با ChatGPT تماس تلفنی برقرار کنید

با ChatGPT تماس تلفنی برقرار کنید

این وب سایت اطلاعاتی در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع آگاه نوشت که OpenAI اخیراً «مدل هوش مصنوعی چندرسانه ای جدید» را به مشتریان خود ارائه کرده است که می تواند علاوه بر صحبت با کاربر، اشیا را نیز تشخیص دهد.

OpenAI تایید کرده است که رویداد بسیار مهمی را دوشنبه شب (به وقت ایران) برگزار خواهد کرد. اطلاعات می‌گوید هوش مصنوعی جدید احتمالاً بخشی از پروژه‌هایی است که در رویداد روز دوشنبه رونمایی می‌شوند.

به گفته منابع آگاه، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI سریعتر است و تصاویر و صداها را با دقت بیشتری تفسیر می کند. بدیهی است که این مدل به اعضای تیم پشتیبانی شرکت اجازه می دهد تا لحن صدای مشتریان را بهتر درک کنند و طعنه را تشخیص دهند. بخشی از گزارش اطلاعاتی گفته می‌شود که مدل جدید هوش مصنوعی از نظر تئوری به دانش‌آموزان در درس‌های ریاضی کمک می‌کند و سیگنال‌های دنیای واقعی را ترجمه می‌کند.

ظاهراً مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI می‌تواند در پاسخ به انواع سؤالات از GPT-4 Turbo بهتر عمل کند. اما همچنان مستعد نشان دادن پاسخ های اشتباه با اطمینان کامل است.

گزارش شده است که OpenAI در حال آماده سازی ویژگی جدیدی است که به ChatGPT توانایی برقراری تماس تلفنی را می دهد. ظاهرا OpenAI سرورهای ویژه ای ارائه کرده است که به ارتباطات صوتی و تصویری بلادرنگ اختصاص خواهند داشت.

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، اعلام کرد که مدل زبان GPT-5 در رویداد روز دوشنبه اعلام نخواهد شد. اما چیزی “جادویی” ظاهر می شود. اطلاعات می گوید که مدل زبان فوق احتمالاً قبل از پایان سال 2024 در دسترس خواهد بود.

منبع: زومیت

منبع: https://www.yjc.ir/fa/news/8731911/%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-chatgpt