تزریق ژل لب برجسته سازی و فرم دهی لب با تزریق ژل های باکیفیت در گلوریا سنتر

از ورزش سنگین حداقل به مدت 24 ساعت بعد از درمان، خودداری کنید. برای این که کاملاً این عوارض را درک کنید ما هر کدام را به صورت جدا از هم توضیح می دهیم تا شما به صورت کامل آن ها را بشناسید. در صورتی که این تزریق توسط پزشک مجرب و متخصص انجام شود امن است و عارضه ای به دنبال نخواهد داشت. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ژوویدرم یک خانواده از پرکننده‌های پوستی با پایه اسید هیالورونیک هستند که خود شامل چند نوع محصول می‌شود. از ژل لب ژوویدرم نیز برای طرح دادن به لب ها و بازسازی خطو لب و حجیم کردن لب ها استفاده می شود که امروزه طرفداران بسیاری دارد و باکیفیت و مطمئن است. کلینیک سیمارو با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و متخصصین با تجربه خدمات تقویت و حجم دادن به لب را با روش های مختلفی برای همه علاقه مندان با بهترین کیفیت و ضمانت انجام می دهد. این نوع ژل ها از طریق سوزن بسیار کوچکی در اطراف لب و درون لب تزریق می شوند و الزامی است این درمان زیبایی توسط دکتری انجام شود که کاملاً به آناتومی لب و صورت آشنایی داشته باشد.

تجربه ، مهارت و نوع ژل هایی که یک پزشک استفاده می کند در نتیجه کار موثر است . اگر به دنبال تغییرات ظریف و تدریجی لب هستید و نمی خواید یکباره لب های شما تغییر قابل توجهی داشته باشد می توانید طی دوره های مشخص به میزان آن اضافه کنید. پزشک شما با توجه علم زیباشناختی چهره در صورت نیاز ، مقدار آن را برای شما افزایش خواهد داد. ۱ – یک پزشک مسلط و با تجربه انتخاب کنید و یا به یک مرکز معتبر پوست مو و زیبایی مراجعه کنید. طبق توصیه یکی از مراجعین بهتر است تصویری از آنچه از نتیجه نهایی توقع دارید به پزشک ارائه کنید. این به پزشک کمک میکند تا از قبل بداند در کدام نواحی تزریق انجام دهد بدون این که لب های شما را از فرم طبیعیش خارج کند.

الکل عامل رقیق کننده خون می‌باشد و حداقل به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل لب از مصرف آن خودداری کنید. الکل می‌تواند موجب التهاب شود، احتمال کبودی را بالا ببرد و تورم را بدتر کند. همچنین بهتر است چند روز پیش از تزریق ژل از مصرف الکل پرهیز کنید.

دانشمندان دریافتند که تزریق اسید هیالورونیک پوست را به سمت تولید کلاژن بیشتر ترغیب می کند و ظاهری طبیعی تر را در لب ایجاد می کند. سوالاتی که همیشه باید قبل از تزریق ژل جوابش را بدانیم و با آگاهی کامل اقدام به تزریق ژل نمائید. شما با دانستن این موارد می توانید ماندگاری و لذت ژل لب را افزایش دهید. اگر سابقه تبخال دارید، احتمال اینکه سوزن‌ها باعث تحریک و ایجاد تبخال شوند، وجود دارد. اگر به مواد تشکیل دهنده ژل حساسیت دارید یا اختلالات عصبی دارید، تزریق لب برای شما گزینه مناسبی نیست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار