انواع دستگاه چیلر + خرید دستگاه چیلر زیر قیمت ساینا تهویه رادمان-بتا تهویه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب چیلر مناسب با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. شیر انبساط وظیفه دارد که بعد از کندانسور فشار را از مبرد بگیرد و آن را منبسط و از حالت مایع به گاز در بیاورد. بعد از رد کردن مرحله شیر انبساط 25 درصد مبرد از حالت مایع به حالت گاز تبدیل می شود. به این ترتیب مخلوط مبرد مایع و گاز وارد مبدل حرارتی دیگر به نام اواپراتور می شود. به این شکل گرمای مبرد گازی در کندانسور بتواند از حالت مایع تغییر فاز بدهد. فضای مخصوصی که برای تاسیسات بیمارستانی در نظر گرفته می شود شامل یک محوطه بزرگ است که تمام سیستم های سرمایشی و گرمایشی از جمله چیلر بیمارستان در آن مکان نصب می شوند.

انواع دستگاه چیلر

همانطور که در شکل شماتیک بالا مشهود است، می توان از یک مبدل حرارتی، بین جذب کننده و ژنراتور، جهت بازیافت انرژی محلول رقیق برگشتی استفاده کرد که تا حدودی در کاهش مصرف انرژیِ ژنراتور مؤثر خواهد بود. این چیلر ها را می توان با استفاده از فن آوری های خنک کننده خودکار یا آبشارهای خنک کننده، برای خنک سازی در دمای پایین و فوق العاده کم تنظیم کرد. چیلر های تبخیری، یک جایگزین کارآمد برای چیلر های هوایی یا آبی هستند. در یک سیستم کم فشار، مایع جذبی، تبخیر شده و گرما را از آب خارج می کند. به همین دلیل نیاز است که ارتفاع موتور خانه 6 تا 10 فوت بلندتر باشد. خیر هیچ دستگاه دیگری نمی تواند کار چیلر را انجام دهد و جایگزین آن گردد.

مقایسه دستگاه چیلر و اسپلیت از نظر تنظیم رطوبت

می توان در زمستان از چیلر آب گرم استفاده کرد اما هزینه ی این کار بسیار بالا منبع می باشد. همان‌طور که از نام چیلر مشخص است وظیفه آن صرفاً تولید آب سرد می‌باشد. از سرمایش تولید شده در چیلر جهت گرماگیری و تولید برودت در فرآیندهای شیمیایی و فیزیکی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های چیلر، تابلو برق است که نقش مهم و اساسی در عمر و کیفیت عملکرد دستگاه دارد. از چیلر جذبی در پروژه‌های بزرگ مسکونی، تجاری – اداری، تفریحی – فرهنگی استفاده می‌گردد. که در صورت وصل بودن جریان الکتریکی مسیر عبور مایع مبرد را باز نگه می دارد این شیر برقی از ترموستات فرمان می گیرد.

  • نوع و ظرفیت چیلر را باید با توجه به نیاز خود و ظرفیت مکان مورد نظرتان انتخاب نمایید.
  • چیلر تراکمی دارای صدا و ارتعاش بیشتری نسبت به نوع جذبی است این سر و صدا در چیلر اسکرال و چیلر اسکرو کمتر و در چیلر سیلندر پیستونی و سانتریفیوژ بیشتر است.
  • چیلر دستگاهی است که حرارت را از مایع توسط یک سیال خنک کننده می گیرد و باعث خنک شدن مایع می گردد، که از این مایع می توان در سیستم های تهویه مطبوع مانند فن کوئل، هواساز و غیره استفاده کرد.
  • آب سرد تولید شده در اواپراتور چیلر می تواند در موارد صنعتی برای خنک کاری ماشین آلات و یا در تهویه مطبوع خانگی برای سرمایش هوای ساختمان توسط هواساز، فن کویل و غیره مورد استفاده قرار گیرد.
  • در سیکل جذبی از یک ماده جاذب ( مانند لیتیوم برماید ) به عنوان سیال واسط استفاده می گردد.
شاید تصور بعضی ها این باشد که فرایند سرمایش در ماه های سرد زمستان، امر ساده تری بوده و چالش های کمتری به دنبال خواهد داشت. صنعت پتروشیمی که به آن صنعت نفت نیز می گویند، شامل فرآیندهای جهانی اکتشاف، استخراج، تصفیه، حمل و نقل (غالباً توسط تانکرها و خطوط لوله انتقال نفت) و بازاریابی فرآورده های نفتی است. اساساً ساخت پلاستیک به مقدار زیادی گرما و انتقال آن گرما از پلاستیک و تجهیزات فرآیند پلاستیک­سازی نیاز دارد. هنگامی که گرما به رزین پلاستیکی اضافه می شود، می توان آن را به راحتی شکل داد. یافتن کارآمدترین روش برای انتقال گرما، بهره وری از فرایند را به حداکثر می رساند و در نتیجه کیفیت تولید محصول را بهبود می بخشد. چیلر تراکمی چیست؟ چیلر های تراکمی تجهیزاتی هستند که بر اساس سیکل…

مزایای خرید دستگاه تصفیه هوای AP1009

چیلر دستگاهی تخصصی است که برای راه اندازی و نگه‌داری سالیانه نیاز به متخصص دارد. در ساختمان و پروژه های مسکونی و اداری و تجاری تقریبا استفاده از این چیلرها منسوخ شده است. مبرد دوباره وارد کمپرسور شده و این چرخه دوباره و دوباره ادامه پیدا می کند. یک دسته بندی چیلر که در ادامه توضیح داده خواهد شد، بر اساس نوع کندانسور آن ها می باشد. کمپرسور بیشترین تاثیر در راندمان و قیمت نهایی یک چیلر را دارد.

انواع دستگاه چیلر + خرید دستگاه چیلر زیر قیمت ساینا تهویه رادمان-بتا تهویه