تلویزیون ال جی 50UN731 سری UN731

پلاستیکها همهجا هستند. آنها محکم، سبک، ارزان و سایت lgtvblog بسیار متنوع هستند. انواع تلویزیون ال جی به قدری متنوع است که برای هر فردی با هر کاربردی یک مدل مناسب طراحی و تولید کرده است و شما میتوانید آنها را از بازارهای سراسر دنیا تهیه کنید. مشکل این مدل تلویزیون ها بیشتر در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد. اگر قطب های مثبت و منفی باتری را درست سر جای قرار ندهید ممکن است باتری ها منفجر شده و باعث آتش سوزی شود پس روی این مورد توجه خاصی داشته باشید. کیفیت و کارایی تلویزیونهای ال جی در هر دوره، بیش از نیازهای آن دوره بوده، اما با سر کار آمدن تلویزیونهای NanoCell و تلویزیونهای OLED، گوی قدرت در راستای این تلویزیونها غلتید و سوی اشاره کشورها در زمینه پیشرفت در علم و تکنولوژی به یک باره رو به سمت شرکت ال جی نهاد.

تشخیص طبیعی صدا به زبانهای انگلیسی ، کره ای ، آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، روسی ، لهستانی ، ترکی ، ژاپنی ، عربی ، ویتنامی ، تایلندی ، سوئدی ، اندونزیایی ، دانمارکی و.. تشخیص گفتار طبیعی به شما امکان می دهد اکوسیستم Home IoT خود را کنترل کنید. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام ارنا، شرکت ال جی نسل بعدی پنلهای تلویزیون خود را با نام OLED EX معرفی کرد. سامسونگ در حال مذاکره با شرکت ال جی درباره سفارش عمده پنلهای تلویزیون OLED است. اتصال با بلندگوهای LG در حال حاضر در دسترس است.

این میزان صدا برای تلویزیون بسیار عالی بوده و باعث پخش صدایی رسا و فراگیر میشود. صدایی رسا و باکیفیت به لطف این ویژگی در محیط پخش شده و هماهنگی کامل میان بخش صدا و تصویر تلویزیون ایجاد میشود. فناوری Clear Voice III نیز در تلویزیون 43LM63 ال جی مورد استفاده قرار گرفته است تا صدایی که با بهترین فناوری های تولید می گردد، به صورت شفاف و بدون نویز به گوش شما برسد. در بین رقبایی مانند سامسونگ، بکوو، هیتاچی، اجنرال و گری، ال جی یکی از بهترین ارائه دهندگان کولرگازی بوده است. این نام تجاری در اصل برای و لوازم الکترونیکی و خانگی مانند یخچال و فریزر راهاندازی شد، اما امروزه این تکنولوژی در تلویزیونهای الجی هم به کار گرفته شده است. فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو علاوه بر تلویزیون محصولات لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و کولر گازی را نیز مورد بررسی قرار میدهد.

البته باید به افزایش کارایی این محصول و سهولت کنترل آن توسط دستیار صوتی Google Assistant و Alexa اشاره کرد. در این مدل تلویزیون ها به دلیل هماهنگ نبود برد پاور و ال ای دی های تلویزیون بک دچار خرابی می شود و برای اینکه بک لایت تلویزیون دوباره خراب نشود باید برد پاور و ال ای دی های بک لایت هماهنگ شوند. همچنین تکنولوژی Auto Volume Leveller وظیفه تنظیم خودکار را دارد و سیستم Bass Enhancement نیز برای بالا بردن باس و صدای پخش شده به کار می رود و همه ی این ویژگی ها موجب شده اند تا این سیستم ، یک سیستم صوتی عالی به شمار برود. تلویزیون UHD ال جی برای بالا بردن کیفیت تصویر ایجاد شده است. عملکرد تلویزیون و کیفیت تصویر را تشخیص می دهد و سپس گرافیک HDR را تنظیم می کند تا بهترین تجربه بازی را ارائه دهد. بسته به نسخه سیستم عامل تلویزیون ، ممکن است نام عملکرد در تنظیمات متفاوت باشد. تلویزیون پیش روی شما از نظر امکانات مشابه تلویزیون ال جی UQ9000 و تلویزیون ال جی UQ9100 است، اما ممکن است از نظر ظاهری کمی با یکدیگر متفاوت باشند.

ال جی یکی از نام آشنا ترین برندهای لوازم خانگی می باشد. آیا میدانستید برخی از برندهای معروف لوازم صوتی و تصویری مثل تلویزیون ال جی به راحتی قابل تعمیر هستند؟ این مشکل بیشتر مربوط به برد مین تلویزیون می باشد و برد مین در منزل قابل تعمیر می باشد. در تلویزیون های 42ls3400 بیشتر برد پاور در قسمت ولت رسانی به مین برد دچار مشکل می شود و باعث خاموش شدن تلویزیون می شود. پردازنده به طور خودکار تصویر را تنظیم می کند و هموارسازی حرکت را برای جلوه تصویر کامل متحرک خاموش می کند. البته در مدل UP70 قابلیتهای تصویر و صدا بسیار متوسط هستند. مشکل خاموش و روشن شدن بیشتر در مدل 43LF540T اتفاق می افتد. پردازنده به طور خودکار هموارسازی حرکت را برای جلوه تصویر کامل متحرک خاموش می کند. کیفیت تصویر تلویزیون 4K است و از ویژگیهای عالی تصویر بهرهمند میشود تا کیفیت تصویری بینظیر همچون سایر تلویزیونهای اولد ال جی داشته باشد. این مشکل در تلویزیونهای ال سی ی وال ای دی به وفور و گاهی هم در تلویزیونهای پلاسما دیده میشود. تشخیص طبیعی گفتار به زبانهای انگلیسی ، کره ای ، آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، روسی ، لهستانی ، ترکی ، ژاپنی ، عربی ، ویتنامی ، تایلندی ، سوئدی ، اندونزیایی ، دانمارکی ، هلندی ، تایوانی و نروژی موجود است.

این قابلیت که راحتترین روش برای اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون است به هیچ تنظیم خاصی نیاز ندارد. این مدل تلویزیون از نوع تلویزیون های صفحه تخت در بازار محسوب می شود که دارای قابلیت اتصال به دیوار است و در کنار آن دو درگاه برای یو اس بی و سه عدد درگاه برای اچ دی ام آی دار و از مدل تلویزیون های بسیار پیشرفته در بازار به شمار می روند و دارای دو بلندگوی ده واتی که در مجموع می توان گفت 20 وات صدا تولید می کند .تلویزیون های ال جی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به دست مشتری می رسند . همچنین قیمت تلویزیون ۴۳اینچی ال جی مدل 43LJ52100GI Full HD به ۱۱میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۳۲اینچ فیلیپس مدل ۳۲PHT۵۵۸۳ نیز حدود ۵ میلیون تومان اعلام شده است. گوشی موبایل نوکیا مدل گوشی موبایل ال جی مدل LG K۴۰ به قیمت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در بازار به فروش میرسد. خرابی برد مین نیز یکی دیگر از مشکلات در این مدل تلویزیون می باشد به این صورت که تلویزیون خاموش شده و به حالت استندبای می رود و با روشن کردن تلویزیون فقط چراغ جلوی تلویزیون چشمک می زند برای تعمیر این مشکل نیز باید مین برد تعویض شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارشهای خبرگزاریهای کرهای، گفته میشود شرکت سامسونگ در حال مذاکره با شرکت LG برای دادن سفارشی بلندبالا برای پنلهای تلویزیون OLED است. این پنلهای جدید میتوانند تا ۳۰ درصد روشنایی بیشتری را تولید کنند و در عین حال اندازه قاب مورد نیاز اطراف تلویزیون را کاهش دهند. حال اینکه تلویزیون دچار چه مشکلی شده، نرم­افزاری است یا سخت­افزاری؛ باید توسط متخصصین تعمیرات تلویزیون مورد بررسی قرار گیرد. سینما ، ورزش یا بازی در تلویزیون با “4K واقعی” رنگ ها واقعاً زنده و جزئیات خوب است. پردازنده نویز و تاری را حذف می کند تا رنگ ها و کنتراست های پر جنب و جوش تری ایجاد کند. پردازنده نویز ویدئو را حذف کرده و رنگ و کنتراست پر جنب و جوش تری ایجاد می کند. علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت تصویر فورکی با درخشندگی بالا، کنتراست عالی، رنگ های زیبا و طراحی مدرن این مدل را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است. از طرفی دیگر تلویزیون های نانوسل ال جی از زاویه دید گسترده ای برخوردار می باشند، این قضیه سبب شده تا کاربر بدون نگرانی و بدون از دست دادن کیفیت در هر زاویه ای به تماشای تلویزیون بنیشند و صحنههایی روان، زلال و شفاف را با روشنایی و کنتراست بالایی مشاهده کند.

در تلویزیون 50UP8000 رزولوشن تصویر 4K UHD است که در نمایشگر آن 8 میلیون پیکسل وجود دارد و تراکم پیکسلی بالایی را دارد و تصویر با رزولوشن 60 هرتز نمایش داده می شود. نرخ با سرعت رفرش 50 هرتز باعث میشود تا تلویزیون 50UN7340 توانایی لازم برای نمایش صحنههای تند و سریع فیلمهای اکشن و هیجانی ویا صحنهای فوتبال را داشته باشد. همچنین اگر بخواهید با کیفیت 1080P و رفرش ریت 120 هرتزی بازی کنید نیز اینپوت لگ تلویزیون به 5.7 میلی ثانیه می رسد که باز هم عالیست. عیب شایع این سری تلویزیون خاموش و روشن شدن می باشد به این صورت وقتی تلویزیون را روشن می شود لوگوی ال جی می آید و تصویر سیاه می شود و بعد از چند ثانیه این قضیه تکرار می شود.

از تمام مطالب خود در سطح سینمایی لذت ببرید و تمام نیت هنری فیلم ها را احساس کنید. شاید بار ها شنیده باشید در فروش تلویزیون ال جی ، قیمت تلویزیون ال جی در بانه دات کام به نسبت سایر بخش های ایران و فروشگاه اینترنتی دیگر ارزان است، با مشاهده قیمت تلویزیون های این دسته و مقایسه با قیمت سایر فروشگاه های اینترنتی، ما قضاوت در مورد قیمت ارزان تر فروشگاه آنلاین بانه دات کام را بر عهده ی خود شما می گذاریم. یکی دیگر از مشکلات این سری از تلویزیون ها خرابی بک لایت تلویزیون می باشد. این مدل تلویزیون دارای بک لایت خطی می باشد که در سمت پایین تلویزیون قرار گرفته است. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی تلویزیون ۴۹ اینچ ال جی مدل 49LJ52700GI Full HD حوالی ۱۵میلیون تومان معامله میشود. به گزارش ایمنا، طبق گزارشهای خبرگزاریهای کره ،شرکت سامسونگ در حال مذاکره با شرکت LG برای دادن سفارشی بلندبالا برای پنلهای تلویزیون OLED است.

شما میتوانید هر تلویزیونی را که خریده اید در وب سایت تولید کننده کالاهای مشابه اما تقلبی را با محصول اصلی از هر لحاظ مقایسه کنید. شاید اکثر مردم فکر کنند که مشکلات تلویزیون ال جی را در خودشان نمیتوانند برطرف کنند و حتما جهت تعمیر تلویزیون ال جی نیاز به مراجعه متخصص دارد، اما بهتر است اول در این مقاله نکاتی که در ادامه بیان خواهد شد را مطالعه کنید. تلویزیون هوشمند ال جی UP7750 دارای سیستم عامل WebOS نسخه 6 می باشد و امکانات بروزی خوبی در اختیار شما قرار می دهد.استفاده کلی این محصول برای کاربریهای خانگی و تماشای فیلم بوده که البته به دلیل برخورداری از ویژگی Hotel Mode می تواند در مراکز تجاری مانند هتلها هم مورد استفاده قرار گیرد.تلویزیون های فورکی دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل هستند و این امر موجب می شود تا آنها کیفیت تصویری تا چهار برابر بهتر از تلویزیون های Full HD ارائه دهند.تلویزیون ال جی 50 اینچ مدل 50UP7750 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. معمولا در این مدل تلویزیون ها مین برد خراب می شود و دلیل خراب شدن مین این است که ولتاژ تلویزیون توسط آدابتور تامیین می شود و تقسیم ولتاژ به وسیله یک آی سی بر روی برد مین انجام می شود که با کوچک ترین نوسان آی سی رگولاتور دچار خرابی شده و باعث سوختن برد مین می شود.

قابل ذکر است که از آخرین محصولات ال جی می توان سری پریمیوم را نام برد که این سری نیز از قابلیت هوش مصنوعیAI Thinq که به دستیار گوگل مجهز است بهره می جوید. قابلیت Sound Share نیز امکان به اشتراک گذاری صدای تلویزیون را فراهم میکند. با توجه به ویژگی Air Play که دارد همه کاربران این شانس را دارند که با این تلویزیون محتوا را به اشتراک بگذارند. این یک انتخاب ایدهآل برای گیمرهایی است که بازیهای متنوعی را دوست دارند. اگر اخیراً یک تلویزیون هوشمند FULL HD یا 4K الجی را خریداری کرده اید، میتوانید در کنار کیفیت عالی تصاویر از برنامه های و همچنین بازیهای مختلفی که برای سیستم عامل WEB OS طراحی شده نهایت استفاده را داشته باشید.

در HDMI 1.4 ، نرخ 4K به 24 فریم در ثانیه محدود می شود. این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر full HD برخوردار است و دارای یک درگاه برای USB و همچنین درگاهی برای HDMI را دارا می باشد . همچنین قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 55N6950 به ۲۳ میلیون تومان رسید. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل 55LJ62500GI Full HD در رنج ۲۶ میلیون تومانی معامله میشود. در این مدل تلویزیون مشکل قطع شدن تصویر وجود دارد که در اکثر موارد عیب از بک لایت تلویزیون می باشد و بک لایت قابل تعمیر است و تعمیر بک لایت در منزل انجام می شود. در چهار برابر وضوح تصویر Full HD از تصاویر واقعی تری لذت ببرید. از محدوده دینامیکی و فرمت های HDR پشتیبانی می شود و می توان تصاویر با جزئیات بالا را با این تلویزیون نمایش داد. تلویزیون های UHD ال جی کیفیت تصویر HDR مطلوب را با پشتیبانی از فرمت های اصلی HDR از جمله HDR 10 Pro و HLG Pro ارائه می دهند. این تلویزیون OLED کیفیت تصویر برجسته، مشکی فوقالعاده عمیق، زاویه دید بسیار عالی و طیف گستردهای از رنگها را ارائه میدهد.