادر خواهد بود سیگنال 120 هرتز 4K را بپذیرد. اکثر تلویزیون ها دارای تنظیماتی با برچسب “پویا” هستند که سیگنال ویدئو را تجزیه و تحلیل کرده و به طور مستقیم نحوه ظاهر تصویر را تنظیم می کند.

چنین قابلیتی برای جستجوی محتوا مفید است زیرا بیشتر برنامههای شما را پشت سر میگذارد و به شما این امکان را میدهد تا بازیگران را جستجو کنید؛ اما متأسفانه، مانند تنظیمات موجود در تلویزیونهای سامسونگ، کنترل بسیار عمیقی بر تنظیمات ندارد؛ بهاینصورت که شما نمیتوانید بدون خارج شدن از صفحهای که در حال مشاهدهاش هستید، روشنایی را تنظیم کنید. در نتیجه با پیشرفت گوشیهای هوشمند و تلویزیونهای نسل جدید این امکان به وجود آمده و روشهای مختلفی برای اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند ارائه شده است که بسیاری کاربردی و جذاب هستند. در نتیجه به راحتی میتوانید گوشی هوشمند خود را به هر تلویزیون نسل جدیدی از طریق کابل HDMI-USB Type C متصل کنید. در نتیجه از این طریق امکان بازی، نمایش فیلم، ویدیو و عکس و گوش دادن به موسیقی وجود دارد و تعامل میان گوشیهای هوشمند و تلویزیونهای نسل جدید افزایش خواهد یافت. همه این ویژگیهای جدید باعث شدهاند این تلویزیون، یک تلویزیون بازی جذاب باشد، بهویژه برای نسل بعدی کنسولهای بازی که انتظار میرود تا پایان سال 2020 روانه بازار شوند. از سوی دیگر فراموش نکنید که تلویزیون مورد نظر باید از قابلیت اتصال به کابل HDMI برخوردار باشد و شایان ذکر است که تمامی تلویزیونهای نسل جدید از این قابلیت اتصال بهره بردهاند.

همانطور که میدانید صفحهنمایش تلویزیون ال جی به صورت تخت طراحی شده که به لطف سایز 65 اینچ آن لذت دیدن برنامهها برایتان چند برابر میشود. در واقع این قابلیت صفحهنمایش گوشی هوشمند را در تلویزیون به اشتراک خواهد گذاشت و شما میتوانید محتوای موجود در گوشی هوشمند خود را در تلویزیون و در ابعادی بسیار بزرگتر مشاهده کنید. همچنین برای خرید تلویزیون ۳۲اینچی ال جی مدل ۳۲LW۳۰۰C-TA HD باید ۸میلیون و ۳۰۰هزارتومان کنار گذاشت. تلویزیون ال جی تقریبا هر برنامهای را که یک تلویزیون هوشمند باید دارا باشد، دارد. در این مطلب قصد داریم آموزش اتصال تمامی مدل های گوشی شیائومی به تلویزیون هوشمند را برای شما گردآوری کنیم. از سوی دیگر هر گوشی هوشمند روش متفاوت و نوینی را برای اتصال به دستگاههای دیگر معرفی کرده که در ادامه قصد داریم نحوهی اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیونهای نسل جدید را به دو روش بیسیم و با کابل آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید تا با آموزش مرحله به مرحله مشکل شما را حل کنیم. برنامه ریموت تلویزیون ال جی که LG TV Plus نامیده میشود، دسترسی سریع به اکثر کنترلهای تلویزیون را ارائه میدهد و با تمام تلویزیونهای هوشمند LG سازگار است.

البته فراموش نکنید که این قابلیت در گوشیهای هوشمند دیگر به شکل متفاوتی ارائه شده اما به طور کلی تمامی این قابلیتها در تمامی دستگاههای دیگر با عملکرد مشابهی در اختیار کاربران قرار گرفتهاند. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi مورد دیگری است که کاربر را از بهره گیری صفحات مجازی و لود انواع برنامهها و فیلمها بی نیاز میسازد. همچنین 43UJ69000GI مجهز به بلوتوث داخلی است که امکان اتصال هدفون و ساندبارهای بلوتوثی الجی را به تلویزیون ممکن میسازد. بعضی از تلویزیونها بسته به مدل، دارای باندهای ۶، ۱۰ و یا ۲۰ وات است که صدای زیادی نمیدهد و این طبیعی است. اغلب این شرکتها تلویزیونهای ایدهآلی تولید میکنند که میتواند این تلویزیونها در دسته تلویزیونهای معمولی و یا تلویزیونهای هوشمند قرار بگیرند. ال جی از پیشگامان OLED است و هنوز بهترین تلویزیونها را به بازار ارائه میدهد اما متأسفانه این مورد در مورد تمامی محصولات آنها صدق نمیکند. پنلOLED یک فناوری تابش نور به صورت تخت است و نیازی به نور پسزمینه ندارد. صفحه نمایش تخت فوق العاده بزرگ 65 اینچی تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل un8060 فورکی 4K نیز یکی از نقطه قوتهای این ال ای دی میباشد که شاید برخی از کاربران اهمیت ویژهای به hن بدهند.

از سوی دیگر برای اشتراک گذاری صفحهی گوشی بر روی دسکتاپ و بالعکس نیز اپلیکیشنهای ثالثی ارائه شدهاند که میتوان به Chrome Remote Desktop، Google Home، Microsoft Remote Desktop، TeamViewer و Native smartphone solutions اشاره کرد. در این میان میتوان به اپلیکیشنهایی چون Screen Mirroring، Screen Stream Mirroring و Screen Mirroring with TV اشاره کرد. از دیگر راهکارهای اشتراک گذاری دیتای دستگاههای مختلف در تلویزیون باید به DLNA اشاره داشت. از جمله محصولات جدید این شرکت عرضه شده در سال 2019، می توان به تلویزیون اسمارت UM7300 با اندازه 50 اینچ و کیفیت تصویر 4K اشاره نمود. البته در بیشتر موارد اختلاف قیمت متناسب با امکانات موجود در تلویزیون و یا به کیفیتی مربوط می شود که تلویزیون ارائه می کند. در اتصال گوشی های شیائومی به تلویزیون هوشمند روزبهروز در حال پیشرفت و توسعه بوده و در آیندهای نزدیک امکانات بیشتر و بهتری در زمینه تعامل دستگاههای مختلف در اختیارمان قرار خواهد گرفت و ارتباط میان دستگاهها سادهتر و کاربردیتر خواهند شد. شایان ذکر است که برنامهها و اپلیکیشنهای ثالثی هم در این زمینه ارائه شدهاند که عملکرد خوبی دارند و در مواردی امکانات گستردهتری را در اختیار کاربران اندرویدی قرار میدهند.