آموزش ساخت کیف پول برای ارزهای دیجیتال قدم به قدم و تصویری | حسینی فایننس

هر یک از شکل‌های کیف پول‌های دیجیتال آنلاین (کیف‌های گرم) می‌توانند مورد حملات هکرها قرار بگیرند. این کیف‌ها به شبکه اینترنت متصل نبوده و در نتیجه برای تامین امنیت خود نیاز به فرد یا شرکت واسطه نخواهند داشت. چراکه شما همواره در مورد ارزهای دیجیتال باید حواستان به این نکته باشد که خطر همواره در کمین سرمایه دیجیتال شما است و می‌بایست از میزان این خطر کاست.

به همین دلیل ساخت کیف پول تتر یکی از مهمترین آموزش ها برای ورود به بازار ارز کیف پول نرم افزاری سایت حسینی فایننس های دیجیتال است. آن‌ها یک گجت الکترونیکی در اندازه یک فلش مموری یا هارد اکسترنال کوچک هستند. حافظه محل ذخیره‌سازی پرایویت کی در کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال ایزوله است و به جز زمان ایجاد تراکنش اتصالی با اینترنت ندارد.

قیمت ارز دیجیتال تتر گلد

در این صفحه، کیف پول، یا کیف‌پول‌هایی که روی نرم‌افزار دارید را مشاهده خواهید کرد. با لمس سه‌نقطه افقی که سمت راست هر کدام از کیف پول‌ها قرار دارد، به منوی تنظیمات کیف پول رفته و پس از آن، گزینه “Show Recovery Phrase” را انتخاب کنید تا عبارت بازیابی کیف پول تراست ولت شما نمایش داده شود. برای نقل و انتقالات در کیف پول‌های ارز دیجیتال کافی است وارد کیف پول خود شوید و از طریق بخش دریافت یا ارسال و با استفاده از کلید عمومی خودتان یا گیرنده کار نقل و انتقال را انجام دهید. کلیدهای خصوصی و عمومی با استفاده از تعدادی بلاک چین مبادله می‌شوند و به کاربر اجازه می‌دهند تا بر تبادلات مالی و مانده حساب خود نظارت داشته و همچنین دیگر عملیات مالی خود را با استفاده از آن انجام دهد.

دیدگاه های کاربران

آموزش ساخت کیف پول برای ارزهای دیجیتال قدم به قدم و تصویری | حسینی فایننس

مالک دارایی مسئولیت سنگینی دارد و باید شخصا از پرایویت کی‌های خود (که در عبارت بازیابی خلاصه می‌شوند) مراقبت کند. اگر آن را فراموش کنید، هیچ راه بازگشتی وجود ندارد و مرجعی نیست که برای شما مجددا کلمه‌های ریکاوری یا مستقیما خود کلیدهای خصوصی را بازیابی کند. برای کاربرانی که دائما با سرمایه رمز ارزی خود کار می‌کنند، آن‌ها گزینه‌های بهتری محسوب می‌شوند. البته بهتر است بخشی که می‌خواهید با آن ترید انجام بدهید را به یک والت ارز دیجیتال گرم انتقال بدهید و کل سرمایه را یکجا در آن‌ها نگهداری نکنید. کیف پول‌های فیزیکی مدت‌ها به‌عنوان یکی از امن‌ترین راه‌ها برای ذخیره بیت کوین در نظر گرفته می‌شد.

همچنین هر فرد با داشتن یک آدرس ایمیل قادر به ارسال نامه الکترونیک به آن خواهد بود، اما تنها کاربر دارای رمز آن قادر به مشاهده نامه‌ها و همچنین ارسال یک ایمیل از آن آدرس است. نکته دیگر، هزینه معامله یا کارمزد تراکنش در هر بستر معامله‌ای است. به عنوان مثال، بستر معامله اتریوم یا ERC-20 هزینه نسبتا خیلی بالا و بستر معامله ترون یا TRC-20 هزینه بسیار کم و معقولی دارد. پس دقت کنید که بستر معامله انتخاب شده برای ارسال و دریافت ارز دیجیتال در تراست ولت، باید به نسبت حجم انتقال، کارمزد تراکنش معقولی داشته باشد.

  • پس از اتمام مراحل قادر خواهید بود تا کوین مورد نظر خود را انتخاب و هر فرایندی را که مد نظر شماست انجام دهید.
  • اگر تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اید می‌توانید در بخش اصطلاحات ارز دیجیتال با سایر اصطلاحات مهم و اولیه بازار آشنا شوید.
  • با ورود به بخش توکن‌های قابل‌سرمایه‌گذاری، می‌توانید از گزینه «Stake» استفاده کنید.
  • فراموش نکنید که گذرواژه کیف پول با عبارت بازیابی (شاه‌کلید طلایی دستیابی به کیف پول) متفاوت است.
  • فرستنده با ارسال بیت کوین به این آدرس، بیت کوین‌ها را به کیف پول دیجیتال شما ارسال می‌کند.
این رمز ارز هم مثل دوج کوین در کیف پول های مختلف قابل نگهداری است، اما اگه به یک کیف پول اختصاصی برای ترون نیاز دارید، با ما همراه باشید. افزونه‌های مرورگر برای مبادله توکن‌های غیرمثلی و کار با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مناسب هستند. در این مطلب، بررسی می‌کنیم که کیف پول‌ ارز دیجیتال چیست و انواع آن کدام‌ند و هریک چه ویژگی‌هایی دارند.