بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 فروشگاه لپ تاپ پاساریا | behtarin-laptop

از طرفی این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR5 بوده که همین مورد شاید برای برخی از افراد ناامید کننده باشد. حافظه داخلی ۵۱۲ گیگی دستگاه از آنچه دیگر لپ‌تاپ‌های هم‌قیمت در چنته دارند بیشتر است که به نوعی عمر کوتاه باتری آن که در حدود ۵ ساعت بوده را جبران می‎کند. فن خنک‌کننده دستگاه هنگامی که با تمام قوا کار می‌کند کمی پرسروصدا می‌شود که البته چندان ایجاد مزاحمت نمی‌کند. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این لپ‌تاپ ضخامت کم بدنه آن است که برای حمل در مسافرت آن را ایدئال کرده است. لپ تاپ ها در بازارهای جهانی بر اساس قیمت و دیگر معیارها طبقه بندی می شوند. می توان گفت که کارت های گرافیکی که از مهم ترین اجزا لپ تاپ های گیمینگ محسوب می شوند، دارای هزینه های بالایی می باشند.

نرخ بازسازی تصویر در پنل‌های معمولی ۶۰ هرتز است و کاربران عادی هم نیازی نیست به آن توجه کنند، اما گیمرها به این شاخصه هم به عنوان یکی از ملاک‌های انتخاب در خرید توجه دارند. نرخ بازسازی تصویر نمایشگر هر چقدر بالاتر باشد، بازیکن قادر خواهد بود تا نرخ فریم بالاتری را در بازی تنظیم کند و صحنه‌های بازی را روان‌تر و با تاخیرِ کمتر شاهد باشد. این قضیه به خصوص در بازی‌های رقابتی و آنلاین اهمیت دوچندانی دارد و می‌تواند یکی از عواملِ تصمیم‌گیری سریع و برتری بر حریفان محسوب شود.

انتخاب جایگزین: ایسر Nitro 5 AN515-57

از یه طرف صفحه نمایش بزرگی داره که برای کسایی مثل من که مانیتور بزرگ علاقه دارند خوبه و از طرف دیگه مشخصات کاملی داره. سلیقه افراد کم کم دارد از کامپیوتر به لپ تاپ مهاجرت می کند. از مهم ترین دلیلش هم میتوان به قابل حمل بودن و دردسرهای کمتر آن اشاره کرد.

قیمت لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل zenbook flip 15 q528eh

با توجه به قیمت، ارزش زیادی از عملکرد در سطح پایه دریافت بهترین لپ تاپ خواهید کرد. در حالی که شما یک صفحه نمایش روشن را فدا می‌کنید، کیبرد راحت و یک وب کم مناسب دریافت می کنید. همچنین باتری این دستگاه حدود 11 ساعت حین بازی دوام آورد که بیش از حد انتظار بود. ولی پردازنده ی گرافیکی و حافظه ی مجزای گرافیکی در نظر گرفته شده برای آن، همانی است که میتواند تمام بازی ها را با کیفیت بسیار بالا اجار کند. حافظه ی پرسرعت و طراحی مدرن این لپ تاپ باعث شده تا یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان بازار باشد. که البته باید دقیق اشاره کنیم که ارزش خرید این لپ تاپ به مراتب از قمیت آن بالاتر است ( البته نسبت به سایر لپ تاپ های هم رده ).

  • این کمپانی با وجود عرضه‌ی مدل‌های حرفه‌ای، گزینه‌های خوبی در رده قیمت پایین تا متوسط نیز عرضه می‌کند که می‌تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها باشد.
  • این موضوع در مورد Raider GE76 Deluxe Edition 12UHS صدق نمی‌کند.
  • باتری 45 وات ساعتی نیز در حالت اجرای بازی نهایتا 3 ساعت شارژ دهی دارد.
  • به صورت معمول لپ تاپ‌های گیمینگ امکان افزایش رم را برای کاربران فراهم می‌آورند.
  • نکته جالب در مورد این لپتاپ این است که دارای ۲ ترابایت حافظه است.
  • دیگر مشخصات سخت افزاری آن کاملا عالی می‌باشند و شما می‌توانید در جدول پایین مزایای آن را ببینید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 فروشگاه لپ تاپ پاساریا | behtarin-laptop

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار